Ga naar inhoud

Bayleef : 10 oktober 2016 : Dr. Nio : OLVG-West


Gast Bayleef

Aanbevolen berichten

  • Reacties 317
  • Created
  • Laatste Reactie
8 minuten geleden zei Xxmelliexx:

@Bayleef ik denk dat ik eerst het advies van Straten afwacht en als we het niet eens worden over het aantal cc dan kan ik altijd nog naar Nio.. Dan is het wel 1000 euro waard. Groetjes

Ja gewoon kijken wat hij dan zegt en hoe je je daar over voelt. Over van Straten heb ik ook veel goeds gelezen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Xxmelliexx:

 

@best_boobie weet jij toevallig of je alleen in het OLVG terecht kan bij Nio met een verwijzing van je huisarts? 

Je hebt daar idd een verwijzing nodig van de huisarts (verwijzing plastische chirurgie)
Dit is overal in elk ziekenhuis zo, anders kan het ziekenhuis het consult niet declareren bij de zorgverzekeraar :) 

En het klopt, in Parkkliniek is een gewone bv al 700 euro duurder of zoiets, en dan komt daar ook nog een toeslag bovenop als je meer dan 500 cc neemt. Dus daar kun je wel een paar keer voor naar OLVG rijden ;) en een paar bh's voor kopen :P 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een huisarts moet jou gewoon een verwijzing plastische chirurgie geven hoor, dat mag ie niet weigeren.
Soms moet je ervoor op consult en soms krijg je het gewoon via de telefoon idd (ff bellen naar de assistente van je huisarts en je weet het ;) )
Ik vind het meestal een beetje belachelijk als je ervoor op consult moet, want voor hetzelfde geld ga je  naar plastische chirurgie voor het verwijderen van een moedervlek. of correctie van een litteken....

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals BB al zegt hij of zij mag het inderdaad niet weigeren.

Ik moest gewoon op afspraak komen wat eigenlijk niet nodig was. Ik was net binnen en hij vertelde me gelijk dat ik hem echt wel kreeg. Hij zou namelijk niet voor mij willen gaan beslissen of ik wel of niet iets aan mezelf zou gaan veranderen om mij beter te gaan voelen.

De afspraak was dus meer eigenlijk omdat die een persoonlijk gesprek wou over wat ik wou laten doen en waar etc. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Sweetboobs16:

Zoals BB al zegt hij of zij mag het inderdaad niet weigeren.

Ik moest gewoon op afspraak komen wat eigenlijk niet nodig was. Ik was net binnen en hij vertelde me gelijk dat ik hem echt wel kreeg. Hij zou namelijk niet voor mij willen gaan beslissen of ik wel of niet iets aan mezelf zou gaan veranderen om mij beter te gaan voelen.

De afspraak was dus meer eigenlijk omdat die een persoonlijk gesprek wou over wat ik wou laten doen en waar etc. 

Of gewoon :175::165::183::183::165::165::165::165::165:

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden zei Sweetboobs16:

Zoals BB al zegt hij of zij mag het inderdaad niet weigeren.

Ik moest gewoon op afspraak komen wat eigenlijk niet nodig was. Ik was net binnen en hij vertelde me gelijk dat ik hem echt wel kreeg. Hij zou namelijk niet voor mij willen gaan beslissen of ik wel of niet iets aan mezelf zou gaan veranderen om mij beter te gaan voelen.

De afspraak was dus meer eigenlijk omdat die een persoonlijk gesprek wou over wat ik wou laten doen en waar etc. 

Bij mij was het om me neer te halen en rot te laten voelen <_< 

Ach boeie, it's my life 

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden zei Bayleef:

Bij mij was het om me neer te halen en rot te laten voelen <_< 

Ach boeie, it's my life 

De artsen die dat doen zijn in mijn ogen het arts zijn niet waard. Je moet toch zelf weten wat jij wilt laten doen om gelukkiger te worden!

Kan daar echt niet tegen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei best_boobie:

Ofcourse!
Gefeliciteerd met je datum!!!

Verplaats je ook meteen naar de operatieverslagen dan, dan kun je dit topic blijven gebruiken, ook na je operatie. Heb je alles overzichtelijk bij elkaar staan :)

Succes met aftellen!!

xxx BB

Yaaay dankjewel! X

 

33 minuten geleden zei Sweetboobs16:

De artsen die dat doen zijn in mijn ogen het arts zijn niet waard. Je moet toch zelf weten wat jij wilt laten doen om gelukkiger te worden!

Kan daar echt niet tegen!

True. Ben nu bezig met een andere huisarts regelen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei Xxmelliexx:

@Sweetboobs16 maar een verwijzing van je huisarts betekent dat dan ook niet dat je de operatie vergoed krijgt uit het ziekenfonds? Want die gaat hij mij dan echt niet geven.  

Ehhh nee haha word zeker niet vergoed! :lol:

Het is alleen maar omdat je naar een ziekenhuis gaat dat ze het moeten hebben. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.