Ga naar inhoud

bettynoboop : 2 juni 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal!! Vandaag is het dan eindelijk zo ver! Ik heb goed geslapen, ben alleen iets te vroeg wakker ;) @Natje3  @Ellen125 @Elboobies Voor jullie ook heel veel sterkte en succes vandaag! Dat onze lang gekoesterde droom, wens, mag uitkomen vandaag!! :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 700
  • Created
  • Laatste Reactie
10 minuten geleden zei Natje3:

@Ellen125

@Elboobies

@bettynoboop

Ik ben net aangekomen. Is hier nog geen beweging te zien. Nu neemt stress nog meer toe. Succes allemaal.

Zal niet lang meer duren, voor je het weet lig je heerlijk te slapen!! Succes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden zei bettynoboop:

Goedemorgen allemaal!! Vandaag is het dan eindelijk zo ver! Ik heb goed geslapen, ben alleen iets te vroeg wakker ;) @Natje3  @Ellen125 @Elboobies Voor jullie ook heel veel sterkte en succes vandaag! Dat onze lang gekoesterde droom, wens, mag uitkomen vandaag!! :wub:

@bettynoboop Yay!!! :) ik denk aan jullie hoor... en leef het terug mee. Mijn boobs zijn ondertussen al 4w oud :D succes xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Elboobies:

Dankjewel @NounouSi en   @Elske77

 

Natje3 ligt nu onder het mes... 

 

Dit is wel echt live rapportage :D

Succes dames, ik leef met jullie mee.

Nu wachten tot de 1e live rapportage geeft na de operatie

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Elboobies:

Ook zo leuk dit forum! iedereen leeft met elkaar mee:)

 

@Elske77  geef niks.. je kunt niet alles lezen;)   Ik ga voor motiva 315 cc full high profile Het zag er zo mooi uit in me hempje.

 

Leuk he dat passen? Ik denk dat natje nu wel ongeveer klaar is..

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei bettynoboop:

Ja! Raar idee he?!! Ik denk dat ze nu alweer klaar is! Ik ven onderweg, ben er over een half uurtje!

 

Ja best wel. Ooh hoe is het net de zenuwen? Wat heb jij aan voor straks? 

 

Vraag me wel af hoeveel hij er vandaag doet.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Ellen125:

 

Ja best wel. Ooh hoe is het net de zenuwen? Wat heb jij aan voor straks? 

 

Vraag me wel af hoeveel hij er vandaag doet.. 

Ik heb nu een relaxte broek aan met een blousje. Voor na de operatie heb ik een jumpsuit (een korte) het wordt bloedheet. Ik heb eventueel ook nog een jurkje mee :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden zei Zeeuwsmeisje:

 

Dit is wel echt live rapportage :D

Succes dames, ik leef met jullie mee.

Nu wachten tot de 1e live rapportage geeft na de operatie

 

Live reportage, hahaha! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125 Ja dat passen is echt heel leuk. zo mooi hoe het er dan uit ziet! 

 

@bettynoboop  succes! nog heel even... 

 

Ik heb ook een lange relaxte broek mee en short met hempje. Korte jumpsuit heb ik idd ook nog. Ook wel een goed idee. en anders ga ik in de auto gewoon alleen met me short zitten haha. Zit toch verband omheen:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei bettynoboop:

@Ellen125 met de zenuwen gaat het nu wel goed! Dat bewaar ik tot vlak voor de narcose denk ik ;-) best goed geslapen verder, en jij? Klaar voor??

 

Jawel denk t wel. Ook wel redelijk geslapen. Ik lig nu nog in bed geen idee wat ik anders moet doen.. 

 

nog even bedenken wat ik aan doe

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Ellen125:

 

Jawel denk t wel. Ook wel redelijk geslapen. Ik lig nu nog in bed geen idee wat ik anders moet doen.. 

 

nog even bedenken wat ik aan doe

Je hebt gelijk! Nog ff relaxen, ik ben er over 10 min! Ben benieuwd of @Natje3 daar al ligt te stralen met haar nieuwe boobs! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei bettynoboop:

Je hebt gelijk! Nog ff relaxen, ik ben er over 10 min! Ben benieuwd of @Natje3 daar al ligt te stralen met haar nieuwe boobs! 

 

Oh spannend. Hoe laat moet jij? Ja ik denk van wel? Weet eigenlijk niet hoe lang je moet blijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.