Ga naar inhoud

MarTiet : 30 september 2016 : Dr. Nio : Park Medisch Centrum


Aanbevolen berichten

@Marietje.. ik dacht laat ik eens beginnen met het lezen van jouw topic. Ik heb het opgegeven. Al na de eerste pagina.. ik moet lachen.. niet zo'n beetje ook en dat doet zeer :45::45:

Morgen nieuwe poging :43:

Werk lekker... je ochtendje als ideale werknemer :154:.. autootje doet het weer?

Dikke kus xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 597
  • Created
  • Laatste Reactie

:45: Oh is het zo erg? Je kwam Bert tegen zeker? Ohnee die komt nog..kijk nog maar niet vandaag :152: 

Haha dank je wel dotje en nee die rotauto heb ik nog steeds niet terug maar na dit dienstje lekker lang weekend dus we zien wel! A.s. zaterdag is het feest (tussen ons 2tjes) dan zijn we 4 jaar getrouwd :wub:

Jij de nacht een beetje doorgekomen? Ben benieuwd!! 

Xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Marietje:

@bigbooblover dank je voor de tip.. ben net al aan het zoeken geweest maar allemaal met achtersluiting. Ach ja dan zal ik hem zelf niet aan of uit kunnen doen..en er naar kijken :P 

@Marietje op lace lingerie zag ik een sportbh van panache voor jou en ook in de goede maat misschien is dat wat voor je? Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Marietje, ja het was zo erg! En bedankt voor je waarschuwing.. dan wacht ik nog maar een paar dagen met het lezen van je topic.. want ik vermoed dat als Bert de hoek omkomt, je mij weg kan dragen :45:

Ah 4 jaar getrouwd!!! "zijde jubileum". Echt leuk meis! Hoe gaan jullie het vieren? Lekker met z'n 2 of echt een feestje? :57:

Ik ben de nacht wel redelijk doorgekomen. Netjes de wekker gezet dus mijn bloedspiegel zit goed qua medicatie. Dat scheelt een hoop denk ik. Al had ik vanmorgen wel even flink meer pijn dan gisteren. Dat was de stijfheid ook voornamelijk. Eenmaal bezig en toen ging het weer prima.

Ik ben nog steeds super blij!!!!!!

Dag lieve schat, spreken elkaar later wel weer :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Marietje, Ben erg druk geweest, dus was een paar dagen niet online en zie gelijk dat je een andere operatiedatum hebt. Heb de berichten ff doorgelezen.....pffffff, dat zul je altijd zien hè, net als het niet uitkomt heeft je man een cursus. Maar gelukkig is het opgelost..... en mag je lekker nóg eerder :38:. Gefeliciteerd. 

Veel plezier in het weekend, als jullie je vierjarig jubileum gaan vieren :35:.

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey hey, lees effe bij..hoop gemist :P Zie ook dat je een andere datum hebt, zijn je keffertjes ook blij want baasje die op zn dag geen aandacht voor ze heeft en alleen maar bezig is met haar andere knuffels :45: 

Succes met het vinden van de sportbh en idd kijk naar Freya/Panache en shockabsorber want die hebben de grote maten en zijn extra stevig! 

Hele fijne jubileum met Ernie, maak er een feestje van en ontwijk de bosjes :44:

xx

@prisje81 tieten vasthouden als je in de buurt van pagina 8 kom :P Fijn herstel he xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bigbooblover Dank je voor de research babe! Heb nu toevallig ook eentje van Panache, maar die zal ik straks niet meer passen. Vind het alleen wel meevalleb qua stevigheid op dit moment, zit ook niet een hele brede boord onderaan en nu kruipt hij telkens onder mijn borsten. Echt irritant maar dat is straks misschien wel anders met mijn niet hangende tieten..xx

@Jaydee Ja gelukkig heb ik het snel op kunnen lossen! Gelijk actie ondernomen. Word beloond zie je wel. 4 dagen eerder mn boobs! Dank je wel! We gaan lekker uit eten samen just the 2 of us! xx

@BrownieG Haha ja ik blij en de keffertjes blij! Toch nog echt dierendag :45: Haha en nee de bosjes zal ik ontwijken.. hoewel ik mega hoge pumps gisteren gehad heb van mn hubbie voor ons trouwen dus kan niks beloven ;) Dank je wel mop xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@prisje81 Vandaag maar even niet lezen goed? :53: Gewoon samen dus, lekker uitgebreid uit eten saampies :) 

Hopelijk ben je wat van de schrik bekomen en gaat het wat beter met je en met je borsten.

Xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Marietje mijn sportbh was ook niet stevig hoor maar dat hoeft ook niet anders konden we tijdens ons herstel wel een gewone bh aan trekken. 

Het is de bedoeling dat de borsten goed kunnen genezen en op de goede plek komen en je moet hem 6 weken aan dus ik zou wel eentje nemen die ook comfortabel zit anders ga je er steeds aan storen en ook eentje die niet aan de onderkant te strak zit want dat doet zeer op je wonden! 

Ik had er 2 die shock absorber en die triumph maar heb toch steeds die triumph aangehad omdat de shock absorber heel klein valt en die vond ik te veel afknellen.

gewoon voor zekerheid een sportbh nemen die eigenlijk een maatje te groot is.

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Melonas:

Heey Marietje nog gefeliciteerd met je trouwdag. Jullie zullen het vast fijn hebben gehad xx 

Dank je wel :53: Ja was gezellig en lekker ;) Heerlijk gegeten en gedronken, heb echt een keiharde kater vandaag :45: 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7 augustus 2016 om 18:46 zei Marietje:

Dank je wel :53: Ja was gezellig en lekker ;) Heerlijk gegeten en gedronken, heb echt een keiharde kater vandaag :45: 

Xx

Oh klinkt goed whahaha, alles nog erop en eraan op je lijf? Bosjes ontlopen en pumps hebben nog hakken :45: 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei BrownieG:

Oh klinkt goed whahaha, alles nog erop en eraan op je lijf? Bosjes ontlopen en pumps hebben nog hakken :45: 

xx

Ja hoor meid, alle bosjes hebben het overleefd :P en mijn pumps hebben nog hakken. Alleen mijn grote teen heeft een blauw nagelbed na een avond op mijn pumps :45: zijn mijn voeten niet voor gemaakt :133:

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Marietje:

Ja hoor meid, alle bosjes hebben het overleefd :P en mijn pumps hebben nog hakken. Alleen mijn grote teen heeft een blauw nagelbed na een avond op mijn pumps :45: zijn mijn voeten niet voor gemaakt :133:

Ik wist het :45: ... Iets van marietje zou het niet helemaal overleven hihihi x

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei BrownieG:

Ik wist het :45: ... Iets van marietje zou het niet helemaal overleven hihihi x

Beter mijn grote teen dan he :D kleurt wel goed bij die blauwe pumps trouwens :126:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26 juli 2016 om 13:59 zei Marietje:

Lieve lieve meiden,

Ik sluit me bij alle Nio aanbidders aan, deze man is bij deze mijn SUPERHERO :59:

@best_boobie Ik heb zelfs jouw vragenlijstje niet nodig gehad!! Manlief en ik naar binnen, ik met klamme handjes poe wat spannend weer.

Hij wist gelijk dat ik diegene was van het SO mailtje :rolleyes: terwijl in de kliniek alleen mijn meisjesnaam bekend is.

Mocht gelijk mijn mislukte boobs showen *shine shine* heel uitgebreid nam hij de tijd om mijn boobs te onderzoeken je zag hem gewoon brainstormen het stoom kwam nog net niet uit zijn oren :45:

Toen mocht ik nog even in mijn blote tetten blijven zitten terwijl hij uitvoerig en zeer kundig mooie tekeningetjes maakte met zijn plannetje om mijn boobs te herstellen. 

Toen vervolgens nog even gevoeld en gedaan en gooide hij een flinke Motiva op tafel :45: Jeetje wat een ballon :45::45: 

Toch wilde ik even passen..kreeg een mooi kipfiletje in mijn hand gedrukt en passen maar. Ik ben tevreden :D .

