Ga naar inhoud

bettynoboop : 2 juni 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ik kijk al een paar weekjes mee hier en daar, maar nu wordt het tijd om mezelf even voor te stellen.

Ik ben 39 jaar en (helaas) geen kinderen. Ik heb altijd erg veel gesport en wacht vanaf mijn 14e jaar al op borsten. Wachten, wachten, wachten..... Ze zijn er nog steeds niet. Omdat de lang gekoesterde kinderwens niet is uitgekomen, vond ik het nu wel tijd om eens aan mezelf te denken.

Gister ben ik dus op consultatie geweest bij de heer Verdonck in Tessenderlo.

Ik stond er van versteld wat er allemaal mogelijk was. Altijd gedacht dat ik te weinig eigen borstweefsel zou hebben, of dat ik misschien wel te gespierd zou zijn voor een mooie BV.

Tot mijn verbazing kwamen we tijdens het passen uit op een Motiva 380cc en volgens de heer Verdonck zou dit prima bij mijn lichaam passen. :D

We reden met een grote smile weer naar huis. Vervolgens heb ik vannacht geen oog dicht gedaan :o Waarschijnlijk te veel opwinding :lol:

 

Ik krijg net een telefoontje dat mijn D-day op 2 juni zal zijn!! Ahhhhh!! ZIN IN!!

 

Ik zou heel graag foto's willen zien van de dames die ook door pc Verdonck zijn geopereerd. Of van dames die ook 380cc onder de spier hebben geplaatst. Ik had wel al hier en daar gelezen dat die cc's er bij iedereen anders uit zien, maar toch.... :P

 

Fijne paas allemaal!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 700
  • Created
  • Laatste Reactie

@bettynoboop

Helaas kan ik je niet helpen met foto's, maar ik word ook op 2 juni geopereerd door Dr. Verdonk. Moet wel nog voor 1 ste x op consultatie op 6 mei. Gaat die operatie in Tessenderlo door ? Ik heb afspraak in Brussel. 

Spannend. Ik.stond helaas ook niet op.de eeste rij als de borstenfee  kwam. ☺ Als ik zo naar foto's kijk denk ik dat het zo'n 300cc zal zijn. Is wel maar via foto's dat ik dat denk

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden zei Desert-Rose:

@bettynoboop

 

Hey hey.

 

Ik heb de titel aangepast en het topic verhuisd naar een andere categorie, hier kun je nu alle updates, vragen en na je operatie ook je verslag neerzetten zodat je alles netjes bij elkaar hebt staan.

 

Nu nog eventjes aftellen.

 

xx

Thanks!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden zei Natje3:

@bettynoboop

Helaas kan ik je niet helpen met foto's, maar ik word ook op 2 juni geopereerd door Dr. Verdonk. Moet wel nog voor 1 ste x op consultatie op 6 mei. Gaat die operatie in Tessenderlo door ? Ik heb afspraak in Brussel. 

Spannend. Ik.stond helaas ook niet op.de eeste rij als de borstenfee  kwam. ☺ Als ik zo naar foto's kijk denk ik dat het zo'n 300cc zal zijn. Is wel maar via foto's dat ik dat denk

@Natje3

Wat spannend!! Ik dacht echt dat er bij mij niet zo veel bij kon, dus ik ging echt met een heel tevreden gevoel naar huis! Heb je een afspraak bij die wellness kliniek of bij zijn eigen kliniek? Ik heb begrepen dat de consultatie dan in Tessenderlo is (was het bij mij wel) en de operatie in uhhhh, in ieder geval ergens anders is, voor mij een stukje dichterbij. Iets dichter bij de Nederlandse grens.

Ben benieuwd hoeveel jij straks gaat krijgen. Wat heb je nu? Ik kom van een 80A, ze zijn echt klein, maar wel stevig. Schiet me te binnen, Turnhout volgens mij!

Succes alvast en wie weet tot 2 juni!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bettynoboop

Ik heb nu een 75A of AA. Ik weet het eindelijk niet goed. Ik steek er ook altijd vullingen in.  Ik moet in brussel (Koekelberg) op consultatie zijn eigen kliniek,   en dacht dat daar dan de operatie doorging. Maar als we beide op 2 juni gaan zal dat wel op hetzelfde adres zijn. Ik zal het maar meer weten op 6 mei.

