Ga naar inhoud

Bayleef : 10 oktober 2016 : Dr. Nio : OLVG-West


Gast Bayleef

Aanbevolen berichten

Op Sunday, July 17, 2016 om 13:34 zei boobli:

@melisp Hey meid

Ik heb even je verhaal gelezen en ik zal je mijn verhaal vertellen.

Rond december was ik vastbesloten dat het deze zomer moest gaan gebeuren. Ik kon het echt geen jaar langer meer aan om zo rond te blijven lopen. Ik studeer nog maar heb een bijbaan waarbij ik in de zomervakantie gewoon fulltime moet werken.

Ik heb ik januari een gesprek geregeld met mijn bazin waarin ik haar uitlegde wat ik van plan was deze zomer. Ik zou er drie weken uitliggen en daarna wel weer kunnen werken hetzij met enige aanpassingen voor mij. Normaal gesproken zou ik in de zomer 2 weken vakantie krijgen. Ze gaf aan dat ze ermee akkoord ging omdat ik goed mijn werk deed.

De operatie heb ik betaald van mijn studielening, mijn ouders wilden het niet bekostigen. 

Nu ben ik inmiddels 4 dagen PO en ik voel mij nu al gelukkiger dan ooit. Over 2 en een halve week dus weer aan het werk maar dat moet geen probleem zijn, ik voel me nu al prima. En vanaf t moment dat ik weer aan het werk ga wordt er rekening met mij gehouden middels enkele aanpassingen. Ik mag wel zeggen dat ik geluk heb gehad.

Ik wil je graag helpen want voor mij was het ook een enorme obsessie. Als ik er nog langer mee had gewacht was ik eraan onderdoor gegaan vrees ik. Ik ben trouwens ook nog heel erg jong.

Als je denkt dat je wat aan mij hebt weet je me te vinden :)

Groetjes!

Wat goed dat je werk zo met je meedenkt!

Hoe is het nu? Heb je veel pijn? Blij met het resultaat? Voel je je al iets gelukkiger? 

Ik ben nu onderweg naar het consult, voel me niet zenuwachtig maar in ene wel het gevoel dat ik elk moment in janken kan uitbarsten haha. Zullen dus toch onbewust wel zenuwen zijn. 

Ik ga vanavond even je voorstel topic verder lezen! Was gister al een beetje begonnen maar in slaap gevallen hahah. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 317
  • Created
  • Laatste Reactie
Op Sunday, July 17, 2016 om 13:01 zei TaraB:

@melisp oh ik herken je ook hélemaal in je verhaal! Ik heb exact hetzelfde! Ik heb 1m83, 64kg en heb een 80AAA en twijfel ook heel erg. Maar heb toevallig net toch een mail gestuurd dat ik mijn operatie wil inplannen, als het goed is wordt het 2 september! :)

Ik weet niet waar je precies woont maar je zou anders ook in België kunnen gaan kijken, scheelt namelijk aardig wat in prijs! (Voor als het sparen niet zo soepel zou gaan bijvoorbeeld)

En ik heb ook hetzelfde dilemma met mijn werk, ik werk in een restaurant dus kan zeker 6 weken niet werken ivm tillen enzo, maar ik durf het ze ook niet te vertellen omdat anders binnen no time iedereen het weet vrees ik en daar heb ik geen zin in. Krijg je weer van die oordelen en geroddel achter je rug om... Dus ik denk dat ik eind augustus maar zeg dat ik geopereerd moet worden aan mijn schouder ofzo... Weet anders niet wat ik het beste kan doen :( 

En met mijn schoonouders heb ik ook hetzelfde, die zijn redelijk gelovig dus geloof ook niet dat zij dat goed zouden keuren. Heb al eerder iets vertelt (compleet iets anders) waar ze dan zelfs niet op reageerde maar ik gewoon doodse stilte kreeg...  Ik vertel het ze niet, denk niet dat je bij mij groot verschil zal zien aangezien ik nu altijd pushup beha's draag, straks zijn mijn eigen borsten gewoon net zo groot ongeveer als mijn beha's nu, maar dan zónder beha! Daarnaast ben ik niet van plan om meteen diepe decolletés te gaan dragen dus geloof niet dat het mensen snel zal opvallen. Ook kom ik er nou niet zo heel vaak (ik ken mijn vriend van mijn studie, dus we zien elkaar hele week als we op ons kot zijn), dus hoop dat dat geen problemen gaat opleveren! 

