Ga naar inhoud

Bayleef : 10 oktober 2016 : Dr. Nio : OLVG-West


Gast Bayleef

Aanbevolen berichten

  • Reacties 317
  • Created
  • Laatste Reactie
1 uur geleden zei Bayleef:

@Jaydee heb ze net even zonder bh gezien  (kreeg vrij snel heel heftige pijn dus geen fotos kunnen maken) en vind ze er wel echt heel raar uit zien, verdienen nog niet echt een schoonheidsprijs. Maar dat komt uiteindelijk wel goed 

We spreken elkaar over een paar weken nog wel..... dan zijn ze vast prachtig. Komt helemaal goed, meis. Geduld, geduld en nog eens geduld. 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bayleef

Wat heb ik met je te doen meis :147: dual plane is gewoon de pijnlijkste vorm van een BV.

@Kheyra heeft deze pijn ook zo ervaren.

Overleg anders met Dr.Nio of je medicatie wel goed is aangepast.Deze link heb ik nog gevonden misschien heb je hier iets aan.

XX Ank 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Zinin Ja ik weet dat ze absoluut nog veel gaan veranderen hihi, en geduld heb ik opzich wel. Zolang de pijn en vooral de angst maar weg gaan in de komende week. Er staat zoveel spanning op dat ik de hele tijd bang ben dat mijn wonden open scheuren en alles eruit valt. Maar ik weet ook dat die kans heeeeel klein is. Heel stom wat je koppie allemaal met je doet in zulke tijden. 

 @Jaydee hahaha ja ze zullen ook zeker en vast heel mooi worden, dat vertrouwen heb ik echt wel in dr. Nio. Maar als ik zie nu zie denk ik oei, we hebben nog een hele hele heele lange weg te gaan :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ank dankjewel. Opzich valt het met de pijn nu wel te doen, het zijn vooral de momenten dat ik wakker word en omhoog moet komen. Of als ik een verkeerde beweging maak. En dus ook als de druk verlicht wordt door mijn bh uit/half uit te doen. 

Medicatie lijkt nu ook echt goed te gaan, maar weet eerlijk gezegd niet hoe je weet dat je een spiegel opbouwt. Merk gewoon dat de pijn draagzaam is dat lijkt me een goed teken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal over jullie berichtjes heen gelezen, sorry! 

@Xxmelliexx "recht"op zitten en slapen voelt voor mij in the end of the day ook het beste. Zodra ik ga liggen krijg ik last met omhoog komen. Enige nadeel is dat ik last van mijn kont krijg maar als dat het ergste is^_^ de pijn word hier ook steeds minder, alleen gister avond voor het slapen gaan weer maar denk dat dat ook kwam door dat ik gekeken had en de druk er dus voor het eerst af ging. Maar we gaan dus de goede kant op yeaaa!

@xShar ja idd, die betonnen kont/rug neem ik maar voor lief! 

@Lashorty haha lief van je, maar op die fotos was het blijkbaar nog niet zo heel erg want heb nu echt een gigantische pens. Terwijl ik niet veel eet want heb helemaal geen honger. (Eet ontbijt, lunch en avondeten en moet tussendoor van mijn moeder nog fruit en bouillon dus krijg wel genoeg binnen om te herstellen). Maar ook die dikke buik (en kop en armen en benen en borsbeen) zal ik maar voor lief nemen :rolleyes:

@Susannah ja nu gaat het best lekker! Heb vannacht van 12 tot 4 kunnen slapen, toen even naar het toilet en gewacht tot ik mnn volgende paracetamol kon innemen om 5 uur en tot doorgeslapen tot 8.30. Zometeen maar weer even proberen omhoog te komen en dan doe jk vanmiddag wel weer even een dutje want kan nog best lang slapen denk ik haha. Voel nu niet echt pijn meer echt dat harde & strakke van het vocht. En voel steeds langs de zijkant van mijn linkerborst iets borrelen aan de binnenkant wat heel gek voelt. Oh en ik krijg het gevoel in mijn rechtertepel terug! :43:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Bayleef:

Helemaal over jullie berichtjes heen gelezen, sorry! 

