Ga naar inhoud

bettynoboop : 2 juni 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 700
  • Created
  • Laatste Reactie
1 uur geleden zei Elboobies:

Iedereen klinkt al een stuk blijer dan gister:lol:

 

@Natje3 lukt het met koken? 

 

 

Moet zeggen dat me verband nog best aardig zit.. net gedoucht tot aan me navel en me oksels gewassen. Daar knapt een mens toch weer iets van op:D

Ahhh, wat heerlijk zeg! Dan voel je je weer een beetje mens! Hebben jullie ook zo'n vette huid?!! B)

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Natje3:

@Ellen125

Niet zo leuk. Hopelijk krijg je snel een reactie van Verdonk. Zie je puistjes of roodheid als je verband een beetje ophoog doet ? 

 

Nee dat dan weer helemaal niet. Dat vind ik juist zo vreemd. 

 

Ik had verwacht ook wel een vette huid en puistjes te krijgen in mijn gezicht, maar dat heb ik niet echt :) 

 

@Elboobies ik houd ze de hele dag vast als ik iets anders doe dan op de bank zitten :P geeft een veilig gevoel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Elboobies:Neem mijn medicatie ook nog in zoals het hoort. Morgen denk ik een beetje afbouwen. Heb er verder geen last van die vind het wel prima zo;)

 

Sinds ik die ibuprofen niet meer slik voel ik me iets beter. Minder misselijk. Wil volgens weekend kijken of ik het ook kan redden met 3x paracetamol per dag en de week er na 1 a 2x per dag.

 

Als je geen last hebt van de medicatie en het gevoel hebt dat je ze dan nodig hebt gewoon slikken. Je merkt vanzelf wanneer je een pil weg kunt laten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Natje3:

@Rocker

Bedankt. Dat wist ik niet 

Zou nog niet lukken om te rijden ook. Voelde me gisteren veel beter,maar vandaag is het weer minder. Mijn aan nu borst en ook rugpijn. Van op de rug te slapen.

 

De 4e dag is het ergste zeggen ze, daarna word het alleen maar beter. 
Rugpijn kan ook komen door de druk op je borst dat je je schouders meer naar voren haalt om daarmee de druk te verminderen op je borst. Probeer anders even iets warms op je rug te leggen, pittenzak o.a. werkt wel fijn en af en toe je schouders naar achteren rollen. 


Hihi nou ik ben vandaag 8 weken PO en ik moet m'n auto nog steeds met 2 handen in de 1e versnelling zetten en terugschakelen naar de 2e versnelling idem :ph34r:
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rocker

Ik had de tip al gekregen van @Ellen125om me rechter te houden. Ze zei me dat ze die tip van jou gekregen had.Ik ben dat ook beginnen doen. De tip met een warme pittenzak zal ik ook eens proberen. 

Kan jij anders al alles terug ? Buiten die versnelling met je auto ?

Kan je al terug sporten ?

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Natje3 Hihi dacht ik al :P I wel heeeeel fijn zo'n pittenzak.
Nee helaas niet. Duwen en trekken is nog lastig en lukt soms ook gewoon niet. Bijvoorbeeld vloerbedekking stofzuigen kost ontzettend veel moeite. 
Werken kan ik ook nog niet zoals ik normaal deed, werk als verpleegkundige. Patiënt die zelf uit bed kan stappen en kan lopen helpen met douchen en aankleden is nu nog wel echt de max. 

Werk daarom nu op at helaas, maar ik kan gewoon niet wat ik zou willen.

Sporten (bovenlichaam en paaldansen) mocht ik sowieso pas na 12 weken, dus dat is nog minimaal 4 weken wachten.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rocker

Ben ook vk. Ik assisteer op de dienst mond, kaak en aangezicht chirurgie. Is niet hetzelfde als jou, maar zal ook lastig zijn. Lang met instrument in dezelfde positie zitten. En ik heb maar 2 weken. Pfff. Ik dacht dat ik na 2 weken al 10 man sterk ging zijn. Zal nog afzien worden. Ik het het toch serieus onderschat. Ik ben mezelf al enkele keren tegengekomen.de laatste 3 dagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei flege:

@Natje3 @Ellen125 @Elboobies @bettynoboop @Sara236

wie van jullie zou rond 14:00 onder het mes gaan, wil graag weten tot hoe laat je de dag ervoor mag eten.

ik zelf word om 14:00 (14 juli )geholpen, maar was benieuwd tot hoe laat ik mag eten

 

Ik stond gepland om 13.45u. Eten mocht ik nog om middernacht en kleine slokjes (geen hele fles!) water mocht ik tot 7u ' ochtends. 

