Ga naar inhoud

MarTiet : 30 september 2016 : Dr. Nio : Park Medisch Centrum


Aanbevolen berichten

@prisje81 Het is toch wel erg he, dat ik zoveel topic's volg en die van mijzelf over het hoofd zie :45: lees je reactie nu pas echt heel erg :blush: Toestraks al een hele lap getypt en toen ging er even wat mis op BF.. dus een nieuwe poging :) 

Hoe gaat het nu met je? Stelt het geduld je nog erg op de proef of heb je jezelf er een beetje aan toegegeven? Het zijn net een stel siamese tweelingen op het moment he? Zouden hetzelfde moeten zijn maar hebben allebei een eigen wil :145: Komt goed hoor meid, je dreamboobs zijn in aantocht!! Vind ze nu al very dreamy hihi

Straks als ik aan de beurt ben geweest ga ik lopen miepen en dan zeg jij tegen mij 'wijffie komt goed hoor GEDULD' :45: 

Wat lief dat ik in je persoonlijke agenda sta :wub: Sprak mijn moeder gister en zij vertelde me dat ze een nieuw bed besteld hadden (ja elektrisch!) Waarop ik vraag oh lekker en wanneer word hij geleverd?? '30 september' leuke datum moeders!! 'Hoezo?' Uh omdat je dochter dan weer onder het mes gaat??? :45: Nou in ieder geval een BF vriendinnetje die het zeker weten niet vergeten zal :53: Thanks moppie

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 597
  • Created
  • Laatste Reactie

@prisje81 Ohja en jonge kids en boobs.. is gewoon een fetishj. Heel natuurlijk in het leven gebracht: Borstvoeding :45: Mijn neefje van 1 jaar kan ook niet van de mijne afblijven als ik mijn oppasdag heb.. gelijk tieten grijpen :45: Word nu zwaar afkicken voor hem aangezien moeders nu ook gestopt is met borstvoeding en hij straks ook even niet zijn troost bij mijn tetten kan halen als hij moe is of honger heeft..Hij legt zn koppie dan zo lief weg..stukje veiligheid denk ik.. Oh klinkt erg verkeerd en fout maar je herkend het vast wel :45: 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Kriebels in mijn onderbuik beginnen toch wel te komen. Rare dromen, raar slapen :145: Gisteren nog eens de maattabellen erbij gehaald om het verschil toch eens te meten, er komt in de breedte 2.4 cm bij en qua projectie 0.7 cm als ik het goed heb.

Zit me alweer druk te maken over eventuele hang die ik misschien weer krijg na de wissel met zoveel cc.. maak mijzelf een beetje gek. 

Whaaaaa en dan ga ik vanaf morgen ook nog eens stoppen met roken. Word vast heel gezellig in huize Martietje :45: Iemand daar nog tips voor? :45: lekker off topic..

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei MarTietje:

Kriebels in mijn onderbuik beginnen toch wel te komen. Rare dromen, raar slapen :145: Gisteren nog eens de maattabellen erbij gehaald om het verschil toch eens te meten, er komt in de breedte 2.4 cm bij en qua projectie 0.7 cm als ik het goed heb.

Zit me alweer druk te maken over eventuele hang die ik misschien weer krijg na de wissel met zoveel cc.. maak mijzelf een beetje gek. 

Whaaaaa en dan ga ik vanaf morgen ook nog eens stoppen met roken. Word vast heel gezellig in huize Martietje :45: Iemand daar nog tips voor? :45: lekker off topic..

Succes meis :53:

En probeer te relaxen.

Ik kan je geen tips geven over t stoppen met roken maar als je wilt zeuren, klagen, spuien of gewoon ff flink zeiken, :77:stuur mij maar een pb-tje hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meiss! 

Komt echt helemaal goed, ik snap dat je stressed hoor, ik zit anders ook niet bepaald stil :63: 

Maar je bent in handen van Nio dus komt echt wel goed.

