Ga naar inhoud

Bayleef : 10 oktober 2016 : Dr. Nio : OLVG-West


Gast Bayleef

Aanbevolen berichten

  • Reacties 317
  • Created
  • Laatste Reactie

Het is goed gekomen hoor! Dr. Nio heeft mij net gebelt en in eerste instantie vertelde hij mij dat ik op 30 september in zijn agenda sta in de park kliniek, maar als ik het naar olvg wilde verplaatsten dan kon dat zei hij. Ik gaf aan dat ik daar nogal van stond te kijken omdat we 10 oktober hadden afgesproken. Toen was het even stil omdat hij wat dingen aan het uitzoeken was en zei hij in ene "ik zie het al". 

Wat blijkt? Er is nog iemand met dezelfde achternaam als de mijne die op 30 september wordt geopereerd door hem in parkkliniek. Omdat het een achternaam is die je niet veel hoort dacht hij dat ik dat was en is zo de verwarring ontstaan. Hij zag vervolgens wel mijn operatie datum idd op 10 oktober in olvg incl mijn gegevens enzo dus komt het toch nog goed. Opgelucht! Paniek om niks weer eigenlijk :blush:

 

Nu ben ik wel heuuuuul benieuwd of het iemand is uit mijn familie of dat het gewoon toevallig iemand anders is met dezelfde achternaam:45:. Maar ach maakt verder niet uit, we krijgen in iedee geval allebei mooie nio boobies!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Xxmelliexx & @Sweetboobs16 ja aftellen was ik al even mee bezig maar heb begint nu pas écht! 

 

Nu minder dan een maand, en de twijfels over cc worden nu wel heel erg. Ben super bang dat ik ze te klein ga vinden (eerst was ik bang voor te groot) en twijfel ook ontzettend of ik niet toch voor 700cc moet gaan.. Vreselijk dit zeg. 

Morgen naar de anesthesist en zit nu ook de hele tijd te denken van stel de anesthesist geeft aan dat ik niet geopereerd mag worden. Klinkt misschuen heel dramatisch maar dan stort mijn wereld wel even behoorlijk in.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bayleef Precies!

Haha ik heb het ook hoor! Moet 6 oktober nog wel terug voor de definitieve maat maar de twijfel is groot. Meesten vinden bij mij de 700cc het mooist staan en dat ik het makkelijk kan hebben. Maar kan ook 650cc kiezen. Ga nog op gesprek of ik echt aparte maten moet nemen vanwege het naar mijn idee hele kleine verschil in mijn borsten. Twijfel zal echt blijven tot je operatie denk ik! Vind de 600cc bij jou heel mooi staan hoor! En meestal is de eerste ingeving die je hebt het beste.

Als dat gebeurt moet er opeens wel iets heel ergs aan de hand zijn denk meis! Niet te druk maken om morgen komt vast helemaal goed :) 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag naar de anesthesist gegaan, leuke man! 

Hij heeft geen bezwaren en zei dat de operatie gewoon door kan gaan. Yeaaa! Wat een opluchting. 

10 dagen tot mijn verjaardag (jammer dat die nog boob-loos zal zijn) & nog 28 dagen tot mijn boobday. Cant wait! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Lashorty:

@Bayleef super spannend hoor !! Ikheb nog 19 september consult bij nio hehehehhe cant wait!

Oeh spannend! Nog precies een weekje! Weet je al in welke periode je dan ongeveer geopereerd zou willen worden? 

Ik twijfel of ik nog een tweede consult zal vragen voor de definitieve maat (misschien toch 700cc?) maar vind eigenlijk dat ik moet stoppen met twijfelen en het gewoon op 600cc moet houden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Sunday, September 11, 2016 om 12:16 zei Bayleef:

@Xxmelliexx & @Sweetboobs16 ja aftellen was ik al even mee bezig maar heb begint nu pas écht! 

 

Nu minder dan een maand, en de twijfels over cc worden nu wel heel erg. Ben super bang dat ik ze te klein ga vinden (eerst was ik bang voor te groot) en twijfel ook ontzettend of ik niet toch voor 700cc moet gaan.. Vreselijk dit zeg. 

Morgen naar de anesthesist en zit nu ook de hele tijd te denken van stel de anesthesist geeft aan dat ik niet geopereerd mag worden. Klinkt misschuen heel dramatisch maar dan stort mijn wereld wel even behoorlijk in.. 

