Ga naar inhoud

GoldenGirl : 12 juli 2010 : Dr. Kruppa : ACCZ


Aanbevolen berichten

Jeetje in je eentje :(

Das wel zwaar hoor de eerste dagen.

Zeker dual plane de eerste nacht is het (bijna) onmogelijk je bed uit te komen.

Je haar netjes opsteken kan je wel even vergeten.

Je heb al moeite om het licht aan en uit te doen ;)

Ook kan je niet je armen boven je hoofd doen, dus ik zou alle spulletjes die je nodig heb en nu in je bovenste kastjes staan naar beneden halen, vergeet niet je kat en hondenbrokjes ;)

Ook je douchespulletjes uit je rekje naar beneden.

Eigenlijk zou je vandaag al je spulletjes moeten verlagen :)

Alles wat boven ooghoogte is naar beneden halen.

Oja vergeet niet dat een colafles open maken enzo ook niet zo makkelijk gaat en zware deuren open maken ook niet.

Vandaag je bed verschonen want dat gaat voorlopig niet lukken.

Zo even wat tipjes van mij, anders zit je morgen hiermee :)

Oja je kan om een zwaardere pijnstiller vragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 639
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Ik had twee protheses gepast, een C en een D.

Ik vond de D mooier staan en zei dat ik die wilde, die was ook op voorraad zei hij, dus dat was mooi.

Als ik in de cereform tabel kijk zie ik echter geen protheses hoger dan 430 die bij mij zouden passen (12,5 cm borst)

dan kom ik namelijk uit op de high profile en dat hoef ik nie..

Ik ga er maar vanuit dat die 430 groot zat wordt. Al vond ik ze in mijn hempie en pas bh maar puntig en raar, haha.

Als ik in die tabel zie die je me doorstuurde, dan krijg je juist wel High Profile:

Medium Height/High Profile

Was toch de 430 cc, met breedte 12,7 cm? Die is High Profile, 6de tabel 3de van onderen te beginnen.

Waarom wil je eigenlijk geen High Profile? Ik heb zelfs Extra High Profile, ben er heel tevreden over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alvast ook veeeel succes voor morgen!!! :1bouncingboobs: Dr. Kruppa zal er vast heeel mooie :1boobs: van maken! Zie al uit naar je verslagje en picjes!

Hoop dat je toch wat hulp nog kunt regelen voor de eerste week, anders zul je het wel zwaar hebben! :24: Volg alvast de heel goede tips van Butterfly op, zal toch wat schelen dan als je er alleen voor staat. :(

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Eefje: ik krijg volgens mij dan moderate height- hight profile

dat is wat breder geloof ik dan Tall height.

Volgens mij is dat wel oké, die moderate. Breed, mar ook boven in wat gevuld, toch?

@Butterfly: ik heb al een hele voorbereidingslijst liggen.

Vanmiddag boodschappen halen voor de hele week, mn huis soppen, bed verschonen en vanavond haren wassen.

Ik ga vragen of mijn moeder dinsdag ochtend om 9:00 langs wil komen om me uit bed te trekken en me wil helpen met aankleden. Zo niet (omdat ze het veel te vroeg vindt, dan vraag ik mijn vriendin die me morgen ook zal bijstaan)

Die tip van de douchespulletjes is erg handig, had ik nog niet aan gedacht.

Kan ik in de kliniek om een zwaardere pijnstiller vragen?

Want ik ben een pieperd hoor..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Eefje: ik krijg volgens mij dan moderate height- hight profile

dat is wat breder geloof ik dan Tall height.

Volgens mij is dat wel oké, die moderate. Breed, mar ook boven in wat gevuld, toch?

Ja, dacht ik ook dat je die kreeg, die is dus wel High Profile, Moderate Height staat voor de hoogte van het implantaat, bij iemand met een langere lichaamsbouw gebruiken ze dan Tall height omdat zo iemands borstkas ook langer is. Bij een kleiner iemand gebruiken ze dan Moderate Height en bij een heel klein iemand Small Height.

Maar het Profile is de diepte van het implantaat, dus hoever het uitsteekt zeg maar, de projectie naar voren.

Hoop dat je het een beetje snapt, is nog best ingewikkeld allemaal hé.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het komt allemaal goed hoor goldengirl,de ene kan alles nog zelf gewoon,de ander heeft echt hulp nodig de eerste week.

maar maak je niet al te bang he,in de zin van of je straks spontaan gehandicapt bent,als het moet,lukt je alles nog zelf,en ookal is het mindere snelheid,alles op gemakkie hoor,maar komen doe je er wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ohhh zó...