Heel veel succes morgen! Ben benieuwd hoe het zal gaan :)

Ja de ouders van mijn vriend zijn niet echt gelovig maar vinden het onzin wat mensen aan hun uiterlijk doen. Zijn moeder begon toevallig gister weer (toen ik het over onzekerheid had omdat ik vandaag ging zwemmen) over dat ik er goed uit zie, en het belachelijk is wat mensen allemaal laten doen qua zonnen, plastische chirurgie etc. Maar heb besloten dat ik het ze morgen vertel. Het is mijn keuze, ze kunnen achter me staan of niet maar mijn keuze is gemaakt. 

 

Ik ben nu onderweg naar het olvg dus zal later op de rest van je bericht reageren!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@melisp

Wat moeilijk allemaal meid.

Je zou ook kunnen wachten met het aan hun vertellen. Tot een week of 2 voor de operatie. Dan dringen mensen hun mening ook niet meer op.

Je ouders helpen je en dat is al heel fijn.

Wat zei je huisarts dat je van streek maakte? Wat een slechte huisarts zeg! Mijn huisarts wees me op de risico's maar wenste me veel succes en geluk...en wilde het resultaat wel zien:154: beetje stoute vent haha

 

Je bent niemand iets verplicht. Maar vaak als je nog jong bent dan hecht je iets meer waarde aan een ander zijn mening en dit kan dan wat harder aankomen. Terwijl mensen vaak jaloers en bezorgd zijn.

Ik zou eerst zorgen dat je weet wat je wilt en alles vast staat. Dan sta je zelf sterk in je schoenen omdat je er dan naar uit kijkt. En daarna pas je schoonlui en werkgever inlichten. 

Heel veel succes meid!

Xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei lovelife:

@melisp

Wat moeilijk allemaal meid.

Je zou ook kunnen wachten met het aan hun vertellen. Tot een week of 2 voor de operatie. Dan dringen mensen hun mening ook niet meer op.

Je ouders helpen je en dat is al heel fijn.

Wat zei je huisarts dat je van streek maakte? Wat een slechte huisarts zeg! Mijn huisarts wees me op de risico's maar wenste me veel succes en geluk...en wilde het resultaat wel zien:154: beetje stoute vent haha

 

Je bent niemand iets verplicht. Maar vaak als je nog jong bent dan hecht je iets meer waarde aan een ander zijn mening en dit kan dan wat harder aankomen. Terwijl mensen vaak jaloers en bezorgd zijn.

Ik zou eerst zorgen dat je weet wat je wilt en alles vast staat. Dan sta je zelf sterk in je schoenen omdat je er dan naar uit kijkt. En daarna pas je schoonlui en werkgever inlichten. 

Heel veel succes meid!

Xx

 

Hoi! 

Mijn huisarts zei alleen maar dat ik er niet zo licht over moet denken en er een aardig prijskaartje aanhangt, waarna ze er nog even met een zachte stem achter voegde dat ze wel 100 betere dingen wist om dat geld aan te besteden. 

Ook zei ze dat dat ik afgevallen was en dat ik dus eerst wel grotere borsten (ook maar cupmaat A maarja) had. Voelde echt alsof ze wilde zeggen ja eigen schuld, had je maar niet moeten afvallen. 

Aan het einde van het gesprek wenste ze me nog heel sarcastisch succes. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dames, ben net bij dr Nio geweest. Wat een ontzettend vriendelijke, grappige man! Ik voelde me meteen op mijn gemak bij hem. Alles rustig en duidelijk uitgelegd en mijn vragenlijst aangehoord en alles beantwoord. 

