Ga naar inhoud

bettynoboop : 2 juni 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei Ellen125:

 

Oh spannend. Hoe laat moet jij? Ja ik denk van wel? Weet eigenlijk niet hoe lang je moet blijven.

Ik mag om 11 uur.... ik denk dat je al snel een half uur tot een uur op de uitslaapkamer ligt, en als je dan hebt gedronken, gegeten en geplast dan mag je naar huis denk ik. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 700
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey meiden!! @Natje3 @Ellen125 @Elboobies Ik ben inmiddels alweer een uurtje onderweg naar huis! Alles is goed gegaan, ik werd heel blij wakker! Ik heb wel veel druk op mn borst en best wel pijnlijk alles, dus morgen schrijf ik een uitgebreid verslagje!! Eindelijk heb ik dan borsten!!!! :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei Natje3:

@bettynoboop

Ja. Ik lig al.te stralen thuis:Dmijn man heeft je gezien, maar ik was te suf. Ik hoorde je vragen achter mij, maar lukte niet om wat zinnigs uit mijn mond te krijgen. Was nog suf. Jammer ik had nog eens.gebabbeld met jou.

Ja, ik hoorde je wel, maar ik vond het ook een beetje brutaal om het gordijn opzij te schuiven, haha!! Jammer sat we elkaar niet gezien hebben! Ik ben met 5 min lekker thuis! Ik ben ook voor de 'kleinste' gegaan 355cc, heel blij mee!!! 

@Ellen125 zal nu ook bijna klaar zijn denk ik!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog niet veel te zien natuurlijk, maar eindelijk kan in dan ook met trots mn blauwe Verdonck verbandje showen :D:D

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bettynoboop

Ik.denk het ook.dat @Ellen125 er vanaf zal zijn. In die info dat we meekregen.staat  daar niets van in dat we ons armen niet omhoog mogen doen ? Of lees ik.erover. 

Ik heb wel.gehoord dat jij een mooi kleedje aanhad:D

Je mocht het gordijn weg doen hoor van mij. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Natje3:

@bettynoboop

Ik.denk het ook.dat @Ellen125 er vanaf zal zijn. In die info dat we meekregen.staat  daar niets van in dat we ons armen niet omhoog mogen doen ? Of lees ik.erover. 

Ik heb wel.gehoord dat jij een mooi kleedje aanhad:D

Je mocht het gordijn weg doen hoor van mij. 

 

 

Ik had geen kleedje = jurkje toch(?)aan hoor, hahaha! Ik had een zwart leren jasje aan met een grijze broek!

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei NounouSi:

@bettynoboop Blij dat alles OK is!! Morgen en overmorgen worden zwaar... goed rusten is de boodschap. Hou je goed meid xx

Thanks, ik ben ook expres maar op bed gaan liggen, want alles ging veel te makkelijk. Ff paar dagen afzien en dan nog heeel lang genieten van de boobs. Tot nu toe heb ik wel.druk op mn borst, maar t is goed te handelen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Natje3:

@bettynoboop

Zal iemand.anders zijn.dan.dat mijn man gezien heeft:o 

Hoe is het ? Ik kan niet alleen rect, Heb nog niets gegeten waardoor ik zo draaierig en mottig ben. Als ik gewoon stil nog heb ik geen pijn. Maar owee als ik durf bewegen

 

 

 

Ik kwam binnen en toen lag jij helemaal rechts, er zat ook nog iemand tussen ons denk ik... kelly ofzo, haha. Ik zei nog vrij hard, ik ben bettynoboop, toen goorde ik je niet meer want toen was die zuster bij me. Ik lig nu even op bed. Heerlijk onspannen! Als ik beweeg heb ik ook pijn hoor, maar  het is te doen. Ik zag wel een man zotten trouwens. Donker haar en blauw shirtje, en er stond een hele grote auto buiten....

