Ga naar inhoud

bettynoboop : 2 juni 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei Ellen125:

 

Dit zei Steohanie tegen mij:

 

De sportbeha moet niets speciaal zijn, die vd hunkemoller zijn idd goed (die met een voorsluiting zijn praktisch in het begin). Deze mag niet te strak zitten, geen beugels of vulling hebben. Best wacht je tot na de operatie, wanneer het verband eraf gaat kan je best zo even gaan passen, dan zit hij direct goed. De maat tip voorhand inschatten is nl moeilijk, en hij mag niet té strak zitten. 

Ow super Ellen! Thanks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 700
  • Created
  • Laatste Reactie

Owja, nog even over de beha's. Die van carefix, kosten € 40,-, die heb je in maat s t/m xxl en er passen dus een aantal maten in een maat, als jullie begrijpen wat ik bedoel. Ik heb hem in maat L besteld, sowieso omdat ik 80 omtrek heb, en omdat ie vrij klein lijkt te vallen. Schijnt super zacht te zijn. Ik kijk er zo naar uit, krijg echt inmiddels een beetje een hekel aan het verband, hahaha! :75:

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei bettynoboop:

Owja, nog even over de beha's. Die van carefix, kosten € 40,-, die heb je in maat s t/m xxl en er passen dus een aantal maten in een maat, als jullie begrijpen wat ik bedoel. Ik heb hem in maat L besteld, sowieso omdat ik 80 omtrek heb, en omdat ie vrij klein lijkt te vallen. Schijnt super zacht te zijn. Ik kijk er zo naar uit, krijg echt inmiddels een beetje een hekel aan het verband, hahaha! :75:

 

Ik heb 70 omtrek dus heb maat M gekocht, maar toen ik m uit de verpakking haalde zag hij er toch wel heel klein uit:o

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Natje3:

@Ellen125

Bedank. Jij bentzo goed  op de hoogte van alles.Wat ik al allemaal niet aan jou gevraagd heb. Bedankt hoor.:136:

 

Haha graag gedaan hoor. Ik vind het gewoon fijn om alles te weten met dit. Kijk al weer eventjes op het forum mee, dus wist ook wel wat handig zou zijn om te vragen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Ellen125:

 

Ik heb 70 omtrek dus heb maat M gekocht, maar toen ik m uit de verpakking haalde zag hij er toch wel heel klein uit:o

Iemand anders op het forum had me al getipt! Zo hij niet heel erg meerekken? Ik hoop dat ie je past, want ik vind het best een leuk prijsje voor iets wat je niet zou passen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden zei Natje3:

@Sara236

@Elboobies

Ik moet naar binnen 3 maanden terug naar Verdonk. Ik had gedacht dat ik na 14 dagen op controle zou moeten gaan. Maar is niet nodig.

Ik wist niet dat je bij Verdonck bh kon kopen ?

 

Ja ik heb de 15de een afspraak staan omdat ik de 21ste weer naar huis vlieg:)

 

Ik dacht van wel dat je daar ook een bh kan kopen;) Anders weet ik nooit of ik een goeie heb:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei bettynoboop:

Iemand anders op het forum had me al getipt! Zo hij niet heel erg meerekken? Ik hoop dat ie je past, want ik vind het best een leuk prijsje voor iets wat je niet zou passen....

 

Ja dat zag ik daarna ook maar maat M gaat van 70E -75E -80C geloof ik dus dacht dan zit ik met omtrek 70 wel goed..

misschien dat het anders is wanneer verband eraf is maar nu lijkt hij echt te klein :( 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Ellen125:

 

Ja dat zag ik daarna ook maar maat M gaat van 70E -75E -80C geloof ik dus dacht dan zit ik met omtrek 70 wel goed..

misschien dat het anders is wanneer verband eraf is maar nu lijkt hij echt te klein :( 

Ik heb net een andere sportbh, maat 80C ff over mijn verbandje :77:aangetrokken. Die zat echt kakstrak! Ik denk dat Verdonck exact aan mijn wens, grote C, kleine D heeft voldaan! Wat een topper! :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei bettynoboop:

Ik heb net een andere sportbh, maat 80C ff over mijn verbandje :77:aangetrokken. Die zat echt kakstrak! Ik denk dat Verdonck exact aan mijn wens, grote C, kleine D heeft voldaan! Wat een topper! :136:

 

Haha mooi toch? Ben zo benieuwd hoe ze gaan worden. 