 

Ik heb wat proteses gepast waarbij ik se eerste mooi vond maar wel iets te klein (geen idee hoeveel cc) hij voegde er nog een protese aantoe en toen vond ik het echt perfect. Dat gevoel overviel me heel erg, klinkt heel stom misschien maar ik wist meteen van dit klopt, dit ben ik. Als ik naar de fotos kijk valt me op dat mijn hele houding ook heel anders is, zelfverzekerd en recht.  Hierna nog grotere gepast en dat vond ik echt té voor mij, van deze heb ik geen foto's gemaakt. Vergeleken met veel dames hier zijn ze misschien heel klein, en ik vind ze ook evht prachtig van jullie allemaal, maar voor mezelf zie ik dat (nog) niet. 

Waar ik voor ga is de 600cc (de grotere op de foto's dus). Hiermee zal ik waarschijnlijk uitkomen op een grote D/E. Ik moet een sportbh van 75D kopen. Het wordt dual plane omdat ik te dun ben op m'n borstkas. Datum hebben we nog niet vast gezet, heb wat data doorgekregen zodat ik die woensdag op werk kan voorleggen en het dan kunnen afspreken. 

Ik weet wel al zeker dat het gaat gebeuren en dat het door dr. Nio gedaan zal worden. Ik heb toen ik het ziekenhuis uit kwam even een potje staan janken voor het ziekenhuis, en daarna nog in de auto. Er valt zo ontzettend veel van me af nu ik weet dat het echt gaat gebeuren. Wat een blijdschap en opluchting! 

Ik heb als het goed is fotos toegevoegd. 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Pinkylicious:

@melisp, ziet er mooi uit.

Nu wordt het alleen nog maar spannender.

xxx

Dankjewel! Gek, als ik nu naar de fotos kijk denk ik wil ik misschien toch nog groter? Ga ik geen spijt krijgen? Maar toch, het voelde perfect zo. En eerlijk, ik zal me hoe dan ook zo ontzettend veel beter voelen dan heb ik tenminste 'iets'. 

Zal binnenkort even voor fotos maken, en deze in een album plaatsen. 

 

Hoe voel jij je nu? Gaat het herstellen nog goed? Welke cup heb jij nu? 

Ik vind jouwe ook echt zo ontzettend mooi namelijk, 1 van de (of nouja 2 van de :P) redenen dat ik twijfel over of ik niet groter moet gaan 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@melisp, wat ontzettend fijn dat je consult zo goed is gegaan en dat je ook een goed gevoel bij Nio hebt, heel belangrijk namelijk! En staat goed die 600cc!!! nu de operatiedatum nog plannen. Spannend meid!!! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei melisp:

Hoi! 

Mijn huisarts zei alleen maar dat ik er niet zo licht over moet denken en er een aardig prijskaartje aanhangt, waarna ze er nog even met een zachte stem achter voegde dat ze wel 100 betere dingen wist om dat geld aan te besteden. 

Ook zei ze dat dat ik afgevallen was en dat ik dus eerst wel grotere borsten (ook maar cupmaat A maarja) had. Voelde echt alsof ze wilde zeggen ja eigen schuld, had je maar niet moeten afvallen. 

Aan het einde van het gesprek wenste ze me nog heel sarcastisch succes. 

Nou dat is dus duidelijk een jaloerse vrouw. Niets van aan trekken meid!

Een beetje arts had je juist op de operatie gewezen en het feit dat je iets vreemds in je lichaam stopt. Maar dat weet je zelf ook wel.

Geld is wel het laatste waar een huisarts zich mee hoort te bemoeien. Gewoon jaloers. 

fijn dat je gesprek goed ging!! Geniet van alle voorbereidingen nu! Succes meid. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@melisp, heb eigenlijk nergens last van.

