Ga naar inhoud

GoldenGirl : 12 juli 2010 : Dr. Kruppa : ACCZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 639
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

die band moet je wel blijven dragen,heb je niet voor niets gekregen,maar ik heb van mij arts toen geleert,hij moet strak zitten,maar je moet normaal kunnen blijven ademen,als je niet goed in ene uit kan ademen door dat hij te strak zit,kan je zelf infectie krijgen in je longen,geen bangmakerij hoor,kreeg het alleen te horen,en ook zou te strak zitten,averechts werken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van sommige klinieken mag je een week niet douchen, dus 3 dagen kan nog wel ;)

Ja eng he bh uit ik ging bijna tegen de vlakte maar goed ik had ook lift erbij.

Plassen komt door het vocht in je lijf veel water drinken en groene thee.

Ja zou stoppen met diclofenac dan en dan maar veel paracetamol nemen.

Band iets losser mischien?? Niet te lang af je borsten zitten erg hoog zou hem wel om laten.

En jeetje 3 weken vocht buik! dan heb ik nog wel ff te gaan..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik snap dat je vriend schrikt, maar goed wij weten natuurlijk dat dit allemaal moet indalen..echt waar.

Komt helemaal goed je heb alleen erg veel vocht en ze moeten nog heel veel indalen bij jou, dat zal geen kwestie van paar dagen zijn..

Bij een anatomische prothese vind ik het er altijd zo raar uitzien in het begin, ze zijn vaak ook ff hoger dan een ronde.

Waarom heb je eigenlijk voor anatomisch gekozen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

:119: Ik vind het zo hartverwarmend, al die reacties en betrokkenheid..

hier gaat het wat beter. Heb nu vooral spierpijn in mijn borstspier. Heb al 12 uur geen diclofenac genomen, misselijkheid is ook weg.

Zit zelfs een bakkie chips te eten (terwijl ik aan het lijnen was) :67:

Ik ga zo mijn bh weer even los doen, ik vind het lekker om te kriebelen aan mijn borsten. Ze jeuken namelijk een beetje.

Hoe is het bij jou ArNa?

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo krijgen we de ene na de andere verrassing niet?? <_<

Hier wordt de pijn wel iets dragelijker maar die zeurderige rugpijn die nu opkomt zit ik ook niet op te wachten. Kan niet meer zitten of wat dan ook zonder :angry:

Oh en ik heb net ook zelf de wc doorgetrokken :P. Dat kon ik dus ook niet meer, maar nu doet ik het met mijn voeten :blush:. Ziet er een beetje raar uit, maar ach je moet wat :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

whahahaa butterfly,stinken ja,dat klopt ook gelezen ja,bij patries

en goldengirl,ik ga echt niet geloven dat jij een C ga overhouden,geloof me,nu lijkt dat zo,alles zit nog ingedrukt,logisch zo kort po,het komt naar buiten toe,vooral bij jou,want het ziet er nu nog mega strak uit,kan je echt zien,nee ik had een C met 375cc dual plane,maar ik had meer als jou zelfs voor de bv,dus jij kan echt geen c overhouden

ja met een ondermaat van 80 mischien,maar die heb je niet :153:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hou op over die butljes en jeuk :133:

heb zelfs nu nog met regelmaat bultjes,zo bizar,lijkt wel of heel me huid rondom me boobs en me boobs zelfs nog van slag zijn,kan toch haast niet na 4mnd po

Ben al 6 maanden po en heb er ook nog last van! :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey GoldenGirl,

Heb de indruk dat het zo stilletjes aan beter met je gaat hé! Gelukkig maar! Zag je laatste picjes, ze zien er al heel mooi uit hé, ook van onderaf gezien! :56: Mooie opvulling! Heb je zelf al een beetje kunnen genieten van je nieuwe uitzicht ondanks de pijn? Ben je tevreden?

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.