Ga naar inhoud

bettynoboop : 2 juni 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Winderigheid heb ik 2 keer genoteerd, haha! Ik heb net de pil weer genomen.... Ik zat dus gister bij de buren toen het misging.... gênant!!!! :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 700
  • Created
  • Laatste Reactie
24 minuten geleden zei bettynoboop:

Winderigheid heb ik 2 keer genoteerd, haha! Ik heb net de pil weer genomen.... Ik zat dus gister bij de buren toen het misging.... gênant!!!! :o

 

Haha ja dat kan ik mij voorstellen. Had ik straks ook even toen mijn ouders hie waren. Die ibuprofen staat ook bij misselijkheid, maagzuur, buikkramp, diarree en verstopping. Ik moet om 18u vanavond de laatste antibiotica. Hopelijk red ik het alleen met paracetamol.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Ellen125:

 

Haha ja dat kan ik mij voorstellen. Had ik straks ook even toen mijn ouders hie waren. Die ibuprofen staat ook bij misselijkheid, maagzuur, buikkramp, diarree en verstopping. Ik moet om 18u vanavond de laatste antibiotica. Hopelijk red ik het alleen met paracetamol.

Dat hoop ik ook voor je meid! Met mij gaat het verassend goed moet ik zeggen. Ik ben alleen net heel stout geweest!!! Ik heb het witte tape los gehaald en kon de blauwe band zo naar beneden trekken en heb dus naar m'n nieuwe boobies gekeken!!!! Superblij! Ze zijn echt niet zo groot. Moeten natuurlijk nog zakken en iets meer naar elkaar toekomen (hoop ik) maar ik ben echt heeeeeeeel blij!!!! :D:D:D:D daarna weer snel ingepakt, alsof er niets gebeurd is, hahahaha!!! Ik zit te stralen hier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125  ooh jeuk is zo erg he! heb wel sinds vanochtend dat het een beetje jeukt onder bij.mijn rechterborst. Maar zo te horen heb jij het wel erg.. Fijn zo'n kussen. Lig je hierdoor al wat lekkerder? 

 

 

Haha winderigheid.  Hier ook, echt erg is dat. Gelukkig Natje3 dat je geen zwart  meer voor de ogen krijgt :) 

 

Zo te lezen gaat het toch met iedereen iets beter. Met mij gaat het verder wel goed. Behalve als ik.moet niezen door de hooikoorts, hierdoor blijf ik maar veilig binnen.  Weet alleen echt niet wat ik moet doen.. Geen zin in  films geen zin om te lezen. Wat doen jullie om de dag door te komen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Elboobies:

@bettynoboop wat erg is dat als je bij de buren zit:lol: 

Lees nu dat je je boobies al heb gezien! :wub:   

 

Verband zit er alleen niet voor niks he haha

I know, het zit er weer op hoor! Mijn handen had ik goed gewassen en het verband zit eigenlijk helemaal niet zo strak. De wonden zitten ook nog met een pleister dicht, dus ja, wat kan er gebeuren? Ik zie dat de meeste hier helemaal geen verband krijgen, dus zie het kwaad er niet echt van in. Maar goed, het is niet zo dat ik mensen wil aansporen om het ook te doen hoor. Beter gewoon doen wat je pc zegt!! :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Elboobies:

@Ellen125  ooh jeuk is zo erg he! heb wel sinds vanochtend dat het een beetje jeukt onder bij.mijn rechterborst. Maar zo te horen heb jij het wel erg.. Fijn zo'n kussen. Lig je hierdoor al wat lekkerder? 

 

 

Haha winderigheid.  Hier ook, echt erg is dat. Gelukkig Natje3 dat je geen zwart  meer voor de ogen krijgt :) 

 

Zo te lezen gaat het toch met iedereen iets beter. Met mij gaat het verder wel goed. Behalve als ik.moet niezen door de hooikoorts, hierdoor blijf ik maar veilig binnen.  Weet alleen echt niet wat ik moet doen.. Geen zin om films geen zin om te lezen. Wat doen jullie om de dag door te komen?

 

Het is even uitvogelen hoe die 'worst' het lekkerste zit, maar denk dat het wel iets helpt. Heb m nu op de bank dat ik m'n hoofd erop kan rusten en ingebouwd met kussens Haha. Las ook iets voor je rug en dat je dan je armen erop legt. 

 

Ja mijn borsten jeuken nu veel aan de onderkant. Witte rape rolt al een beetje op aan de onderkant en zit er niet aan..

