Ga naar inhoud

bettynoboop : 2 juni 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

9 minuten geleden zei bettynoboop:

Haha, ja het gaat snel he nu he?!! Ik moet die borstband ook nog even bestellen. Jij had ook nog een bepaalde bh aangeschaft? Ik heb er ook 1 van de Hunkemöller, maar geen idee of het de goede maat zal zijn....Was een aanbiedinkje, dus als ie niet past maakt het niet uit! Nog maar 17 dagen....:D

 

Jaaaa vind het echt zo spannend.

Nee ik heb nog geen bh aangeschaft. Bestel denk ik de carefix Anna. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 700
  • Created
  • Laatste Reactie
3 minuten geleden zei Lonneke81:

Wat is de slimme gel?

 Motiva ergonomix heeft een slimme gel. Tenminste zo noemde Verdonck het. Als je ligt beweegt die gel mee, maar kan niet lekken

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Ellen125:

 Motiva ergonomix heeft een slimme gel. Tenminste zo noemde Verdonck het. Als je ligt beweegt die gel mee, maar kan niet lekken

O, die in dat glas? Hij liet me een gel in een glas zien dat hij omkeerde, maar ik zat niet op te letten want ik dacht nog dat ik Hydrogels wilde haha. Tot hij zei dat je 15 tot 20% kans had dat ze lek gaan in de eerste 10 jaar... Ik heb wel vertrouwen in Motiva ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bettynoboop  @Ellen125 @Lonneke81

Ellen jij hebt wel zeer goed opgelet bij Verdonk. Ik was dat weeral vergeten van die gel. super vind ik dat. Zo komt alles een beetje terug bij mij. Want ik was wat nerveus waardoor ik veel vergeten was.Lonneke. Ja, inderdaad hij heeft die pot ook getoond aan mij. Bettynoboop super dat je een beslissing hebt genomen. Ik hoop voor jou dat alles perfect verloopt. Ik gun het jou zo. Als ik lees wat je al meegemaakt hebt.

Welke bh maat nemen jullie dan ? Ik wil ook al één op voorhand komen, maar weet niet welke maar ik dan moet kiezen. Op naar 2 juni.Ben al een beetje nerveus

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Natje3:

@bettynoboop  @Ellen125 @Lonneke81

Ellen jij hebt wel zeer goed opgelet bij Verdonk. Ik was dat weeral vergeten van die gel. super vind ik dat. Zo komt alles een beetje terug bij mij. Want ik was wat nerveus waardoor ik veel vergeten was.Lonneke. Ja, inderdaad hij heeft die pot ook getoond aan mij. Bettynoboop super dat je een beslissing hebt genomen. Ik hoop voor jou dat alles perfect verloopt. Ik gun het jou zo. Als ik lees wat je al meegemaakt hebt.

Welke bh maat nemen jullie dan ? Ik wil ook al één op voorhand komen, maar weet niet welke maar ik dan moet kiezen. Op naar 2 juni.Ben al een beetje nerveus

 

Ik heb al 2 consulten gehad bij Verdonck en daarvoor nog 2 consulten bij andere chirurgen. De meeste info had ik al en ik kwam juist naar Verdock om wat over Motiva te horen :P misschien dat ik daarom bij dat stukje goed het opgelet haha.

 

Bij Carefix heb je een maattabel (http://www.online-care.eu/nl/size-guide-anna-bella/) waarbij ik bij de Anna met omtrek 70 maar door de zwelling waarschijnlijk 75 met een maat M tussen cup C en E zit dus dan zit de maat wel goed denk ik. Best_boobie schat mijn bh-maat op 70D/E. Van andere merken heb ik geen flauw idee. Verdonck gaf aan om wanneer je bijna 2 weken bent naar de winkel te gaan of online wat te bestellen en dan te passen over het verband heen. Dan zou de maat goed moeten zijn. 

In de week van 2 juni bestel ik gewoon die carefix Anna in maat M en dan zie ik daarna wel of ik er nog 1 ga bestellen of dat ik naar de hunkemoller/hema er een ga bij halen. Het liefste zou ik er een nemen die ik daarna ook nog aan doe, maar ik geloof niet dat ik die van de hema dan nog aan zal doen. Voor het sporten (fitness) ben ik meer van de leuke sportbh's..