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Natje3:

@bettynoboop

Hoe komt dat eindelijk dat iedereen zo'n blauw verband aan heeft en bij mij is dat wit  ? Iedere foto die ik zie van Verdonck is blauw buiten ik. Wat zou hierachter zitten-_-

Geen idee, dat blauwe is drukverband en dat witte is tape bij mij... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Cathytje

@bettynoboop oooooooooh!! Dat is waar ook, jij werd vandaag geopereerd!! Sorry sorry, was ik rats vergeten! :o Als ik het zo lees is alles goed meegevallen.... leuk voor jou! Toch maar op tijd je medicatie innemen... ik heb toch echt afgezien. Nu is het beter bij mij. Ik wens je een super herstel toe!! Heb je ook foto's? Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden!

 

Ik voel me, afgezien van de druk op mijn borst en het gevoel dat mijn ribben aan de zijkant gekneusd zijn helemaal goed.

Vanmorgen om 10u arriveerde wij in de Deltakliniek. Ik kon 5 minuten later doorlopen naar de kamer. Mijn vriend een hele dikke kus gegeven en ik mocht me gelijk uitkleden. ik had natuurlijk, handig als ik ben lekker een stringetje aan, haha! B) De dame bij het ontvangst bracht mij keurig naar de kluisjes en daar werd ik direct op de foto gezet. Ik dacht alleen maar, DAAGGGGG Little Boobies! :D

Ik moet zeggen, ik was redelijk relaxed. Ik mocht lekker op een bedje plaats nemen. Ik hoorde @Natje3 praten en probeerde nog even contact te maken, maar vanaf daar ging alles heel snel.

De zuster ging het infuus aansluiten, SHIT, ze prikte mis... Tweede keer ging het gelukkig beter. Een paar minuten later kwam de verpleger van Verdonck mijn 'kamertje' binnen en vroeg gelijk of hij de 375cc kon klaarleggen. Uhhh, nee nee, ik zou nog even overleggen met Verdonck. Dan komt dhr. Verdonck zo zelf nog even langs. Verdonck kwam langs en we hebben min of mee samen besloten dat het de 355cc ging worden.

ik mocht naar de O.K. en daar tekende Verdonck mij af, we hadden nog even een leuk gesprekje. Toen kwam de anesthesist. Ik vroeg hem of hij mij wilde waarschuwen wanneer ik weg zou gaan. Hij zei heel relaxed, ik geef je eerst nog even een aperitiefje. Dus ik: Ahhh lekker! Hij vroeg mij of ik het al voelde, ik zei nee, en 3 seconde later zei ik jaaaa, nu ga ik hem voelen. Vanaf daar weet ik niets meer. Ik werd heel relaxed wakker, ik zat rechtop, en ik mocht mijn borsten bewonderen. Ik vond ze niet te groot, en toen werd ik ingetapet. Wel jammer dat je niet even een spiegel in je handen krijgt, want van bovenaf kon ik toch niet heel makkelijk oordelen over hoe ze zijn geworden.

Ik liep ingetapet en wel terug naar mijn bedje. Ik heb daar een uur gelegen, geen oog dicht gedaan en wilde eigenlijk gewoon het liefst naar mijn vriend. op een gegeven moment ben ik gaan plassen en de juffrouw van het ontvangst hielp me met aankleden.

Ik kwam al tieten shakend met een smile van oor tot oor naar mijn mannetje toegelopen. Hij was opgelucht, maar vond wel dat ik behoorlijke tieten had :D

Op de terugweg in de auto zei hij dat hij ze precies perfect vond. 

Na dik 2 uur rijden eindelijk lekker thuis. Nog even medicijnen opgehaald en lekker relaxen op t bankie! Ik heb wel een drukkend gevoel op m'n borst en bij beweging, vooral als ik rechtop wil gaan zitten, doet het pijn. Maar hé, ik heb BOOBIESSSSS!!! Zo gelukkig!!! :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Cathytje:

@bettynoboop oooooooooh!! Dat is waar ook, jij werd vandaag geopereerd!! Sorry sorry, was ik rats vergeten! :o Als ik het zo lees is alles goed meegevallen.... leuk voor jou! Toch maar op tijd je medicatie innemen... ik heb toch echt afgezien. Nu is het beter bij mij. Ik wens je een super herstel toe!! Heb je ook foto's? Liefs xxx

Ja, maar alleen in het verband. Ik had ze al via mn telefoon geplaatst, maar nu zijn ze weer weg! Ik probeer het straks nog even!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk verslagje. Die anesthesist vroeg dat ook aan mij. Zei dat hij wazig werd en kreeg een kapje volgens mij en toen was ik weg. Dat verband zit wek echt strak en die band prikt onder mijn oksel..