Nog even gevraagd wat zijn advies zou zijn nou wat ik wil..lekker droog haha, toen ik hem nog droog vroeg vind u het niet te groot antwoorde hij lachend: Nou ik vind ze nu al behoorlijk groot :45: maar aangezien hij dus mijn borstplooi gaat verlagen zon ca 1 a 2 cm is dit wel mooier omdat mijn decollete dan hoger komt te zitten. 

Sorry als ik wat warrig overkom maar ben best onder de indruk!!

Conlusie consult:

1050cc Motiva dp geplaatst, borstplooi word verlaagd. Er is wel kans op een double bobble maar die moet binnen 3 maanden wegtrekken.

En voordat ik ook maar een woord gerept heb over dr Timmenga en eventuele reductie zegt mijn held: Je hoeft nu alleen maar de protheses te betalen de rest valt onder garantie want ik vind als je in Park geholpen bent je tevreden weg moet gaan :43:

Kon hem wel kussen, heb gehuild van blijdschap!!

Ennuh @best_boobie of @Desert-Rose plakken jullie gelijk even een datum aan mijn topic vast? 4 oktober gaat het beestje onder het mes!! 

Xx

Yessss! 

Ben blij voor je! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26 juli 2016 om 23:29 zei Marietje:

@BrownieG :45::45: mijn man vraagt zich nu ernstig af waarom ik ineens in een lachbui schiet..in bed.. net voordat ik mijn oogjes wil sluiten. 

Waar ben jij die in vredesnaam tegengekomen :45: echt ik ga helemaal stuk hier.. 

Die donuts uh meloenen hoe hij ze noemde gun ik Nio wel :45: 

Gekke meid ben je

Xx

Doosje meenemen als je weer een afspraak hebt :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh hemel. Heb nu dus eindelijk alles kunnen lezen. Bedankt voor de eerder gegeven waarschuwing.... Bij "Bert" wenste ik heel even een celstof onderleggertje op mijn matras :45:

Hoe gaat het met je meis? Ik las dat stukje over hoge pijngrens en alles in orde willen hebben zoals jij het in je  hoofd hebt. Heel herkenbaar. Probeer het wel los te laten.. ik word ook steeds teruggefloten door mijn lijf... 

Hoe was zondag :wub:

Dikke x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@prisje81 Ohnee elektrisch bedje nat? :45: 

Jep ik ben een controlfreak, alles het liefst gelijk goed geregeld hebben. Nu heb ik dat ook hoor! Zelfs een afspraak bij de kapster staat al vast, ik heb matten en die had ik er vorige keer in laten zitten wat een ellende! Die gaan er dus een tijdje uit! Ik kan dat soort dingen echt moeilijk loslaten en dit is nog maar het voorbereidingswerk haha.

Straks als ik geen kant op kan word het even op mijn tanden bijten maar ach het is me vorige keer ook gelukt dus nu moet het ook lukken.

Verder gaat het goed hoor! Werk op het moment heel veel (zomerperiode!) Dus ben bijna blij dat ik er straks weer even uit lig ;) Gister een lange middag/avondroute gehad en nu weer uit bed voor een ochtendroute auwie!

Afgelopen zaterdag bedoel je? Was erg leuk en gezellig en romantisch. Lekker lang uiteten geweest lekker van elkaar genoten. Zondag waren we lekker brak haha.

Hoe gaat het met jou? Zie je al wat verandering in je boobs?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Marietje, ik herken dat zo enorm hé.. de controlfreak... Mijn vriend weet dat en gaat daar grandioos mee om. Ik word al meer flexibel :9:. Als hij me bijvoorbeeld ergens mee naartoe wil nemen zegt hij alleen maar "ik verwacht je daar, dresscode .... etc".  Man.. haha in het begin brak het zweet me uit, maar nu vind ik dat alleen maar leuk. Thuis is het wel lastig... alles moet zoals ik het in mijn hoofd heb zitten. Dat is soms erg lastig.. maar probeer het nu wel wat meer los te laten. Het gaat jou vast ook weer lukken! Een wissel is minder "zwaar" begreep ik :45:

En fijn dat het afgelopen zaterdag zo heerlijk was!!! 

