Ga naar inhoud

Daffyduck : 10 november 2010 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Grappig, mijn ex kwam vandaag terug van vakantie en 1 van de eerste dingen die onze dochter tegen hem zei was: mama is bij de borstendokter geweest en hij heeft goed gekeken en gevoeld en nu krijgt ze heeeeeeele grote borsten papa. Mag ik later ook grote borsten?

Hmmm ik ben benieuwd wat ze volgende week op school gaat zeggen als de moeder van haar vriendinnetje haar brengt en ophaalt de eerste week. :154:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 592
  • Created
  • Laatste Reactie

hi hi die kinderen toch hé!! dat is de reden waarom ik bewust niets tegen mijn zoontje gezegd heb!!!

we waren deze middag nog aan het lachen bij het eten. hij was aan het zeuren dat hij genoeg had en ik zei je moet flink eten dat je wat dikker word (is echt een super mager springboontje)En hij daarop seg ik moet toch geen dikkerd worden hé, ik zei nee ni zo dik als mama. Hij weer jij bent toch niet dik mama, wie zegt dat. Ik: papa zegt dat Hij: Is ni waar papa. Ik: nee heb alleen dikke poep, billen en borsten hé. Hij: Ja dikke borsten heb je wel :153:

Ben eens benieuwd wat er al door dat hoofdje gegaan is als hij naar mijn boezem kijkt en ben ook benieuwd naar zijn reaktie als hij ze de eerste keer bloot ziet.

Gisteren zei hij nog dat hij nog is samen met mij in bad wou (zou hij iets vermoeden??) kan bijna niets anders want praten hier laatste weken over niets anders meer dan borsten :159:

Wat dat drinken betreft is wel waar en vond ik ook een minpuntje (het enige dan)

Bij aankomst werd mijn man gevraagd of hij iets wilde drinken maar later op de kamer is er niets meer gevraagd geweest, ook niet aan mij na de operatie en had zo'n dorst...

De bakker (is onderaan be-clinic)was bij ons toen wel open want mijn man is er croissants gaan halen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daffy,nog een weekje joh,jeetje,wat gaat het hard ineens man!

en jij gaat echt wel grote boemba,s krijgen hoor,hihi

heb je er al zin in,of denk je van was ik maar al wakker en klaar ermee?

ik ga er niet vanuit dat je angst heb voor de(na)pijn? al achter de spier wle pijnlijker is als voor he,maar dat wist je al,maar toch lijkt het mee te vallen hoor als ik bij de meeste lees :rolleyes:

hahaha je ukkie dan,tegen je ex nog wel liefs melden dat je grote boemba,s krijgt,die zal wel gedacht hebben?? <_<

hoe ist met je(niet) roken :80: hou je het een beetje vol?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moontje,

Ja heel gek maar ik heb er nu heel veel zin in, gewoon in de hele dag zelf. De spanning als je wakker wordt, het er naartoe rijden, het praatje met dr. Plovier.

Het enige waar ik heel erg tegenop zie is het wakker worden uit de narcose omdat ik weet dat ik heel erg ga overgeven, ook al gaan ze me er iets tegen geven en de weg terug naar huis omdat dat toch zeker 2,5 uur gaat duren en het liefst ben je natuurlijk gelijk lekker thuis....maar ik moet niet zeuren, want dan had ik een kliniek in de buurt moeten kiezen, er zijn er genoeg hier. ;)

De pijn zelf ben ik niet bang voor, heb zoveel meegemaakt in mn leven en ook al zoveel pijn gehad (zwaar auto ongeluk, mn bevallingen, trombose, zwaar mishandeld bij een straatroof en daardoor alles gebroken in mn gezicht wat mogelijk is enz enz) dat ik wel wat pijn kan verdragen.

Waar ik wel tegenop zie is het feit dat ik afhankelijk ben van anderen en mn eigen kinderen niet kan verzorgen, mn hart breekt al als ik eraan denk en dat gevoel wordt steeds sterker maar daar moet ik me gewoon overheen zetten, want dat is nou eenmaal onvermijdelijk.

Ben zooooo benieuwd wat dr Plovier gaat doen bij me!!!

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ja en het niet roken gaat goed, ik heb wel momentjes dat ik trek heb in een sigaret maar ik heb niks in huis dus dan is dat gevoel ook weer snel weg. Ik wil gewoon weer zo snel mogelijk genezen zijn dus dan weet ik dat ik moet stoppen en met dat in mn achterhoofd lukt het eigenlijk wel makkelijk......een paar weken geleden ging het nog helemaal niet maar toen was het misschien nog te ver weg ofzo....