Maar het is misschien wel handig om er 2 te hebben aangezien je ze 8 weken aan moet :(

 

Ik heb de borstband trouwens al even om gehad om te kijken hoe dat zit. Onder een niet aansluitend t-shirt is het best oké. Het valt (nu) niet echt op :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei Natje3:

@bettynoboop  @Ellen125 @Lonneke81

Ellen jij hebt wel zeer goed opgelet bij Verdonk. Ik was dat weeral vergeten van die gel. super vind ik dat. Zo komt alles een beetje terug bij mij. Want ik was wat nerveus waardoor ik veel vergeten was.Lonneke. Ja, inderdaad hij heeft die pot ook getoond aan mij. Bettynoboop super dat je een beslissing hebt genomen. Ik hoop voor jou dat alles perfect verloopt. Ik gun het jou zo. Als ik lees wat je al meegemaakt hebt.

Welke bh maat nemen jullie dan ? Ik wil ook al één op voorhand komen, maar weet niet welke maar ik dan moet kiezen. Op naar 2 juni.Ben al een beetje nerveus

Ik heb nu een 80D aangeschaft, maar geen idee of dat gaat passen... T is wel een leuke vind ik zelf, dus als alles tot rust is kan ik die zeker aan met sporten ;-)

Ik ben zelf ook 2 keer op consult geweest, meer omdat ik ging twijfelen aan de maat. Ik had in eerste instantie voor 380cc gekozen, maar de 2e keer ben ik toch voor de 355 gegaan. Ik mag op de dag zelf nog wisselen. Als ik kijk wat de meesten erbij krijgen dan vind ik het best wel veel, en het hoeft van mij niet echt heel groot.... Ik wil gewoon borsten en leuke vrouwelijke jurkjes met decolleté aan kunnen zonder dat ik het gevoel heb dat ik met '2 ruggen' rondloop :D Ik heb best hele ronde billen en dan heb ik van boven niets. Ik wil me straks graag compleet voelen, maar t mag wel een beetje sportief blijven. Hebben jullie trouwens nog speciale wensen doorgegeven. Denk aan stand van de tepels en de ruimte tussen de borsten??

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei bettynoboop:

Ik heb nu een 80D aangeschaft, maar geen idee of dat gaat passen... T is wel een leuke vind ik zelf, dus als alles tot rust is kan ik die zeker aan met sporten ;-)

Ik ben zelf ook 2 keer op consult geweest, meer omdat ik ging twijfelen aan de maat. Ik had in eerste instantie voor 380cc gekozen, maar de 2e keer ben ik toch voor de 355 gegaan. Ik mag op de dag zelf nog wisselen. Als ik kijk wat de meesten erbij krijgen dan vind ik het best wel veel, en het hoeft van mij niet echt heel groot.... Ik wil gewoon borsten en leuke vrouwelijke jurkjes met decolleté aan kunnen zonder dat ik het gevoel heb dat ik met '2 ruggen' rondloop :D Ik heb best hele ronde billen en dan heb ik van boven niets. Ik wil me straks graag compleet voelen, maar t mag wel een beetje sportief blijven. Hebben jullie trouwens nog speciale wensen doorgegeven. Denk aan stand van de tepels en de ruimte tussen de borsten??

 

 

 

Wat voor sport bh heb jij dan aangeschaft? Tot nu toe vind ik de heavy sport bh's zonder padding niet mooi :P 

 

Nee daar heb ik eigenlijk niks over gevraagd. Verdonck gaf bij mij aan dat mijn borsten redelijk dicht op elkaar zitten dus dat ik geen grote spleet ertussen ga hebben, maar verder heb ik eigenlijk geen idee.

Heb jij daar wel naar gevraagd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125

Ik ben toch een beetje jarloers op jou. Jij weet al zoveel. Ik vind dat super dat je dit wil delen. Dank je. 

Ik heb gevraag of ik de borstband van Lien kon overkopen. Ik denk dat ze hem nog een weekje om moet. Is al geruststellend dat die borstband niet opvalt. Hopelijk valt de warmte een beetje mee die 8 weken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Natje3:

@Ellen125

Ik ben toch een beetje jarloers op jou. Jij weet al zoveel. Ik vind dat super dat je dit wil delen. Dank je. 

