Ga naar inhoud

Bayleef : 10 oktober 2016 : Dr. Nio : OLVG-West


Gast Bayleef

Aanbevolen berichten

  • Reacties 317
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja klopt ben nu al weer paar uurtjes op mn kamertje. Om 12 uur werd ik wakker gemaakt in de verkoever.

Zal later even  een verslagje schrijven. Heb behoorlijk spierpijn nu hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoooo ben er klaar voor! Even verslagje schrijven, begin wel helemaal vanaf het begin.

Gisteren vrij vroeg gaan slapen, tot half 4 geslapen toen mest ik namelijk plassen. Mijn wekker zou 3 kwartier later gaan dus twijfelde of ik wakker zou blijven maar toch weer lekker gaan slapen. Opgestaan en nog lekker een warme douche genomen en afscheid genomen van mijn tietjes. :45: 

Half 6 reden we (mijn vader en ik weg) natuurlijk veel te vroeg in het ziekenhuis maar ah. Half 7 op de afdeling waar nog geen personeel was omdat we zo vroeg waren. Kwam een verpleegkundige aanlopen die me naar mijn kamer bracht en daar moest ik wachten op een andere verpleegkundige. Wat een ontzettend lieve vrouw zeg, echt ongelooflijk. Heerlijk spontaan, grappig en zorgzaam. Voelde me zo welkom!

Even later kwam @Stropez binnen lopen. Heel kort wat gepraat want toen kwam dr. Nio ons al aftekenen. Stropez eerst, daarna ik. Nog even fotos laten zien aan dr. Nio van de boobies die ik prachtig vind en toen gaf hij aan dat ik met 700 dan toch waarschijnlijk wel het gelukkigste zou worden ipv de 600. Dus huppa, toch nog de grootste! Toen dr. Nio weg ging wilde ik Stropez nog even succes wensen omdat zij als eerste zou gaan en ik als tweede, gordijntje open en toen zag ik dat ze al weg was. Vond ik echt jammer.

Half 9 ging mijn vader weg omdat hij nog ergens heen moest en ik toch veel met mijn telefoon bezig was. Kwartier later kwam de dame van het Vu om de vragenlijst voor het wetenschappelijk onderzoek in te vullen bladiebla. 

Kwart voor 10 werd ik opgehaald. Mocht naar de verkoeverkamer. Super sexy badmuts op die vloekte met mijn prachtige blauwe half-jurk. Bloed voor het onderzoek werd afgenomen bij mn linker elleboog. Naald eruit, nu tijd voor het infuus. Bovenkang linker hand. Jammer, niet gelukt. Rechter hand. Nope, ook net. Rechter pols dan maar. Helaas. Dan maar in mn rechter elleboog. Eindelijk gelukt! 

10.10 uur werd ik opgehaald door een super aardige man (echt alleen maar lof voor het OLVG-West personeel!) Om naar de OK gegaan. Wat een licht daar zeg wow. Iedereen handje gegeven en toen kreeg ik het kapje bij m'n mond. Paar keer diep in ademen zei hij. Kreeg een huil gevoel, niet van angst of weet ik het maar van geluk. Dacht nee niet doen. Narcose werd ingespoten en ik voelde me gaan tintelen. Was volgens mij vrij snel weg. 

12 uur werd ik wakker gemaakt. Hoorde mensen mijn achternaam roepen. Dacht shiiiit ik moet opstaan, we moeten naar het ziekenhuis. Deed mijn ogen open en dacht heh dit is niet mijn kamer? Toen realiseerde ik het me, deed mijn deken omhoog en begon meteen te janken hahaha. Was zoo blij. Eerste wat ik vroeg was of ik gesnurkt had, wat blijkbaar niet een "normale" eerste vraag was omdat iedereen moest lachen. Was bijzonder moe, had echt heerlijk geslapen maar kon niet goed uit mijn ogen kijken en trilde als een gek. Denk dat ik een half uurtje later weer naar boven mocht. 

Boven alles prima, nog geen pijn. Uiteindelijk moest ik even plassen. Stond voor de spiegel om mijn handen te wassen en merkte dat het niet goed ging. Verpleegkundige deed de deur open en kwam weer naar me toe, toen bleef ik met mijn infuus ding hangen aan de deurpost, niet echt lekker gevoel. Weer gaan liggen, moest bouillon drinken en uiteindelijk om kwart over 3 aangekleed en toen mocht ik weg in een rolstoel. 

