Ga naar inhoud

bettynoboop : 2 juni 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

24 minuten geleden zei Natje3:

@Elske77

Hoelang ben jij al po ? Heeft Nio niet gezegd hoelang het kan duren voordat ze terug gelijk zijn ?

Nee,  ze waren al niet erg Symmetrisch, dus ze worden ook nooit symmetrisch, maar nu vind ik rechts wel veel groter dan links. Hij vond het vrijdag tijdens een extra controle geen probleem. Medisch is er in elk geval niks aan de hand. Nu heb ik de foto's van afgelopen vrijdag en vanmorgen even onder elkaar gezet en lijkt het of ze allebei wat groter zijn geworden. Ik wacht maar rustig af. 

 Ik ben trouwens acht dagen post operatief. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 700
  • Created
  • Laatste Reactie

@Natje3    sorry.... maar ik heb me haar toch niet gewassen. Zit nu in een vlecht en wacht nog even met wassen. Vind het toch een beetje eng.. 

 

Mijn nicht was hier gister en heeft 3 jaar geleden een borstvergroting laten doen. Zij bukte voorover en deed op deze manier haar haar wassen;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei Sara236:

@bettynoboop ik ben ook best gespierd van crossfit ... die dame in het gele pakje zei gelijk tegen mij " wat heb jij gespierde armen " (ik vind het wel meevallen hahaha) Hopelijk rekt het goed mee na een tijdje?! Bij jou is het mss nog iets steviger? Train je nog veel? Had je even gegoogeld zoals je had gezegd :D vind ik wel impressionand eigenlijk :136:

Hahah, ik weet niet eens meer dat ik dat gezegd heb.... wat die medicatie al niet met je doet. Ik doe nu bijna alleen nog maar crossfit, en probeer 4 keer per week. Helaas zit het er nu ff niet in allemaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden zei Elske77:

Nou zakken weet ik niet maar rechts is zoveel groter... echt raar maar Nio zei dat er geen seroom of hematoom was en geïnfecteerd is ie bij mijn weten ook niet. Raar dus. Hoop dat het gewoon vocht is. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Hopelijk trekt het snel bij!! Echt nog een heel verschil...

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei bettynoboop:

Hahah, ik weet niet eens meer dat ik dat gezegd heb.... wat die medicatie al niet met je doet. Ik doe nu bijna alleen nog maar crossfit, en probeer 4 keer per week. Helaas zit het er nu ff niet in allemaal.

:45: hahaha had je anders wel gezegd, vind ik wel grappig. Ik had blijkbaar wel 10 keer om een slokje water gevraagd, weet ik ook niks van. Hopelijk heb ik geen al te gekke dingen gezegd... denk jij alles van crossfit terug te kunnen na je herstel ? Ik heb een beetje bang voor het touwklimmen en het gewichtheffen. Ik zat al aan heel wat gewicht ... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Natje3 die beha's van de hema zijn vokgens mij biet postoperatief, dus ik denk dat het verschil is dat er minder conpressie inzit, maar weet het niet zeker. Op de site staan maattabellen. Zelf even meten dus. Mijn moeder heeft net mijn haar gewassen!! Zo lekker! Ik stond voorover gebogen bij de wasbak, prima te doen! Voel me weer ren beetje mens!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Sara236:

:45: hahaha had je anders wel gezegd, vind ik wel grappig. Ik had blijkbaar wel 10 keer om een slokje water gevraagd, weet ik ook niks van. Hopelijk heb ik geen al te gekke dingen gezegd... denk jij alles van crossfit terug te kunnen na je herstel ? Ik heb een beetje bang voor het touwklimmen en het gewichtheffen. Ik zat al aan heel wat gewicht ... 

Ik was net allemaal pr's aan het scoren. Doe het nog niet heel lang hoor :rolleyes: ik denk dat benchpress terug zal vallen, en durf ik voorlopig ook niet. Zie mezelf ook niet gelijk snatchen, hahah! Ropeclimbs, uhhh, moet ik zowiezo nog oefenen, want dat doen wij bijna nooit. Ik train in een redelijk kleine box.

Ik heb jou natuurlijk alleen voor je op gesproken en ik had echt met je te doen. Zo zenuwachtig, ik probeerde je gerust te stellen, hoop dat dat iets gelukt is! Xx :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei bettynoboop:

Ik was net allemaal pr's aan het scoren. Doe het nog niet heel lang hoor :rolleyes: ik denk dat benchpress terug zal vallen, en durf ik voorlopig ook niet. Zie mezelf ook niet gelijk snatchen, hahah! Ropeclimbs, uhhh, moet ik zowiezo nog oefenen, want dat doen wij bijna nooit. Ik train in een redelijk kleine box.