Ik heb gevraag of ik de borstband van Lien kon overkopen. Ik denk dat ze hem nog een weekje om moet. Is al geruststellend dat die borstband niet opvalt. Hopelijk valt de warmte een beetje mee die 8 weken. 

 

Hihi thanks maar je hoeft niet jaloers te zijn hoor :P Ik zit al vanaf eind 2016 bijna dag/nacht op dit forum hahaha (kleine verslaving geworden :rolleyes:). 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125 @bettynoboop

Hij heeft tegen mij gezegd dat mijn borsten niet dicht tegen elkaar gaan staan. Ik ga dat tmet een goede bh moeten doen. Jammer, heeft te maken met dat ik daar niet genoeg vet heb. Je voelt en ziet  mijn ribben bijna. Jammer maar ik ga het daarvoor niet laten. Ik ga zeker moeten uitkijken naar een goede bh.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Ellen125:

 

Wat voor sport bh heb jij dan aangeschaft? Tot nu toe vind ik de heavy sport bh's zonder padding niet mooi :P 

 

Nee daar heb ik eigenlijk niks over gevraagd. Verdonck gaf bij mij aan dat mijn borsten redelijk dicht op elkaar zitten dus dat ik geen grote spleet ertussen ga hebben, maar verder heb ik eigenlijk geen idee.

Heb jij daar wel naar gevraagd?

Ja, ik heb daar wel naar gevraagd... Hij antwoordde dat hij niet op het borstbeen zelf kon plaatsen en dat mijn borstbeen gemiddeld tot klein was, dus dat ik me daar geen zorgen over hoefde te maken. Hij had ook van mijn tepel naar de onderkant van mijn. borst gemeten en dat was 6,5 cm. Geen idee natuurlijk of dit normale maten zijn, maar ik wil absoluut niet dat mijn tepel naar beneden wijst straks, haha! Volgens hem gaat dat misschien alleen in het begin zo zijn. 

Die bh heeft allemaal kleurtjes, zal ff kijken of ik een plaatje kan downloaden.....

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Natje3:

@bettynoboop

Dat is wel een goed idee. Een sport bh met een rits vooraan. Zal inderdaad misschien moeilijk zijn als de sluiting achtsraan zit. Welke is dat juist ? En waar kan je deze vinden ?

Bij Hunkemöller, die van Doutzen...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Natje3 @Ellen125 @Lonneke81

Weten jullie trouwens of het wat uitmaakt qua hoe je borsten eruit gaan zien als je sterk ontwikkelde borstspieren hebt?!! En of de operatie dan ook niet 'zwaarder' wordt, omdat er toch meer gesneden moet worden. Misschien een beetje vreemde vraag hoor, maar vroeg het me ineens af.... 

Is dit al eerder gevraagd @best_boobie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei bettynoboop:

@Natje3 @Ellen125 @Lonneke81

Weten jullie trouwens of het wat uitmaakt qua hoe je borsten eruit gaan zien als je sterk ontwikkelde borstspieren hebt?!! En of de operatie dan ook niet 'zwaarder' wordt, omdat er toch meer gesneden moet worden. Misschien een beetje vreemde vraag hoor, maar vroeg het me ineens af.... 

Is dit al eerder gevraagd @best_boobie?

 

Ik heb geen idee? Sinds april ben ik wel gestopt met borstspier oefeningen. Het laatste wat je wilt is je spier nu korter maken denk ik.. 

 

Je hebt wel van die oefeningen om de borstspier op te rekken, maar of dat nut heeft? Ben daar toch te laks in denk ik :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Ellen125:

 

Ik heb geen idee? Sinds april ben ik wel gestopt met borstspier oefeningen. Het laatste wat je wilt is je spier nu korter maken denk ik.. 

 

Je hebt wel van die oefeningen om de borstspier op te rekken, maar of dat nut heeft? Ben daar toch te laks in denk ik :P

 

Je hoeft je spier niet per see korter te maken als je hem traint hoor, maar ik denk dat ik idd toch maar wat meer ga rekken... Baat het niet, dan schaadt het niet denk ik. Die 2 en een halve week kan ik dat wel opbrengen ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.