In de lift merkte ik dat ik weer weg viel, zweette als een gek en zag niks meer. Weer snel naar boven moest weer liggen en appelsap drinken. Nog een poging gewaagd en deze was gelukkig succesvol. Autorit is prima gegaan alleen laatste stuk kreeg ik last van mijn rug. Nu lig/zit ik lekker op bed en ga zo lekker mcnuggets eten, had ik zo een zin in hahaha! 

 

Had trouwens 3 sportbhs mee, een 75D, 75E en 75F. Heb de 75F aangekregen. Ze lijken van boven niet giga groot maar van de zijkant blijkbaar wel (zelf nog niet echt gegekeken). Wil bh voorlopig nog niet uit dus foto van po dag 1 gaat er niet komen. Vind ze nu al super mooi, geen "bollen" waar ik bang voor was. Tepels worden wel al dikker zo te voelen.  

Erg lang verslag en niet erg interessant of grappig maar ben beetje moe:11:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bayleef Jeej je verslag! :)

Wat typ je dat allemaal leuk. En ook leuk dat je stropez nog hebt gezien maar wel jammer dat dat succes wensen niet meer lukte!

Fijn om te lezen dat het personeel zo lief is daar!

Ben heel benieuwd hoe je boobies zich gaan ontwikkelen! Zie je eerste foto's vanzelf wel verschijnen ook al is dat niet vandaag of morgen!

Rust lekker uit en veel drinken he! :) 

xx :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je meiden!!

Vind het een heel leuk verslag om te lezen :)

700 cc is een mooie maat. Ben benieuwd hoe het je staat.

Ik herken het zo na de operatie...van boven zien ze er niet groot uit maar van de zijkant wel. Maar dat gaat de komende weken allemaal nog veranderen.

Ik wens je een goed herstel toe. 

Goed je medicijnen op tijd innemen en je rust pakken

Geniet van je mc nuggets!! 

Xxxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Bayleef:

Zoooo ben er klaar voor! Even verslagje schrijven, begin wel helemaal vanaf het begin.

Gisteren vrij vroeg gaan slapen, tot half 4 geslapen toen mest ik namelijk plassen. Mijn wekker zou 3 kwartier later gaan dus twijfelde of ik wakker zou blijven maar toch weer lekker gaan slapen. Opgestaan en nog lekker een warme douche genomen en afscheid genomen van mijn tietjes. :45: 

Half 6 reden we (mijn vader en ik weg) natuurlijk veel te vroeg in het ziekenhuis maar ah. Half 7 op de afdeling waar nog geen personeel was omdat we zo vroeg waren. Kwam een verpleegkundige aanlopen die me naar mijn kamer bracht en daar moest ik wachten op een andere verpleegkundige. Wat een ontzettend lieve vrouw zeg, echt ongelooflijk. Heerlijk spontaan, grappig en zorgzaam. Voelde me zo welkom!

Even later kwam @Stropez binnen lopen. Heel kort wat gepraat want toen kwam dr. Nio ons al aftekenen. Stropez eerst, daarna ik. Nog even fotos laten zien aan dr. Nio van de boobies die ik prachtig vind en toen gaf hij aan dat ik met 700 dan toch waarschijnlijk wel het gelukkigste zou worden ipv de 600. Dus huppa, toch nog de grootste! Toen dr. Nio weg ging wilde ik Stropez nog even succes wensen omdat zij als eerste zou gaan en ik als tweede, gordijntje open en toen zag ik dat ze al weg was. Vond ik echt jammer.

Half 9 ging mijn vader weg omdat hij nog ergens heen moest en ik toch veel met mijn telefoon bezig was. Kwartier later kwam de dame van het Vu om de vragenlijst voor het wetenschappelijk onderzoek in te vullen bladiebla. 

Kwart voor 10 werd ik opgehaald. Mocht naar de verkoeverkamer. Super sexy badmuts op die vloekte met mijn prachtige blauwe half-jurk. Bloed voor het onderzoek werd afgenomen bij mn linker elleboog. Naald eruit, nu tijd voor het infuus. Bovenkang linker hand. Jammer, niet gelukt. Rechter hand. Nope, ook net. Rechter pols dan maar. Helaas. Dan maar in mn rechter elleboog. Eindelijk gelukt! 

