Ga naar inhoud

bettynoboop : 2 juni 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 700
  • Created
  • Laatste Reactie
9 uur geleden zei Elboobies:

 

Leuk!  Ja gaat wel prima eigenlijk. Alleen sinds een paar uur een naar gevoel in mijn rechterborst ter hoogte van mijn oksel. Niet pijnlijk maar gewoon niet fijn;)

 

Verder niet misselijk en kan gelukkig zelf goed opstaan. Beetje druk op de borst maar al veel minder als gister. 

 

Hoe gaat het bij jou? 

 

 

@Natje3  Wat vervelend eigenlijk dat je het zo geheim moet houden.. Gelukkig heb je het forum:)

@Elboobies het gaat elke dag een beetje beter maar midden in de nacht heb ik het altijd wel even moeilijker... maar komt wel goed e !bij mij is het ook rechts aan mijn oksel het "pijnlijkste"... nog even doorbijten :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen meiden!!

 

Hebben jullie een beetje kunnen slapen? Ik werd vandaag weer een uurtje later wakker. Ging er om 11:30 in en om 3:30u wakker. Toen van 4 tot ongeveer 7 geslapen. De nachten worden langzaam beter gelukkig! 

Het valt me wel op dat ik echt de meeste pijn heb als ik opsta. Vanmorgen voelde het echt of ze uit elkaar knalden. Hebben jullie ook afentoe steken in je borst?

Verder kan ik nu zelf mn drinken inschenken en wat te eten maken. Ik kan alleen geen spullen van grote hoogte pakken. En uiteraard geen zware dingen. Ik merk ook dat als ik ontspannen ben en comfortabel zit, dan m'n borsten ook echt gaan ontspannen, heeeerlijk :D

Fijne dag allemaal en hopelijk zit er bij iedereen een stijgende lijn in het herstel!

 

Ik kan jullie niet taggen.... (enig idee hoe dit kan?)

XXXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bettynoboop

Ik wou dat ik ook zo positief was. Gisteren voelde ik me stukken beter. Ik heb dan weer overal mee naartoe geweest. Ik.had dat beter niet gedaan, want vandaag is het weer wat minder. Ik kan enkele uren slapen en dan verschrikkelijke rugpijn. Bij mij doet mijn li-borst pijn aan de zijkant. En inderdaad ze willen er ook uitspringen, zo een gespannen gevoel heb ik.

Durf jij die borstband afdoen ? Ik zou deze graag eens wassen. 

Heb jij idee hoelang u op je rug moet slapen ?

Ik doe kleine dingen in het huishouden, met wel op dat armen niet te ver van mijn lichaam zijn en niets boven mijn hoofd doe. 

Ik.zou.graag zelf eens mijn haar kampen, maar durf niet met mijn armen boven mijn hoofd. Mijn haar zou moeten gewassen worden, heb jij een tip om dat goed te kunnen doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Natje3:

@bettynoboop

Ik wou dat ik ook zo positief was. Gisteren voelde ik me stukken beter. Ik heb dan weer overal mee naartoe geweest. Ik.had dat beter niet gedaan, want vandaag is het weer wat minder. Ik kan enkele uren slapen en dan verschrikkelijke rugpijn. Bij mij doet mijn li-borst pijn aan de zijkant. En inderdaad ze willen er ook uitspringen, zo een gespannen gevoel heb ik.

Durf jij die borstband afdoen ? Ik zou deze graag eens wassen. 

Heb jij idee hoelang u op je rug moet slapen ?

Ik doe kleine dingen in het huishouden, met wel op dat armen niet te ver van mijn lichaam zijn en niets boven mijn hoofd doe. 

Ik.zou.graag zelf eens mijn haar kampen, maar durf niet met mijn armen boven mijn hoofd. Mijn haar zou moeten gewassen worden, heb jij een tip om dat goed te kunnen doen.

Ik heb ook echt nog wel pijn hoor, maar ik probeer gewoon te relaxen nu en me aan de situatie over te geven. Ik heb op t moment ook het meeste pijn in mijn linkerborst, maar als ik naar de grote lijn kijk, dan gaat het iedere dag iets beter. 