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moontje,

Ja heel gek maar ik heb er nu heel veel zin in, gewoon in de hele dag zelf. De spanning als je wakker wordt, het er naartoe rijden, het praatje met dr. Plovier.

Het enige waar ik heel erg tegenop zie is het wakker worden uit de narcose omdat ik weet dat ik heel erg ga overgeven, ook al gaan ze me er iets tegen geven en de weg terug naar huis omdat dat toch zeker 2,5 uur gaat duren en het liefst ben je natuurlijk gelijk lekker thuis....maar ik moet niet zeuren, want dan had ik een kliniek in de buurt moeten kiezen, er zijn er genoeg hier. ;)

De pijn zelf ben ik niet bang voor, heb zoveel meegemaakt in mn leven en ook al zoveel pijn gehad (zwaar auto ongeluk, mn bevallingen, trombose, zwaar mishandeld bij een straatroof en daardoor alles gebroken in mn gezicht wat mogelijk is enz enz) dat ik wel wat pijn kan verdragen. Waar ik wel tegenop zie is het feit dat ik afhankelijk ben van anderen en mn eigen kinderen niet kan verzorgen, mn hart breekt al als ik eraan denk en dat gevoel wordt steeds sterker maar daar moet ik me gewoon overheen zetten, want dat is nou eenmaal onvermijdelijk.

Ben zooooo benieuwd wat dr Plovier gaat doen bij me!!!

:53:

:102: wat zijn mensen verschikkelijk!!!!pfff moest wel ff slikken toen ik je rijtje pijn las!! Het heeft je allemaal niet mee gezeten :103: nou geniet straks maar lekker van je nieuwe :1bouncingboobs: !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Daffyduck!

Oh wat een ervaringen meid, jij hebt het wel zwaar gehad! Ik vind dat je die borstvergroting een kleine troost is op alles wat je hebt meegemaakt. Je verdiend het echt om nu even iets voor jezelf te krijgen. Ben heel blij voor je dat je zo aan de beurt bent!

En ja, die narcose... iedereen is anders... de enige tip die ik meekreeg van de kliniek is om de dag ervoor heel veel water te drinken en tot het laatste moment (dus laat de avond ervoor) goed te eten. Ik drink zowiezo altijd veel water en ik had de avond ervoor tegen 10uur of later zelfs uitgebreid warm gegeten. Ik kwam helemaal fit uit de narcose, dus ik zou het gewoon proberen! Het was wel mijn eerste keer onder narcose, dus weet niet of het aan de tips ligt of dat ik zo ben. Maar is de moeite waard toch?

liefs,

marie xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de tip lieve Marie, dat ga ik dan idd gewoon doen. Dat vele water drinken wordt nog de grootste opgave want ik lust geen water (ja ik weet t, slaat nergens op maar ik vind het gewoon smerig, drink het NOOIT!!) En dan inderdaad nog even goed eten voordat ik naar bed ga. Zal ik dan 's ochtends ook nog even ontbijten of denk je dat dat niet slim is? Ik ben toch altijd vroeg op! Ik ben ook pas 1x onder narcose geweest maar word heel snel misselijk van medicatie en dat soort dingen. Bij mijn ruggenprikken ben ik zo verschrikkelijk over mn nek gegaan, achter elkaar, kon niet meer stoppen. Alleen paracetamol kan ik zonder probleem slikken, verder word ik altijd heel misselijk van dat soort dingen, ik neem dus aan dat dat bij een narcose niet anders zal zijn maar je weet maar nooit.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of je 's ochtens ook kunt ontbijten zou ik toch maar even checken met je kliniek. Ik weet niet precies tot hoeveel uur voor je operatie je mag eten. Als het wel kan, zou ik zeker wat stevigs eten. Misschien als je een uur of 4 wakker bent? Check toch even om zeker te zijn ;)

Hahaha.. moet je echt doen joh!! Water heeft zoveel voordelen voor je lichaam! In ieder geval voor je bv ff doorslikken!! Wie weet... juist omdat je nooit water drinkt, zal het je juist goed helpen om het nu wel te doen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

:102: wat zijn mensen verschikkelijk!!!!pfff moest wel ff slikken toen ik je rijtje pijn las!! Het heeft je allemaal niet mee gezeten :103: nou geniet straks maar lekker van je nieuwe :1bouncingboobs: !!

