Ga naar inhoud

Bayleef : 10 oktober 2016 : Dr. Nio : OLVG-West


Gast Bayleef

Aanbevolen berichten

  • Reacties 317
  • Created
  • Laatste Reactie

@Sweetboobs16 Ja met de boobs gaat het prima, geen pijn meer op wat kleine ongemakjes en pijntjes na (vooral rechts) en nu de pleisters eraf zijn merk ik dat m'n wonden gigantisch jeuken :145:. Goed teken natuurlijk maar vond het toch wel lekker dat ik dat totaal niet voelde met de pleisters erover. 

Laatste dagen voel ik me wel steeds wat duizelig en misselijk dus ben een beetje bang dat ik ziek ga worden maar daar zit ik niet op te wachten. 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bayleef

Bij mij heeft een inleg kruisje in mijn BH erg goed geholpen tegen de jeuk of wattenschijfjes zo heb je minder contact met het nylon in je BH.

Het is te proberen:141:

xx Ank

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren 2 weken PO, vandaag nieuwe foto geplaatst in mijn album en in een statusupdate mijn littekens. 

Heb lichtelijk double bubble nu dus dat is een beetje jammer maar mag niet klagen. Met een beetje geduld komt het allemaal wel weer goed. :D

 

@kimmie1991  Ik zal je even toevoegen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hè meid, ben benieuwd naar je foto's alleen kan ze niet zien wil je mij toevoegen?

Heb zelf morgen controle bij Nio, ben benieuwd hoe mijn wondjes er onder de pleister uitzien het begint al aardig te jeuken goed teken toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Layd K ja goed teken idd, wel bloed irritant. Bij mij beginnen mijn volledige borsten nu ontzettend te jeuken. Word er gek van. 

@yazzz spannend! Ik voeg jullie toe dames xx dont be afraid to comment on them hihi 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Borsten waren goedgekeurd alleen ze moeten nog wat zakken. 

Maar jemig 3 kwartier wachten om vervolgens binnen 5 min weer buiten te staan en een uur in de file op de terugweg. 

En dat mag dan over 4 weken nogmaals ;)

Heb je foto's bekeken prachtig hoor meid!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-10-2016 om 21:02 zei Layd K:

Borsten waren goedgekeurd alleen ze moeten nog wat zakken. 

Maar jemig 3 kwartier wachten om vervolgens binnen 5 min weer buiten te staan en een uur in de file op de terugweg. 

En dat mag dan over 4 weken nogmaals ;)

Heb je foto's bekeken prachtig hoor meid!

 

Ja erg he! Ik heb toen gelukkig maar 20 a 30 minuten moeten wachten maar was letterlijk binnen 2 minuten al buiten. Ach, beter dat dan dat er iets mis blijkt te zijn en je daardoor zo lang binnen zit toch. Goed teken. & nogmaals bedankt voor je complimentje x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een update. 

Vandaag ben ik precies 3 weken PO. mag niet klagen, alles gaat voorspoedig en ik ben meestal heel tevreden met wat ik in de spiegel zie. Ik had niet verwacht dat het ook mentaal zo een proces zou zijn. Zo lang als ik me kan herinneren ben ik onzeker geweest over mijn niet bestaande borsten, en dan in eens zitten er behoorlijke memmen (zoals mijn zusje ze noemt :45:). De onzekerheid kon ik niet van me afzetten en ik vroeg me steeds af of ze niet té groot zijn, maar gelukkig is het een soort acceptatie proces oid want ik ga ze echt steeds mooier vinden en de onzekerheid verdwijnt elke dag meer. Ik voel me echt heel vrouwelijk en dat is een heerlijk gevoel. 

Ik durf ze nog niet echt te showen, draag alleen maar wijde shirts en truien, maar dat zal misschien vanzelf ook wel komen. En zo niet, boeie. Zijn mijn boobies en ik weet wat er zit :wub:

Verder heb ik eigenlijk geen pijn meer, heel soms nog de pijn aan de zijkant van mijn boobs waar zich lichte blauwe plekken vormen en wat steken en vooral jeuk aan mijn littekens. Ze zijn ook mooi aan het dalen heb ik het idee. Waar ik wel helemaal gek van word is de pijn in mijn rug 's nachts waardoor ik meerdere keren wakker word. In slaap vallen doe ik op mijn zij, word dan wakker op mijn rug en als ik dan weer naar mijn zij wil draaien doen de boobies in ene pijn dus ga ik maar weer hoger liggen. Hopen dat dat snel beter gaat.

Ik heb een nieuwe foto in mijn album gezet dus mocht je ze willen zien en je bent nog niet toegevoegd, laat het even weten. Ook nieuwe foto van mijn littekens geupload, die vind je op mijn probleem.

Al met al ben ik nog steeds zo blij dat ik deze keuze heb gemaakt, echt 1 van de beste of misschien wel de beste beslissingen van mijn leven. :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bayleef Oh meis wat fijn dat het allemaal zo lekker gaat nu! Super! :D 

Het acceptatie proces is bij je in gang gegaan en doet je echt goed zo te lezen! Ben echt blij voor je dat je zelf ook nu blij bent met ze! 

Jezelf echt vrouwelijk voelen heerlijk lijkt me dat! 

Kan ik mij voorstellen dat dit de beste beslissing is uit je leven! Ze zijn nu al prachtig als je het mij vraagt en word alleen maar beter! 

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

Dat onzeker kan ik me wel in vinden. Ik vraag me ook af of ik er 100% blij mee ga zijn en wat iedereen er van gaat vinden bij mij, maar zoals je zegt: het zijn jouw boobs! Je hebt het voor jezelf gedaan en je voelt je helemaal vrouwelijk. Geweldig toch? :D Zolang jij gelukkig bent maakt het niet uit wat anderen denken. Ik heb je foto gezien hebt nu in ieder geval al prachtige boobies meid, wees er super trots op. Ze worden alleen nog maar mooier! ^_^

X mydream

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn zeg dat je in ieder geval geen pijn meer hebt aan je borsten. Dat doet me goed want dan is er dus nog hoop haha. Ik ga je foto's eens even bekijken.

Wat betreft de acceptatie kan ik me voorstellen dat dat soms lastig is. Ik heb nu gewoon echte borsten terwijl ik hiervoor me bh altijd opvulde met de zogenoemde kipfilets dus bij mij zien ze eigenlijk geen verschil. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.