Ga naar inhoud

MarTiet : 30 september 2016 : Dr. Nio : Park Medisch Centrum


Aanbevolen berichten

@prisje81 Je hebt helemaal gelijk! Ga hem morgen gewoon mailen over hetgeen wat zich allemaal in mijn hoofd afspeelt. Ben misschien ook extra onzeker omdat mijn eerste bv geen succes was. 

Hopelijk kun je snel terecht op het spreekuur. Ben erg benieuwd en hopelijk kan hij je geruststellen. Misschien heb je toch even de martelband nodig om je ene borst een duwtje in de goede richting te sturen. Is ook maar weer gissen van mij.

Zullen we tot we duidelijkheid hebben onszelf maar even niet gek maken met onze doemgedachtes allemaal ;):P  (proberen) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 597
  • Created
  • Laatste Reactie
6 minuten geleden zei MarTietje:

Zullen we tot we duidelijkheid hebben onszelf maar even niet gek maken met onze doemgedachtes allemaal ;):P  (proberen) 

:45::45: wat een optimist :45::45:

Nee hoor mop. Haha je hebt gelijk! En ik heb dus zelfzelf ook wel aan de martelband gedacht. Alles voor mooie borsten dus het is niet anders. 

Van mij mag je overigens alles zeggen wat je dwars zit hoor mop. Mijn ervaring is toch wel dat ik me vaak wel beter voel na positieve reacties hier op het tieten forum.  Dus waarom niet -_-

Ik ga het wel proberen iets naast me neer te leggen. Morgen even afwachten en dan de afspraak. Je hoort het mop :52:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@prisje81 is ook zo nu ik zo even met jou aan het babbelen ben voel ik me ook al wat beter, de schat :54:

Nou leggen we allebei een kwart zorgen op ons nachtkastje, een ander kwartje onder ons kussen.. scheelt toch weer wat :45: Is goed schat jij hoort het ook wanneer ik reactie heb 

Slaap lekker alvast

Dikke x!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei MarTietje:

Ook zit ik me helemaal gek te maken over het feit dat mijn beide borstplooien verlaagd gaan worden en mijn nieuwe borstplooien hun plekkie moeten gaan vinden met behulp van een sportbh. Dit maakt mij wel een beetje onzeker. Wat als ze ongelijk komen te zitten? Ben hier erg bang voor. @best_boobie @Desert-Rose .. zijn mijn zorgen reeël of komt dit vanzelf wel goed. Zie ineens alleen maar beren op de weg :29:

He meis, 

Ik zou me niet al te veel zorgen maken,na een borstplooi verlaging ziet het er in het begin nog niet zo heel erg mooi uit, omdat inderdaad de plooi op zijn plek moet gaan vallen,dus de eerste tijd zie je een dubbele plooi, tijdens het indalen van de protheses zul je ook zien dat de plooi meer recht gaat trekken, en dat gaat zo door totdat ze op de goede plek zitten.

De borstplooi word aan elkaar aangepast, dus als bijv de ene nu iets hoger of lager zit dan de andere dan word dat volledig gecorrigeerd zodat ze weer symmetrisch komen.

Nio zal er heus goed over nagedacht hebben en als hij zou verwachten dat jouw huid dit aantal cc niet aan zou kunnen zou hij dit echt niet gaan plaatsen, want dan zou je vragen om moeilijkheden, en als hij onverwacht problemen tegen zou komen, is het ook altijd nog mogelijk dat hij tijdens de operatie de plooi versterkt, en daar zijn verschillende technieken voor.

Als ik jou was zou ik gewoon bellen of je nog een keer op consult kunt komen zodat je al je onzekerheden nog een keer kunt bespreken.

Na de operatie is het zeker van belang dat je een goede sport bh hebt,want hier ga je wel alle steun uithalen.

Maar meis het gaat echt goed komen, maar ik snap je angst, juist doordat het de eerste keer niet is geworden als wat je had gehoopt.

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey kroegbazin :P 

Lang niet gesproken en lees effe bij.. 

