Ga naar inhoud

Bayleef : 10 oktober 2016 : Dr. Nio : OLVG-West


Gast Bayleef

Aanbevolen berichten

@Bayleef Schiet al lekker op he meis! :) 

Wat vervelend allemaal! Wat is precies het probleem tussen jullie? Ik begrijp uit je verhaal dat er zonder die stress voor de operatie ook wat aan de hand was? En hetgene dat je geen zin hebt om wat te doen of contact te hebben met anderen komt mij bekend voor uit mijn vorige relatie. Is het zo dat hij je soms claimt? :( 

Hou je taai meis!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 317
  • Created
  • Laatste Reactie
On 9/14/2016 at 11:27 PM, Xxmelliexx said:

@Sweetboobs16 ik heb al antwoord op mijn eigen vraag gevonden. Dit vond ik als antwoord van bb in een oude discussie:

Maar wat ik dus 'vergeten' was op te zoeken, was hoe breed de prothese moet zijn. Of deze binnen de borstbreedte of juist erbuiten moet vallen.

 

Ondertussen heb ik daar wel naar gezocht en kan ik geen eenduidig antwoord vinden, helaas..... Echter de meeste chirurgen (amerikaanse forums, waar chirurgen antwoord geven op vragen) geven aan dat de prothese in principe niet breder mag zijn dat je eigen borstbreedte, liefst nog ietsje smaller (ongeveer een halve tot 1 cm). Verder is de breedte afhankelijk van je eigen borstweefsel. Stel je hebt een heel dik weefsel, dan zou je borst met een prothese van 12 cm al gauw 13,5 worden of nog meer. Mijn borstbreedte op het moment is 15 cm (gemeten door een pc), dus zou ik een borstweefsel moeten hebben van 1 cm..... (want de huidige prothese is 14.1)

Ik loop ook met deze vraag rond maar voor mij is het nog niet duidelijk.

Ik heb zelf 11,5 cm en de chirurgen van bergman en velthuis willen niet van die diameter wijken. echter Nio gaf aan dat hij niet van die rekenmethode was (rekentabel) en gaf aan dat het borstweefsel wel meegeeft. voor hem ligt bij mij de grens dat mijn tepels niet scheel gaan kijken (wat ikzelf ook niet wil). 

Dus wat mij nog steeds niet duidelijk is is waarom die andere zich zo vastklampen aan die rekenmethode, en wat de nadelen Zijn als je over de diameter heen gaat! Misschien weet iemand dit???

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jobje de implantaten die jij kan krijgen met kans op scheel kijkende tepels is 12.2 cm breed. Opzich scheelt dat dus niet heel veel als je het zo bekijkt. En Nio is de man die meer durft dan anderen maar bij een bepaald aantal cc wel moet stoppen omdat het anders niet mooi gaat worden. In jou geval is dat bij 400cc. Als je 375 wil nemen scheelt dat ook alleen maar een paar mm in breedte. 5 mm met de 400cc om precies te zijn. En dan zit je 2 mm boven je borstbreedte. 

Heb dit ook meegemaakt met Nio. Mijn borsten zijn per stuk 13.5 cm breed en er gaat waarschijnlijk ook een implantaat in die 13.4 cm breed is dus ik zit er nog onder. Maar wat dat betreft had ik volgens Nio ook meer cc's kunnen nemen zoals 800cc. En die is dan ook iets breder als mijn borst. Maar dat heb ik snel afgekapt dus misschien kon ik nog wel meer dan dat krijgen. 

Om een lang verhaal kort te maken. Nio durft over de grenzen te gaan die ander pc's wel strikt aanhouden :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Sweetboobs16 & @Jobje, sorry voor de late reactie. Was er even helemaal klaar mee :blush:.

 

Probleem is dat het gevoel van mijn kant niet meer het zelfde is.. Ik hou nog ontzettend veel van hem, maar niet meer als eerst. Kan het niet zo goed uitleggen, hoop dat je me begrijpt. Ik ben iemand die absoluut niet tegen liegen kan en dat is iets wat ook steeds vaker voor komt. Hij gaat niet vreemd oid maar liegt steeds over andere dingen..