Ja, dan wil ik die idd wel.

Ik dacht dat tall height 'langere' protheses waren, dus dat je dan smallere krijgt. Nou dát hoef ik dus niet ;)

Maar dit pas denk ik prima bij mij!

Denk ik ook! :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat je iemand je helpt met aankleden is ook handig inderdaad :)

Ja je kan om diclofenac vragen, ik ben met kleine dingetjes wel een pieperd.

Maar met grote pijnen als bevallen van een 10 ponder en stuit bevalling weer geen traan gelaten.

Maar vond dit vooral de 1e nacht en de dag erna wel erg zwaar, daarna met pijnstilling best te doen.

Alleen vervelend omdat je veel dingen niet mag.

Al wordt je vanzelf handig erin ;)

Ik duw nu met mn kont een stoel naar de keuken en ga er dan opstaan en zo kom ik toch nog ergens bij hihi.

Al moet ik nu snel een oplossing voor mijn beenhaar vinden.. :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook al bezig om spulletjes laag te zetten :). Alle was er vandaag door heen gooien, bedje vanavond opmaken, en de kattenbak nog even doen. Huispak ligt al gewassen klaar op de stoel en haren kammen hoef ik lekker niet te doen. Ik heb zulk slap en futloos haar, ik laat het drogen et voila het hangt ;). Ik hoef mijn vriend ook echt niet te vragen of hij een staart in wil doen. Hij mag wel lekker mijn haartjes wassen. Vind ik altijd fijn :).

Toch wel raar idee he.... over 24 uur :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja inderdaad..

Ik heb net even mijn boodschappen gedaan(woon tegenover appie) voor komende dagen, lekker fruit en wat te drinken. De was draait, mijn staande wasrek heb ik ook al klaargezet.

Ga nu gauw ff op zn frans stofzuigen en dweilen,opruimen en schoonmaken daarna ff met de hond zwemmen, dan ff douchen en omkleden voor het voetbal vanavond.

Na het voetballen haren wassen en bed verschonen en proberen te slapen, hahaha

Morgenochtend nog even het vuilnis wegbrengen, de hond naar de oppas brengen en dan 2 uur rijden naar Bocholt.

Pfeeeeeeeew..Arna, jij hebt ze over 24 uur al, ik ga over 24 uur onder narcose.... :mellow:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja....zeg dat wel!

Heb mijn servies op het aanrecht gezet, daar kan ik dus nu ook makkelijk bij.

Heb er ook wel zin in hoor..

Ik droom de afgelopen nachten alleen nog maar over de operatie, ben niet heel nerveus nog, eerder heel nieuwsgierig naar het resultaat. Ik hoop dat ze niet te ver naar buiten zullen staan en dat ze niet te hoog zullen zitten. EN dat ze niet op opgeplakte kadetjes lijken.

ik ga nu stofzuigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames, bedankt.

Ik ben net thuis( was ff voetbal kijken) en ik vind het nu toch wel even zwaar.

Voelt als een afscheid, ook een beetje als verraad naar mijn eigen lichaam.

Maar ik wil al zo lang borsten.

Kleren zullen me leuker staan (denk ik) en ik zal me gemakkelijker voelen met strakke kleding/bikini/naakt..

Maar toch..dit is vrij definitief...

:unsure:

Maar we gaan er voor.. Ik hoop dat ze prachtig worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes morgen.

Ook ik heb ze even gedag gezegd hoor, en moest ook wel even slikken en denken daar gaan jullie..

Ik vond ze zelf even zielig haha, naa moet toch niet gekker worden ;)

Ik wil je ontzettend veel succes wensen en ik hoop dat ze heel mooi worden en je van je tubulaire borsten geen last meer zult hebben ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik vind ze nu ineens ook zielig.. En ik heb ineens allemaal zonnebultjes er op. Alsof ze protesteren!

Ik heb nog even goed in ze geknepen en ze leken voller?

En of ik van mijn tubulaire borsten af ben..ik hoop in godsnaam dat er niets meer van terug te zien is..

Dat ze niet alsnog in een puntje gaan staan.. :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijne deden de laatse dagen ook ineens hun best leek wel.

Zo van kijk we kunnen wel mooi zijn mogen we blijven? haha

Nee daar mag je vanuit gaan van niet!

Volgens mij komt het wel goed hoor, ja nu alleen toevallig bij dammeblanche niet maar mischien is dat gewoon een kwestie van indalen en vocht enzo.

Ik heb pas ook fotos gekeken en eigenlijk worden ze allemaal wel weer mooi :)

Komt helemaal goed morgen heb jij normale borsten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.