Ga naar inhoud

MarTiet : 30 september 2016 : Dr. Nio : Park Medisch Centrum


Aanbevolen berichten

  • Reacties 597
  • Created
  • Laatste Reactie

Zoiets dan @best_boobie.. wel schrikken hoor!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 6 september 2016 om 09:26 zei MarTietje:

Heb inmiddels ook een goede sportbh online gevonden en mag deze van hun al bestellen en later dan de normale retourtermijn retourneren mocht dat nodig zijn. Zal wel een tent worden zeg :45: 

Er zijn grotere "tenten" :45: 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net even een mooi bericht naar mijn huisarts gestuurd met de vraag of ze aangezien ik niet tegen ontstekingsremmers kan en ik erg veel pijn zal hebben (beetje overdrijven he) ze een andere sterke pijnmedicatie voor kan en wil schrijven voor hooguit 2 weken. Dat ik zelf zat te denken aan transdermaal zodat ik een goede spiegel opbouw ;) ('s nachts mn wekkertje niet zetten halleluja) Dat ik op de hoogte ben van de risico's die deze pijnmedicatie met zich meebrengen. Dat ik niet alleen thuis ben ( in geval van sufheid blablabla) En als ze me graag eerst wilt zien dat ze zich moet laten horen.

Oh ja ook een receptje aangevraagd om lekker te kunnen poepen :45: (mocht ik mijn zin krijgen)

Ben zwaar benieuwd.. Een brutaal mens heeft de halve wereld en in pak drie kwart :45: Fingers crosst! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei best_boobie:

:45: Serieus? Zit jij nou te solliciteren naar morfinepleisters??? :45: 
Jij bent echt erg :152: 

xxxx

:45: Jot ik wel! Hoeft geen hoge dosis te zijn hoor :P 12 is genoeg :45: Ben liever lui dan moe.. of ik nou aan de tramadol of de oxycodin zit.. of aan een pleister.. je word er allemaal suf en gelukkig van :45: 

Heb nog geen akkoord he maar de sollicitatie ligt er :45: Vind hem nu al heel wijselijk overkomen :44: 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei MarTietje:

:45: Jot ik wel! Hoeft geen hoge dosis te zijn hoor :P 12 is genoeg :45: Ben liever lui dan moe.. of ik nou aan de tramadol of de oxycodin zit.. of aan een pleister.. je word er allemaal suf en gelukkig van :45: 

Ik zat meteen aan terminale patienten te denken joh :45: Ja dat is wel niet om te lachen, maar in jouw geval wel :P 

Maar... je bouwt dan wel een spiegeltje op van die morfi he.. maar ga je dan geen para nemen? Ik bedoel.. als je daar een spiegeltje van op wilt bouwen, en misschien nodig zult hebben met die extreme pijnen die jij gaat krijgen ( :152: ) dan moet je misschien toch je wekker een keer in de nacht zetten voor die 4e keer para :P 

Oh heerlijk, zit nog hardop te lachen :45: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat ik al para genoeg ben dan :45: nee ja sjips niet aan gedacht.. moet ik nog mn wekker zetten voor mn para.. geen para pleisters op de markt?! :45: Zal vast niet gebeuren hoor maar dacht zo als ik het gelijk hoog opgooi krijg ik op zn minst tramadol :45: 

Ja schuld van mijn schoonzus. Die zei heel wijselijk 'Waarom vraag je geen fentanyl?' Ik dacht euj ja lekker makkelijk :45: Die brengt van die rare ideeen in mijn hoofd.. 

Ja joh goh ik verwacht echt dat ik met die kiloknallers kapot ga ofzo straks :122:

Uh ja klopt maar krijg je na zeg maar 2 a 3 pleisters al afkicks?! Daar geen ervaring mee.. daar zit ik natuurlijk weer ff niet op te wachten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha, leuke schoonzus heb je ;) 

Sja.. wat ik weet is dat je dan wel al een dag voor de operatie zou moeten beginnen met de pleisters, want ze werken pas echt vanaf de tweede dag (zo was dat tenminste enkele jaren geleden toen ik er veel mee werkte..) Dan moest ook op dag 3 de nieuwe pleister bijgeplakt worden en dan de volgende dag de oude pleister er vanaf.. Weet niet of dat nog zo is maar dat wel ff navragen, mocht jouw huisarts zo gek zijn om die dingen te geven haha.

Uhm, verder moet je dit aangeven aan je pc en anesthesist, want geen idee of jij zelf fentanyl mag gebruiken op de dag van je operatie (want dat is de tweede dag dan waarschijnlijk dat je de eerste pleister erop hebt zitten)
Dus toch maar ff navragen ;)

Nee para pleisters hebben ze niet hahaha. Maar je kunt wel zo goed slapen misschien van die fenta, dat je man ff een zetpilletje para opsteekt in de nacht? :45: Hoef jij je wekker niet te zetten :lol: 

Na 2 a 3 pleisters zul je idd waarschijnlijk niet hoeven afkicken hoor, maar de andere dingen die ik noemde, zijn eerder iets om even goed bij stil te staan :P

 Ik zou zelf voor de tramadol kiezen haha

xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja ik denk dat het daar ook wel op uitdraait. Goh ik dacht binnen een dag.. dacht dan kan ik de dag dat ik po ben en thuis kom een pleister plakken want dan werkt mijn dosis morfine die ik in mijn lijf gespoten heb gekregen nog een dag door.. en tegen die tijd dat die uitgewerkt is werken de pleisters :45: 

Nou ik wacht de reactie even af van mijn huisarts, kijk nu al enorm uit naar haar reactie :45: Neem met tramadol ook wel genoegen hoor :P 

En mocht dit wel lukken dan mag mijn man zijn wekker zetten en zal ik nog een mooi mailtje sturen naar Nio.. maar lijkt me idd erg sterk hoor! 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie Haha jazeker wat dacht jij dan.. laat hem het vuile werk maar opknappen de komende 6 weken po :45: Deze dame doet helemaal NIETS. Op wat relaxen, af en toe een wandelingetje en slapen na :P Oh ja en BF'en :D 

Oh ja en de morfine heeft de vorige keer tot 1 dag po ongeveer geduurd.. dat ik kon voelen hihi.. neem aan dat ik in Park nu ook weer een shot morfine krijg.. same protocol

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei BrownieG:

Halleluja zeg .... wil je deze 6 weken als een zombie leven :45::45: Lees hier effe een serieuze pijnbestrijding :152:Je bent maar voorbereid op die kiloknallers ;) 

Zou toch Nio hierin mee laten denken .. Stuur idd maar een mailtje om advies en wat wijsheid is! 

xx

 

Nee niet 6 weken lang haha  ... anderhalve week als het even kan ;) Nee dit zal ze me nooit voorschrijven (denk ik hoor) zal wel op tramadol uitkomen denk ik zo :) Nio had al oxycodin of oxycontin.. same thing, opgegeven.. is ook vrij heftig spulletje.. over tramadol heeft hij het niet eens gehad.. gelijk over op de zware opiaten :45: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.