Ga naar inhoud

bettynoboop : 2 juni 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

45 minuten geleden zei Natje3:

@Ellen125

@Elboobies

@bettynoboop

Zo leuk je verslag te lezen. Zo herkenbaar. Ik kreeg ook een aperitiefje:D Ik vroeg of ze mijn borsten wilde trekken, maar ze hebben ze getrokken met gsm van daar:o

Ikwou.dat ik.me.zo gelukkig voelde. Ik val de hele.tijd flauw als ik.5min. Rondloop, zoveel spierpijn en ook rug van zo te slapen. Ik weet het. Ik zaag maar ik voel me zo ellendig. 

 

Ach lieverd toch!! Wat vervelend dat je niks kan doen!! Waarcshijnlijk wil je lichaam gewoon even rust, neem je tijd en laat je lekker verzorgen! De eerste dag zit erop, voor je het weet zijn die andere 2 zware dagen ook voorbij en dan ga je dit gedeelte snel weer vergeten!! Sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 700
  • Created
  • Laatste Reactie

Mijn ribben links onder mijn boobies doen ook zeer. Misschien hebben ze een beetje lomp gedaan?

Probeer nu veel met mijn benen en buikspieren te doen. Had al geoefend van de week maar nu is het toch wel ff iets anders. Je merkt nu echt dat je veel je borst gebruikt. Iedereen zegt dat hier op het forum wel, maar het is toch anders als je dat zelf meemaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mrslaurajessy

Ik mag woensdag.. maar lees nog even voor geruststelling en afleiding met jullie mee haha. Dat je geneigd bent om die leuke borstenforum nickname te roepen op zoek naar lotgenoten door de zaal :D prachtig! Beterschap meiden! Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd dames! 

 

@Ellen125 Hoeven niet per se je alleen ribben te zijn die je voelt, kan ook zwelling zijn waar je bh band op drukt in combinatie met de wonden. Had ik namelijk ook veel last van. En ik las dat je veel sport, dus als ze DP geplaatst zijn heeft je pc vast moeten proppen met je sterke borstspieren ;) 

 

@mrslaurajessy spannend! Ja het is heel vreemd om iemand met uitgestoken hand naar je toe te zien komen "He Rocker, ik ben Schildpad" hihi :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien een hele rare vraag maar schoot mij nu te binnen nadat ik jullie verhalen lees. :blush:

 

" Hoe doe je het met de gordel in de auto, als je terug rijd vanaf de operatie ? "

 

Ik moet ongeveer 1,5 uur rijden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Zeeuwsmeisje:

Misschien een hele rare vraag maar schoot mij nu te binnen nadat ik jullie verhalen lees. :blush:

 

" Hoe doe je het met de gordel in de auto, als je terug rijd vanaf de operatie ? "

 

Ik moet ongeveer 1,5 uur rijden. 

 

Ik moest ook 2 uur rijden. Mijn vriend heeft hem wel omgedaan, en vervolgens heeft hij gezorgd dat hij niet hard moest remmen. Is gelukkig allemaal goed gegaan, maar ik vond het ook een raar idee hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag heb ik gelukkig een beetje geslapen. Eerste slaapje van 23:00 tot ongeveer 2, eerste keer zolang achter elkaar geslapen, jeejjjj!! toen van 4 tot 6 en daarna van 6 tot 8:30u.

Heerlijk dat ik eindelijk wat uit kon rusten. Met de pijn gaat het nog steeds een beetje hetzelfde. Vooral de zijkanten van mijn borsten en ribben zijn erg pijnlijk. Als ik ook maar iets te veel doe dan krijg ik steken en dat wisselt links en rechts. Ik hoop dat ik snel wat minder pijn ervaar, want ik was gister even bij de buren, en het was zo gênant, ik moest per direct naar het toilet. Zwaar aan de .....

Gelukkig ken ik ze goed, maar mijn darmen reageren dus wel heftig op al die medicijnen blijkbaar.

