Ga naar inhoud

Bayleef : 10 oktober 2016 : Dr. Nio : OLVG-West


Gast Bayleef

Aanbevolen berichten

@Lashorty ik heb toendertijd naar het OLVG gebeld met de mededeling dat ik de verwijzing al had wat dus niet zo was. Maar ik ging die week op vakantie dus wou gewoon een afspraak hebben voordat ik wegging. Dus toen heb ik gewoon een afspraak kunnen maken en week na mijn vakantie mijn verwijzing geregeld wat geen enkel probleem was. Mijn dokters woorden waren: Ik ga niet voor jou bepalen of jij iets eraan gaat doen of niet. Dus je krijgt die verwijzing echt wel. Ben super blij met mijn huisarts dat het zo makkelijk ging!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 317
  • Created
  • Laatste Reactie
18 minuten geleden zei Sweetboobs16:

@Lashorty ik heb toendertijd naar het OLVG gebeld met de mededeling dat ik de verwijzing al had wat dus niet zo was. Maar ik ging die week op vakantie dus wou gewoon een afspraak hebben voordat ik wegging. Dus toen heb ik gewoon een afspraak kunnen maken en week na mijn vakantie mijn verwijzing geregeld wat geen enkel probleem was. Mijn dokters woorden waren: Ik ga niet voor jou bepalen of jij iets eraan gaat doen of niet. Dus je krijgt die verwijzing echt wel. Ben super blij met mijn huisarts dat het zo makkelijk ging!

Jaa indd! Ik had net een stagaiere achter de receptie telefoon. En ik heb van me eigen huisarts te horen gekregen . Die heeft me net net terug gebeld. Hij zei je hoeft niet ervoor te komen je krijgt online je verwijsbrief. Dus ik blij snel bellen naar olvg en ja hoor net 1 minuut te laat hahahaha. Morgen zijn ze weer te bereiken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Lashorty:

@Bayleef hahaha ja indd. Super irritanr soms. Ik heb een voorsituatie foto geplaats bij mijn album na een tijdje denken:D maar je bent net zo smal als ik he en 600 cc had je van nio gekregen als advies? 

Ja nja ik moest natuurlijk proteses passen en hij vertelde niet hoeveel cc het was en toen dacht ik bij die van dit is perfect, misschien heel stom maar het voelde ook echt gewoon kloppend. Nog groter gepast maar dat vond ik te. Toen zei hij dat het 600cc was en hebben we besproken of ik zo mijn wensen zou kunnen halen en fotos laten zien toen zei hij dat dat resultaat met 600cc idd te halen is. En later via email nog gevraagd wat hij vond omdat ik twijfelde en toen zei hij gewoon lekker kortaf als hij is via de mail "600cc" hahaha. 

Ik ga zo even je album bekijken!

Edit: bekeken! We hebben volgens mij echt vrijwel zelfde voorsituatie haha. Jij hebt alleen iets meer borstweefsel als ik geloof ik  

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Lashorty:

@Bayleef ja dat kan kloppen ik heb een kind gehad en borstvoeding gegeven. 

@Sweetboobs16 heheh ja omvang is 77 en ik ben niet zo groot al helemaal niet van lengte. 

Ben benieuwd wat Nio jou dan "adviseert". Wat wil jij graag qua cup? 

Oh huh mijn omvang is dan nog kleiner, 73. Zou je niet zeggen haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Bayleef:

Ben benieuwd wat Nio jou dan "adviseert". Wat wil jij graag qua cup? 

Oh huh mijn omvang is dan nog kleiner, 73. Zou je niet zeggen haha

@Bayleef ja mijn lichaam is echt raar hoor hahah klopt voor geen meter qua maat verhoudingen. Ik weet niet zo goed wat ik wil. Ik denk een D. In iedergeval geen C? Aangezien het snel went kan je beter 1 maat groter nemen? Maar ik weet niet hoor als dat mogelijk is. Ik wacht nog even af wat nio te zeggen heeft hehehehe. Ik hoop op een goed nieuws en anders volg ik gwn advies die mij gegeven wordt. Dan kan ik in iedergeval 2 adviezen vergelijken. Dat gaat mij helpen denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Lashorty:

@Bayleef ja mijn lichaam is echt raar hoor hahah klopt voor geen meter qua maat verhoudingen. Ik weet niet zo goed wat ik wil. Ik denk een D. In iedergeval geen C? Aangezien het snel went kan je beter 1 maat groter nemen? Maar ik weet niet hoor als dat mogelijk is. Ik wacht nog even af wat nio te zeggen heeft hehehehe. Ik hoop op een goed nieuws en anders volg ik gwn advies die mij gegeven wordt. Dan kan ik in iedergeval 2 adviezen vergelijken. Dat gaat mij helpen denk ik.

Ja gewoon lekker je gesprek af wachten! Laat even weten wanneer je consult is en hoe het gegaan is :Dx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lashorty Omvang 77?? Je zou eerder zeggen 70. Ik heb ook ongeveer omvang 77 en ben toch echt een stuk breder als jij :75: Je ziet er heel smal uit!