10.10 uur werd ik opgehaald door een super aardige man (echt alleen maar lof voor het OLVG-West personeel!) Om naar de OK gegaan. Wat een licht daar zeg wow. Iedereen handje gegeven en toen kreeg ik het kapje bij m'n mond. Paar keer diep in ademen zei hij. Kreeg een huil gevoel, niet van angst of weet ik het maar van geluk. Dacht nee niet doen. Narcose werd ingespoten en ik voelde me gaan tintelen. Was volgens mij vrij snel weg. 

12 uur werd ik wakker gemaakt. Hoorde mensen mijn achternaam roepen. Dacht shiiiit ik moet opstaan, we moeten naar het ziekenhuis. Deed mijn ogen open en dacht heh dit is niet mijn kamer? Toen realiseerde ik het me, deed mijn deken omhoog en begon meteen te janken hahaha. Was zoo blij. Eerste wat ik vroeg was of ik gesnurkt had, wat blijkbaar niet een "normale" eerste vraag was omdat iedereen moest lachen. Was bijzonder moe, had echt heerlijk geslapen maar kon niet goed uit mijn ogen kijken en trilde als een gek. Denk dat ik een half uurtje later weer naar boven mocht. 

Boven alles prima, nog geen pijn. Uiteindelijk moest ik even plassen. Stond voor de spiegel om mijn handen te wassen en merkte dat het niet goed ging. Verpleegkundige deed de deur open en kwam weer naar me toe, toen bleef ik met mijn infuus ding hangen aan de deurpost, niet echt lekker gevoel. Weer gaan liggen, moest bouillon drinken en uiteindelijk om kwart over 3 aangekleed en toen mocht ik weg in een rolstoel. 

In de lift merkte ik dat ik weer weg viel, zweette als een gek en zag niks meer. Weer snel naar boven moest weer liggen en appelsap drinken. Nog een poging gewaagd en deze was gelukkig succesvol. Autorit is prima gegaan alleen laatste stuk kreeg ik last van mijn rug. Nu lig/zit ik lekker op bed en ga zo lekker mcnuggets eten, had ik zo een zin in hahaha! 

 

Had trouwens 3 sportbhs mee, een 75D, 75E en 75F. Heb de 75F aangekregen. Ze lijken van boven niet giga groot maar van de zijkant blijkbaar wel (zelf nog niet echt gegekeken). Wil bh voorlopig nog niet uit dus foto van po dag 1 gaat er niet komen. Vind ze nu al super mooi, geen "bollen" waar ik bang voor was. Tepels worden wel al dikker zo te voelen.  

Erg lang verslag en niet erg interessant of grappig maar ben beetje moe:11:

Hoi wat vervelend  dat je je niet goed voelde... maar het is gewoon alles bij elkaar spanning en nieuw zwaar gevoel op je borst dat is mormaal ,ik heb dat nu niet meer na al die bv's haha ,ik ben ook erg benieuwd naar jou hoe je de maat vind straks ,bij mezelf ook ik kan er nog niet veel van zeggen nu ,nou lekker rustig aan en laat je maar goed verwennen groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bayleef,

Meis, wat een leuk verslag! Gefeliciteerd met je nieuwe boobs. Nu lekker je rust pakken, op tijd je medicijnen nemen en je heerlijk laten verwennen. En die foto's, die komen nog wel. Ik hoop dat je een beetje kunt slapen vannacht. 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sweetboobs16 @Zinin @Stropez @Jaydeedank jullie wel :53:

Heb een behoorlijk belabberde nacht gehad. Was weggegleden in bed en kon echt niet meer omhoog komen, ook niet met hulp. Het deed zoveel pijn, wist dat ik moest doorzetten maar iets hield me tegen en dat zorgde weer voor frustratie en boosheid naar mezelf toe. Heb toen ook gezegt dat dit een enkrme fout was en ik het nooit had moeten doen. Uiteindelijk na ruim een half uur kloten gelukt en toen besloten dat ik absoluut niet meer in bed wilde liggen. Bureaustoel erbij gepakt wn daaar in gaan zitten, deken over me heeft gekregen en benen op het bed. Als je achteroverleunt in die stoel gaat de leuning mee naar achter dus dat was wel lekker. 