Hi mop,

Ik heb die twijfels ook heel erg. Denk omdat het nu wel heel wrg dichtbij komt en je nu Begint te stressen. Ik ben zelf heel bang dat het te groot word en sta steeds bijna op het punt om het Om  te gooien en dan Toch weer niet. Had zelfs even het id het helemaal niet meer te doen. Heel herkenbaar allemaal. Ben blij als het achter de rug is haha. Xxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Xxmelliexx:

Hi mop,

Ik heb die twijfels ook heel erg. Denk omdat het nu wel heel wrg dichtbij komt en je nu Begint te stressen. Ik ben zelf heel bang dat het te groot word en sta steeds bijna op het punt om het Om  te gooien en dan Toch weer niet. Had zelfs even het id het helemaal niet meer te doen. Heel herkenbaar allemaal. Ben blij als het achter de rug is haha. Xxxxxx

Ja idd! Dan is het maar gebeurt kan je ook niet meer twijfelen hahah. 

Ga jij een tweede passessie vragen? Is het nog goed gekomen met het gedoe over de proteses betalen e.d.? 

X

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Xxmelliexx:

@Bayleef ik word al over 3 weken geopereerd dus een 2de passessie heeft geen zin meer. Ik pas hier wel elke dag met die rijstzakjes en dat ziet er wel huge uit vandaar dat ik soms twijfel. Ze hadden nog gebeld dst ik toch kosteloos mocht veranderen. xx

Ja ik over 4 dus heb ook zoiets van dat lukt nu toch niet meer, zijn waarschijnlijk al besteld/vastgelegd. 

Wat goed dat het toch nog geregeld is, scheelt weer wat stress. 

Passen met rijstzakjes heb ik nog niet gedaan. Hmm even kijken of ik rijst in huis heb :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Xxmelliexx:

@Bayleef dan moet je wel 2 pakken rijst in huis hebben met zoveel cc hah. Hoeveel weeg jij nu? 

Helaas geen rijst :45:

65kg helaas. Hoop echt dat ik terug kan naar de 62 kg voor de dag van de operatie maar gaat erg moeizaam op t moment dus denk niet dat het lukt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei Xxmelliexx:

Ok nou als je echt nog wilt veranderen dan kan dat wel denk ik 4 weken van tervoren. Ik ben  ook aangekomen en nu zijn me eigen borstem toch wel een stukkie groter geworden vandaar ook dat ik twijfel over de 590. Waarom pas je niet even met water? Xxx

Ja maar weet het niet zeker hahaha. Ach ga maar gewoon voor 600cc, dat raadde dr. Nio aan en hij heeft er verstand van. 

Zijn je borsten echt veel groter? Zou er toch voor gaan als je net als ik schommelt met gewicht. Denk echt dat het een super mooie maat is bij jou. 

Ben nogal een kluns dus dan gaat het waarschijnlijk fout, zakje stuk of niet goed dicht geknoopt, zoiets hahhaha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Xxmelliexx:

@Bayleef ja ik had hier ook al een natte broek haha. En ik vind nu nog basmati in me kleedkamer! Moeten we trouwens een sportbh voor de operatie aanschaffen? Dat is toch niet nodig lijkt me volgens mij moeten we dat vest 5 weken dag en nacht aan. 

Ik word in het olvg geopereerd dus krijg geen vest, moet een sportbh aanschaffen en die meenemen. Lijkt me niet dat jij al een sportbh moet aanschaffen voor de operatie. Wel beter, kan je daarna nog kijken hoe of wat met de maat. 

Net met zakje water geprobeerd en ja hoor, alles zeiknat hahahaha. Zag er ook wel immens groot uit dus niet echt een geweldige vergelijking denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Xxmelliexx:

@Bayleef ja ik had hier ook al een natte broek haha. En ik vind nu nog basmati in me kleedkamer! Moeten we trouwens een sportbh voor de operatie aanschaffen? Dat is toch niet nodig lijkt me volgens mij moeten we dat vest 5 weken dag en nacht aan. 

Compressievest mag meestal uit bij de eerste controle. ( was bij mij al binnen 1 week) En afhangkelijk van zijn advies mag je of gelijk over op een sportbh, of alleen s'nachts de vest aan, bh loos, beugelbh aan...etc  Heb al diverse adviezen van hem binnen de herstelperiode voorbij zien komen. Zou kort voor je operatie 2 maten aanschaffen en kun je passen en eventueel nog ruilen! 

Xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@BrownieG ooh ja dat is waar dit afvies had je mij al gegeven. Soms volg ik het ook niet meer allemaal komt omdat ik net die mail zat te lezen van parkkliniek. Daarin hebben ze het dus over dat vest zolang dragen etc.. Maar fijn als dat niet hoeft dat vest lijkt me nogal moeilijk te verstoppen onder kleding. 

@Bayleef wat ik ook doe is 2 wonderbra's over elkaar enn dan een shirt aan. Je weet natuurlijk dan niet hoeveel cc het is maar de vorm is duidelijker en je ziet hoe grote borsten staan vind ik. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.