Behalve het slapen op mijn, dat breekt mij op overdag.

Ik heb na de operatie een tri-action 85F aangekregen. Deze maat klopt alleen niet met mijn omvang (75cm).

Naakt ben ik er helemaal blij mee of in een strak jurkje, maar bij wijde shirts valt het niet eens op dat ik grotere borsten heb. Daar baal ik wel van.

Ik wilde eerst ook 600cc, tot ik de borsten van Marietje zag en ontdekte dat 700cc maar 0,5 mm in de breedte scheelde en 0,1 mm in projectie. Toen dacht ik doe dan maar 700cc. Hihi!

Als het past kun je het in overweging nemen.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei Pinkylicious:

@melisp, heb eigenlijk nergens last van.

Behalve het slapen op mijn, dat breekt mij op overdag.

Ik heb na de operatie een tri-action 85F aangekregen. Deze maat klopt alleen niet met mijn omvang (75cm).

Naakt ben ik er helemaal blij mee of in een strak jurkje, maar bij wijde shirts valt het niet eens op dat ik grotere borsten heb. Daar baal ik wel van.

Ik wilde eerst ook 600cc, tot ik de borsten van Marietje zag en ontdekte dat 700cc maar 0,5 mm in de breedte scheelde en 0,1 mm in projectie. Toen dacht ik doe dan maar 700cc. Hihi!

Als het past kun je het in overweging nemen.

xxx

Misschien moet ik toch nog een keer extra gaan passen hahaa.. Moeilijk dit zeg! Wil wel echt dat ze uitkomen op een cup D a E, en volgens dr Nio zal dat het ook wel worden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afgelopen woensdag heb ik een gesprek gehad op mijn werk. Mijn baas steunt mij hier gelukkig volledig in! Ze gaat nog even na bij de verzekering of zij hiervoor gedekt is en anders gaan we samen opzoek naar een oplossing voor de dagen die ik niet kan werken. We hebben afgesproken dat ik de eerste 4 weken niet kom werken, en dat ik daarna  nog niet alles doe qua fysiek zware taken. Ook dat ik tijdens de 4 weken wel af en toe langs kom omdat dat wel erg belangrijk is voor het contact met mijn clienten en stagiaires.

Vandaag hebben we precies kunnen uitzoeken welke datum het beste uitkomt voor een operatie (dr. Nio had me een stuk of 10 opties gegeven, beginnend van eind september tot begin december) en wij komen uit op 10 oktober. Wilde dat natuurlijk vandaag meteen doorgeven aan het olvg maar kwam er pas achter toen ik ging bellen dat de afdeling Plast. Chirurgie van ma tm do open is dus helaas, zal maandag pas kunnen bellen. 

Ook heb ik het gisteren aan de ouders van mijn vriend verteld. Ik was ontzettend bang voor onbegrip maar dat was echt totaal niet zo! Ze waren ontzettend begripvol, vinden het wel heel eng (iedereen om me heen vindt het eng terwijl ik eigenlijk tot nu toe totaal geen angst ofzo heb) maar vinden wel dat ik het gewoon moet doen. 

Dus hopelijk is dat plekje op 10 oktober nog niet ingepikt. Dat zou vanaf vandaag gezien nog 80 dagen zijn.

Ik heb wel in ene nog tig vragen voor dr.Nio dus hoop dat ik hem maandag kan spreken of zijn email adres kan krijgen. :19:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Operatie datum is nu officieel: 10 oktober gaat het gebeuren!

Om 7 uur moet ik in het OLVG zijn en dan zal dr. Nio mij prachtige boobies gaan geven!

Ik ben zoooo blij, zit hier gewoon te janken. :67:

Nog 77 dagen! :43:

 

600 cc Eurosilicone UHP Dual plane 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Bayleef:

Operatie datum is nu officieel: 10 oktober gaat het gebeuren!

Om 7 uur moet ik in het OLVG zijn en dan zal dr. Nio mij prachtige boobies gaan geven!

