Ga naar inhoud

Bayleef : 10 oktober 2016 : Dr. Nio : OLVG-West


Gast Bayleef

Aanbevolen berichten

@Bayleef dat wachten is erg he!! Ik wordt 4 oktober geopereerd door Nio en ik ben echt de dagen aan het aftellen :12:. Ik wil al vanaf me 18e een bv (nu al 11 jaar) en als je dan eenmaal de datum hebt dan zou je het liefste willen dat je de tijd vooruit kan spoelen! Maar iedereen zegt dat voor je het weet het al zover is.:35:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 317
  • Created
  • Laatste Reactie
11 uur geleden zei debbiethisisme:

@Bayleef dat wachten is erg he!! Ik wordt 4 oktober geopereerd door Nio en ik ben echt de dagen aan het aftellen :12:. Ik wil al vanaf me 18e een bv (nu al 11 jaar) en als je dan eenmaal de datum hebt dan zou je het liefste willen dat je de tijd vooruit kan spoelen! Maar iedereen zegt dat voor je het weet het al zover is.:35:

 

Ja echt vreselijk, duurt zo lang! Maar ach wat zijn die paar weken eigenlijk nog als je kijkt naar hoe lang je het eigenlijk al wilt. Jij moet dus precies 1 weekje voor ik aan de beurt ben! Waar ga jij voor? Hoeveel cc en welke proteses? 

Ik ga je volgen! (Oh dit klinkt zo heerlijk creepy he hahahha)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei debbiethisisme:

@Bayleef hahaha nee hoor klinkt niet creapy :P Ik krijg 400cc voor de spier geplaatst, eurosilicone, rond 85% gevuld. En ja wat zijn 7 weken nou op 11 jaar! (Alsnog duurt het veel te lang en ja ik ben ontzettend ongeduldig :45:) ik ga jou ook volgen! 

Hahhaha ja ik ook hoor! Heb een afstreep kalender op mijn kastdeur en een aftel widget op mijn telefoon die aftelt in dagen, uren, minuten en seconden en kijk soms meerdere keren per dag hoe lang het in godsnaam nog duurt :152:. Echt erg.  Sommige dagen kijk ik weer totaal niet dan gaat het wel sneller. Ben er verder ook niet echt meer mee bezig merk ik, was echt even een obsessie. Enige wat ik deed was eraan denken, dingen voorbereiden, erover praten of info zoeken erover. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraagje aan de dames die al aan de beurt zijn geweest. Wanneer kreeg je bezoek in het ziekenhuis na je operatie? Ik wil het eigenlijk pas als de narcose een beetje afgezakt is en ik geen onzin meer praat. Ben zo bang dat ik niet gepaste, nare opmerkingen ga maken naar mijn ouders of vriend toe of dingen ga vertellen die ik graag voor mezelf houd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lekker tegen mezelf praten hier hahah! 

Beetje een teleurstelling vandaag. Moest nog naar de anesthesist dus vandaag gegaan (uur in de auto), kom ik daar aan word er aangegeven dat ze even dicht zijn en er daarna nog 2 anderen ingepland zijn dus dat ik zeker drie kwartier tot een uur moet wachten. Afspraak gemaakt voor half 3, word ik net gebeld dat dr. Nio mij nog helemaal niet in het systeem heeft gezet en ik dus niet naar de anesthesist kan vandaag, dat ik in september moet komen. 

Beetje balen. Ben al blij dat ik niet 2 of 3 uur moet rijden maar ja het is nou eenmaal zo.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Xxmelliexx Haha ja dankje mop!

 Ja vind het echt zo raar! Baal er behoorlijk van, vind het ook erg vervelend voor mijn vader die nu op zijn vrije dag me heen en weer heeft gereden voor niks.  De dame aan de telefoon zei dat ik maandag weer even moet terug bellen om na te gaan of het dan echt in het systeem staat, ze zou nu dr. Nio meteen mailen. Ben nu super bang dat ik zometeen te horen krijg dat die datum ondertussen vol gepland is en ik in ene naar een andere datum verschoven wordt. Voelt in ene niet officieel meer. Ook vreemd dat ik wel de rekeningen allemaal al binnen heb terwijl ik dus nog niet ingepland sta, maar dat was normaal zei ze.. ach. 

Ik ga meteen even jouw topic bekijken!

@debbiethisisme & @Sweetboobs16 ja echt heel erg jammer, beetje zonde van mijn tijd :mellow:

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei debbiethisisme:

@Bayleef ik was tot twee weken geleden ook nog niet officieel ingepland en had de afspraak al in mei met Nio gemaakt. Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken dat je datum vol zit als Nio heeft gezegd dat die datum gewoon kan. 

Oh gelukkig! Dat stelt me echt weer een stuk gerust, dankjewel :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-7-2016 om 11:34 zei Bayleef:

Hoi! 

Ja ik wil graag op een D cup uitkomen en aangezien ik van mezelf maar een AA heb heb ik veel cc nodig. Dr. Nio denkt dat ik met 600cc op een D/E uitkom maar hij belooft niks, verschilt natuurlijk ook per bh en merk zegt hij. Maar wel gaan ze heel mooi worden zegt hij dus heb er ontzettend veel vertrouwen in! 

Mijn omtrek is 70/75. 

Ik krijg eurosilicone & de kosten zijn 3100 euro. 