@Xxmelliexx "recht"op zitten en slapen voelt voor mij in the end of the day ook het beste. Zodra ik ga liggen krijg ik last met omhoog komen. Enige nadeel is dat ik last van mijn kont krijg maar als dat het ergste is^_^ de pijn word hier ook steeds minder, alleen gister avond voor het slapen gaan weer maar denk dat dat ook kwam door dat ik gekeken had en de druk er dus voor het eerst af ging. Maar we gaan dus de goede kant op yeaaa!

@xShar ja idd, die betonnen kont/rug neem ik maar voor lief! 

@Lashorty haha lief van je, maar op die fotos was het blijkbaar nog niet zo heel erg want heb nu echt een gigantische pens. Terwijl ik niet veel eet want heb helemaal geen honger. (Eet ontbijt, lunch en avondeten en moet tussendoor van mijn moeder nog fruit en bouillon dus krijg wel genoeg binnen om te herstellen). Maar ook die dikke buik (en kop en armen en benen en borsbeen) zal ik maar voor lief nemen :rolleyes:

@Susannah

 

goedemorgen moppie,

hopelijk heb je afgelopen nacht wel een beetje geslapen? ik heb geen last van mijn billen ik slaap gewoon in bed, heb je zo'n hard bed? Misschien nog een zacht dekentje onder je kont? Ja je vest open is in het begin naar hé dat vond ik ook. Nu doe ik dat ding gelijk open als ik wakker word dat is heerlijk voel de pijn gewoon weg ebben en Nio zei dat dat mocht. Gek dat je geen trek hebt ik had enorme honger de hele tijd.. Snapte ik ook niks van aangezien ik de hele dag geen reet uitvoerde :P.  Sterkte mop nog ff volhouden nog een paar dagen en dan gaat het al stukken beter!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Xxmelliexx vannacht is echt een stuk beter gegaan al! Kon zelfs uit halve ligmodus zelf omhoog komen, al kreeg ik daarna toch wel weer een stuk meer last maar na de paracetamol die ik 1 uur later in mocht nemen leek het weer wat weg te ebben en ben ik weer in slaap gevallen. Oh en de pijn in mijn billen komt omdat ik echt probeer recht op te zitten, bed is heerlijk zacht maar na een paar uur in dezelfde houding op mijn kont zitten vind mijn stuitje niet zo leuk.

Hoe voel jij je nu? Kan je alweer veel dingen? En heb jij al een beetje gewandeld enzo? Ben zo benieuwd wanneer ik dat weer kan doen. Van nio mag ik vandaag weer in huis rond lopen en morgen douchen, maar vind het zo eng dat ik het allebei een dag wil uitstellen. Al lijkt het me ook wel belangrijk om het bewegen weer een beetje op te bouwen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jobje Dankjewel! Ja ben zelf ook erg benieuwd naar het uiteindelijke resultaat. Hoop dat ze nog wat dichter bij elkaar komen. Maar we gaan het zien!

 

Heb eindelijk een manier gevonden om echt lekker in bed te kunnen zitten/hangen! 

Ik bleef steeds maar naar voren glijden waardoor ik kwam te liggen en ik niet meer omhoog kwam, en me steeds weer naar achter moest wiebelen.  Heb nu mijn topmatras een klein beetje dubbelgevouwen waar de kussens normaal gesproken liggen. Ik zit nu met mijn billen precies tegen die vouw aan en mijn benen er over heen, waardoor ik met mijn knieën ook iets hoger lig en door de vouw kan ik niet meer naar voren schuiven. Kussens in mijn rug, voedingskussen daaroverheen hangend zodat ik daar tegen aan kan leunen en dan nog een reiskussentje om mijn nek zodat ik nog iets lekkerder kan leunen. Geen idee of het logisch klinkt maar voor mij werkt dit echt perfect. Licht puntje van vandaag:43:

Gisteren bh bandjes iets strakker gedaan omdat ze heel erg los zaten, nu weer losser gedaan omdat het super strak stond. Wat een gedoe hahaha.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahhaaha, heel duidelijk! Misschien heb ik er nog iets aan! Lijkt me idd heel vervelend als je continue onderuit glijdt!