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei bettynoboop:

Hey @Sara236 Wat leuk! Je bent de 5e dan van 2 juni bij Verdonck! Hoe laat werd jij geholpen? Dag 1 ging bij mij wel, dag 2, gister dus had ik het zwaar. Vooral de zijkant van mijn borsten en afentoe steken. Ik heb sinds vandaag minder druk op mijn borst en heb vannacht een paar uur achter elkaar kunnen slapen, heerlijk! Ik zit ook relaxter vandaag, dus dat beloofd veel goeds :D

Hey! Ik moest normaal om 13u maar mocht al iets na 12. Wanneer was jij ? Bij mij zijn  het ook vooral de zijkanten... 

Zal allemaal een beetje tijd nodig hebben zeker  ;). Denken jullie het verband 2 weken aan te kunnen houden ? Bij mij krult het op mijn  rug al op ... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Sara236:

Hey! Ik moest normaal om 13u maar mocht al iets na 12. Wanneer was jij ? Bij mij zijn  het ook vooral de zijkanten... 

Zal allemaal een beetje tijd nodig hebben zeker  ;). Denken jullie het verband 2 weken aan te kunnen houden ? Bij mij krult het op mijn  rug al op ... 

 

Oh dan was jij voor mij. Ik was om kwart voor 1 in de zaal. Op welk bedje lag jij? 

Mijn verband krult ook al op. Zelfs dat witte tape op mijn buik en probeer er zo min mogelijk aan te komen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei Ellen125:

 

Oh dan was jij voor mij. Ik was om kwart voor 1 in de zaal. Op welk bedje lag jij? 

Mijn verband krult ook al op. Zelfs dat witte tape op mijn buik en probeer er zo min mogelijk aan te komen. 

Ik lag op het 2de bedje , heb ik jou dan Buurvrouw genoemd hihihi ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Sara236:

Ik lag op het 2de bedje , heb ik jou dan Buurvrouw genoemd hihihi ? 

 

Dat zou weleens kunnen ja want ik lag op het derde bedje :D 

Ik vind het zo fijn dat we allemaal hetzelfde meemaken. Die steun is wel prettig ondanks dat iedereen anders herstelt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Sara236:

Hey! Ik moest normaal om 13u maar mocht al iets na 12. Wanneer was jij ? Bij mij zijn  het ook vooral de zijkanten... 

Zal allemaal een beetje tijd nodig hebben zeker  ;). Denken jullie het verband 2 weken aan te kunnen houden ? Bij mij krult het op mijn  rug al op ... 

Ahh! Volgens mij hebben wij elkaar dan gesproken! Zat er een enorm tegen je te kletsen rechts gan je?! Dat was ik! Ik ging met weg toen jij naar de ok mocht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei bettynoboop:

Ahh! Volgens mij hebben wij elkaar dan gesproken! Zat er een enorm tegen je te kletsen rechts gan je?! Dat was ik! Ik ging met weg toen jij naar de ok mocht!

Hihihi dat zal dan wel ! Grappig om jullie hier nog te horen ! Je was idd al goed aan het praten,  ik moest wel iets langer bekomen denk ik :D was er toch nog goed misselijk van geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Elboobies

@bettynoboop

@Ellen125

@Sara236

Die winderigheid ken ik ook. En mijn buik zit maar te grommen. Ik heb ook vooral pijn aan zijkanten. Ik kan niet onder dat verband kijken. Dat plakt hier aan mijn vel. Niet te doen. Ik ben blij.dat het wat beter gaat, want gisteren zag ik het even niet goed meer zitten. Het rechtkomen lukt al beter. Ik ben al de hele namiddag mee op uitstap geweest naar ouders, vrienden. En ze hebben zo'n compassie met me. Ik voel me zo schuldig, want iedereen denkt dat ik van trap gevallen ben. Maar ik durf het aan niemand zeggen. Ik kan het niet.

Nog een vraagje op die brief staat er niets dat we geen auto mogen rijden. Als we niet verzekerd zijn voor 2 weken zou dat toch daar mogen opstaan.

Succes allemaal nog mee de genezing. Ellen je gaat allergisch zijn zeker voor die klevers?  Ziet het er niet rood uit eronder of puistjes ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Natje3:

@Elboobies

@bettynoboop

@Ellen125

@Sara236

Die winderigheid ken ik ook. En mijn buik zit maar te grommen. Ik heb ook vooral pijn aan zijkanten. Ik kan niet onder dat verband kijken. Dat plakt hier aan mijn vel. Niet te doen. Ik ben blij.dat het wat beter gaat, want gisteren zag ik het even niet goed meer zitten. Het rechtkomen lukt al beter. Ik ben al de hele namiddag mee op uitstap geweest naar ouders, vrienden. En ze hebben zo'n compassie met me. Ik voel me zo schuldig, want iedereen denkt dat ik van trap gevallen ben. Maar ik durf het aan niemand zeggen. Ik kan het niet.

