Ga naar inhoud

Bayleef : 10 oktober 2016 : Dr. Nio : OLVG-West


Gast Bayleef

Aanbevolen berichten

@Bayleef Zo ik heb je verslag gelezen meis!! Ik herken mezelf hier echt in. Ik zit er al 7 jaar mee. Ik kom ook van een cup A En damn the struggle is real. Ik ben nog maar naar 1 consult geweest dr.Nio Maar ben van plan om meerdere te bezoeken. Want vind het allemaal nog best eng. Mij was verteld dat 450 cc of 500 cc wel goed zou staan. Maar ben echt zooo erg benieuwd hoe 700 cc jou staat. Vooral omdat jij ook van Cup A komt.  
Goed om te lezen dat je er zo blij mee bent! Verheug me er meer op nu! =) Ik ga je volgen!! 

liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 317
  • Created
  • Laatste Reactie

@sarahjones ik ben ondertussen alweer 6 weken verder. Zal je even toevoegen in mijn album. Ik kwam wel echt van AA, was zo plat als maar kan. 

Heb nu nog steeds wel momenten dat ik denk shit ben ik niet veel te groot gegaan? maar dat komt vooral door opmerkingen van de omgeving.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bayleef Omg nee we hebben bijna dezelfde grootte.:o En ik heb ook dat me tepels iets meer naar de buitenkant wijzen. Was ook erg bang dat het erger zou worden na me borstvergroting. Want Nio begon erover en ik stond er zelf nooit bij stil. Maar hoe ik jou nu zie valt het echt reuze mee!!!!
Ik vind trouwens echt niet dat je te groot bent gegaan, het staat mooi bij je lijf! Het is echt nog wennen voor je. Van plat naar boobies hebben! Ik ga denk ik precies hetzelfde hebben. Had bij het passen al dat ik te horen kreeg van is dat niet te groot etc.. Maar als jij er blij mee bent, is het toch gewoon goed! Jij draagt je boobs en niet de rest. Dus rock those boobies girl! 
^_^
Dankjewel voor het teovoegen! Geeft me weer hoop dat het echt goed kan komen als je van plat naar grote boobs wilt gaan! 

liefs xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@sarahjones hahaha apart he! Toen ik mijn bh uitdeelt bij mijn consult en ik voor de spiegel moest staan en nio achter me stond zei hij binnen een minuut "je tepels zijn ongelijk, ene kijkt vooruit de ander iets opzij" en ik zat van huh? ohhhhhja ik zie het. 

Zo grappig hoe snel hij dat ziet terwijl mij het nooit echt opgevallen was. 

Ik was idd ook heel bang dat ze heel ver naar buiten zouden staan maar dat is totaal niet zo, vind ze nu juist beide rechter staan. Op de fotos lijken ze wel een beetje naar buiten te kijken maar in het echt zie ik het totaal niet. 

Dankjewel, lief van je. Ik ben ook heel blij met ze hoor maar op sommige dagen dat je al wat onzekeroer bent is het even slikken als je dan weer een opmerking krijgt, dan ga je weer twijfelen. Ik kreeg ook over mijn pasfoto's al te horen dat zij (ouders, zussen) het eigenlijk te groot vonden maar dat ik zelf moest beslissen. En uiteindelijk dus nog 100cc groter gegaan hahah. 

Sorry trouwens dat ik steeds zo laat reageer. Drukke leventje is weer begonnen, bijna geen tijd voor bf helaas. 

Ga je even volgen xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou ik ze ook morgen zien? Ik ben heel erg benieuwd ^_^ 

En probeer je niet te veel aan te trekken van de meningen van anderen meis :53: Je kunt het toch nooit voor iedereen goed doen.. Ik vind het alleen altijd zo jammer dat mensen dat uit moeten spreken. Als iemand anders er blij mee is, houd je opmerkingen dan lekker voor jezelf :76:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-7-2016 om 12:50 zei Summer2:

