Ga naar inhoud

GoldenGirl : 12 juli 2010 : Dr. Kruppa : ACCZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 639
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Ja kwartiertje meestal, hij tekent je af enzo.

Sommige pc's kan je nog wisselen omdat hun protheses op vooraad hebben liggen in allerlei soorten en maten, die werken meestal ook met pasprotheses tijdens de operatie zodat ze kunnen zien wat het mooiste staat.

Maar sommige bestellen enkel jou maatje en heb je verder geen keuze meer..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had twee protheses gepast, een C en een D.

Ik vond de D mooier staan en zei dat ik die wilde, die was ook op voorraad zei hij, dus dat was mooi.

Als ik in de cereform tabel kijk zie ik echter geen protheses hoger dan 430 die bij mij zouden passen (12,5 cm borst)

dan kom ik namelijk uit op de high profile en dat hoef ik nie..

Ik ga er maar vanuit dat die 430 groot zat wordt. Al vond ik ze in mijn hempie en pas bh maar puntig en raar, haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dan is dat het maximale wat er in kan bij je.

Anders kreeg je te brede protheses voor je pocket.

Das geen gezicht, had ik ook 11 cm pocket 13.5 cm brede prothese.

Laat maar lekker zo dus.

Kan best een D worden hoor, maak je daar maar niet te druk om ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee daarom...

enne, ben aan het afvallen, schreef het al eerder ergens.

Mijn omvang is 78. Dus ik schommel er een beetje tussen in. Draag zelf al 10 jaar 75a...

Maar kan dus best 80 b zijn.

Terwijl dat niet te zien is als je naar mijn 'blote foto's ' kijkt.

Met push up lijkt het wel al een c, maar ja.

Ik begin nu wel kriebels te krijgen.

Nog maar 38 uur ofzo!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja goed hoor :)

Maar niet straks ineens 10 kilo verliezen na je bv hoor, dat doe je bv nou ook weer geen goed ;)

Ja 78 hoort nog bij 80, zal straks dan wel 75 worden ;)

Nee geen 80 b gekkie. dan zou het zijn: 80AA :unsure:

Of mischien heb je wel gewoon 80 a?

75A= 70 B

80A= 75 B

Bij mij zal het straks denk een 80 c of een 75 D zijn, dat is een beetje het zelfde dan.

Ach nog even en je weet het! het gaat ineens zo snel, ben ook erg benieuwd hoor :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ohhhhh 80AA klinkt wel heel dramatisch. :unsure:

Ik zal wel 80 A hebben dan. Toen ik afgelopen jaar wat zwaarder was (emotie eter he)

sneden mijn bandjes ook altijd in mijn rug.

NU, zitten ze al een stuk lekkerder.

Ik moet nog 2,5 kilo en dan zit ik op mijn gewicht wat ik wil.

Dus komt helemaal goed!

Die omrekening van cupmaten begrijp ik helemaal niks van, hahahaha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

schrik niet,ik heb van ondermaat gewoon weer 75,alhoewel ik ook heel goed 80 aan kan,maar ik had ne ma operatie een bh van kliniek aan,en die zat echt goed strak,en dat was een ondermaat 95,eerlijk waar,schrok me de neten heey,hahahahahaha nu lach ik er hard om,maar toen schrok ik,wat een vocht,en over je dikke bolle opgezette buikkie maar te zwijgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aahh hier nog een emo eter <_<

Ik ga maandag weer beginnen met afvallen!

Ja ze zeggen dat het 1 ding scheelt, voorbeelden:

70 D staat gelijk aan 75 C staat gelijk aan 80 B.

Daarom kan het zo zijn dat bijvoorbeeld je tante die dik is en zware borsten heeft toch maar een D cup hebben.

Omdat haar omvang dan 120 is ofzo ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

er zijn wel bh, s ja die ik niet aankan in 75,weet ondertussen me merken wel nu,maar er zijn er die ik heel goed aankan,maar 80 is zelfde verhaal,sommige zitten mega goed,andere toch t elos na me zin,en het moet lekker stevig zitten he,anders heeft het geen functie,en ik draag al graag bh,s maar niet heus :46:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooooh dus we zien elkaar ook nog echt, haha grappig. Op dit moment ben ik nog redelijk rustig. Vraag me af of ik dat morgen ook nog ben.

Enne.... maar goed dat ik 6 jul op consult ben geweest. Toen hebben ze de 430 cc protheses met spoed besteld, zodat ze die maandag in huis zouden hebben :rolleyes:. Mag ik vragen waarom jij bh's hebt gekocht? Mocht je die zelf kopen? Of wil je die gewoon om af te wisselen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik reeg een tip van butterfly of moontje geloof ik, over een lekkere goedkope sportbh. En inderdaad, om af te wisselen. Zeker in de zomer wordt het broeierig warm in dat ding..

Dus als ik het goed begrijp is 80 b hetzelfde als 70D?????????? Dat is wel heel bizar..Dan kan ik op een bepaalde rekenmanier ook gewoon C hebben! :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij dual plane en achter de spier kan je er vanuit gaan dat je die krijgt ja.

Om je protheses naar beneden te duwen en op zn plek te houden en zorgen dat ze bij achter de spier niet omhoog schieten..

Ene kant zit het ook wel veilig hoor, das wel een fijn gevoel dat je ze niet voelt bewegen zeg maar.

En ja het zit vrij strak maar dat bepaal je zelf ho strak hij gaat (klittenband)

Moet wel zeggen je krijgt er hele gekke borsten van in kleding.

De bovenkant wordt plat en ergens onder ui komen dan 2 bulten zijwaarts te voorschijn haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.