Wat een gek he? Het was een junk dus die doen alles om aan hun fix te komen...zich niet realiserend dat ze iemand anders hun leven ermee verwoesten. Heb hele goede (slachtoffer) hulp gehad nadien dus ik denk er niet vaak meer aan. Mijn gezicht is weer geheeld, mn neus staat wat scheef maar gezien de staat waarin hij was (hij was op 6 plaatsen gebroken) is dat heel mooi geworden. (die junk had 3x in mn gezicht getrapt toen ik al op de grond lag). Verder zie je er niks meer van. Bah, krijg toch wel een knoop in mn maag als ik er aan denk :133:

Maar ja, vanaf nu alles positief....eerst nieuwe boobies!!!! :1big_boobs:

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh oke, dus dan eet ik gewoon niks meer 's ochtends, eet ik gewoon 's avonds. En goeie tip van die cola en dextro!!! Cola werkt altijd wel ja, geef ik ook mn kids als ze misselijk zijn, wel eerst de prik eruit voor hun dan.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik ben dan juist niet zo een cola drinker,omdat ik er maagklachten van krijg(slik maag medicijnen) dus toen ben ik jaren geleden eens aan deze tip gekomen(via huisarts) en dat werkt echt als een wondermiddel,ik ben extreem wagen ziek,zeker als ik niet zelf rij,en dat begint dus echt al na een kwartier ofzo,dus nu liggen er altijd die dextro in me auto standaard :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb even wat gegoogled en kwam op dit artikel uit:

http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/diversen/56412-waarom-moet-men-nuchter-zijn-voor-de-narcose.html

Ik word rond 12 uur, half 1 geopereerd verwacht ik dus dan neem eet ik gewoon om een uurtje of 6 's ochtends een beschuitje met jam en een bakkie thee. Licht verteerbaar dus en het beste om te eten voor de narcose. Over goed vorbereid gesproken hahaha, mij kan niks meer gebeuren ;)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt helemaal gelijk hoor maar ik vind misselijk en kotsen erger dan pijn, de tranen schieten altijd in mn ogen als ik moet overgeven, ben net een klein kind wat dat betreft........kan er verder toch nix aan doen dus we zien wel hoe het gaat lopen.....nog een paar dagen!!!!!! :101:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Daffy,

Heb mijn pa gemaild over dat filmje en hij had het eens op de televisie gezien

Was over een vrouw die het in de fillipijnen had laten doen of zo en was helemaal gaan ontsteken en zweren en zodoende terug open gegaan.

De prothese is er gewoon terug uitgehaald en niet gevallen (dacht ook al) dus ik had het verkeerd begrepen en ja als je in de fillipijnen gaat voor een bvg dan weet je met een beetje gezond verstand wel wat je te wachten staat hé.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Daffy ,

Jij kan al serieus gaan aftellen he , ben zo benieuwd naar wat het gaat worden bij jou.

Ondertussen staan er op de site van Beclinic foto's over de kliniek zelf , kan je even gaan piepen he :P

Veel liefs

:1big_boobs:

Nadja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Daffy,

Heb mijn pa gemaild over dat filmje en hij had het eens op de televisie gezien

Was over een vrouw die het in de fillipijnen had laten doen of zo en was helemaal gaan ontsteken en zweren en zodoende terug open gegaan.

De prothese is er gewoon terug uitgehaald en niet gevallen (dacht ook al) dus ik had het verkeerd begrepen en ja als je in de fillipijnen gaat voor een bvg dan weet je met een beetje gezond verstand wel wat je te wachten staat hé.

Hahaha oh wat erg!!!! Pff hoe kan je er nou voor kiezen om zoiets in de Filippijnen te laten doen? Ik ben een aantal maanden door de Filippijnen gereisd een paar jaar geleden en het is er prachtig maar toch echt wel een 3e wereld land. Nou ben ik niet in een ziekenhuis of kliniek geweest dus wat daar gebeurt weet ik niet. Bedenk me nu wel net dat bijna alle meiden, vooral de sexindustrie is daar heel groot, net als Thailand (helaas) hun borsten hebben laten vergroten, ook hele jonge meisjes...omdat ze (nog) geen borsten hebben maar toch mee (moeten) gaan met oudere westerse mannen. Dus wat dat betreft zijn ze wel aardig bij de tijd qua plastische chirurgie. Maar nee, ik zou het nooit in zo'n land laten doen en dan vooral om hygienische redenen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog maar 4 daagies!!! :43:

Cola hielp bij mij ook heel goed trouwens tegen de misselijk heid en ik ben normaal gesproken ook totaal geen cola drinker.

En als je water niet lekker vindt, misschien een klein scheutje limonade siroop door je water doen, maakt het net wat lekkerder :D

Met water drinken heb ik gelukkig zelf niet zo'n moeite. Kom wel aan 2 liter per dag haha. Maar drink alles met gemak, een lekker wijntje gaat er ook wel in :38:

Zou zoiets trouwens ook noooooiiiit in de philepijnen laten doen nee :unsure: .

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.