Mijn haar kammen ga ik zo ook zelf doen, wassen zit er nog niet in voor mij. Gelukkig had ik het geföhnt en gewassen voor de op, dan kan het redelijk lang aan bij mij. Morgen komt mijn moeder, dus dan vraag ik het aan haar. Met kammen je hoofd naar de zijkant houden, volgens mij moet het dan wel gaan lukken. Ik heb wel lang haar, dus dat scheelt misschien. Ik zou de borstband zoveel mogelijk omhouden en anders even aan Stéphanie vragen.

Nog even een paar dagen goed op jezelf letten en aan het eind van de week zal het allemaal vast een stuk beter gaan!! XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sara236  In de nacht lig je natuurlijk een paar uur en dan opstaan is idd wat zwaar.  Straks hebben we daar hopelijk geen last meer van:)

 

@Natje3 @bettynoboop

Moet zeggen dat ik sinds gister en nu  het meeste last heb. Nog steeds een naar gevoel aan me rechterborst. Verder gaat het goed. 

 

Natje3 rot is dat he,  als je je goed voelt wil je gelijk van alles doen. Alleen de dag daarna voel je wel dat je het beter niet had kunnen doen. 

Wil me vandaag ook een beetje opfrissen en me haar wassen. Heb alleen nog geen flauw idee hoe dat te gaan doen zonder spanning te krijgen op de borsten. 

 

Succes weer vandaag allemaal! 

 

@Ellen125  hoe bevalt je "worst"?:P

@bettynoboop nog stiekem gekeken ? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Elboobies Haha, ja! Mijn verband zakt af, waarschijnlijk mijn eigen schuld natuurlijk ;-) Onder mijn borsten rult hij dan een beetje, dus toen mijn vriend weg ging vanmorgen heb ik hem, hoppa, weer even naar beneden gedaan en netjes weer omhoog getrokken. :D

Ze zagen er serieus vandaag mooier uit als gister :wub:

Ik hoop dat jouw pijntjes ook weer wat minder worden in de loop van de dag!! XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei bettynoboop:

@Elboobies Haha, ja! Mijn verband zakt af, waarschijnlijk mijn eigen schuld natuurlijk ;-) Onder mijn borsten rult hij dan een beetje, dus toen mijn vriend weg ging vanmorgen heb ik hem, hoppa, weer even naar beneden gedaan en netjes weer omhoog getrokken. :D

Ze zagen er serieus vandaag mooier uit als gister :wub:

 

 

Ooooooh super leuk!!!:wub:   groot genoeg?:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Elboobies

Als je je haar gewassen heb,wil je me eens.zeggen hoe je het gedaan hebt. Ik wil het morgen wassen, en heb geen idee hoe eraan te beginnen.

Bij mij zijn het steken in mijn linker borst.

@bettynoboop

Jij bent toch een deugniet. Zo durven spieken naar je borsten. :lol:

Als ik een T-shirt aanheb zijn mijn borsten zo plat als iets. Ik hoop dat ik niet te ontgoocheld ben. Heb dan voor die mindere maat gekozen. Hopelijk was dat niet de foute keuze. Hopelijk valt het mee, want nu heb ik toch schrik. Ik zie er genoeg voor af. Hopelijk als dat verband eraf is springen ze voorruit :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Elboobies:

 

Ooooooh super leuk!!!:wub:   groot genoeg?:P

Ik ben echt super blij met mijn keuze! Heel natuurlijk! Ze gaan natuurlijk ook nog veranderen, dus echt heel veel kan je nu niet zeggen. Vooralsnog ben ik er in ieder geval heeeel content mee en kijk ik al uit naar bikini's shoppen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Natje3 Erg he?!! Ik ben altijd al een beetje een boefje geweest.... Zelfs nu kan ik me niet gedragen :rolleyes: Ik heb nog niet eens een t shirt aangehad. Voor mijn gevoel is mijn keuze echt precies zoals met passen geworden! Ik vind het er trouwens niet heel klein uitzien op je foto hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bettynoboop

Als ik zo je verhaal.lees, ben ik ook zo nieuwschierig hoe het eruit zal zien. Maar ik vrees als ik hier iets losmaak, ik het niet meer zal aankrijgen. 