Nog een vraagje op die brief staat er niets dat we geen auto mogen rijden. Als we niet verzekerd zijn voor 2 weken zou dat toch daar mogen opstaan.

Succes allemaal nog mee de genezing. Ellen je gaat allergisch zijn zeker voor die klevers?  Ziet het er niet rood uit eronder of puistjes ?

 

Mijn buik en darmen grommen ook de hele tijd. Zijkant doet bij mij ook zeer. Ik heb Verdonck maar een berichtje gestuurd over de diarree en jeuk. Benieuwd wanneer ik een reactie krijg. Zo lang het niet dringend is ga ik niet bellen. 

 

Mij weet ook bijna niemand het. Gaat ze niks aan vind ik. Geen zin in opmerkingen of rare blikken. 

 

Op het forum hier wordt veel gezegd 2 weken omdat je daarna vaak pas die volledige draai kunt maken en schakelen zonder pijn. In deze reden heb ik 2 weken vrij. Sommige rijden al weer eerder. 

Lees wel in de brief van de huisarts dat ze wellicht nog iets oo het likketem doen waardoor je nog 3 dagen moet wachten met douchen. Als dat zo is plak ik er een extra dag aan vast met verlof. Wil na 2 weken wel eerst lekker opgefrist hebben voordat ik weer oo mijn werk verschijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Sara236:

Ah dan was jij mijn buurvrouw :D ! Idd ook 315 ! Hoe gaat het met jou ? 

 

Leuk!  Ja gaat wel prima eigenlijk. Alleen sinds een paar uur een naar gevoel in mijn rechterborst ter hoogte van mijn oksel. Niet pijnlijk maar gewoon niet fijn;)

 

Verder niet misselijk en kan gelukkig zelf goed opstaan. Beetje druk op de borst maar al veel minder als gister. 

 

Hoe gaat het bij jou? 

 

 

@Natje3  Wat vervelend eigenlijk dat je het zo geheim moet houden.. Gelukkig heb je het forum:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Ellen125:

 

Mijn buik en darmen grommen ook de hele tijd. Zijkant doet bij mij ook zeer. Ik heb Verdonck maar een berichtje gestuurd over de diarree en jeuk. Benieuwd wanneer ik een reactie krijg. Zo lang het niet dringend is ga ik niet bellen. 

 

Mij weet ook bijna niemand het. Gaat ze niks aan vind ik. Geen zin in opmerkingen of rare blikken. 

 

Op het forum hier wordt veel gezegd 2 weken omdat je daarna vaak pas die volledige draai kunt maken en schakelen zonder pijn. In deze reden heb ik 2 weken vrij. Sommige rijden al weer eerder. 

Lees wel in de brief van de huisarts dat ze wellicht nog iets oo het likketem doen waardoor je nog 3 dagen moet wachten met douchen. Als dat zo is plak ik er een extra dag aan vast met verlof. Wil na 2 weken wel eerst lekker opgefrist hebben voordat ik weer oo mijn werk verschijn.

 

Soms helpt een banaan eten en cola drinken tegen de diarree ?   Hopelijk gaat het snel over meis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Elboobies:

Soms helpt een banaan eten en cola drinken tegen de diarree ?   Hopelijk gaat het snel over meis.

 

Misselijkheid heb ik nog eventjes na de antibiotica gehad. Ik heb het idee dat het iets beter is nu ik geen ibuprofen meer neem. Darmen blijven nog wel een beetje rommelen. Hoop dat Verdonck dat geen verkeerde beslissing vind. Voel me vandaag wat beter :) Nu de nacht nog goed doorkomen straks. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames ,

 

:54:ik wens jullie allemaal een fijne nacht en dat jullie allen maar lekker wat uurtjes kunnen slapen , wat het herstel vordert ;)

 

Hopelijk morgen weer een nog betere dag dan vandaag 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Natje3:

@Elboobies

@bettynoboop

@Ellen125

@Sara236

 

Nog een vraagje op die brief staat er niets dat we geen auto mogen rijden. Als we niet verzekerd zijn voor 2 weken zou dat toch daar mogen opstaan.

 

Nee staat ook niet in elke brief met instructies van klinieken maar als er iets is waardoor je moet ingrijpen of snel reageren door om te sturen kan je dit niet adequaat doen, veroorzaak je een ongeluk (al is het niet eens jouw schuld) en komen ze erachter dat je recent een operatie hebt gehad dan ben je dus verzekeringstechnisch niet verzekerd. Niet bekwaam is niet bevoegd en vice versa. 

 

https://zelfverzekerd.verzekeruzelf.nl/autorijden-na-een-operatie/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.