Heb jij toevallig gevraagd hoelang je niet mag sporten. Ik lees dat je ook veel sport.

Ik doe aan atletiek en ben bang dat ik lang zal out zijn. Dat zal een ramp zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Natje3 Dan weten we op 6 mei het 'plaats delict' :D Ik heb heel duidelijk gevraagd hoe het zat met sporten. 8 weken niet!!! Dat vind ik ook enorm balen. Ik ga gewoon veel wandelen en fietsen. Ik doe aan crossfit en heb er net heel lang uit gelegen met een blessure en ben ook heel erg aangekomen van het niets doen.... Ga nu net weer een beetje lekker en dan weer 2 maanden niets. Maarrr, alles voor de biobies, want daar kan ik mijn leven lang nog van genieten straks ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes meiden! Zeer spannend! 

Gisteren ingreep gehad en super content van dokter verdonck en co! :D

valt jullie ingreep op een vrijdag..? Dan gaat de ingreep door in Lichtaart. 1x de maand in zolder normaal gezien maar die dag ken ik niet... 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden! Ik heb gister een 3d simulatie gemaakt via de site van bergman. Hij staat op mijn profiel. Zou dit reëel zijn? Als ze zo worden zou ik in ieder geval super gelukkig zijn!!!! :wub:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Liefbeestje:

Ik heb een andere pc maar wel 375cc gekregen onder de spier, anatomische prothese. In mijn album staan foto's van mijn voorsituatie en na de ingreep.

Ze gaan echt supermooi worden!! Zijn ook al behoorlijk lekker ingedaald he?! Echt een mooie maat ook! Welk merk prothese heb jij? En weet je ook de breedte van je borstkas en de breedte van je implantaten? 

Ik ga voor de Motiva omdat die heel natuurlijk aanvoelen, maar die zijn maar 11,2 cm breed oid... Lijkt mij vrij smal met mijn omtrek van 83 cm. Ga ik ook nog aan de pc voorleggen volgende week hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden!!

 

Ik ben gisteren toch nog voor een 2e consult bij de heer Verdonck geweest. Ik ga toch voor een maatje kleiner... ipv 380 naar 355cc van Motiva. Ik sport erg veel en het moet wel bij mijn 'leefstijl' blijven passen. Voor mijn gevoel is dit precies goed bij mij. Het enige waar ik nog over twijfel is de breedte... Ik vind de Motiva implantaten vrij smal in vergelijking tot de Mentor protheses. Volgens de heer Verdonck zal dit geen probleem worden... Zijn er nog meer meiden die de Motiva's hebben van ongeveer 350cc (high profile)? Ik ben zo nieuwsgierig naar de resultaten!

Wel blij dat ik nog een keer gegaan ben, ik ben er klaar voor!!! :D:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, vandaag heb ik iets minder nieuws gehad. Ik heb tien jaar geleden hodgkin gehad, chemo en bestraling en het leven gaat weer verder. Omdat ik niet zo maar de implantaten wilde laten zetten dacht ik dat het toch wel verstandig was om even contact te zoeken met mijn hematologe... Volgens haar is er nu een onderzoek gaande over de verbanden tussen siliconen en alcl (een vorm van non-hodgkin) en zij drukte mij op het hart dat mijn lichaam al 'bewezen'  heeft dat ik hierop zou kunnen reageren. 

Ik ben zo in de war en teleurgesteld.... Eerst die ivf trajecten, je legt je neer bij het feit dat er waarschijnlijk geen kindjes gaan komen, en ik heb dus daarna ook voor mezelf gekozen. Ik heb/ had dus besloten om een andere lang gekoessterde wens in vervulling te laten gaan. Eindelijk borsten dus, en nu dit.....

Ik ben in de war en weet niet of ik dit traject nu moet doorzetten......

Zijn er mensen op dit forum die hier misschien ervaring mee hebben?? Of iets soortgelijks?