& ja misschien heeft hij me wel geclaimd.. Ik voelde me de laatste tijd bezwaard als ik iets anders wilde doen, ik werk 4 - 6 dagen in de week en al mijn vrije tijd ging naar hem, had echt nooit een moment voor mijzelf. Heb ook helemaal geen vrienden/vriendinnen meer nu. Dat breekt me ook ontzettend op. Weet echt niet meer wat ik moet doen.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bayleef Ik herken een hoop van je verhaal.. Alleen is het ook zo dat hij je geen tijd voor jezelf gunt zeg maar? Dus dat bedoel ik met claimen. Daardoor is mijn vorige relatie jaren geleden ook stuk gelopen.. 

Enige tip die ik kan geven is.. Blijf praten met hem en vertel hem wat je dwars zit! En laat je eigen droom niet in duigen vallen door dit want dan ga je spijt krijgen meis. En ja een eigen leven naast je relatie is wel belangrijk.. Ik zat toen ook alleen maar met hem en na een tijd brak mij dat echt op. Mocht bijna niks meer. Hij was altijd jaloers, noem maar op. Maar mijn ogen zijn open gegaan en heb voor mijzelf gekozen uiteindelijk. Als je dit bekend voor komt.. Laat dit dan een kleine wake up call worden voor je :) en als ik er helemaal naast zit moet je het gewoon zeggen. 

Hoofd omhoog houden :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sweetboobs16 nee hoor, totaal raak juist. 

Dat is het idd wel geweest, hij wil me nu wel meer tijd en eruimte voor mijzelf geven zegt hij dus dat zal me hopelijk ook al goed doen. 

Blijf het nog proberen en we zien wel hoe het loopt. Dankjewel :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bayleef 

Ik hoop dat hij daarin dan 'kan' veranderen. Na veel proberen is dat in mijn situatie toen niet gelukt omdat je iemand niet kan veranderen. 

Blijf voor jezelf opkomen en blijf praten. Hoop echt voor je dat het goed komt :) Deze periode hoor je juist een hoop aan zijn steun te hebben. En ten slotte geniet lekker van het aftellen nog. Alles komt zoiezo toch uiteindelijk wel goed wat er ook gebeurd!

:53: Graag gedaan 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-9-2016 om 20:13 zei Bayleef:

Oeh spannend! Nog precies een weekje! Weet je al in welke periode je dan ongeveer geopereerd zou willen worden? 

Ik twijfel of ik nog een tweede consult zal vragen voor de definitieve maat (misschien toch 700cc?) maar vind eigenlijk dat ik moet stoppen met twijfelen en het gewoon op 600cc moet houden. 

@Bayleef sorry voor delate reactie. Dit berichtje had ik ff gemist hehehe. Ik was bij nio geweest en mijn max is 400 cc. Maar kan ook voor 375 cc kiezen. Ik ben nog heel erg aan het twijfelen. Omdat de 400 cc kans had dat ne tepels beetje scheel gaan kijkrn maar goed wie ziet dat nou?  Ik zat te denken 400 cc eurosilicone 85 %hp en dp. Of 375 mentor cohesive 2 hp dp.  Ik heb nog genoeg tijd me datum is 31 oktober.

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jobje:

@Lashorty Heey wij krijgen dus hetzelfde als het goed is! Ik ga ook naar Nio (9 januari) voor mijn BV.

Mijn max bij hem is ook 400 cc en ik ga voor 85% DP zoals ik er nu over denk.