En hopelijk vrolijkt dit je op want dit zal jou zeker niet overkomen hoor !!! :D

https://www.youtube.com/watch?v=W8YUabVAcdM

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei Alexandra:

Succes meis :53:

En probeer te relaxen.

Ik kan je geen tips geven over t stoppen met roken maar als je wilt zeuren, klagen, spuien of gewoon ff flink zeiken, :77:stuur mij maar een pb-tje hoor!

Ah dat is lief van jou :53: Weet wat je aanbied morgen heel je inbox vol :45: Knoppie moet gewoon even om.. kan hem alleen niet vinden :45: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Miss.S:

En hopelijk vrolijkt dit je op want dit zal jou zeker niet overkomen hoor !!! :D

https://www.youtube.com/watch?v=W8YUabVAcdM

xxx

:45::45::45: Nou schat je hebt me wel aan het lachen gekregen!! Haha moet wel ver gaan wil me dit overkomen.. 

Ja geloof ik.. erg zijn we toch he? Samen stuiterbalen :63::63:

Jawel komt goed en bij jou ook! Lag ik maar al in de bank met mijn nieuwe tetten je kan het maar gehad hebben :45: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei MarTietje:

:45::45::45: Nou schat je hebt me wel aan het lachen gekregen!! Haha moet wel ver gaan wil me dit overkomen.. 

Ja geloof ik.. erg zijn we toch he? Samen stuiterbalen :63::63:

Jawel komt goed en bij jou ook! Lag ik maar al in de bank met mijn nieuwe tetten je kan het maar gehad hebben :45: 

Hahahaha jaa heb de film laatste gezien met mijn man en hebben ons gewoon kapot gelachen :45: hahaha nee komt goed joh !! je zou inderdaad al ver moeten gaan om zoiets te kunnen hahaha :45: 

Ja wij zijn nu eenmaal Stuiter & Stuittertje :63::63::63: 

Ja ik ook !! dan was het alweer geweest ;) ach voor we het weten lig jij in de bank en ben ik me aan het stressen en voor het dan weten lig ik in de bank :D 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Miss.S:45: ga zo maar weer eens sporten even mijn stuiter ei kwijtraken.. heb net een app geinstalleerd voor het stoppen met die smerige rotzooi! Hopelijk is dat een goed steuntje in de rug, kun je precies je voortgang qua gezondheid bijhouden en er staan motivatie tips bij. Hoop zo dat het mij zal lukken deze keer. Ben er zo klaar mee!!! 

En zodra ik eenmaal in de bank lig zal ik jou er ook doorheen slepen hoor tot jij ook ligt en dan hebben we het samen gehad :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei MarTietje:

@Miss.S:45: ga zo maar weer eens sporten even mijn stuiter ei kwijtraken.. heb net een app geinstalleerd voor het stoppen met die smerige rotzooi! Hopelijk is dat een goed steuntje in de rug, kun je precies je voortgang qua gezondheid bijhouden en er staan motivatie tips bij. Hoop zo dat het mij zal lukken deze keer. Ben er zo klaar mee!!! 

En zodra ik eenmaal in de bank lig zal ik jou er ook doorheen slepen hoor tot jij ook ligt en dan hebben we het samen gehad :D 

Haha hoe was het sporten? Hoop dat het weer morgen meevalt kan ik morgen ook gaan ^^ Doet toch goed hé. Voor mij toch, als ik stress heb :63:  

Ik hoop dat het je lukt! Vast wel !! Het is ook beter voor je gezondheid en je spaart er veel geld mee. Misschien dat geld iedere keer in een 'spaarpot' doen zodat je zelf ook ziet wat je bespaard. Kan je weer lekker lingerie mee kopen of uiteten gaan met je mannetje ;) 

Hehe jaaaa komt helemaal goed, zolang we elkaar maar hebben he ;) Kunnen we samen stuiteren :63::63: 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ik en sparen.. gaat wel weer op aan de boodschappen :152: Maar het sporten ging goed hoor was wel weer lekker :D Ben nu mega lui, filmpje kijken samen.. 