Steeds wakker van de pijn in mijn billen, boobs en wekkers voor medicatie . Max 3 uur geslapen denk ik. Zit nu weer rechtop in bed maar ook dat is een heel naar gevoel. Ben er nu alweer klaar mee. 

Die sportbh band draait de hele tijd om en zit naar mijn idee behoorlijk strak (mn ribben doen pijn en denk echt dat het door die bh zit) ben van top tot teen ook helemaal opgezet. Net een michelin mannetje. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bayleef 

Ahh meis... :(

Wat een rot nacht heb jij gehad.. Heb er natuurlijk nog helemaal geen ervaring mee maar kan mij er iets bij voorstellen. 

Je weet ook zeker dat het zo allemaal goed gaat met je medicijnen? Aangezien je zoveel pijn ervaart. Meer als dat ik ooit bij andere meiden gelezen heb..

Kan er wel aardig inkomen als je je zo voelt dat je denkt: wat heb ik mezelf aangedaan? Maar onthoud dan wel dat je echt mooie borsten ervoor terug krijgt :) 

Hoop echt voor je dat het snel beter word en dat die negatieve gedachtes weg kunnen varen!

Houd je taai meis. Ook al valt het even niet mee. Dan zijn wij er nog! :53:

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja vind het ook zo raar omdat ik in het ziekenhuis helemaal niet zoveel pijn had. Maar zo'n 80% van de pijn is er alleen met omhoog komen wat een drama is. 

Heb weer een gedeelte van de pijn opgelost door de bh bandjes iets strakker te doen. Net nog even 2 uurtjes geslapen en werd vrijwel zonder pijn wakker, heel vreemd. Ja spierpijn.

& qua medicatie had ik in het ziekenhuis vrij weinig gehad zeiden de verpleegkundigen, omdat het zo goed ging. DR heeft een schema voor me gemaakt waarbij ik om de 2 uur ongeveer iets tegen de pijn inneem aangezien het olvg me een schema gaf waar ik zowel de paracetamol als de naproxen elke keer samen innam en dus ongeveer 5 uur ertussen had steeds en s nachts niks. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bayleef Dat komt omdat je dan net geopereerd bent en al pijnstillers hebt gehad denk ik dan. 

Toch fijn dat je alsnog 2 uurtjes hebt kunnen slapen. 

En o ja? Bekijken ze hoeveel medicatie je krijgt naar aanleiding van hoe het qua pijn in het ziekenhuis gaat? Niet iedereen krijgt hetzelfde dan dus.. 

Zo zie je maar dat een bv niet niks is he.. het is een aardige ingreep.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk verslagje meis :D 
Gefeliciteerd met je boobbies! Ben erg benieuwd hoe ze zijn geworden!
Vervelend dat ze ook 3x moesten prikken met je infuus zeg. En dan naderhand ook nog blijven hangen :blink:Auch

Hoop dat je je snel weer goed voelt ^_^
XxX koko

 

Ow, ps je onderschrift moet je nog even aanpassen. :D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alvast een kleine impressie. Zitten echt super hoog.  Buik is al lekker aan het opzwellen :45:. Prachtige roze jodium & tekening van Nio krijg ik er nog niet goed af. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bayleef wat een klote nacht zeg! Maar vanaf nu gaat het alleen maar beter. Mijn eerste ochtend was ook pijnlijk en die dag erop al stuk minder. Je moet goed overeind proberen te slapen hoe platter je gaat liggen des te meer pijn smorgens. Tenminste dit is wat ik ervaar. Ik heb overdag geen pijn meer alleen smorgens dus als ik wakker word en plat ben gaan liggen! Xxxx sterkte meid 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Bayleef:

Alvast een kleine impressie. Zitten echt super hoog.  Buik is al lekker aan het opzwellen :45:. Prachtige roze jodium & tekening van Nio krijg ik er nog niet goed af. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Wauw! Dat ziet er al heel mooi uit. Super, meis. Ben je zelf ook tevreden tot nu toe? 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jaydee heb ze net even zonder bh gezien  (kreeg vrij snel heel heftige pijn dus geen fotos kunnen maken) en vind ze er wel echt heel raar uit zien, verdienen nog niet echt een schoonheidsprijs. Maar dat komt uiteindelijk wel goed 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.