Ga naar inhoud

GoldenGirl : 12 juli 2010 : Dr. Kruppa : ACCZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 639
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Klopt had ik ook leek wel 5 maanden zwanger ;)

Schijnt door de narcose te komen..

Het wordt nu minder gelukkig :)

Je zwelt overal ook op door vocht ik kon mn schoenen zelfs even niet aan :unsure:

Na ,daar had ik nou weer es geen last van whahaha...ik word ook nergens dikker van zeg,mja een baby.tssss.

Had alleen maar vocht in me borsten men leken wel skipieballe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aaaaaaaaaaaah die Conny van ACCZ belde me net. Hoe het ging.

nou ik heb haar verteld dat ik vannacht op het punt stond 112 te bellen voor medicatie.

Ook zei ik diclofenac gebruikt te hebben, maar dat mocht niet zei ze.

Da's bloedverdunnend zegt ze

dus...

ook geen voltaren K meer??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat gek zeg heel veel klinieken geven diclofenac mee.

De eerste vijf dagen wordt aangeraden om een pijnstiller (vb paracetamol) en een NSAID (vb diclofenac) te nemen omdat de ingreep meestal toch wel pijnlijk is de eerste vijf dagen.

Op heel veel site van klinieken staat dit vermeld.

Daarvoor moet je het inderdaad niet nemen, dan werkt het bloedverdunnend tijdens de operatie.

Maar diclofenac wordt juist als eerste samen met paracetamol geadviseerd na pijn bij een bv.

Heel vreemd ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja joh heel raar.

Ik hoef nu al mijn band niet meer om :blink:

Iedereen werkt weer anders.

Hebben ze je wel verteld wat je dan wel nog mag (behalve paracetamol)

Heb ze gezien, hang borsten zal je nooit krijgen denk ik hihi.

Zie op die ene foto dat ze nog heel veel moeten indalen.

Wordt helemaal mooi straks,dual duurt maanden lang voor het uiteindelijke resultaat.

Kun je nagaan ze zijn nu al zo mooi :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze moeten idd nog eenheel end dalen, maar kan dat wel? Houdt de spier ze niet tegen?

Ik heb hooikoorts trouwens en moet om de haverklap niezen. Weet je hoe zeer dat doet :139:

Ze zeiden dat ik me gewoon moest redden met paracetamol...en rust.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik had tijdens operatie en erna slijm en verkouden en keelpijn en moest iedere minuut hoesten en niet zo een klein beetje ook..au

Ja hoor daalt allemaal mee ;)

Dat komt allemaal goed in der loop der tijd.

Ttss enkel paracetamol na een dual plane vind ik behoorlijk weinig.

Je kan ook je huisarts bellen he, doen ook veel meiden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aaaaaaaaaaaah die Conny van ACCZ belde me net. Hoe het ging.

nou ik heb haar verteld dat ik vannacht op het punt stond 112 te bellen voor medicatie.

Ook zei ik diclofenac gebruikt te hebben, maar dat mocht niet zei ze.

Da's bloedverdunnend zegt ze

dus...

ook geen voltaren K meer??

Hoe, geen diclofenac??? Ik heb dat voorgeschreven gekregen vanuit de WK in Genk. Wel in suppo-vorm dan; ik moet er één 's morgens en één 's avonds nemen. Zelfs het hele doosje uitnemen.. Verder kreeg ik voor de pijn panadol voorgeschreven en moet ik ook antibiotica nemen (Bactrim forte) die moet ik ook helemaal uitnemen natuurlijk. Verder neem ik nog een vitaminenkuur, schijnt ook goed te zijn. Maarja, elke dokter schrijft mss anders voor hé..zou kunnen. :unsure:

Die erge pijn gaat wel wat afzwakken hoor! Ik weet dat dat op dit moment niet veel helpt, maar hou je daaraan vast! Het leek bij mij idd eerst ook of er een vrachtwagen over me was gereden. Naar wc gaan kon ik alleen met hulp, zitten - liggen...alles deed zeer! Nu een viertal dagen later, kan ik toch mn pijnstillers al eens overslaan.

Veel sterkte hoor meid!!! Het wordt beter, écht!!! :147:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi,

ik heb net je foto's bekeken, maar zeg, jij kon de kleine boobs goed camoufleren! Dat was een enorme cleavage :35: !

Maar nu ziet het er al goed uit... wel nog gezwollen, maar dat heeft iedereen. Vooral met dit weer hou je volgens mij nog extra veel vocht vast. Toen ik net geopereerd was leek ik wel zwanger.

Ik hoop voor je dat de pijn snel afneemt. Dat is toch wat, zo achter/tussen de spier...

:43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Golden girl,

Hoe loopt het nu allemaal?? Is de pijn al iets afgenomen. :rolleyes:

Ik ben eigenlijk heel benieuwd naar je resultaat.

We hebben overeenkomstig dezelfde kliniek, ook anatomisch en dual plane. Ook ik heb wat buisvormige borsten. Zou je me je ww kunnen sturen, zou het erg graag zien.

Voor mij is het nu aftellen geblazen en ben eigenlijk behoorlijk nerveus aan het worden. :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey GoldenGirl,

Ze zijn echt mooi hoor! Zag net je nieuwe picjes! Hoop dat je pijn stilletjes aan beter gaat! Wens je ook een betere nacht!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.