Ga naar inhoud

Bayleef : 10 oktober 2016 : Dr. Nio : OLVG-West


Gast Bayleef

Aanbevolen berichten

  • Reacties 317
  • Created
  • Laatste Reactie

@Bayleef wat rot van je relatie zeg. Maar elkaar niet zien of spreken geeft je wel de kans om erachter te komen of je elkaar mist. Gelukkig heb je je ouders die straks voor je zorgen en dat is natuurlijk ook wel anders maar moeders kunnen dat beter als mannen. En als je hem straks weer ziet heb je prachtige borsten waar je hem de ogen mee uit kan steken :P. Dikke kus xxx 6 nachtjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt ladies, vind het echt lief van jullie :53: @Lashorty @Sweetboobs16 @Xxmelliexx

Ja het is even niet anders, heb gisteren de hele dag en avond gejankt omdat ik het zo erg vind dat het zo loopt. Maar werd nu net wakker met een wat positievere mindset, dit kan juist ook super goed zijn natuurlijk. 

Ga me nu eerst gewoon lekker focussen op de operatie, en proberen na werk steeds al wat gedaan te krijgen qua schoonmaken en kastjes indelen e.d. en dan zondag de hele dag aan de schoonmaak. 

Everything's gonna be alright :35:

 

Nog precies een week! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bayleef 3 jaar is natuurlijk ook niet niks het is ook een gewenning. Je bent sterker dan je denkt Let maar op. Wij vrouwen kunnen heel wat hebben en heel goed voor onzelf zorgen. En die jankbui tjahh wat denk je ook van al die verandering plotseling. Nieuw leven nieuwe borsten dat is dan gewoon even teveel.. Je voelt je straks een stuk zelfverzekerder en daardoor ook beter Let maar op! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Poeh, nog 2 dagen waarvan 1 dag werken. Nog steeds geen zenuwen, voelt alsof het nog lang niet zo ver is. Ben wel ontzettend moe dus merk dat het echt even nodig is die paar weken vrij al zullen ze niet super rustgevend zijn maar ach. 

Gisteren gebeld door het vu ziekenhuis of ik mee wilde doen met een wetenschappelijk onderzoek naar overmatig kapselvorming, besloten dat ik hier aan mee wil doen dus er wordt maandag voor de operatie start nog bloed afgenomen bij me. Hoop nog steeds dat ik als 1 van de eerste aan de beurt ben want lang niet eten is voor mij echt vragen om misselijkheid en combinatie met bloed afnemen is instant duizeligheid. Maar ja we gaan het zien! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bayleef, ik wil je even heel veel succes wensen voor morgen, meis. Je gaat vast hele mooie borsten krijgen. Hopelijk heb je niet te veel last van zenuwen en kun je vannacht nog ff lekker van je nachtrust genieten. Good luck :71:.

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden zei Jaydee:

@Bayleef, ik wil je even heel veel succes wensen voor morgen, meis. Je gaat vast hele mooie borsten krijgen. Hopelijk heb je niet te veel last van zenuwen en kun je vannacht nog ff lekker van je nachtrust genieten. Good luck :71:.

Veel liefs, Jaydee 

Nee nog steeds geen zenuwen hahaha! Wel lekker. Hopelijk komen die pas zodra mijn wekker gaat zodat ik nog lekker goed kan slapen vannacht.

Heel erg bedankt :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Sweetboobs16:

@Bayleef

Meis,

Alvast veel succes morgen! Hoop dat het meevalt met de zenuwen voor je :) 

Komt iniedergeval allemaal goed. Kijk nu al uit naar je verslagje en eerste foto's!

xx

Dankjewel voor al je lieve berichtjes vanaf het begin al, heb er veel aan gehad. :53:

We gaan er voor. Heb er zin 'an!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goodmorning ladies. Todays the day!

En.... ik ben nog steeds niet zenuwachtig. Vind ik echt raar want normaal gesproken maakt echt alles mij nerveus. Maar dat zal dan wel zometeen komen als ik in de auto zit. Of als we in het ziekenhuis zijn. Of als ik de OK in ga. Er komt een moment dat ik zenuwachtig zal worden.

Heb ontzettend veel zin in een broodje maar dat zal even moeten wachten.  Nu lekker op mijn gemakkie gaan douchen en dan vertrekken we over een uurtje. Zijn we waarschijnlijk veel te vroeg maarja liever dat dan in de file staan en te laat komen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjulliewel! Ja verveel me nu wel een beetje en heb echt honger. Maar moet nog even geduld hebben. 

Word trouwens toch 700cc @Sweetboobs16. Hebben samen naar de fotos gekeken en hij zei dat ik dan voor 700 zou moeten gaan als ik dat resultaat wilde. Zou prima bij mijn lichaam kunnen en ook niet 2 bollen worden. 

Zal me wel rot schrikken zodra ik wakker word hahahahha

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bayleef, Wauw....700cc. Dat gaat prachtig worden, meis. Ben nu al benieuwd naar je foto's. Succes vandaag :71:. Vanavond ga jij met twee prachtige borsten naar huis. :35:

:53: Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.