Ga naar inhoud

GoldenGirl : 12 juli 2010 : Dr. Kruppa : ACCZ


Aanbevolen berichten

jeetje,zei het net ookal,maar je decolete van voor je bv,met die puch up aan,wow! echt mega zijn ze dan he,mooi!

ik vind ze erg strak nog,dus daardoor moelijk oordelen,weet wel dat je erg goed vooruit bent gegaan hoor,dat zie ik al wel,ze gaan echt mooi worden,als de vocht eruit is en de boel bedaard is,weet het zeker,wedden dat je je oude borsten niet gaat missen! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 639
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Heyy

Wat een goed verslag!!! Echt lekker lezen..

En je hebt prachtige borsten.. GEFELICIEERT!143.gif

Nu nog even doorbijten meid!!

Liefs..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey GoldenGirl,

Gefeliciteerd!!! :1big_boobs: Leuk verslagje, leest makkelijk weg! :) Jammer dat je zo veel pijn hebt, maar was natuurlijk te verwachten met dual plane. Hoop dat het spoedig betert, neem maar trouw je pijnstillers.

En nu over het belangrijkste!!! Je boobies zijn fantastisch :123: , was al erg benieuwd door de commentaren van de anderen en inderdaad, dat zullen prachtborsten worden! :55: Je herkent er in niets nog je oude borstjes in, mooi gevuld ook onder de tepel, dus je ziet anatomisch was inderdaad wel de beste keuze in jouw geval! Je bent er vast al heel gelukkig mee! Wil je nog een voorspoedig herstel wensen, doe lekker rustig aan en hoop dat je moeder bij jou blijft vannacht!? Lijkt me niet overbodig. Veel sterkte de komende dagen!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas..mams wil niet blijven. Die heeft toch een houding van'eigen schuld dikke bult'.

Jammer, maar tis nie anders.

Ik lig inmiddels geinstalleerd op de bank, met pijnstillers, water telefoon en laptop binnen handbereik.

TV aan, voor de afleiding.

Dit wordt een zware nacht.. :139:

Link naar reactie
Delen op andere sites

:147: Ooh, arme meid! Jammer van je mams! :23: Veel sterkte hoor! Wou dat ik je beetje kon komen helpen! Vind zo zielig voor je zo helemaal alleen! :103: Hoop dat je vannacht beetje zult kunnen slapen! Dikke knuffel alvast, niet te hard natuurlijk, voor je mooie nieuwe boobies!

:54::53::58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje gemene mama..

Eigen schuld dikke bult? je had moeten zeggen: jij heb mij niet goed afgeleverd bij de geboorte ;)

is ook beetje jou shuld hihi.

Maar ff serieus, balen man!

Maar goed je heb alles bij de hand dat scheelt :)

Vind het wel ontzettende girlpower van je :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet leuk nee van mijn mama. Maar ja.. ik ken d'r langer dan vandaag.Ze heeft het niet zo uitgesproken, maar ik merkte het aan dr.

Ik zei ook: "Ik weet dat het mn eigen schuld is, maar ik verdien het nou ook weer niet om aan mn lot over gelaten te worden"

En toen was ze stil.

Morgenochtend wil ze niet langs komen(vindt ze te vroeg)

en vanavond kon dr gsm ook niet mee naar bed, want hij moest aan de lader :unsure:

Nu komt morgenochtend om 8:15 die vriendin die mee is geweest vandaag, om een ontbijtje te maken, de hond uit te laten en me van de bank af te trekken.

Denk dat ik me lekker vies, niet ga wassen smorgens.

Dan ben ik wel erg vroeg wakker, maar de eerstvolgende mogelijkheid is rond 12u. En de hond moet toch ook.

Om een uur of 12 komt mi jn ma namelijk tóch even langs, tenminste ze zou even bellen als ze toch aan de overkant was (appie heijn) om te vragen hoe het gaat.

Ach ja... generatiekloof..

Dankzij mn moeder heb ik wel 2900 mogen lenen.. Dus ben haar sowieso dankbaar.

Beetje jammer wel dat ik vanmorgen bij het ophalen van het geld alleen maar hoorde:"wel elke maand aflossen he" ipv: sterkte meissie.. :mellow:

zucht.

Even proberen wat lekkerder te liggen nu.

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja mischien gaat ze er gewoon stug vanuit dat je het wel red,idd girlpower??

rottig,en zeker als je echt alleen woont en bent,en ook nog huisdieren ja,die optijd eruit moeten,niet handig dan,maar gelukkig komt je dinnetje langs nog,is dat zoiezo opgelost met de hond,en ja,uitslapen zal je toch niet echt kunnne van ellende eerste dagen,dus vroeg op,en erna weer tukken op de bank,heerlijk toch.

sterkte met de situatie...

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Goldengirl, van harte gefeliciteerd meid ! Ik hoop dat je een redelijke nacht hebt gehad met niet te veel pijn? Wat een verhaal van je mama, ik herken de mijne er ook wel een beetje in, maar die is gelukkig bijgedraaid nu ze het resultaat ziet.

Ik hoop dat je vandaag een lekker luie relax dag kan hebben, neem tijdig je pijnstillers en doe niets, geniet van laptop en tv en laat je goed soigneren als er iemand bij je is.

Veel sterkte en een voorspoedig herstel.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

God meid, wat een verhaal ivm je mama! Ik word er zelf een beetje ellendig en opstandig van als ik dat lees, verdorie toch! :angry: Te vroeg om langs te komen en de gsm aan de lader...jongens toch...grrrrrrrrrrrrrrrr!!

