Ga naar inhoud

bettynoboop : 2 juni 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 700
  • Created
  • Laatste Reactie
8 minuten geleden zei Natje3:

@Sara236

Bij mij blijft alles stevig aan mijn vel kleven. Heb al eens willen piepen, maar verband zit echt te vast.

Mijn buik staat ook zo bol. Amai, ik voel me  4 maanden zwanger.

Ik mis mijn sport verschrikkelijk. Ik loop ook heel veel.Binnen 14 dagen is het Belgisch kampioenschap. Dat zal een lastige dag worden.

Hoe is het met de pijn bij jou ? 

 

@Natje3 jammer dat het kampioenschap net na je operatie valt... momenteel heb ik niet echt pijn maar ik neem wel stipt mijn medicatie. Ik probeer me zo rustig mogelijk te houden maar mijn zoontje van bijna vier zit vol leven hahaha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Rocker:

 

Oei ja dat gaat denk ik wel lastig worden, ik had bijvoorbeeld de eerste weken ook dat ik niet heel lang rechtop achter de computer kon zitten want dan kreeg ik last van m'n littekens. 
Heb het zelf ook onderschat hoor met die verhalen van al die andere meiden hier. Ik denk ooohhh beetje stuwing beetje strak en gaan met die banaan. :rolleyes:

Ik begin maandag (2 weken postop) ook weer met werken... heb me er ook iets op verkeken vrees ik dus ga deze week heel goed proberen rust te houden. Dacht deze week nog wel wat thuis te gaan werken maar slaap best veel nog. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Rocker:

 

Oei ja dat gaat denk ik wel lastig worden, ik had bijvoorbeeld de eerste weken ook dat ik niet heel lang rechtop achter de computer kon zitten want dan kreeg ik last van m'n littekens. 
Heb het zelf ook onderschat hoor met die verhalen van al die andere meiden hier. Ik denk ooohhh beetje stuwing beetje strak en gaan met die banaan. :rolleyes:

Ik begin maandag (2 weken postop) ook weer met werken... heb me er ook iets op verkeken vrees ik dus ga deze week heel goed proberen rust te houden. Dacht deze week nog wel wat thuis te gaan werken maar slaap best veel nog. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede morgen lady's! @Ellen125 @Elboobies @Natje3 @Sara236 en de rest die mee leest hier!

Vandaag is het dan eindelijk dag 4 P.O. Vaak gehoord dat vanaf vandaag de ergste pijn voorbij is. Nou, hier niet!! Ik heb iedere keer zo'n pijn met opstaan! Vandaag lijkt zelfs mijn rug ook stijf, had ik bijna geen last van de afgelopen dagen. Ik neem wel nog steeds de pijnstilling zoals voorgeschreven. Ik moet er ook niet aan denken om ermee te stoppen :huh:

Hopelijk is over een uurtje alles weer wat beter, maar ik vroeg me dus af of jullie dit ook hebben tijdens/ na het opstaan?

Hopelijk hebben jullie wel lekker geslapen en zijn jullie beter gemutst als ik op dit moment <_<

 

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei bettynoboop:

Goede morgen lady's! @Ellen125 @Elboobies @Natje3 @Sara236 en de rest die mee leest hier!

Vandaag is het dan eindelijk dag 4 P.O. Vaak gehoord dat vanaf vandaag de ergste pijn voorbij is. Nou, hier niet!! Ik heb iedere keer zo'n pijn met opstaan! Vandaag lijkt zelfs mijn rug ook stijf, had ik bijna geen last van de afgelopen dagen. Ik neem wel nog steeds de pijnstilling zoals voorgeschreven. Ik moet er ook niet aan denken om ermee te stoppen :huh:

Hopelijk is over een uurtje alles weer wat beter, maar ik vroeg me dus af of jullie dit ook hebben tijdens/ na het opstaan?

Hopelijk hebben jullie wel lekker geslapen en zijn jullie beter gemutst als ik op dit moment <_<

 

XX

Goede morgen ! Opstaan is bij mij ook het moeilijkste moment van de dan en ik word 1 keer in de nacht wakker en dan neem ik een paracetamol. Dan slaap  ik  weer goed. Als ik s morgens  een halfuur wakker ben, gaat het weer een stuk beter. Ik blijf wel stipt mijn medicatie nemen. Het zal bij iedereen wel een beetje anders zijn voor hoelang het echt pijn blijft doen maar ik denk wel dat het ergste bijna voorbij is ... 