Mijn ontbijt heeft me goed gedaan. Ben op het gemak aan het koken voor vanmiddag. Mijn armen aan mijn lijf geplakt:lol: zodat ik geen verkeerde bewegingen doe 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Natje3:

@bettynoboop

Als ik zo je verhaal.lees, ben ik ook zo nieuwschierig hoe het eruit zal zien. Maar ik vrees als ik hier iets losmaak, ik het niet meer zal aankrijgen. 

Mijn ontbijt heeft me goed gedaan. Ben op het gemak aan het koken voor vanmiddag. Mijn armen aan mijn lijf geplakt:lol: zodat ik geen verkeerde bewegingen doe 

 

Mijn verband krult op mijn rug al helemaal op van het slapen. En die witte plakker op mijn buik ook. 

Nieuwschierigheid is hier ook heel

groot, maar kan me nog wel inhouden :) 

Wow koken? Mag niet veel van m'n vriend doen. Wat drinken pakken en kleine beetje opruimen en daar blijft het ook wel bij. 

 

Hij is overigens heel bang om mij pijn te doen. Zo lief. Pakte gisteren zijn hand en legde die op mijn borst. Wow zei hij is nu zeker een hand vol. Haha hij glunderde helemaal. Hij is normaal een kontenman maar dit kan hij ook wel waarderen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden zei Ellen125:

 

Mijn verband krult op mijn rug al helemaal op van het slapen. En die witte plakker op mijn buik ook. 

Nieuwschierigheid is hier ook heel

groot, maar kan me nog wel inhouden :) 

Wow koken? Mag niet veel van m'n vriend doen. Wat drinken pakken en kleine beetje opruimen en daar blijft het ook wel bij. 

 

Hij is overigens heel bang om mij pijn te doen. Zo lief. Pakte gisteren zijn hand en legde die op mijn borst. Wow zei hij is nu zeker een hand vol. Haha hij glunderde helemaal. Hij is normaal een kontenman maar dit kan hij ook wel waarderen :)

Bij mijn vriend hetzelfde! Toen ik aan het passen was liep hij ook al te glunderen, maar hij heeft altijd gezegd dat ik het niet voor hem moet doen. Lief toch?!

De plakker aan de bovenkant gaat bij mij ook wel lastiger vastzitten nu hoor, het plaksel zit echt op mijn huid. Aan het einde van de week ga ik denk ik toch met Stephanie bellen of ik het eraf mag halen. Net de carefix Anna besteld, dussss :D:D:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Natje3:

@bettynoboop

Als ik zo je verhaal.lees, ben ik ook zo nieuwschierig hoe het eruit zal zien. Maar ik vrees als ik hier iets losmaak, ik het niet meer zal aankrijgen. 

Mijn ontbijt heeft me goed gedaan. Ben op het gemak aan het koken voor vanmiddag. Mijn armen aan mijn lijf geplakt:lol: zodat ik geen verkeerde bewegingen doe 

Wow, dat je gaat koken.... Daar moet ik echt niet aan denken nu!  Ik heb trouwens ook echt heel weinig eetlust en mijn buik staat nog steeds op 3 maanden zwanger, niet normaal!! Zal wel even duren voordat dat weer weg is ben ik bang. Gelukkig steken mijn borsten wel verder uit als mij buik, haha!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden zei bettynoboop:

Bij mijn vriend hetzelfde! Toen ik aan het passen was liep hij ook al te glunderen, maar hij heeft altijd gezegd dat ik het niet voor hem moet doen. Lief toch?!

De plakker aan de bovenkant gaat bij mij ook wel lastiger vastzitten nu hoor, het plaksel zit echt op mijn huid. Aan het einde van de week ga ik denk ik toch met Stephanie bellen of ik het eraf mag halen. Net de carefix Anna besteld, dussss :D:D:D

 

Die van mij ook :D

Hmm dat komt misschien omdat je hem los hebt gehaald, dan plakt het niet meer zo goed denk ik. 