Tis bijna tijd en lees dat jezelf weer effe gek maakt :63: Logisch ook want de datum nadert en ga je automatisch twijfelen aan alles. Zou zelf een mailtje sturen naar Nio met nogmaals je onzekerheden erin. Hij is een top PC maar kan geen kwaad om nogmaals een bevestiging te krijgen toch!  Slaap je iets beter alhoewel, stoppen met roken, gekke Fahja in huis, geen drankje zometeen  :45:  ...arme Ernie :45: 

Heb er de volste vertrouwen in dat het gaat goedkomen :) Nog effe die sportbh aanschaffen en gaaan voor die boobs 

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei best_boobie:

Ik sluit me helemaal aan bij de wijze woorden van Desert :P 
Heb er niks meer tegen in te brengen..

Komt goed uit, want heb geen tijd :45: 

Liefs :53: 

Nee klopt :D Gefeliciteerd nogmaals!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@BrownieG Nee echt lang geleden he, kroegenbazin iedere ochtend al vroeg ploeteren :45: en loop je telkens mis damn!!

Ja echt een rotleven heb ik nu he.. en Ernie ook :45: 

Ja joh denk dat dat er ook veel mee te maken heeft hoor. Nachtmerries ook he, poeh vannacht weer 1: Had mijn wissel gehad resultaat? 2 joekels van tieten, echt Lola Ferrari style, boven mijn boobs was er horizontaal van oksel tot oksel gehecht waarbij de hechtingen er maar los aanhingen.. aan mijn rechtertiet bij mijn oksel hing er een flap huid los.. Was me weer het droompje wel zeg :45: 

Ik mail hem wel even vanmiddag.. oh oh zal blij zijn als het zover is hoor..

Thnx voor je berichtje :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou mijn zorgen in een mailtje gepropt en gedropt bij Nio... kan ik het even naast me neer leggen :D probeer me nu ook niet even bezig te houden met zijn eventuele antwoord.. heb ook gevraagd of de kans op hang weer snel is bij een prothese van 1050cc, als dit antwoord ja word ga ik toch overwegen voor een maatje kleiner. Hoewel je bij 925cc waarschijnlijk dezelfde kans op hang hebt :45: Oh ga ik weer.. hersenen werken overuren, tieten tieten tieten :1big_boobs: @best_boobie als je ff tijd hebt ;) en een beetje kan zien :P (By the way; Was het een leuke dag gisteren? En waren ze blij met het kado? En hoe is het met de oogjes?)

Gezien te maattabellen scheelt het niet schokkend veel met elkaar, de 700cc uhp ES of de Motiva 1050cc maar toch zit er 350cc extra in, waar blijven die cc's dan gezien de cm's? Snap er geen hol van :45: mijn man trouwens ook niet :45: Ze zullen toch wel een stuk zwaarder zijn dan deze, of is het echt puur per merk verschillend? Hopelijk weet jij het antwoord dan kunnen mijn man ik stoppen met strijden :154:

Alvast bedankt :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@BrownieG Oh ja en van die rete fitte Fajah met haar irritante lach de hele dag heb ik ook even genoeg, doe netjes haar oefeningen op de borstspieren na want die gaan straks genoeg afzien die hoeven van mij echt niet strak te staan :45: Blijf wel gezond eten daar niet van maar om haar nou de hele dag bij mij op de bank (eerder het aanrecht) te hebben is ook teveel van het goede! Zelfs Ernie draait het boek tegenwoordig al om om haar blije gezicht niet te hoeven zien :45: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toppie... Mail eruit naar Nio :35: Ik zie het ook echt niet meer met die maten bij jouw :kez_11: Denk dat motiva breder is en dus die aantal cc's over het geheel zijn verspreid..klinkt wel veel 350cc verschil he..voor het oog zal het zeker meevallen. Hoop dat BB iets kan verduidelijken zodra ze goed zicht heeft :P 

Ernie zal serieus blij zijn als het hele tietenfeest voorbij is en vrouwtje happy is met haar body :45: hij gaat de herstelweken nog meemaken whahaahahahaa. Zal wat vaker gaan vissen vrees ik :P 

Ships zeg, zijn serieuze nachtmerries.. droom toch veel liever over donuts dan :P Nog even volhouden dan zit je weer thuis met 2 prachttieten. Hoor het wel als je bericht hebt van Nio.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb een mailtje terug gehad en ik ga toch voor de 1050cc. Volgens Nio krijg ik daar het meest liftende effect mee. Ook kan (hoeft niet) de 700cc gaan hangen net zo goed als de 1050cc dus daar hoef ik het niet voor te laten. Als ik wil kan ik nog voor de 30ste langskomen voor een extra consult als ik echt anders wil maar weet niet of dat nu echt nodig is. Denk dat het toch echt de zenuwen waren die de overhand namen. Wat de borstplooi betreft komt dat vast goed! Heb inmiddels ook een goede sportbh online gevonden en mag deze van hun al bestellen en later dan de normale retourtermijn retourneren mocht dat nodig zijn. Zal wel een tent worden zeg :45: 