Ik hoop het alleszins voor iedereen :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden zei bettynoboop:

Goede morgen lady's! @Ellen125 @Elboobies @Natje3 @Sara236 en de rest die mee leest hier!

Vandaag is het dan eindelijk dag 4 P.O. Vaak gehoord dat vanaf vandaag de ergste pijn voorbij is. Nou, hier niet!! Ik heb iedere keer zo'n pijn met opstaan! Vandaag lijkt zelfs mijn rug ook stijf, had ik bijna geen last van de afgelopen dagen. Ik neem wel nog steeds de pijnstilling zoals voorgeschreven. Ik moet er ook niet aan denken om ermee te stoppen :huh:

Hopelijk is over een uurtje alles weer wat beter, maar ik vroeg me dus af of jullie dit ook hebben tijdens/ na het opstaan?

Hopelijk hebben jullie wel lekker geslapen en zijn jullie beter gemutst als ik op dit moment <_<

 

XX

Nou gisteren was ik een week postop en de pijn was niet te doen, vooral rechts. Halve dag geslapen toen oké. Dus zal wel per persoon wisselen. 

Sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Sara236:

Goede morgen ! Opstaan is bij mij ook het moeilijkste moment van de dan en ik word 1 keer in de nacht wakker en dan neem ik een paracetamol. Dan slaap  ik  weer goed. Als ik s morgens  een halfuur wakker ben, gaat het weer een stuk beter. Ik blijf wel stipt mijn medicatie nemen. Het zal bij iedereen wel een beetje anders zijn voor hoelang het echt pijn blijft doen maar ik denk wel dat het ergste bijna voorbij is ... 

Ik hoop het alleszins voor iedereen :35:

Fijn om te horen dat ik dus niet de enige ben die dit heeft. Einde van de dag gaat het bij mij steeds een stuk beter. Ik begin nu ook gewoon echt vermoeid te raken van te kort slaap denk ik. Normaal ben ik altijd echt positief, maar mijn start is echt een beetje moeizaam vandaag.... Ga zo nog maar even proberen te slapen! Fijne dag xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

@bettynoboop

Hier zelfde verhaal. Ik ben deze nacht om 3u een uur beneden gaan zitten met helse rugpijn. Ik heb ook het gevoel.dat mijn borsten uit dat verband willen springen. 

Ik heb het zwaar onderschat. Dat ik voor bepaalde dingen zo afhankelijk ben van iedereen vind ik zo erg. 

Ik neem wel maar 2x per dag een pijnstiller meer. Mijn maag, darmen kunnen er niet tegen. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Elske77:

Nou gisteren was ik een week postop en de pijn was niet te doen, vooral rechts. Halve dag geslapen toen oké. Dus zal wel per persoon wisselen. 

Sterkte!

Ik heb je verhaal gelezen @Elske77 Wil je ene borst nog steeds niet gaan zakken? ik hoop voor je dat je je snel beter gaat voelen en dat je straks 2 mooie gelijke borsten hebt!! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Natje3:

 

@bettynoboop

Hier zelfde verhaal. Ik ben deze nacht om 3u een uur beneden gaan zitten met helse rugpijn. Ik heb ook het gevoel.dat mijn borsten uit dat verband willen springen. 

Ik heb het zwaar onderschat. Dat ik voor bepaalde dingen zo afhankelijk ben van iedereen vind ik zo erg. 

Ik neem wel maar 2x per dag een pijnstiller meer. Mijn maag, darmen kunnen er niet tegen. 

 

 

Wow, maar 2 keer per dag?? Dan zou ik de dag niet doorkomen denk ik, haha! Ik zorg wel dat ik altijd iets eet als ik een pil neem. Iets van yoghurt of een banaan. Mijn maag houdt het redelijk goed moet ik zeggen! Ik moet wel zeggen, als ik het vergelijk met de eerste 2 dagen gaat het nog steeds bergopwaarts gelukkig. Het gaat alleen een beetje langzaam :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeiemorgen :) 

 

@Natje3 jeetje wat vervelend dat je zo'n last heb van je rug ook. Helpt een voedingskussen niet? net als bij ellen12;) Ook jammer dat je zo op de medicatie reageer. Dat maakt het er niet makkelijker op. 

 

Succes weer vandaag allemaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Elboobies

Het is niet dat ik niets kan, maar heb vooral moeite dat ik nog niet alles kan. Typisch ik. Die rug is ambetant. Ovzrdag als ik.zit heb ik geen last van mijn rug.Ik heb geen voedingskussen en om nu nog één te kopen. Er gaan hier geen kids meer bijkomen en dan zit ik daarmee.