@Bayleef 3100 euro. Maar wanneer moet je dat over maken ? Is daar nog bepaalde voorwaarden aan ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Lashorty:

@Bayleef 3100 euro. Maar wanneer moet je dat over maken ? Is daar nog bepaalde voorwaarden aan ? 

Uiterlijk 2 weken voor de operatiedatum moet het overgemaakt worden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei Lashorty:

Oh oke hetzelfde als de anderen. En over verwijsbrief krijg je persee een gesprek met de huisarts ? 

Ik moest wel verplicht een gesprek met mijn huisarts, maar soms kan je het telefonisch regelen. Je hebt wel echt een verwijsbrief nodig om bij het olvg geopereerd te kunnen worden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja weet je wat raar is. Ik belde net me receptie van me huisarts. Volgens mij zat daar echt een dom blondje. Ik vroeg of ik verwijsbrief kon krijgen omdat ik afspraak wilt maken in een ziekenhuis met een plastisch chirug. Zegt ze volgens mij kan je dat niet krijgen.HOEBEDOELJEEEE? hahaha ik werd gelijk pissed. En dan ineens mij in de wacht gezet zonder mij iets te zeggen en dan weer zegt ze ik ga overleggen bel je zo terug. Wat een kut huisarts heb ik! Tenminste die achter de balie werken! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Lashorty:

Ja weet je wat raar is. Ik belde net me receptie van me huisarts. Volgens mij zat daar echt een dom blondje. Ik vroeg of ik verwijsbrief kon krijgen omdat ik afspraak wilt maken in een ziekenhuis met een plastisch chirug. Zegt ze volgens mij kan je dat niet krijgen.HOEBEDOELJEEEE? hahaha ik werd gelijk pissed. En dan ineens mij in de wacht gezet zonder mij iets te zeggen en dan weer zegt ze ik ga overleggen bel je zo terug. Wat een kut huisarts heb ik! Tenminste die achter de balie werken! 

Haha :P Bij mij was de assistente ook een beetje sprakeloos. Ik vroeg eerst gewoon om een verwijzing voor de plastisch chirurg, maar toen vroeg ze waarvoor dan. Toen ik zei dat het om een borstvergroting ging bleef het even een tijdje stil aan de andere kant hahah. Ze wist niet zo goed wat ze ermee aan moest en ging het ook navragen aan de huisarts. Krijgen ze blijkbaar niet vaak te horen of zo :P

Ik moest ook een gesprek bij de huisarts. Hij ging het een beetje hebben over mogelijke complicaties etc. om te checken of ik me wel goed had ingelezen en of ik er wel goed over na had gedacht. En daarnaast wist hij dat ik een wat oudere vriend heb en vroeg hij of ik het wel echt zelf wou en niet onder druk werd gezet of zo. Dus dat is wel heel goed van hem vond ik! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei xShar:

Haha :P Bij mij was de assistente ook een beetje sprakeloos. Ik vroeg eerst gewoon om een verwijzing voor de plastisch chirurg, maar toen vroeg ze waarvoor dan. Toen ik zei dat het om een borstvergroting ging bleef het even een tijdje stil aan de andere kant hahah. Ze wist niet zo goed wat ze ermee aan moest en ging het ook navragen aan de huisarts. Krijgen ze blijkbaar niet vaak te horen of zo :P

Ik moest ook een gesprek bij de huisarts. Hij ging het een beetje hebben over mogelijke complicaties etc. om te checken of ik me wel goed had ingelezen en of ik er wel goed over na had gedacht. En daarnaast wist hij dat ik een wat oudere vriend heb en vroeg hij of ik het wel echt zelf wou en niet onder druk werd gezet of zo. Dus dat is wel heel goed van hem vond ik! 

Hahahha jaa. Toen ik haar vroeg dat ik verwijzing nodig heb. Vroeg ze wat de klachten waren. Ik ging lachen en zei helemaal niets het is voor een borstvergroting :D(heel trots). Maar ze wist het denk ik niet nee. Maar halooo zij moet het weten hahaha. En ja dagg ik heb geen tijd voor hun joh. Dit is al iets waar ik 5 jaar al aan het bestuderen ben over de complicaties en veel nagedacht erover. Ik hoop niet dat ik nog is met hun op gesprek moet komen echt geeen zin.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Xxmelliexx:

Weetje ik heb die verwijzing gehad van de dokter en nee genomen naar Nio. Maar hij vroeg er helemaal niet om en ik was het vergeten. Ligt hier nu in de kast en de afspraak staat al en heb de rekening binnen. Niemand die erom maalt haha. 

Is toch gek he ? Ik belde naar olvg en ze zei je moet het nu hebben voordat je een afspraak kan maken. Ik dacht huh ? Dat komt wel goed hoor ik bel zo de huisarts en zegt die gene nee nee eerste stap de verwijzing :angry:. Echt irritant. Ik wil gwn zsm een afspraak met nio. :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Lashorty:

Hahahha jaa. Toen ik haar vroeg dat ik verwijzing nodig heb. Vroeg ze wat de klachten waren. Ik ging lachen en zei helemaal niets het is voor een borstvergroting :D(heel trots). Maar ze wist het denk ik niet nee. Maar halooo zij moet het weten hahaha. En ja dagg ik heb geen tijd voor hun joh. Dit is al iets waar ik 5 jaar al aan het bestuderen ben over de complicaties en veel nagedacht erover. Ik hoop niet dat ik nog is met hun op gesprek moet komen echt geeen zin.  

Hahah :P Nou ik ben benieuwd dan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.