Heb jij ook zo'n jeuk?? Pff en moet nog 13 dagen :P 

 

Ik was ook vlug wakker na operatie. Beetje dutjes gedaan anders lag ik daar toch maar te staren. Welk bed lag jij? Ik kwam om 12.45 en lag in bed tegenover de wc 3e bedje volgens mij. 

 

Ik durfde niet te kijken met aandoen van verband :( maar volume in verband is al meer dan maximiser dus zal wel goed zijn. Toen Verdonck kwam checken moest ik huilen van de spanning denk ik en daarna weer toen ik mijn vriend zag :P en vervolgens net weer bij mijn ouders. Haha oeps.

 

ja als ik zit hebij alleen drukkend gevoel mij overeind pijn inderdaad. Die pleister van verband trekt ook in mijn nek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Ellen125:

Leuk verslagje. Die anesthesist vroeg dat ook aan mij. Zei dat hij wazig werd en kreeg een kapje volgens mij en toen was ik weg. Dat verband zit wek echt strak en die band prikt onder mijn oksel..

Heb jij ook zo'n jeuk?? Pff en moet nog 13 dagen :P 

 

Ik was ook vlug wakker na operatie. Beetje dutjes gedaan anders lag ik daar toch maar te staren. Welk bed lag jij? Ik kwam om 12.45 en lag in bed tegenover de wc 3e bedje volgens mij. 

 

Ik durfde niet te kijken met aandoen van verband :( maar volume in verband is al meer dan maximiser dus zal wel goed zijn. Toen Verdonck kwam checken moest ik huilen van de spanning denk ik en daarna weer toen ik mijn vriend zag :P en vervolgens net weer bij mijn ouders. Haha oeps.

 

ja als ik zit hebij alleen drukkend gevoel mij overeind pijn inderdaad. Die pleister van verband trekt ook in mijn nek.

Ik heb het kapje niet eens meer meegekregen! Ik heb ook wel een beetje last van jeuk, en dat is redelijk irritant. Die van mij zit wel strak, maar ik heb het gevoel dat ik het nog wel even uit kan houden. Veel meiden mochten er een knipje ingeven he? Als je er veel last van hebt zou ik gewoon bellen of mailen!

En die tranen snap ik wel hoor, dat is toch de spanning die eruit komt. Vanaf volgende week wordt alles vast beter!

Ik lag volgens mij ook op het derde bedje vanaf de muur. Toen ik weg ging, ging er wel net een meisje de OK in, maar zij was Belgisch en ook erg zenuwachtig. Ik had hele gesprekken tegen haar.... Dat was jij toch niet?! XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ik kom uit Nederland. Heb alleen net voordat ik ging eventjes gepraat met elboobies. Zij riep Ellen en toen had ik al een vermoeden Haha. Toen ik binnenkwam lag er iemand in het helemaal rechts bed bij het raam. En  toen ik mocht kwam er iemand naast mij volgens mij op 2e bed dacht ik. 

 

Verband hoort strak te zitten zei Verdonck. Kijk het wel aan en dan komt het wel goed denk ik. Het weer zal niet echt helpen. Kijk nu wel erg uit naar de wat koudere dagen van 20 graden :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125

@Elboobies

@bettynoboop

Zo leuk je verslag te lezen. Zo herkenbaar. Ik kreeg ook een aperitiefje:D Ik vroeg of ze mijn borsten wilde trekken, maar ze hebben ze getrokken met gsm van daar:o

Ikwou.dat ik.me.zo gelukkig voelde. Ik val de hele.tijd flauw als ik.5min. Rondloop, zoveel spierpijn en ook rug van zo te slapen. Ik weet het. Ik zaag maar ik voel me zo ellendig. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.