Ik heb jou natuurlijk alleen voor je op gesproken en ik had echt met je te doen. Zo zenuwachtig, ik probeerde je gerust te stellen, hoop dat dat iets gelukt is! Xx :D

Ja hoor ! Trouwens bedankt daarvoor ! Was echt zo zenuwachtig, heb het niet zo voor die narcose !!! 

Ik denk dat ik heel heel heel rustig terug ga opbouwen na 12 weken ofzo snatch  lijkt mij nog heel ver weg hihihi 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Sara236:

Ja hoor ! Trouwens bedankt daarvoor ! Was echt zo zenuwachtig, heb het niet zo voor die narcose !!! 

Ik denk dat ik heel heel heel rustig terug ga opbouwen na 12 weken ofzo snatch  lijkt mij nog heel ver weg hihihi 

Er trainen bij mij 2 meiden in de box die het hebben latwn doen, maar die zijn pas na hun bv begonnen met crossfit.... 1 is best wel sterk!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei bettynoboop:

Er trainen bij mij 2 meiden in de box die het hebben latwn doen, maar die zijn pas na hun bv begonnen met crossfit.... 1 is best wel sterk!!

Ok ! Het kan dus! Ik kon het niet  meer laten , ik heb even gespiekt en ik heb gewoon :1boobs: !!! Hoe zot is dit hahaha en ze zijn al best mooi hahaha ben blij :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Sara236:

Ok ! Het kan dus! Ik kon het niet  meer laten , ik heb even gespiekt en ik heb gewoon :1boobs: !!! Hoe zot is dit hahaha en ze zijn al best mooi hahaha ben blij :43:

Hahaha, jij bent dus net zo erg als ik!!! Gaaf dat je zo blij bent!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei bettynoboop:

Goede morgen lady's! @Ellen125 @Elboobies @Natje3 @Sara236 en de rest die mee leest hier!

Vandaag is het dan eindelijk dag 4 P.O. Vaak gehoord dat vanaf vandaag de ergste pijn voorbij is. Nou, hier niet!! Ik heb iedere keer zo'n pijn met opstaan! Vandaag lijkt zelfs mijn rug ook stijf, had ik bijna geen last van de afgelopen dagen. Ik neem wel nog steeds de pijnstilling zoals voorgeschreven. Ik moet er ook niet aan denken om ermee te stoppen :huh:

Hopelijk is over een uurtje alles weer wat beter, maar ik vroeg me dus af of jullie dit ook hebben tijdens/ na het opstaan?

Hopelijk hebben jullie wel lekker geslapen en zijn jullie beter gemutst als ik op dit moment <_<

 

XX

 

Ooh bij mij lijkt het wat beter te gaan. Wel steken en zeker niet pijnvrij, maar wel verbetering tov vrijdag/zaterdag. Ik kan bijna pijnloos van de bank omhoog komen en ook in en uit bed gaat makkelijker. Ik gebruik flink mijn buikspieren en benen, je voelt dan wel wat druk omdat je lang hebt gelegen maar doet bij mij niet meer zo'n pijn.

Rug is na kopen van voedingskussen ook beter. Ik ga er 's nachts wel even uit na innemen van paracetamol om te plassen en dan vind ik het wel te doen. Slaap ongeveer 3u achter elkaar en wordt rond 4u wel wakker van druk en ongemak. Maar merk echt verschil :) iedere dag zijn gewoon kleine stapjes vooruit merk ik. 

Tegen het einde van de week hoop ik het met 3x paracetamol te redden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Sara236:

Zalig toch!!?? 

Heerlijk meid!! Ik vind die van mij nog te ver uit elkaar staan. Ik hoop dat dat nog bijtrekt... :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Ellen125:

 

Ooh bij mij lijkt het wat beter te gaan. Wel steken en zeker niet pijnvrij, maar wel verbetering tov vrijdag/zaterdag. Ik kan bijna pijnloos van de bank omhoog komen en ook in en uit bed gaat makkelijker. Ik gebruik flink mijn buikspieren en benen, je voelt dan wel wat druk omdat je lang hebt gelegen maar doet bij mij niet meer zo'n pijn.

Rug is na kopen van voedingskussen ook beter. Ik ga er 's nachts wel even uit na innemen van paracetamol om te plassen en dan vind ik het wel te doen. Slaap ongeveer 3u achter elkaar en wordt rond 4u wel wakker van druk en ongemak. Maar merk echt verschil :) iedere dag zijn gewoon kleine stapjes vooruit merk ik. 