Klein maar fijn zeg je dan haha!

Als je ongeveer op een D uit wil komen is misschien de 500cc 85% gevuld een betere optie voor je als ik naar je voor situatie kijk. Met 600cc zoals @Bayleef kom je al snel op een E uit. Maar goed ga dat tegen die tijd eerst maar bespreken met Nio.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Sweetboobs16:

@Lashorty Omvang 77?? Je zou eerder zeggen 70. Ik heb ook ongeveer omvang 77 en ben toch echt een stuk breder als jij :75: Je ziet er heel smal uit!

Klein maar fijn zeg je dan haha!

Als je ongeveer op een D uit wil komen is misschien de 500cc 85% gevuld een betere optie voor je als ik naar je voor situatie kijk. Met 600cc zoals @Bayleef kom je al snel op een E uit. Maar goed ga dat tegen die tijd eerst maar bespreken met Nio.

 

@sweetboobs16 door jou was ik gaan twijfelen en heb ik mezelf net opnieuw gemeten hahahaha en het is 75 omvang heel raar. Laatst kwamen ze op 77? Misschien hebben ze iets te hoog gemeten. En indd ik ben heel small omdat ik ook niet zoveel weeg. Het enege waar ik blij mee ben zijn me billen:unsure: maaar dit jaar ga ik daar een eind aan maken en ga ik boobies krijgen heheheheh. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lashorty hey wat goed! Ben ontzettend benieuwd wat je keuze gaat worden, voor wie je zal gaan. Succes! Ik ga je alvast volgen.  & geen probleem hoor had zelf ook gevraagd om me op de hoogte te houden :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff.. ik snap er nu helemaal niks meer van. Ben nu echt in paniek aan het raken. 

Vorige week natuurlijk al naar het olvg geweest voor een afspraak met de anesthesist wat uiteindelijk niet kon omdat ik nog niet in het systeem stond. Gister weer moeten bellen, nog steeds niks bekend.

Word ik net gebeld. "Dr. Nio geeft aan dat u niet naar de anesthesist hoeft bij ons omdat u in Park Kliniek geopereerd wordt. Bel hun even om het te checken." Wat?!! Dit hoor ik voor het eerst!

Helemaal verward park kliniek gebeld. "Nee mevrouw, u staat niet bij ons in het systeem en heb er ook niks over gehoord van dr. Nio. Ik zal hem mailen om te vragen hoe of wat."

Ik ben nu echt even helemaal flabbergasted. Dr. Nio heeft tijdens mijn consult nog gezegt dat ik naar de anesthesist moest en heeft nog laten zien waar hij zit, en in de mail hebben we de afspraak bevestigd en hij heeft het helemaal niet over Park Kliniek gehad?

De dame aan de telefoon wilde niet vragen aan dr. Nio of hij mij misschien wilde bellen, zij zou hem zelf wel mailen. Dus heb hem zelf ook nog een mail gestuurd want wil wel even duidelijk van hem horen hoe of wat aangezien alles langs elkaar heen gaat..

Is misschien iets heel kleins, maar ben op het moment al ontzettend gestresst en kan dit er echt even niet bij hebben. Denk je zekerheid te hebben klopt er helemaal geen hol van.  :24:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Bayleef , wat ontzettend vervelend! Ik wordt door Nio in de Parkkliniek geopereerd en dan hoef je idd niet langs de anesthesist. Je krijgt dan ongeveer 1,5 maand voordat je geopereerd wordt de bevestiging van afspraak en dan krijg je ook gelijk alle formulieren die je moet invullen per e-mail. Maar begrijp ik nou uit jou verhaal dat je niet eens wist dat je bij Parkkliniek wordt geopereerd? Ik weet dat hij op maandag in het olvg opereert en op dinsdag bij parkkliniek. Hoop dat Nio je wat duidelijkheid kan geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei debbiethisisme:

Hi @Bayleef , wat ontzettend vervelend! Ik wordt door Nio in de Parkkliniek geopereerd en dan hoef je idd niet langs de anesthesist. Je krijgt dan ongeveer 1,5 maand voordat je geopereerd wordt de bevestiging van afspraak en dan krijg je ook gelijk alle formulieren die je moet invullen per e-mail. Maar begrijp ik nou uit jou verhaal dat je niet eens wist dat je bij Parkkliniek wordt geopereerd? Ik weet dat hij op maandag in het olvg opereert en op dinsdag bij parkkliniek. Hoop dat Nio je wat duidelijkheid kan geven.

Nee klopt! Naar mijn weten word ik gewoon in het olvg geopereerd, het is ook op een maandag. Alle rekeningen die ik heb gekregen zijn ook van het olvg. Dus ik snap er echt helemaal niks meer van, en de assistentes bij zowel olvg als parkkliniek ook niet.  :79:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.