Zo is dat.. stuiterballen in aantocht :63:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei MarTietje:

Haha ik en sparen.. gaat wel weer op aan de boodschappen :152: Maar het sporten ging goed hoor was wel weer lekker :D Ben nu mega lui, filmpje kijken samen.. 

Zo is dat.. stuiterballen in aantocht :63:

hahaha jaa ik moet sparen ik wil hier weg!!! nuja sparen voor lekker eten is toch ook goed :45: 

hahaha ik heb na het sporten altijd veel honger en ben dan idd erg moe. Vanavond kijken we ook film of gewoon een serietjes en lekker vroeg na bed :) 

Woehoee daar komen ze daaan !!! :63: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei MarTietje:

Kriebels in mijn onderbuik beginnen toch wel te komen. Rare dromen, raar slapen :145: Gisteren nog eens de maattabellen erbij gehaald om het verschil toch eens te meten, er komt in de breedte 2.4 cm bij en qua projectie 0.7 cm als ik het goed heb.

Zit me alweer druk te maken over eventuele hang die ik misschien weer krijg na de wissel met zoveel cc.. maak mijzelf een beetje gek. 

Whaaaaa en dan ga ik vanaf morgen ook nog eens stoppen met roken. Word vast heel gezellig in huize Martietje :45: Iemand daar nog tips voor? :45: lekker off topic..

Hey mop, tja en zo beland je opeens in de maand september en gaat het wel erg snel he.... Spannend mop!!!! Op zich valt de projectie wel mee dan.. het zit hem voornamelijk in de breedte. Nio zal vast wel weten. Komt goed!!!

En gek maken.. tja hoort erbij. Je weet het nog van de vorige keer. Ik denk dat als Nio er 900cc in had gedaan je ook vol met twijfels zou zitten. Kortom, ze horen erbij. 

En wow stoppen met roken. goed van je mop. Kan je hier helaas niet mee helpen. 15 jaar geleden gestopt.. in 1x. Denk aan die mooie boobs van je mop.. zoek afleiding en beloon jezelf na iedere week stoppen met iets wat je heel fijn vindt.. Succes xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi dan zit ik iedere avond mijzelf vol te proppen met eten, laten we dat maar niet doen :45: Iedere dag meer lucht hebben en meer conditie zou al een hele beloning zijn. Ik ga het gewoon doen. Knop om en net doen alsof ik nooit gerookt heb.. 

Ja klopt over die twijfels.. had ook al bij 925cc gekeken.. dacht misschien dat maar doen. Moet maar op het oordeel van Nio afgaan.  Komt gewoon erg dichtbij nu damn!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook zit ik me helemaal gek te maken over het feit dat mijn beide borstplooien verlaagd gaan worden en mijn nieuwe borstplooien hun plekkie moeten gaan vinden met behulp van een sportbh. Dit maakt mij wel een beetje onzeker. Wat als ze ongelijk komen te zitten? Ben hier erg bang voor. @best_boobie @Desert-Rose .. zijn mijn zorgen reeël of komt dit vanzelf wel goed. Zie ineens alleen maar beren op de weg :29:

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden zei MarTietje:

Ook zit ik me helemaal gek te maken over het feit dat mijn beide borstplooien verlaagd gaan worden en mijn nieuwe borstplooien hun plekkie moeten gaan vinde

Komt dat door mijn onzekerheid en foto's mop? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei prisje81:

Komt dat door mijn onzekerheid en foto's mop? 

Nee hoor helemaal niet schat.. ben hier al dagen in mijn koppie over bezig blehh!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja snap ik @MarTietje.. het is ook niet niks allemaal he.... ik hoop dat de dames je zorgen een beetje kunnen wegnemen. Heb je Nio hier al over gesproken? Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@prisje81 Nee ben er toch wel een stuk meer mee bezig dan dat ik me bewust ben. Heb Nio nog niet gesproken over mijn zorgen hierover. Ergens zegt een stemmetje 'Komt wel goed, hij weet heus wel wat hij doet' .. maar toch spookt er vanalles door mijn hoofd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook al zegt dat stemmetje "het komt wel goed"... je maakt je ook zorgen. Ik zou hem gewoon even bellen of mailen en je zorgen bespreken. Hoef je er wellicht ook niet onnodig langer mee te lopen.  :53:

Ik ben net terug gemaild. De assistente wil dat ik morgen bel voor een afspraak op het spreekuur... dat maakt dat ik toch denk dat het niet helemaal oké is....:unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@prisje81 Ja daar heb je ook wel weer gelijk in, zal hem morgen dan toch maar even 'lastig' vallen met mijn zorgen.