Hoe groot ben jij en wat is jouw gewicht? ik ben 1,6 en 50 kilo!

xx

@Jobje hehe ja indd ik weeg 45 en 1.55 dus nog kleiner dan jij. Ik ga denk ik ook gwn voor de 400 cc 85 gevuld hp en dual plane. Ben jij ook aan het twijfelen tussen 375 en 400 cc? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog precies 2 weekjes :43:

 

Op de een of andere manier realiseer ik het me nog steeds niet echt, lees op het forum wel eens de verslagen en dergelijke (en reageer te weinig, sorry daarvoor hoop snel weer wat actiever te zijn) & dan denk ik oja ik ben ook over X dagen aan de beurt. Maar het komt niet binnen, gek he. Totaal geen zenuwen. Ben wel al een week bezig met vit c, d, e en arnica druppels en heb ook al van alles aangeschaft (sportbh, voedingskussen, travel kussen, kussen voor tussen de boobs op de terug weg, dextro, verlengstukken voor sport bh mocht ik zo ontzettend opzwellen, jaarvoorraad brandnetelthee :45:). Het voelt nog zo ontzettend ver weg terwijl de dagen nu toch wel voorbij vliegen. 

Vandaag vier ik mijn verjaardag dus krijg ik ook mijn cadeaus pas, heb tot nu toe wel al een cadeau gehad van mijn werk (cadeaubon voor een kledingwinkel) & van mijn vriend een cadeaubon voor de hunkemoller! Super blij mee. Van mijn ouders weet ik al vrijwel zeker dat ik dat ook krijg aangezien ik tegenover de hunkemoller werk en ik haar daar de dag voor mijn verjaardag naar binnen zag lopen terwijl zij er nooit komt :45:. Dus dat wordt met een paar maandjes shoppeennnn! Lijkt me echt vreemd om écht bh's te kopen en dan te kijken naar wat ik leuk vind. Nu moest ik altijd letten of de vulling wel formaatje hoofdkussen was & kocht ook maar 1x in het jaar 1 a 2 bh's. :blush:

Dacht even een kort berichtje te schrijven maar is ondertussen al een heel boek geworden, sorry hihi. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bayleef 

Weet niet wanneer je jarig was maar alsnog gefeliciteerd! :D 

Ik snap je hoor! Waarschijnlijk heb je het ook lekker druk en dan sta je er nog minder bij stil :) 

Zometeen kom je van de OK af en als je ze eenmaal bekeken hebt gaat er toch wat besef komen denk. Of toch wel eerder al. Kan mezelf ook nog niet voorstellen dat ik zometeen borsten heb en leuke lingerie kan gaan kopen. 

Maar zo te lezen kan jij zometeen lekker gaan shoppen! :D 

Zou zeggen laat het lekker over je heen komen!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag écht heel raar gedroomd. Ik kan me het niet met precies herinneren maar weet nog dat ik op mijn werk was en ik daar geopereerd zou worden.

Ik moest op de werkbank in de keuken liggen (voor degene die het niet weten, ik werk in de horeca) & toen kwam onze chefkok me aftekenen en mijn werkgever deed de anesthesie. Werd wakker vroeg of alles goed gegaan was, zij waren tevreden en toen ik keek had ik echt mooie grote boobies joh! :154:

Toch een teken dat ik misschien wel heel veel bezig ben met de operatie & ook echt teveel met mijn werk. Ben heel slecht in mijn werk loslaten als ik thuis ben en ben nu al heel erg aan het piekeren over of ze het wel gaan redden zonder mij aangezien het de afgelopen 2 weken ook al erg druk was en er geen vervanger zal zijn op 1 week na.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog even een kleine update met oog op mijn relatie. 

Eerder al aangegeven dat dit niet goed ging en helaas hebben we vandaag samen besloten dat het beter is als we elkaar even een tijd niet zien en spreken.  :24:

Ik zal dus de operatie "alleen" in gaan (natuurlijk heb ik mijn lieve ouders en zusjes nog) en het herstel zal ontzettend anders worden dan ik mij had voorgesteld. Maar ja, het is niet anders. Moeten nu even doen wat het beste is voor ons beiden en mag nu niet egoïstisch zijn en hem wel bij me houden alleen voor mijn "gemak". We zien wel waar de toekomst ons brengt, alles op zijn tijd. Maar het doet behoorlijk pijn..

 

Morgen nog precies een week tot ik op de operatietafel lig.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.