Ik vind het fijn dat je wel op je lieve vriendin kan rekenen! Ik heb je foto's nog niet gezien, maar als ik de commentaren lees, moeten ze prachtig zijn!! Hou je daar maar aan vast meid, na deze rottige en pijnlijke tijd heb je prachtige borsten!! :1big_boobs: Zou ik je ww mogen? Mijn foto's staan trouwens gewoon in de galerij en op mijn profiel (album)

Mijn littekens hebben alle kleuren vd regenboog, maar gisteren even dat harnas uit...heerlijk! Nog een goed herstel en hou je goed hé!! Liefs, K'tje :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een nacht...

ik ben kotsmisselijk, ik denk van de diclofenac, maar zou ook wel van de pijn kunnen zijn. Heb amper geslapen.

Heb het uitgeschreeuwd van de pijn. Tranen met tuiten gehuild en ik hoop zooo dat de pijn elke dag minder wordt...

Ik merk zó weinig vd pijnstilling..althans..het doet gewoon evengoed reteveel zeer.

Mijn vriendin is nu ff mijn hond uitlaten en voltaren K halen. Dat werd me hier verteld dat dat goed helpt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou die hielpen bij mij al helemaal niet,je moet echt ee veel sterker middel vragen!Zou je bijna aan de morfine willen,tenminste ik had dat gevoel wel,had precies t zelfde als wat jij nu heb.

Nix hielp ook,maar na 3 dagen voel je wel iets verschil hoor,t gaat traag maar er komt verbetering in.

beetje beschuitje eten met koppen thee helpt misschien,tegen de misselijkheid dan. xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

De werkzame stof in Voltaren is diclofenac.

De pillen die je nu heb zijn dus al voltaren K ;)

De 1e dag na de operatie helpen ze niet maar daarna wel hoor :)

Deze dag was bij mij het ergst hoop dat het daarna ook dragelijker voor je wordt.

Misselijkheid komt denk door je narcose kan wel 24 uur duren

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey GoldenGirl,

Wat erg dat je je zo ellendig voelt! Hoop dat je vandaag betere pijnstillers te pakken kunt krijgen! Veel sterkte, misschien gaat het spoedig beter!

Liefs, :147:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja mischien werkt dat beter bij jou,bij ieder werk medicatie en pijnstilling anders,zo kan de ene te spreken zijn over een simpele paracetamol,en bij de ander helpt hij niet,ik ga echt hopen voor je dat je nu andere en goede soort pijnstilling hebt,zodat je minde rpijn hebt en niet in een dip beland(vd pijn)

dan zal slapen ook stukken beter gaan als je minder pijn hebt.

heb je nog ijscompressen of ingewikkelt in ene theedoek geprobeerd?

beterschap.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ben ik weer eventjes. MIjn moeder was er net, een stuk liever en zorgzamer dan gister. :rolleyes:

Heb idd wéér diclofenac, weet ik veel dat voltaren hetzelfde is?Haha. dommm

Maar mijn eigen diclofenac wat ik nog had liggen was al een paar jaar oud, dus mss werkte het daarom ook niet zo goed.

Zit nu rechtop, wil niet meer liggen, kom in mijn eentje namelijk niet overeind.

Ben zo'n beetje 32 uur wakker nu, dus verwacht dat ik straks wel in slaap zal vallen een keer.

Ik heb geen ijs(compressen) in huis Moontje, maar zal aan mn vriendin vragen ze mee te nemen. Moet ik die dan onder of OP mijn borsten leggen?

Ik ben wel bang dat ik in een dip beland van de pijn, ben het zo beu!

Ben nu pas 24u ná de operatie, dus ik wil te snel misschien..maar sjee..als de pijn zo erg is dan ben je het ook snel beu he..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja voltaren K is de merknaam en diclofenac het hoofdbestandsdeel.

Gelukkig was je moeder nu wat aardiger :)

Meid je moet maar denken vandaag is het ergst, kan alleen maar beter worden :rolleyes:

Heb ik trouwens toch nog een beetje gelijk gekregen met het gevoel dat er een vrachtwagen overheen je heen is gereden? hihi.

Ja overeind komen kon ik ook niet hoor, zo een spierpijn ppff

Volgende dag ging dat iets beter en nu vergeet ik af en toe dat ik bv heb gehad..

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey goldengirl,

Ik las het ook net 5 dagen!!! Maar we gaan het helemaal redden toch? Hoewel ik nu ook nog geen idee heb hoe, maar goed.

Gister maakte mijn vriend er nog een grap over dat je wel bij ons kan komen. Of hij nu voor 1 of voor 2 moet zorgen. Vandaag zei hij het weer, dus als je het echt niet red, je hebt mijn nummer.

Ik lig trouwens ook niet hoor, rechtop zitten doet pijn, maar liggen is hels! het enige nadeel is dat ik telkens rugpijn krijg, dan moet ik even omhoog, rondje lopen en dan kan ik weer een paar uur verder.

maar hou vol hoor, het is allemaal voor een goed doel. En als we iedereen hier mogen geloven wordt het echt allemaal beter :).

Veel sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb even een rondje door huis gewandeld. (gestrompeld)

Heb nu ineens heel veel pijn onder mijn borsten, lijken mijn buikspieren wel. Ook laat ik veel boeren, maar zag ook dat mijn buik bol staat, dus wellicht drukt dat lucht naar boven?

Vocht dus.

Hoe lang duurt dat voor het weg is?

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.