Ik heb ook de Anna. Heel benieuwd hoor er veel goede verhalen over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bettynoboop

@Ellen125

@Elboobies

Koken is gelukt. Wel aan een slakke tempo en regelmatig moeten roepen naar kids om de dingen die boven mijn hoofd stonden dichter te zetten. Ben nu wel pompaf. Mijn eetlust is geen probleem. Mijn buik voelt 4 maanden zwanger. Dat gaat afzien worden. Ik heb altijd een platte buik gehad en nu:o

Nu mogen manlief en kids keuken opruimen. 

Ik ga ook eens kijken om BH te bestellen. Kan je.dat van de Hema en dat ze thuis leveren ?

Bij mij is mijn man bang dat het wat plat gaat zijn. Dat ziet er ook redelijk plat uit bij mij.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden zei bettynoboop:

Wow, dat je gaat koken.... Daar moet ik echt niet aan denken nu!  Ik heb trouwens ook echt heel weinig eetlust en mijn buik staat nog steeds op 3 maanden zwanger, niet normaal!! Zal wel even duren voordat dat weer weg is ben ik bang. Gelukkig steken mijn borsten wel verder uit als mij buik, haha!!

 

Mijn eetlust is ook niet zoals voorheen :( mijn buik is ook opgezet maar doordat mijn darmen blijven rommelen valt dat 's ochtends wel mee. Ik heb veel mijn handen onder mijn borsten als ik 's avonds mijn andere hand onder mijn buik les is het net echt :45:

 

Nu alleen nog paracetamol :). 's avonds en 's nachts heb ik echt medicijnen nodig overdag nu gelukkig niet. Als ik merk dat ik teveel ga doen ga ik afbouwen naar 3 per dag. Beter iets meer ongemak dan teveel doen wat niet mag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden zei Ellen125:

 

Mijn eetlust is ook niet zoals voorheen :( mijn buik is ook opgezet maar doordat mijn darmen blijven rommelen valt dat 's ochtends wel mee. Ik heb veel mijn handen onder mijn borsten als ik 's avonds mijn andere hand onder mijn buik les is het net echt :45:

 

Nu alleen nog paracetamol :). 's avonds en 's nachts heb ik echt medicijnen nodig overdag nu gelukkig niet. Als ik merk dat ik teveel ga doen ga ik afbouwen naar 3 per dag. Beter iets meer ongemak dan teveel doen wat niet mag.

Zoals je misschien al meegekregen had ben ik ernstig ziek geweest 10 jaar geleden. Ik heb daar echt geleerd om gewoon pijnstilling te nemen. Ik nam zelfs voor mijn chemo mijn anti misselijkheid pilletje niet in het begin. Ik ben daar echt van terug gekomen. Je lichaam hersteld gewoon beter als je minder pijn hebt. ik begon ook al te denken dat ik misschien minder moest gaan nemen, maar ik wil die spiegel in mijn bloed goed houden, want als je veel pijn voelt ben je eigenlijk te laat. 

Jij zit natuurlijk met die ibuprofen die je niet neemt.... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden zei Natje3:

@bettynoboop

@Ellen125

@Elboobies

Koken is gelukt. Wel aan een slakke tempo en regelmatig moeten roepen naar kids om de dingen die boven mijn hoofd stonden dichter te zetten. Ben nu wel pompaf. Mijn eetlust is geen probleem. Mijn buik voelt 4 maanden zwanger. Dat gaat afzien worden. Ik heb altijd een platte buik gehad en nu:o

Nu mogen manlief en kids keuken opruimen. 

Ik ga ook eens kijken om BH te bestellen. Kan je.dat van de Hema en dat ze thuis leveren ?

Bij mij is mijn man bang dat het wat plat gaat zijn. Dat ziet er ook redelijk plat uit bij mij.

 

 

Als je borsten goed zijn ingedaald ziet het er alweer anders uit hoor. Had je nog bij Tinny gekeken? Daar zie je heel mooi hoe je boos nog veranderen naar een tijdje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.