 

Dacht dat het heel moeilijk ging zijn, maar het viel wel mee. Zo lang mogelijk op gebleven en zo lang mogelijk 's ochtends in bed. Het enige wat ik heel vervelend vond is het niet mogen drinken. Heb af en toe mijn mond gespoeld zonder iets door te slikken. Dan ben je een beetje van je droge mond af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden zei Natje3:

@Rocker

Ben ook vk. Ik assisteer op de dienst mond, kaak en aangezicht chirurgie. Is niet hetzelfde als jou, maar zal ook lastig zijn. Lang met instrument in dezelfde positie zitten. En ik heb maar 2 weken. Pfff. Ik dacht dat ik na 2 weken al 10 man sterk ging zijn. Zal nog afzien worden. Ik het het toch serieus onderschat. Ik ben mezelf al enkele keren tegengekomen.de laatste 3 dagen.

 

Oei ja dat gaat denk ik wel lastig worden, ik had bijvoorbeeld de eerste weken ook dat ik niet heel lang rechtop achter de computer kon zitten want dan kreeg ik last van m'n littekens. 
Heb het zelf ook onderschat hoor met die verhalen van al die andere meiden hier. Ik denk ooohhh beetje stuwing beetje strak en gaan met die banaan. :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden zei flege:

@Natje3 @Ellen125 @Elboobies @bettynoboop @Sara236

wie van jullie zou rond 14:00 onder het mes gaan, wil graag weten tot hoe laat je de dag ervoor mag eten.

ik zelf word om 14:00 (14 juli )geholpen, maar was benieuwd tot hoe laat ik mag eten

Meestal tot 6 uur voor de operatie mag je eten en tot 2 uur ervoor een slokje water.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Natje3:

 

@Ellen125

 

Hoe is het met de jeuk die je hebt aan je verband ?

 

@Ellen125

@Elboobies

@Natje3

@bettynoboop

 

Mij lijkt de lijm van de witte plakker op te lossen door de warmte ofzo , is dat bij jullie ook ? Ik kan moeilijk geloven dat dit er 2 weken op kan blijven... En mijn buik staat ook heel bol , dat is dan van de medicatie?  Ben precies terug zwanger... mis het sporten nu al ... (crossfit en lopen) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sara236

Bij mij blijft alles stevig aan mijn vel kleven. Heb al eens willen piepen, maar verband zit echt te vast.

Mijn buik staat ook zo bol. Amai, ik voel me  4 maanden zwanger.

Ik mis mijn sport verschrikkelijk. Ik loop ook heel veel.Binnen 14 dagen is het Belgisch kampioenschap. Dat zal een lastige dag worden.

Hoe is het met de pijn bij jou ? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Sara236:

@Ellen125

@Elboobies

@Natje3

@bettynoboop

 

Mij lijkt de lijm van de witte plakker op te lossen door de warmte ofzo , is dat bij jullie ook ? Ik kan moeilijk geloven dat dit er 2 weken op kan blijven... En mijn buik staat ook heel bol , dat is dan van de medicatie?  Ben precies terug zwanger... mis het sporten nu al ... (crossfit en lopen) 

 

 

Ja dat gevoel heb ik ook bij die plakker op mijn buik. Met dit weer geloof ik ook niet dat het 2 weken goed zal blijven zitten. Ga het wel zo lang mogelijk proberen te rekken en anders maar contact opnemen met Verdonck wat ermee te doen als het echt los hangt. 

Volgens mij heeft iedereen die opgeblazen buik. Het niet sporten mis ik nog niet heel erg meer de alle daagse dingen zoals douchen en oo mijn zij slapen. Heb er veel voor over om dat terug te krijgen :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Ellen125:

 

Ja dat gevoel heb ik ook bij die plakker op mijn buik. Met dit weer geloof ik ook niet dat het 2 weken goed zal blijven zitten. Ga het wel zo lang mogelijk proberen te rekken en anders maar contact opnemen met Verdonck wat ermee te doen als het echt los hangt. 

Volgens mij heeft iedereen die opgeblazen buik. Het niet sporten mis ik nog niet heel erg meer de alle daagse dingen zoals douchen en oo mijn zij slapen. Heb er veel voor over om dat terug te krijgen :P 

Ik mis het sporten ook nog niet echt hoor... Ik vind het wel lekker om even 'vrij' te zijn! Zijslapen en douchen mis ik nog het meeste idd! Mijn verband gaat het zeker niet redden. Morgen heb ik die carefix bh lig in huis en dan probeer ik het verband er nog zo lang mogelijk op te laten zitten..... Fijne avond allemaal!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.