Ik ben zoooo blij, zit hier gewoon te janken. :67:

Nog 77 dagen! :43:

 

600 cc Eurosilicone UHP Dual plane 

Wat spannend meis! En je gaat voor een hele mooie maat hoor! Zal echt prachtig gaan worden vergeleken met je lichaamsverhoudingen!

Ik zelf ga 29 augustus bij Nio op consult( ik kon zelf niet eerder vanwege mijn vriend die mee wil ) Kijk er zo naar uit! Daarna ga ik pas alles in gang zetten en zit te denken aan november. Maar precies hetzelfde als jij best wel spannend om het op mijn werk voor te gaan leggen!

Jij kan lekker gaan aftellen nu! Geniet van alle voorpret meis ^_^ De rest komt allemaal goed!

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Bayleef!

Wat geweldig zeg dat de datum geprikt is! Ik ben door jouw verhaal en veel andere verhalen hier op het forum toch ook wel heel erg benieuwd naar de Nio geworden. Het kan natuurlijk nooit kwaad om bij meerdere chirurgen op bezoek te gaan.. Het viel mij op dat jij erg slank bent en dat je toch wel een aardig aantal cc's krijgt van Nio. Dat spreekt mij erg aan! Mag ik jou vragen wat jouw omtrek is onder de borst? En weet jij met welke protheses hij werkt en wat het kost daar? Bedankt alvast! Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Xxmelliexx:

Hoi @Bayleef!

Wat geweldig zeg dat de datum geprikt is! Ik ben door jouw verhaal en veel andere verhalen hier op het forum toch ook wel heel erg benieuwd naar de Nio geworden. Het kan natuurlijk nooit kwaad om bij meerdere chirurgen op bezoek te gaan.. Het viel mij op dat jij erg slank bent en dat je toch wel een aardig aantal cc's krijgt van Nio. Dat spreekt mij erg aan! Mag ik jou vragen wat jouw omtrek is onder de borst? En weet jij met welke protheses hij werkt en wat het kost daar? Bedankt alvast! Groetjes 

Hoi! 

Ja ik wil graag op een D cup uitkomen en aangezien ik van mezelf maar een AA heb heb ik veel cc nodig. Dr. Nio denkt dat ik met 600cc op een D/E uitkom maar hij belooft niks, verschilt natuurlijk ook per bh en merk zegt hij. Maar wel gaan ze heel mooi worden zegt hij dus heb er ontzettend veel vertrouwen in! 

Mijn omtrek is 70/75. 

Ik krijg eurosilicone & de kosten zijn 3100 euro. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei Sweetboobs16:

Wat spannend meis! En je gaat voor een hele mooie maat hoor! Zal echt prachtig gaan worden vergeleken met je lichaamsverhoudingen!

Ik zelf ga 29 augustus bij Nio op consult( ik kon zelf niet eerder vanwege mijn vriend die mee wil ) Kijk er zo naar uit! Daarna ga ik pas alles in gang zetten en zit te denken aan november. Maar precies hetzelfde als jij best wel spannend om het op mijn werk voor te gaan leggen!

Jij kan lekker gaan aftellen nu! Geniet van alle voorpret meis ^_^ De rest komt allemaal goed!

Liefs xx

Ja heb er zo ontzettend veel zin in! Voelt alsof het nog jaren gaat duren haha, hopelijk vliegen de dagen voorbij. 

Jij veel succes op je consult! Ben heel benieuwd of je ook kiest voor dr. Nio maar kan me niet voorstellen dat je geen goed gevoel zal hebben bij hem. Ik ga je volgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

@Bayleef ik heb net op de site gekeken maar word er niet veel wijzer van! Mijn omtrek is ook ong 72 cm. Ik vind 3100 euro een mooie prijs ik zat net bij een andere kliniek te kijken waar nio werkt en daar kosten ze bijna 1000 meer..