Ik herken mezelf zo in jou verhaal!! Ik had echt precies hetzelfde allemaal, dus ik begrijp heel goed dat je een borstvegroting wil. Ik ben 7 weken po en ben van een aa cup naar een d cup gegaan met 300cc, maar ze zien eruit als een c cup. Ik ben een ukkie van 1,60 en 46 kilo dus 300 ziet er anders uit bij mij dan bij een ander natuurlijk, dus vond het heel spannend om te zien hoe mijn borsten waren geworden! Ik had liever 350 gehad, maar 300 was de max voor mijn pc. Als ik bij nio was geweest (die durft meer te plaatsen las ik op het forum) dan had ik 350 gewild :) 

Door wie ben je geopereerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bayleef Dankjewel voor je reactie! =)  Ja had precies hetzelfde bij NIO! Ik dacht huh waar heb je het over, is me echt nooit opgevallen! Maar ben blij dat jij precies hetzelfde had. Geeft me weer meer zekerheid dat het echt wel goed gaat komen als ik me borstvergroting onderga.
En niet vergeten je leeft voor je zelf en jij draagt je boobies! Niet andere. Zolang jij maar gelukkig bent toch! thats what counts! ^_^   En geef niet hoor. Beter te druk hebben dan te veel stil staan hihi =) 

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Marques ik weet dat summer2 is geopereerd door schiettecatte.

@Boobielicious~ had je al toegevoegd maar was het vergeten te zeggen. Al had je mijn foto's al gevonden :P

@sarahjones komt helemaal goed hoor bij nio, hij maakt zulke mooie borsten. Ben echt onwijs blij dat ik toen toch nog een consult met dr Nio heb gepland en mijn andere consult heb afgezegd.  Zeker, je hebt helemaal gelijk :)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-12-2016 om 21:27 zei Ronnie:

@Bayleef

23 december krijg ik mijn Nio boobs, ik ben er alleen nog niet uit hoeveel CC , zou ik in jouw album mogen spieken. Qua lengte en gewicht zijn wij ongeveer hetzelfde.

thanxx alvast

Ja hoor, je mag in mijn album spieken. Zal je zo toevoegen. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag laatste controle gehad bij dr Nio, hij was super tevreden zei hij. Bleef maar zeggen dat ze prachtig zijn hahhaa. Heel fijn om dat uit zijn mond te horen, toch een extra bevestiging ofzo. Ze zitten nu precies goed, hoeven niet verder te zakken zei hij dus moest mijn bh strakker dragen. Hij heeft de bandjes meteen strakker gezet en nog even de after-fotos gemaakt. Heb nog vragen gesteld en hij legde uit wat ik nu weer mag gaan doen en wat niet.

Niks dan lof voor deze man, ben zo vreselijk blij dat ik naar hem gegaan ben. Heb nu prachtige borsten, hij is altijd niets dan vriendelijk en behulpzaam geweest en voel me altijd heel erg op mijn gemak bij hem. Wilde hem echt een knuffel geven omdat deze operatie ook mentaal zoveel voor mij gedaan heeft maar heb ik maar niet gedaan, beetje ongemakkelijk misschien hahha. 

Nieuwe foto van week 8 komt echt morgen, heb er steeds geen tijd voor & ben daardoor veel minder op het forum te vinden. Mijn topic update ik niet zo veel, mocht je nog wat willen weten oid stuur me dan even een berichtje ofzo. Fotos probeer ik voorlopig nog wel bij te houden. Zeker tot 12 weken PO (aankomende maandag alweer 9 weken) wekelijks, daarna denk ik maandelijks. 

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bayleef 

Ze zijn ook prachtig! Volop gaan genieten van ze zoals je ook al doet! :D 

En je double bubble is al zover weggetrokken dat je daarvoor ook niet meer terug hoeft? Wat zei hij daarover. Ben ik benieuwd naar want ik heb dat ook.

En dat gevoel van die knuffel kan ik mij zeker voorstellen.. maarja awkward :P 

Ben blij voor je! 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sweetboobs16 Dankje :blush: over de double bubble zei hij niks, maar ik was het ook helemaal vergeten. Komt omdat ik het niet meer zie en het volgens mij al volledig weg getrokken is. Denk dat hij het ook niet meer zag anders zou hij het wel gezegt hebben. 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.