Verder gaat het eigenlijk wel! Had gisteren een soort van baaldag.. beetje emotioneel.. Hoort er geloof ik een beetje bij allemaal. Ik mis een beetje het fysieke met de mensen om mij heen. De kinderen een stevige knuffel geven, mijn vriend... ben zo bang dat ze tegen me borsten aankomen. Moet nog even doorzetten!

Doe je wel rustig aan? Helemaal vermoeid de operatie ingaan lijkt me geen goed idee :53:

Dikke knuf x

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@prisje81 oh schat ik heb precies hetzelfde, heb ook altijd en overal de touwtjes in handen en als dat touwtje doorgesneden word he :28: .. Alles draait (thuis) ook op mij, zelf gedaan eigen dikke schuld! Heb hem al wel duidelijk gemaakt dat ik dit keer een stuk afhankelijker zal zijn, makkelijker zal deze wissel helaas niet zijn. Krijg nu dual plane ipv voor de spier. En een spier ineens met 1050cc oprekken zal niet meevallen. Denk echt wel meer last te hebben dan aantal maanden geleden.

Maar wie mooi wilt zijn he! Mijn man remt mij gelukkig ook wel goed af, maar moet hem echt aansturen wat huishoudelijke taken betreft. En ach dan is het maar 6 weken niet zo aan kant. Moet ik maar even het schijt aan hebben :134: Even dat knoppie om.

En maak je geen zorgen mop, heb mijzelf expres al een week eerder vrij gegeven om even tot rust te komen en op mijn gemakje de laatste dingetjes op orde te brengen, denkend aan boodschapjes in huis en wassen wegwerken. Daarna zijn die taken voor hubbie :D 

Lijkt me ook zo balen dat je het gevoel hebt dat je je kids nu wat tekort doet, maar straks als je hersteld bent zien ze ook hoe blij en gelukkig hun mamsie is. Hoe moeilijk ook, dit is maar voor even. Straks als het je weer lukt knuffel je ze zoveel totdat ze wegrennen als ze je aan zien komen :45: En je vriend is echt zoals ik lees een allerliefste schat, daar haal je de schade ook wel weer bij in :) Wat zijn een paar weken op een mensenleven (zeg ik nu heel wijselijk :45: )

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Betje:

Weet iemand waar ik een sportbh 75 g kan kopen

Je kan kijken online op het merk Freya of Panache, anders in een lingeriespeciaalzaak met grotere maten. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Marietje, dat gaat inderdaad wel zwaar worden ja! Gelukkig zijn je spieren enigszins getraind. Ik hoop dat je herstel gewoon lekker voorspoedig verloopt. Wel fijn dat je man je met alles helpt en zo begripvol is. Voelt vast ontzettend fijn!!!

En je hebt gelijk. Ik moet hier even doorheen. Wil mijn kinderen gewoon niks tekort doen, maar dat gevoel ligt bij mij. Ze zijn hartstikke blij voor me, én voorzichtig. De jongste wil er het liefst iedere keer even aanzitten :45:... wat is dat toch met jonge kinderen en borsten :huh:

Verder gaat het eigenlijk heel erg lekker. Ik heb praktisch geen pijn. Het is meer dat het nog zwaar voelt. Soms wat steekjes. Maar ook slapen gaat super. Kom aardig soepel mijn bed uit.. Hoofdeinde staat ook niet meer zo hoog. Ik mag gewoon echt niet klagen! Mijn borsten beginnen ook mooier te worden. De tepels meer omhoog en wat volume meer aan de onderkant. Als dit zo doorgaat heb ik over een paar weken al mijn "droomboobs". wel grappig dat ze echt afzonderlijk van elkaar genezen. De ene keer vind ik links mooier en dan weer de rechter hahaha

Nou wijffie, ik denk aan je! Tel met je af. Je staat zelfs in mijn persoonlijke agenda. Ik ga jouw datum natuurlijk never nooit vergeten :53:

Dikke kus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.