@best_boobie weet jij toevallig of je alleen in het OLVG terecht kan bij Nio met een verwijzing van je huisarts? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Xxmelliexx:

 

@Bayleef ik heb net op de site gekeken maar word er niet veel wijzer van! Mijn omtrek is ook ong 72 cm. Ik vind 3100 euro een mooie prijs ik zat net bij een andere kliniek te kijken waar nio werkt en daar kosten ze bijna 1000 meer..

@best_boobie weet jij toevallig of je alleen in het OLVG terecht kan bij Nio met een verwijzing van je huisarts? 

Ja de site is erg onduidelijk. Klopt bij park kliniek in rotterdam is het duurder en krijg je nog een extra toeslag op proteses boven 500 cc. 

& je kan idd alleen bij nio terecht met een verwijsbrief. Werd bij mij ook erg op gehamerd en het eerste wat ik moest afgeven bij mijn consult was de verwijsbrief. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Bayleef:

Ja heb er zo ontzettend veel zin in! Voelt alsof het nog jaren gaat duren haha, hopelijk vliegen de dagen voorbij. 

Jij veel succes op je consult! Ben heel benieuwd of je ook kiest voor dr. Nio maar kan me niet voorstellen dat je geen goed gevoel zal hebben bij hem. Ik ga je volgen!

Kan ik mij heel goed voorstellen! Vast wel!

Dankje! Ik weet eigenlijk nu al door alle verhalen over hem dat het Nio gaat worden hoor! Ben al zo goed als overtuigd, haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah oké nou dat is jammer. Dan hou ik het wel bij van Straten. Hij moet ook heel goed zijn en qua locatie stuk dichterbij. 3 oktober staat voor mij gereserveerd als operatiedag dus ik moet net zoals jou ook nog even wachten. Kan ook aan niks anders meer denken! Groetjes bedankt voor de informatie

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Bayleef:

Operatie datum is nu officieel: 10 oktober gaat het gebeuren!

Om 7 uur moet ik in het OLVG zijn en dan zal dr. Nio mij prachtige boobies gaan geven!

Ik ben zoooo blij, zit hier gewoon te janken. :67:

Nog 77 dagen! :43:

 

600 cc Eurosilicone UHP Dual plane 

Oh meid wat fijn!!!!!!! Wat zal jij blij zijn met je Nio Boobs!!! 77 dagen vliegen voorbij. Komt goed!  En las ik nu ook dat zowel je werkgever als je schoonfamilie je steunen? Ben blij voor je meis. Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Sweetboobs16:

Kan ik mij heel goed voorstellen! Vast wel!

Dankje! Ik weet eigenlijk nu al door alle verhalen over hem dat het Nio gaat worden hoor! Ben al zo goed als overtuigd, haha.

Dat had ik ook hahaha! 

 

11 minuten geleden zei Xxmelliexx:

Ah oké nou dat is jammer. Dan hou ik het wel bij van Straten. Hij moet ook heel goed zijn en qua locatie stuk dichterbij. 3 oktober staat voor mij gereserveerd als operatiedag dus ik moet net zoals jou ook nog even wachten. Kan ook aan niks anders meer denken! Groetjes bedankt voor de informatie

Heb ook wel eens gelezen dat je het consult kan doen bij olvg en de operatie bij parkkliniek, weet niet of de prijs dan hetzelfde blijft als dat is waar je mee zit. Je kan het altijd vragen! 

 

10 minuten geleden zei prisje81:

Oh meid wat fijn!!!!!!! Wat zal jij blij zijn met je Nio Boobs!!! 77 dagen vliegen voorbij. Komt goed!  En las ik nu ook dat zowel je werkgever als je schoonfamilie je steunen? Ben blij voor je meis. Xxxx

Ja ze reageerde allemaal zo ontzettend lief! Had ik niet verwacht. Mag ook echt van geluk spreken met mijn werkgever hoor, super mens is ze. :3:

Jij bent bijna aan de beurt he? Gaat het nog een beetje met de spanning? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.