:mellow: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

O, goedzo! Ik weet niet of het je helpt, maar ik was erg bang voor siliconenzweten en daarom heb ik gekozen voor Motiva met BluSeal. Ik lees er niks over op het forum (ook nog niet gezocht moet ik eerlijk zeggen), maar ik vind dat echt een heel goede reden om voor Motiva te kiezen. http://motivaimplants.nl/why-motiva/innovation-for-enhanced-safety/#truemolobloc-bluseal 

Wilde dat nog ff delen... Ook al heb je waarschijnlijk al gekozen :21: 
Anyway, succes de 2e! Waar ga je?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Lonneke81:

O, goedzo! Ik weet niet of het je helpt, maar ik was erg bang voor siliconenzweten en daarom heb ik gekozen voor Motiva met BluSeal. Ik lees er niks over op het forum (ook nog niet gezocht moet ik eerlijk zeggen), maar ik vind dat echt een heel goede reden om voor Motiva te kiezen. http://motivaimplants.nl/why-motiva/innovation-for-enhanced-safety/#truemolobloc-bluseal 

Wilde dat nog ff delen... Ook al heb je waarschijnlijk al gekozen :21: 
Anyway, succes de 2e! Waar ga je?

 

Ik heb voor Motiva gekozen, zit die blue seal standaard op die protheses? Thanks voor de info! Ben jij al geweest?!! Ohja, ik ga bij the belgian breast clinic van Verdonck. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yes! Volgens mij wel! Maar weet ik niet 100% zeker. Ik ga ook bij de bbc bij Verdonck! 4 augustus. Duurt nog lang! Ben benieuwd hoe het bij jou gaat! Schrijf je een verslag tegen die tijd? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat ga ik zeker doen! Kan jij bij mij vast kijken hoe het allemaal is gegaan! Doe ik nu ook hier, en ben daarom zeer blij met dit forum! Jij mag nog even wachten dus... Ik hou je op de hoogte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Lonneke81:

O, goedzo! Ik weet niet of het je helpt, maar ik was erg bang voor siliconenzweten en daarom heb ik gekozen voor Motiva met BluSeal. Ik lees er niks over op het forum (ook nog niet gezocht moet ik eerlijk zeggen), maar ik vind dat echt een heel goede reden om voor Motiva te kiezen. http://motivaimplants.nl/why-motiva/innovation-for-enhanced-safety/#truemolobloc-bluseal 

Wilde dat nog ff delen... Ook al heb je waarschijnlijk al gekozen :21: 
Anyway, succes de 2e! Waar ga je?

 

 

Dit is voor mij ook wel een van de redenen waarom ik voor Motiva heb gekozen. En de slimme gel bij Verdonck. 

Vandaag mijn borstband binnen gekregen die ik op aanraden van Lien heb besteld. Wordt nu wel heel echt :o 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Ellen125:

 

Dit is voor mij ook wel een van de redenen waarom ik voor Motiva heb gekozen. En de slimme gel bij Verdonck. 

Vandaag mijn borstband binnen gekregen die ik op aanraden van Lien heb besteld. Wordt nu wel heel echt :o 

Haha, ja het gaat snel he nu he?!! Ik moet die borstband ook nog even bestellen. Jij had ook nog een bepaalde bh aangeschaft? Ik heb er ook 1 van de Hunkemöller, maar geen idee of het de goede maat zal zijn....Was een aanbiedinkje, dus als ie niet past maakt het niet uit! Nog maar 17 dagen....:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Ellen125:

 

Dit is voor mij ook wel een van de redenen waarom ik voor Motiva heb gekozen. En de slimme gel bij Verdonck. 

Vandaag mijn borstband binnen gekregen die ik op aanraden van Lien heb besteld. Wordt nu wel heel echt :o 

Wat is de slimme gel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei bettynoboop:

Ja, dat ga ik zeker doen! Kan jij bij mij vast kijken hoe het allemaal is gegaan! Doe ik nu ook hier, en ben daarom zeer blij met dit forum! Jij mag nog even wachten dus... Ik hou je op de hoogte!

Ben benieuwd! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.