Dit was weer even een update wb de nacht! Fijne dag allemaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei Zeeuwsmeisje:

Misschien een hele rare vraag maar schoot mij nu te binnen nadat ik jullie verhalen lees. :blush:

 

" Hoe doe je het met de gordel in de auto, als je terug rijd vanaf de operatie ? "

 

Ik moet ongeveer 1,5 uur rijden. 

 

@Zeeuwsmeisje  Ik heb me gordel gewoon vast gemaakt alleen het lange gedeelte wat over je borst gaat, deze achter me rug gedaan. Zo gaat die niet tegen je borst aan en heb je hem toch "om". 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei mrslaurajessy:

Ik mag woensdag.. maar lees nog even voor geruststelling en afleiding met jullie mee haha. Dat je geneigd bent om die leuke borstenforum nickname te roepen op zoek naar lotgenoten door de zaal :D prachtig! Beterschap meiden! Liefs

 

 

Spannend!! Ga je ook bij dr. Verdonck? Heel veel succes alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bettynoboop

Ik herken jou verhaal, ook dezelfde pijntjes.

Ik.heb kunnen.slapen (heb pilletje ) genomen, want ik.geraak niet in slaap.op mijn rug tot 5u en dan terug helse pijn in mijn rug. Was net hetzelfde als gisteren. Dan 20 keer kussen verlegd onder rug en misschien nog een half uurtje kunnen slapen. Heb jij ook last aan de zijkanten van je buik? Is net of ze daar ook iets.gedaan hebben.;)

@Zeeuwsmeisje

Ik heb mijn zetel moeten platleggen. Ik kon niet rechtop zitten. Het kwam de hele tijd zwart voor mijn ogen.Was kleine 2 uurtjes rijden naar huis. En mijn gordel heb ik aangedaan,maar.zal wel volgens de regels geweest zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, ik ben ook 2 juni geopereerd door dr Verdonck. Gisteren ging het echt heel goed maar vannacht en vandaag is het best wel pijnlijk. Vooral de zijkanten en tussen mijn schouderbladen... begint het na een dag of vier af te nemen of is dat te snel ? Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Sara236:

Hey, ik ben ook 2 juni geopereerd door dr Verdonck. Gisteren ging het echt heel goed maar vannacht en vandaag is het best wel pijnlijk. Vooral de zijkanten en tussen mijn schouderbladen... begint het na een dag of vier af te nemen of is dat te snel ? Groetjes 

Hey @Sara236 Wat leuk! Je bent de 5e dan van 2 juni bij Verdonck! Hoe laat werd jij geholpen? Dag 1 ging bij mij wel, dag 2, gister dus had ik het zwaar. Vooral de zijkant van mijn borsten en afentoe steken. Ik heb sinds vandaag minder druk op mijn borst en heb vannacht een paar uur achter elkaar kunnen slapen, heerlijk! Ik zit ook relaxter vandaag, dus dat beloofd veel goeds :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Natje3 ik heb wel een hele opgeblazen buik, maar geen pijn daar. Ik voel het het meeste vanaf onder mijn oksels tot aan mijn onderste ribben. En soms bij bepaalde bewegingen een heftige steek. Als ik dan weer rustig ga zitten trekt dat weer weg. Ik denk dat de medicijnen nu ook beter zn werk gaan doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mrslaurajessy
2 uur geleden zei Elboobies:

 

 

Spannend!! Ga je ook bij dr. Verdonck? Heel veel succes alvast!

Nee ik ga bij Koopmann, maar lees oa mee voor algemene kennis haha X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sara236  Leuk!  Gaat goed.. alleen nu net bij me rechterarm/oksel/borst een steek omdat ik 2 tellen buiten liep... Heb hooikoorts en zag de pollen al aan komen.  Dus moest niezen en dat was geen pretje :o   

 

Hoe gaat het met jou?  Normaal moet het idd na een dag of 4 afnemen. Bij de meeste dan;) 

 

@Natje3  Nog steeds zwart voor de ogen?  Sterkte!       

