Ga naar inhoud

Bayleef : 10 oktober 2016 : Dr. Nio : OLVG-West


Gast Bayleef

Aanbevolen berichten

@Xxmelliexx @Bayleef

Ik ben juist niet gaan klooien met rijst of water. Dan weet ik zeker dat ik ga twijfelen.

Rijst en of water nemen absoluut niet de vorm aan van een implantaat. Komt altijd groter uit. 

Ben echt van mijn possessie uitgegaan en dan moet je even bedenken dat ze dan op je borst zijn geplaatst en zodra ze erin zitten valt het altijd iets kleiner. In mijn geval komen ze dual plane te zitten.

Ga 6 oktober nog even terug i.v.m mijn twijfels of verschillende cc's wel verstandig is en aangezien Nio de keuze bij mij heeft gelaten :75:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 317
  • Created
  • Laatste Reactie
16 uur geleden zei Bayleef:

Oeh spannend! Nog precies een weekje! Weet je al in welke periode je dan ongeveer geopereerd zou willen worden? 

Ik twijfel of ik nog een tweede consult zal vragen voor de definitieve maat (misschien toch 700cc?) maar vind eigenlijk dat ik moet stoppen met twijfelen en het gewoon op 600cc moet houden. 

@Bayleef je moet gwn nog een keer passen en kijk gewoon bij welke je het meest goed voelt! 

Als ik voor nio gaat kiezen dan wil ik 1 november geopereerd worden omdat ik al vrij van werk heb gevraagd. Dat stond al een tijdje vast! Ben heel erg benieuwd! Maar eerst ben jij aan de beurt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja misschien ga ik toch nog even bellen morgen, kijken of het nog mogelijk is om een tweede keer te passen. 

 

Zojuist de rekeningen betaald! Nu natuurlijk weer als de dood dat er iets fout gaat of dat ik ondanks minimaal 40x checken toch iets verkeerd heb ingetypt. Gek, nu voelt het pas écht écht. :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Sweetboobs16:

@Bayleef Als je echt twijfelt vooral doen meis anders krijg je misschien spijt!

Haha dat doe ik ook altijd en dan alsnog denken dat het misschien mis gaat :lol: 

Je hebt ze betaald! Nu 10 oktober ze 'even' ophalen! :43:

Net weer even de fotos bekeken en dan denk ik toch weer van nee gewoon 600cc maar toch zegt een stemmetje in mijn hoofd "maar wat als ze toch super klein worden". Ach ik bel gewoon morgen, kan ik niet meer passen dan ga ik sowieso gewoon voor de 600.

Jaaa hahahah! Hopelijk gaat het ook zo makkelijk als gewoon even ophalen hahah. :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Sweetboobs16:

@Bayleef Je eerste ingeving is meestal de beste. Was in jou geval 600cc. Het is nu zo dat jouw operatiedatum erg nadert en dan ga je steeds meer twijfelen. 

Haha daarom zei ik het op die manier :45: 

Dat is ook zo. Ik las van veel dames hier dat ze zo gingen twijfelen toen de datum dichterbij kwam dacht nog bij mezelf oh nou ik weet het al zeker, gelukkig heb ik dat niet. Nou ehhhh sjaa. 

Hoe dan ook zal het een hele verbetering zijn. Zal al blij zijn als ik zo'n geluk heb dat alles goed gaat en ik zonder grote problemen en complicaties van mijn boobies mag genieten. 

 

Ben jij al een beetje zenuwachtig? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bayleef

Ja iedereen hier heeft er mee te maken of krijgt ermee te maken! En in eerste instantie denk je dat je zo zeker bent ervan maar dan sluipt het toch erin. Komt ook omdat je zoveel verschillende maten hier ziet.

Nio wou mij ook 800cc aanraden en nu denk ik zelf ook stiekem: als ik 6 oktober de laatste keer terugga zal ik het dan gewoon passen? Maar heb toen met mijn consult gezegd dat ik 800cc te groot vind dus doe het maar niet! Haha :lol:

Is ook zo! Alles beter als dit he.