Heb bij deze besloten dat ik in goede handen ben :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja daar heeft die gelijk in, ook de 700 zou uiteindelijk kunnen gaan hangen, maar fijn dat je nu toch iets geruster bent, en meis, verder moet je alles maar over je heen laten komen ( lekker makkelijk gezegd he ? ) 

De Motiva vult idd alles beter op omdat die een stukje breder is en ook meer projectie heeft .

Zenuwen zullen helaas niet helemaal weggaan, maar dat komt denk ik dan meer omdat het de vorige keer toch op een teleurstelling is uitgelopen.

Dat is een nette service met de sport bh, hoef je je daar ook geen zorgen meer over te maken.

Meis lekker je voorbereidingen gaan treffen, en aftellen tot de 30e

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben er!!!
Mijn nabehandeling gaat niet door, omdat ik sinds mei (toen mijn controle was en ik wonderdruppels mee gekregen heb) stukken beter ben gaan zien. Dus tadaaaaaaaaaaaaaaaaa, hier is BB weer (wel met supertrage wifi, dus niet meteen te veel van me verwachten hahaha)

Die motiva is een stuk breder he, en of je de huid nu strak spant door meer projectie of door de breedte meer te vullen, dat maakt geen bal uit. Het neemt de hang wat meer weg, doordat de huid strakker gaat staan.
Verwacht echter niet dat je tieten nu opeens in je nek zitten he ;) Het is geen lift, het is alleen een liftend effect :)

Maar zou zeker ook voor die 1050 gaan. In projectie met je 700 is het idd niet veel verschil maar dus de breedte is waar het om draait.

Met dual plane ga je de hang het meeste tegen, en je weet dat zwaardere borsten eerder kunnen gaan hangen, alleen als je natuurlijke zware borsten hebt, hangt je weefsel ook niet aan de spier op. Dus je hebt minder kans op hang met DP dan met natuurlijke zware borsten. (uitgaande van dezelfde rekbaarheid van de huid enz enz. Appels met appels vergelijken ;) )

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo dat is goed nieuws @best_boobie ! Kun je straks heerlijk in spanje gaan overwinteren :D 

Haha nee verwacht niet dat ze in mijn nek beginnen.. hoeft ook niet hoor :P Zou al zielsgelukkig zijn als mijn borsten een mooie borstvorm hebben zowel bij het vooraanzicht en het zijaanzicht. Dat is nu compleet niet het geval. Maar gezien het verschil van de maten die niet zo heel groot is verwacht ik niet dat ik ineens met veeeelste grote borsten kom te zitten, of zit ik er nu toch flink naast? Wel paar cupmaten extra maar hopelijk geen Lola Ferrari style maar dan wat minder :P Ik heb door de afmetingen echt het idee dat ze wel breder zullen zijn (vind ik niet erg want vind deze die ik nu heb best smal) maar dat ik niet een mega verschil qua grote zal zien.. projectie is echt maar mm werk wat er extra bijkomt..

Ach we zullen wel zien, als ze erin zitten zitten ze erin en dan went dat ook weer wel :45: 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee hahaa je hoeft geen angst voor lola Ferrari verschijnselen :P 
Maar de breedte zul je wel gaan zien... Scheelt toch (uit mijn hoofd) anderhalve cm in de breedte. Maar dat is voor jou idd geen probleem.
In projectie 0,7 of zoiets.. en dat ga je uiteraard wel zien, ook in verhouding. Maar, in het begin zul je niet echt een groot verschil zien. Je spier gaat pas los laten na een week of 8-10 ;) Dus niet straks roepen als je wakker wordt: hé niemand de deur uit, wie heeft mijn tieten verkleind?? ( dat zei ik dus toen ik wappie uit de narcose kwam na mijn wissel :45: )

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

:45: Thanks voor je uitleg. Haha nee zal de boel niet op zn kop gaan zetten daar.. :45::45: dus in week 8 a 10 zit ik ineens met megaboobs :45: oke kan ik me daar alvast mentaal op voorbereiden.. en Ernie ook, tiet zat zullen we maar zeggen :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.