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Elboobies die dikke buik trekt vanzelf wel weg, ik begin me echt steeds beter te voelen gelukkig! Ben zo nieuwsgierig naar het eindresultaat. Geduld is niet mijn stekste kant!! :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Elboobies:

Haha ja idd die dikke buik gaat wel weg. paar weken geduld en dan kunnen we weer sporten! heerlijk. 

 

Geduld hebben is moeilijk..

Ik moet echt oppassen als ik weer ga sporten, ik wil altijd te snel en ik wil altijd zwaarder, sneller en beter, dus ga echt wachten! ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Elboobies:

@bettynoboop  Hier ook een opgeblazen buik.. Niet heel erg maar zit wel wat lucht in. Fijn dat het verder goed gaat met je:)

 

@Ellen125  hoe gaat het met de jeuk?:D

 

Had ook een opgeblazen buik, maar ik loop constant leeg op de wc :24:

Vannacht ook heel misselijk van de pijn en gisterenavond kon ik me geen houding geven. Nu vanochtend gaat het wel weer.

 

ooh Pff die jeuk is niet normaal

hoor!! Bovenkant bij dat witte maar nu onder onder m'n blauwe verband aan de onderkant van mijn borsten. Mama zegt dat het aan het genezen is, is dat niet een beetje heel vlug voor de 3e dag?

 

hopelijk haat het slapen wat beter. Mijn vriend heeft vanochtend zo'n voedingskussen voor mij opgehaald van de Hema. Heb op marktplaats een nieuwe gezocht. Mevrouw had alleen gewassen en verder niet gebruikt :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Ellen125:

 

Had ook een opgeblazen buik, maar ik loop constant leeg op de wc :24:

Vannacht ook heel misselijk van de pijn en gisterenavond kon ik me geen houding geven. Nu vanochtend gaat het wel weer.

 

ooh Pff die jeuk is niet normaal

hoor!! Bovenkant bij dat witte maar nu onder onder m'n blauwe verband aan de onderkant van mijn borsten. Mama zegt dat het aan het genezen is, is dat niet een beetje heel vlug voor de 3e dag?

 

hopelijk haat het slapen wat beter. Mijn vriend heeft vanochtend zo'n voedingskussen voor mij opgehaald van de Hema. Heb op marktplaats een nieuwe gezocht. Mevrouw had alleen gewassen en verder niet gebruikt :) 

Ik kan ook niet zo goed slapen hoor, gelukkig vannacht wel echt bijna steeds 3 uur achter elkaar. Ik heb ook jeuk onderaan, maar ik kan het nog uithouden, krab er ook gewoon aan. 

Ik ben gister ook helemaal leeg gelopen, waarschijnlijk door die antibiotica. Die moet ik zo weer nemen, we zullen zien!! Sterkte nog Ellen, hopelijk kan je met je kussen wel je draai vinden en een beetje uitrusten! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm ik dacht dat die misselijkheid en diarree misschien van de ibuprofen zou komen. Heb deze vanochtend niet ingenomen. Moet eigenlijk om 15 en om 23 vanavond, maar ga kijken wat het doet als ik deze niet inneem. Bij de apotheek zeiden ze nog dat het wel hele zware waren maar kreeg geen maagtabletten mee. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Ellen125:

Hmm ik dacht dat die misselijkheid en diarree misschien van de ibuprofen zou komen. Heb deze vanochtend niet ingenomen. Moet eigenlijk om 15 en om 23 vanavond, maar ga kijken wat het doet als ik deze niet inneem. Bij de apotheek zeiden ze nog dat het wel hele zware waren maar kreeg geen maagtabletten mee. 

Ik lees net de bijwerkingen van die antibiotica, zeer vaak; diarree, buikpijn, misselijkheid, winderigheid, buikklachten en winderigheid.... Verklaart een hoop. Gelukkig hoeft die maar 3 dagen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.