Nee niet zenuwachtig. Heb er alleen ontzettend veel zin in! Liever vandaag als morgen, haha.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel herkenbaar. Ik twijfelde echt tot het allerlaatste moment. Vlak voor Nio me kwam aftekenen heb ik nog even gepast :152:. Man wat vermoeiend is dat he? Kun je niet tussen jouw twijfels een middenweg kiezen, 650 cc? Dat heb ik toen ook gedaan. Ik twijfelde tussen 400 en 500. Ik koos op het laatste moment 450. Nog geen spijt gehad. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag tóch contact opgenomen met dr. Nio of het nog mogelijk was te passen en uitgelegd waar ik mee zit. Hij gaf aan dat ik altijd nog een keer mag passen en de 600 en 700 altijd op voorraad zijn dus er geen probleem is. Ook zei hij dat ze echt niet kleiner eruit zullen zien als tijdens het passen, hoogstens in het begin iets vanwege de spier die ze tegen zal houden. 

Contact opgenomen met het olvg maar helaas de beschikbare dagen kan ik écht niet en dr. Nio gaf ook aan dat de dag van de operatie zelf absoluut niet kan. Dus voor mezelf de knoop door gehakt: ik blijf bij de 600cc. Qua grootte is alles een ontzettende verbetering, en ik weet ook dat ik echt op dr. Nio kan vertrouwen en hij er iets super moois van zal maken dus het twijfelen is nu ook compleet weg. Mocht ik toch nog groter willen kan dat altijd over een paar jaar weer. Nu eerst maar zien dat dit allemaal goed gaat, is al een behoorlijke klap voor mijn mini tietjesn en spieren natuurlijk in eens zo iets groots eronder. 

 

@Xxmelliexx ik krijg eurosilicone, de 600cc (degene waar ik dus voor ga) heeft een breedte van 13.1 en projectie van 6.4 

De 700 (waar ik over twijfelde) is 13.4 breed en 7.1 projectie

 

(Pfff ik draai projectie en breedte steeds om)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij heeft wel mijn omtrek gemeten maar niet de breedte van mijn eigen borst. Tenminste dat kan ik me niet heugen.. Ik dacht als je toch meer cc wilde hij dan ook een ander merk zou pakkem omdat het niet breder kan dan je eigen borst is. Maar dat kan dus blijkbaar wel. Betekent bredere protheses ook meer decolleté? @Bayleef  @sweetboobs16

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sweetboobs16 ik heb al antwoord op mijn eigen vraag gevonden. Dit vond ik als antwoord van bb in een oude discussie:

Maar wat ik dus 'vergeten' was op te zoeken, was hoe breed de prothese moet zijn. Of deze binnen de borstbreedte of juist erbuiten moet vallen.

 

Ondertussen heb ik daar wel naar gezocht en kan ik geen eenduidig antwoord vinden, helaas..... Echter de meeste chirurgen (amerikaanse forums, waar chirurgen antwoord geven op vragen) geven aan dat de prothese in principe niet breder mag zijn dat je eigen borstbreedte, liefst nog ietsje smaller (ongeveer een halve tot 1 cm). Verder is de breedte afhankelijk van je eigen borstweefsel. Stel je hebt een heel dik weefsel, dan zou je borst met een prothese van 12 cm al gauw 13,5 worden of nog meer. Mijn borstbreedte op het moment is 15 cm (gemeten door een pc), dus zou ik een borstweefsel moeten hebben van 1 cm..... (want de huidige prothese is 14.1)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag jarig dus dat betekent nog 18 dagen! Al is de dag bijna voorbij dus bijna 17 dagen :-)

 

Mijn relatie loopt helemaal stuk, ging al maanden nu goed maar ben er nu echt kapot door aan het gaan. Hebben nu ook een halve break. Mijn vriend wil natuurlijk graag  dat ik een keuze maak, nog wel of niet verder met hem en zo ja dan ook gewoon "goed" en "gelukkig" maar nu gaat dat gewoon nog niet.. denken jullie dat het door de extra stress nu allemaal verergert wordt? Ben echt op een punt dat ik echt met alles wil kappen en gewoon de hele dag binnen blijf zitten en met niks of niemand meer contact heb en niks meer onderneem. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.