Gelukkig heb ik mijn voedingskussen nog;) ik denk dat ik ook zo een steuntje haal bij de thuiszorg winkel. Lijkt me wel praktisch of denk je juist onhandig?

Hopelijk kan je zo goed slapen!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jobje Ik was idd ook van plan om zo een steuntje te halen, maar uiteindelijk helemaal vergeten. Ik probeer het nog even zo en denk ik uiteindelijk van ja oke heb het echt nodig dan vraag ik toch nog even of iemand er 1 voor me kan halen. 

Een elektrisch bed is helemaal ideaal. Zei dat ook al tegen 1 van de verpleegkundigen, zei ze neem maar mee, hang je hem achter de auto :45: kon dat maar. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei Bayleef:

@Xxmelliexx vannacht is echt een stuk beter gegaan al! Kon zelfs uit halve ligmodus zelf omhoog komen, al kreeg ik daarna toch wel weer een stuk meer last maar na de paracetamol die ik 1 uur later in mocht nemen leek het weer wat weg te ebben en ben ik weer in slaap gevallen. Oh en de pijn in mijn billen komt omdat ik echt probeer recht op te zitten, bed is heerlijk zacht maar na een paar uur in dezelfde houding op mijn kont zitten vind mijn stuitje niet zo leuk.

Hoe voel jij je nu? Kan je alweer veel dingen? En heb jij al een beetje gewandeld enzo? Ben zo benieuwd wanneer ik dat weer kan doen. Van nio mag ik vandaag weer in huis rond lopen en morgen douchen, maar vind het zo eng dat ik het allebei een dag wil uitstellen. Al lijkt het me ook wel belangrijk om het bewegen weer een beetje op te bouwen 

Hoi moppie, gelukkig voel je je al een stuk beter! Genoeg slapen is ook heel belangrijk voor je herstel en gemoedstoestand. Ik liep ook donderdag weer door het huis. Vrijdags ook.. zaterdags ook... En zondag ben ik de deur uit gegaan ben uit eten geweest met vrienden en heb 1 bockbiertje op. Ik had al geen medicijnen meer en ze zeggen dat het helpt voor je ontlasting ghehe. Di en woensdag ook de deur uit geweest. Dus ja ik ga best wel veel weg maar ik voel me goed en lopen kan geen kwaad en ik beweeg me armen wel maar strek ze niet te ver uit, vooral niet schuin naar achter dat voelt niet goed. Ook zorg ik ervoor dat me ellebogen niet voorbij me schouders komen. Ik weet ook niet of alles wat ik doe goed is hoor heb ik net gevraagd in me eigen topic. Hoe gaat het vandaag?? xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Xxmelliexx zo jij was weer snel en veel op de been! Geeft wel aan dat je je weer zo goed voelt maar zou toch wel ook goed rust nemen voor jezelf. Vind het zoiets engs. Ik heb gisteren ook nog niet zoveel gelopen al mocht het wel weer, eerste 2 dagen alleen maar in bed geleden en af en toe opstaan voor toilet en wassen natuurlijk. Gisteren dan even heen en weer gelopen door de gang, film gekeken bij mn zusje op dr bank en toen weer hup naar bed. Vannacht was heel veel druk in ene weg van mijn linkerborst, is nu weer iets meer maar toch lang niet zo erg als eerst. 