Begrijp dat je dat nu gelijk denkt. Maar wie weet wilt hij je gewoon even zien omdat het op een foto vaak moeilijk te beoordelen is, liever voelen ze even en in het echt is het vaak beter te beoordelen of je je zorgen moet maken of niet. Ik duim voor je dat je linkerborst gewoon echt een achterlopertje is. Misschien is het wel goed voor je om even langs te gaan, weet jij ook waar je aan toe bent. Probeer het voor nu als het je lukt even los te laten want je hebt er nu toch even geen controle op (is moeilijk, i know) Je word in ieder geval gehoord dat is al fijn :53: Het is toch wat met die tieten he.. soms denk ik weleens waar ben ik aan begonnen! Laten we hopen dat wij samen over een halfjaar heel erg blij zijn met de meiden en niet begrijpen dat we ons zo druk gemaakt hebben 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@prisje81 Wil de beste man ook niet onderschatten in zijn kunde, hij heeft mijn borsten immers gevoeld en gezien. Ik ben bang dat mijn huid door het afvallen te slap is geworden om een prothese te dragen van 1050cc.. bang dat hij door mijn nieuwe plooi zakt. Hier had hij al op geantwoord dat dat niet zomaar gebeurd met een goede sportbh.. maar mijn huidje is toch niet zo stevig als voor het afvallen. Maar neem aan dat hij dat ook gevoeld heeft (hij heeft uitvoerig mijn borsten gevoeld en bestudeerd) en mij nooit zoveel cc aangeraden zou hebben als mijn huid te slecht was hiervoor.. 

Probeer maar even alles uit te schakelen anders word het weer niet slapen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MarTietje. Goed zo meid! Ben benieuwd met welke info hij allemaal aankomt. 

Moet je nu zien hoe we elkaar aan het geruststellen zijn :45:... voor een ander lukt het zo goed, maar als het onszelf aangaat... 

ik hoop maar dat het is wat je zegt. Ik ga morgenochtend gelijk bellen. Ben benieuwd wanneer ik terecht kan en wat Koeijers ervan vindt. 

Oh ja... ik denk niet dat Nio jou als lastig ervaart hoor ^_^hij vindt het vast een geweldige ingreep die hij mag uitvoeren... onze grote tieten guru

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei MarTietje:

@prisje81 Wil de beste man ook niet onderschatten in zijn kunde, hij heeft mijn borsten immers gevoeld en gezien. Ik ben bang dat mijn huid door het afvallen te slap is geworden om een prothese te dragen van 1050cc.. bang dat hij door mijn nieuwe plooi zakt. Hier had hij al op geantwoord dat dat niet zomaar gebeurd met een goede sportbh.. maar mijn huidje is toch niet zo stevig als voor het afvallen. Maar neem aan dat hij dat ook gevoeld heeft (hij heeft uitvoerig mijn borsten gevoeld en bestudeerd) en mij nooit zoveel cc aangeraden zou hebben als mijn huid te slecht was hiervoor.. 

Probeer maar even alles uit te schakelen anders word het weer niet slapen 

De 'kwaliteit' van jouw huid heeft hij ook echt wel meegenomen hoor meid. En hij houdt ook vast wel rekening met de natuur en andere dingen die bij vrouwen voorkomen, zoals afvallen een aankomen :45: daar zijn wij vrouwen zo goed in..

Ik weet ook wel dat jij hem niet onderschat. Maar het is wel je lijf en je hebt gewoon vragen en bent onzeker. Het is niet niks!! En het mag meis! 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.