Tegen het einde van de week hoop ik het met 3x paracetamol te redden.

:35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Ellen125:

 

Ooh bij mij lijkt het wat beter te gaan. Wel steken en zeker niet pijnvrij, maar wel verbetering tov vrijdag/zaterdag. Ik kan bijna pijnloos van de bank omhoog komen en ook in en uit bed gaat makkelijker. Ik gebruik flink mijn buikspieren en benen, je voelt dan wel wat druk omdat je lang hebt gelegen maar doet bij mij niet meer zo'n pijn.

Rug is na kopen van voedingskussen ook beter. Ik ga er 's nachts wel even uit na innemen van paracetamol om te plassen en dan vind ik het wel te doen. Slaap ongeveer 3u achter elkaar en wordt rond 4u wel wakker van druk en ongemak. Maar merk echt verschil :) iedere dag zijn gewoon kleine stapjes vooruit merk ik. 

Tegen het einde van de week hoop ik het met 3x paracetamol te redden.

Wat goed om te horen dat het bij jou ook al beter gaat! Ik heb echt van die momenten. Dan lijkt alles in 1 keer strak te staan en dan krijg ik hevige pijn. Als ik dan weer op een bepaalde manier rustig ga zitten dan voel ik het zo weer wegtrekken. Ik merk vooral dat ik al veel meer kan doen met mn armen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei bettynoboop:

Wat goed om te horen dat het bij jou ook al beter gaat! Ik heb echt van die momenten. Dan lijkt alles in 1 keer strak te staan en dan krijg ik hevige pijn. Als ik dan weer op een bepaalde manier rustig ga zitten dan voel ik het zo weer wegtrekken. Ik merk vooral dat ik al veel meer kan doen met mn armen!

 

Ja ik kan ook steeds meer met mijn armen. Voor mijn gevoel heb ik door fitness meer kracht in mijn armen. Aankleden gaat beter (grotendeels zelf) en heb vanochtend al wat bestek en glazen uit de vaatwasser gehaald. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sara236

Ik ga misschien die van de Hema nemen. Ik weetwel nog niet hoe ik dat moet meten. Ik zie geen maattabel staan bij die borst bh van de hema op de site. Ik vraag le eindelijk af of een soort bh van decathlon zou mogen. Ik zie dat niet nergens voorbij komen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Natje3:

@Sara236

Ik ga misschien die van de Hema nemen. Ik weetwel nog niet hoe ik dat moet meten. Ik zie geen maattabel staan bij die borst bh van de hema op de site. Ik vraag le eindelijk af of een soort bh van decathlon zou mogen. Ik zie dat niet nergens voorbij komen.

 

Ik heb even een mail gestuurd naar Stéphanie, ik zal je op de hoogte houden 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sara236    Ik heb me eerlijk gezegd nog niet heel goed ingelezen  over de sport bh:D   Bij Verdonck kun je ook een bh kopen toch? Ik ga toch die kant op om mijn verband er af te halen. 

 

Hahaha wat je vertelde over het water. Dat heb ik gehoord en toen dacht ik.. ooh je kunt dus wel een beetje duf zijn van de narcose:D   Je was ook heel lief tegen mij! Je vertelde " Dat ik zo blij zou zijn als ik weer op me bedje lag met me borsten en dat het allemaal mee valt." 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Sara236:

Ik heb even een mail gestuurd naar Stéphanie, ik zal je op de hoogte houden 

Ahh top! dan hoor ik dat ook graag! Ik heb inderdaad gewoon over het verband gemeten en een beetje gegokt. Je uiteindelijke maat weet je toch pas na een week of 12 volgens mij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Natje3:

@Sara236

Ik ga misschien die van de Hema nemen. Ik weetwel nog niet hoe ik dat moet meten. Ik zie geen maattabel staan bij die borst bh van de hema op de site. Ik vraag le eindelijk af of een soort bh van decathlon zou mogen. Ik zie dat niet nergens voorbij komen.

 

 

Dit zei Steohanie tegen mij:

 

De sportbeha moet niets speciaal zijn, die vd hunkemoller zijn idd goed (die met een voorsluiting zijn praktisch in het begin). Deze mag niet te strak zitten, geen beugels of vulling hebben. Best wacht je tot na de operatie, wanneer het verband eraf gaat kan je best zo even gaan passen, dan zit hij direct goed. De maat tip voorhand inschatten is nl moeilijk, en hij mag niet té strak zitten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.