Net ook weer even rond gelopen merk dat ik weer op een normaal tempo kan lopen en kan nu al meer zelfstandig. Vandaag toch maar lekker douchen denk ik, ben ik echt aan toe.

Voel me opzich goed maar heb het steeds koud en dan is mijn hoofd warm, echt benauwd. Dat gevoel als je koorts hebt. Neem elke dag wel 10x de temperatuur op en is steeds goed dus zal wel door de medicijnen komen maar is toch eng. Ga vanaf vandaag ook een klein beetje minderen met de medicijnen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Bayleef:

@Xxmelliexx zo jij was weer snel en veel op de been! Geeft wel aan dat je je weer zo goed voelt maar zou toch wel ook goed rust nemen voor jezelf. Vind het zoiets engs. Ik heb gisteren ook nog niet zoveel gelopen al mocht het wel weer, eerste 2 dagen alleen maar in bed geleden en af en toe opstaan voor toilet en wassen natuurlijk. Gisteren dan even heen en weer gelopen door de gang, film gekeken bij mn zusje op dr bank en toen weer hup naar bed. Vannacht was heel veel druk in ene weg van mijn linkerborst, is nu weer iets meer maar toch lang niet zo erg als eerst. 

Net ook weer even rond gelopen merk dat ik weer op een normaal tempo kan lopen en kan nu al meer zelfstandig. Vandaag toch maar lekker douchen denk ik, ben ik echt aan toe.

Voel me opzich goed maar heb het steeds koud en dan is mijn hoofd warm, echt benauwd. Dat gevoel als je koorts hebt. Neem elke dag wel 10x de temperatuur op en is steeds goed dus zal wel door de medicijnen komen maar is toch eng. Ga vanaf vandaag ook een klein beetje minderen met de medicijnen. 

Jaaa ik heb tot zondag ook geen reet gedaan hoor en als ik weg ga gebruik ik me benen, niet echt me armen alleen kleine bewegingen. Ben vandaag lekker thuis gebleven de hele dag niks en geslapen smiddags, denk dat ik dit nog lekker een week volhou voor een goed herstel! Heb je lekker gedouched?? Ik zie dat je foto's hebt geplaatst wil je mij toevoegen ben zoooo benieuwd! ccxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis heb even wat verlaat je verslag zitten lezen, wat leuk geschreven zeg en wat herkenbaar sommige dingen. Zo werd ik ook wakker en vroeg ik gelijk aan de verpleegsters of ik erg gesnurkt had :45: Waar je al niet mee bezig bent onbewust he ;) 

En ook dat je dacht 'shit moet naar het ziekenhuis' Haha ik dacht 'Hoe heeft mijn man mij in godsnaam vanuit ons bed zo de kliniek in gesjouwd zonder mijn weten?' Wat die gekke narcose wel niet met je doet!.

Enfin jij bent nu trotse eigenaresse van een stel prachtige 700cc'ers en daar ga je zo blij mee zijn :D Oke je foto's waren wat donker maar van wat ik zag was al zo mooi! Kan met daglicht alleen maar veel mooier zijn.

Lieve schat neem je rust, laat jezelf vertroetelen.. je hebt ze eindelijk en niemand pakt ze meer van je af :53:

Geniet ervan!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag eerste controle gehad.  Ging echt super snel allemaal maar Nio gaf aan dat het er super goed uit zag dus dat is het belangrijkste.  

Mag vanaf volgende week weer auto rijden & fietsen (al ga ik dat hoogstwaarschijnlijk nog niet doen) & moet nog even wachten met sporten, maar dat wist ik al. Nu over 7 weken weer een afspraak. 

Hij heeft ook de pleisters eraf gehaald en ook de wonden zien er goed uit denk ik, zei hij niks over had ook het idee dat hij er niet echt naar gekeken had eigenlijk.. Rechts is een beetje bobbelig en links vrijwel glad. Hopelijk gaat het goed genezen en gaan de oplosbare hechtingen niet voor problemen zorgen. We'll see :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.