Volume ben ik nu al tevreden over :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Ellen125:

 

Haha mooi toch? Ben zo benieuwd hoe ze gaan worden. 

Volume ben ik nu al tevreden over :)

Ze worden vast prachtig!! Ik ben ook heel blij, soms onzeker, dan kijk ik weer even snel en dan praat ik op mezelf in dat het allemaal wel goedkomt! Ik vind ze nu namelijk nog een beetje ver uit elkaar staan....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden. Ik zie dat jullie bezig zijn over sport bhs? Ik heb me er 2 gekocht van Calvin Klein.. Maar nu na het passen vind ik ze redelijk strak en dit nog zonder mijn BV. En er is geen sluiting. Dus er in kruipen. Dat word zo pijnelijk vrees ik? kvond die zo mooi ogen he!! :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Sfieke1991:

Hey meiden. Ik zie dat jullie bezig zijn over sport bhs? Ik heb me er 2 gekocht van Calvin Klein.. Maar nu na het passen vind ik ze redelijk strak en dit nog zonder mijn BV. En er is geen sluiting. Dus er in kruipen. Dat word zo pijnelijk vrees ik? kvond die zo mooi ogen he!! :(

Ow balen!! Ik zou ze lekker bewaren voor als je wat verder bent! Misschien is die van Carefix dan ook wat voor je? Mooi is ie niet, maar hij schijnt wel heerlijk te zitten! Ik heb de Anna besteld, die vond ik er nog 'het beste' uitzien voor zo'n post operatieve beha! En een ritssluiting voor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden zei Natje3:

@bettynoboop

Haartjes zijn gewassen. Is inderdaad goed te doen in lavabo. Een vriendin heeft me geholpen. Zalig weer  een fris hoofd;)

Heerlijk! Ik heb echt vaak gevraagd aan Verdonck of ze niet ver uit elkaar zouden staan, en hij zei dat ik een gemiddeld borstbeen heb, dus dat ik me daar geen zorgen over hoef te maken. T is gewoon heel gek om je eigen borsten ineens groot te zien. Je kan nu nog erg weinig over het uiteindelijke resultaat zeggen hoor.

Ik heb nu wel hele gevoelige tepels, en een soort branderig gevoel in het stuk onder m'n tepels.... Herkend iemand dit op 4 dagen po?!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei bettynoboop:

Ik heb net een andere sportbh, maat 80C ff over mijn verbandje :77:aangetrokken. Die zat echt kakstrak! Ik denk dat Verdonck exact aan mijn wens, grote C, kleine D heeft voldaan! Wat een topper! :136:

Ik denk ook wel dat ik ga hebben wat ik gevraagd heb !!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Elboobies:

 

Ja ik heb de 15de een afspraak staan omdat ik de 21ste weer naar huis vlieg:)

 

Ik dacht van wel dat je daar ook een bh kan kopen;) Anders weet ik nooit of ik een goeie heb:D

@Elboobies ik moet ook de 15de gaan om 11u15 wanneer jij?  Mss zien we elkaar weer hehe  

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden zei Elboobies:

@bettynoboop  @Natje3    Hier voel ik me tepels wel, verband zit daar niet overheen volgens mij. En anders is het wel heel gevoelig:D

 

Oooh heerlijk je haar gewassen! En was het goed te doen?  

Jazeker, mijn moeder heeft het gedaan. Ik stond voorover gebogen. Zo heerlijk fris weer!! :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hooi iedereen, 

 

ik ben nieuw hier ! Ik snap er ook werkelijk weinig van haha !

 

ik heb aankomende dinsdag de operatie voor borstvergroting bij kliniek Amstelveen!

 

vind het erg spannend ☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.