Hoe heb je nu je haar gewassen ? Het mijne moet vandaag zeker gewassen worden. Zo vettig. :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Natje3:

@Sara236

Ik kan.er deze week niet meer tussen. Ze is volzet:wacko:

Hoe is het met jou ? Hoe voel jij je ?

@Natje3 voor het  moment gaat het goed maar ik neem nog wel de medicatie zoals voorgeschreven, ik denk zoals bettynoboop dat je lichaam het snelst geneest zonder de pijn ... Maar ik heb natuurlijk wel geen bijwerkingen van die pillen. Verder probeer ik me rustig te houden maar deze morgens moest ik mijn zoontje klaarmaken voor school en wegbrengen  (te voet). Dat was wel even uitkijken maar nu ben ik rustig een film aan het kijken :D ik heb vooral s morgens last bij het opstaan en s nachts een beetje tussen mijn schouderbladen. Ben normaal niet zo voor pillen maar ik doe het nu maar gewoon ... Hopelijk iedereen snel pijnvrij :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik voel me al wat beter, zouwel  beter niet meer 's morgens vroeg reageren als ik op ben, want dan voel ik me slecht door die rug

Nu heb ik al  terug wat licht huishoudelijk werk kunnen doen, let er wel op dat mijn armen aan mijn lichaam plakken. :lol:heb wel af en toe steken in mijn borst. Ik ben zo curieus. Zou willen dat verband eraf trekken. Grrr
@bettynoboop @Sara236

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Natje3:

Ik voel me al wat beter, zouwel  beter niet meer 's morgens vroeg reageren als ik op ben, want dan voel ik me slecht door die rug

Nu heb ik al  terug wat licht huishoudelijk werk kunnen doen, let er wel op dat mijn armen aan mijn lichaam plakken. :lol:heb wel af en toe steken in mijn borst. Ik ben zo curieus. Zou willen dat verband eraf trekken. Grrr
@bettynoboop @Sara236

Hihihi ik ben ook benieuwd ze , lang wachten. Is zoals een kindje dat zijn cadeautje niet mag opmaken ofzo hahaha :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Natje3:

@Sara236 inderdaad. Ik heb al eens aan die klever willen trekken, maar ben dan toch maar gestopt, want als deze niet meer wil plakken zou ik me ongemakkelijk voelen.

@Natje3 mijn plakkers doen het al niet goed meer ;-) ik heb gister avond nog even gekeken hoe het met ze ging... ze staan echt nog kakstrak en echt mooi zijn ze nog niet, dus als ik jullie was zou ik echt nog even wachten! Vind ze trouwens ook niet echt groot. Heeft misschien te maken net die enorm dikke borstspier van mij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei bettynoboop:

Ik heb je verhaal gelezen @Elske77 Wil je ene borst nog steeds niet gaan zakken? ik hoop voor je dat je je snel beter gaat voelen en dat je straks 2 mooie gelijke borsten hebt!! X

Nou zakken weet ik niet maar rechts is zoveel groter... echt raar maar Nio zei dat er geen seroom of hematoom was en geïnfecteerd is ie bij mijn weten ook niet. Raar dus. Hoop dat het gewoon vocht is. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bettynoboopIk heb ook al veel foto's zien passeren van als het verband eraf is en inderdaad dat valt tegen vind ik. We gaan het echt moeten tijd geven. Geduld is een schone deugd:75: Alleen heb ik die niet:D

Mag ik nog eens weten welke bh dat is van de hema dat je kiest en hoe je de maat berekent ?

Zou ik eindelijk één mogen nemen van decathlon ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei bettynoboop:

@Natje3 mijn plakkers doen het al niet goed meer ;-) ik heb gister avond nog even gekeken hoe het met ze ging... ze staan echt nog kakstrak en echt mooi zijn ze nog niet, dus als ik jullie was zou ik echt nog even wachten! Vind ze trouwens ook niet echt groot. Heeft misschien te maken net die enorm dikke borstspier van mij?

@bettynoboop ik ben ook best gespierd van crossfit ... die dame in het gele pakje zei gelijk tegen mij " wat heb jij gespierde armen " (ik vind het wel meevallen hahaha) Hopelijk rekt het goed mee na een tijdje?! Bij jou is het mss nog iets steviger? Train je nog veel? Had je even gegoogeld zoals je had gezegd :D vind ik wel impressionand eigenlijk :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.