Ga naar inhoud

GoldenGirl : 12 juli 2010 : Dr. Kruppa : ACCZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 639
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Nog even voor jou ;)

Jullie zijn misselijk door 2 dingen.

1 door de narcose eigenlijk moet je voordat je onder narcose gaat de dagen ervoor heel veel drinken, dat scheelt de helft maar goed daar hebben we nu niks meer aan ;)

2. doordat jullie niet eten! probeer echt wat te eten en dan heb ik het niet enkel over een crackertje en een hapje fruit, maar echt een flink stuk brood ofzoiets.

Zeker in combinatie met pijnstilling op lege maag daar wordt je heel misselijk van.

Probeer echt wat te eten en goed te drinken zodat je je lichaam zuiverd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

o zal zo ff kijken :)

Ja het komt echt door de pijnmedicatie en de manier vd narcose.

Sos geven ze je ook iets tijdens de narcose dat je minder misselijk bent erna.

Maar goed bij jullie dan denk net niet ;)

Als het blijft kan je ook medicijnen krijgen die de misselijkheid tegen gaat nu.

Tja en zo min mogelijk pijnmedicatie zou ook helpen, maar ja als dat niet te doen is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou het is dat je het zegt anders had ik het niet eens gezien ;)

Denk dat dat altijd wel int begin is hoor, zakt niet op de mm gelijk natuurlijk.

Ik heb nu ook in bh dat ik zie dat het ene borstlijntje verder doorloopt dan het andere :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij dual en achter de spier krijg je ook zwellig bij je oksels omdat de spier daar wijd is gemaakt enzo ;)

Die heeft aardig was te voorduren gehad het is dus logisch dat het juist daar opzwelt.

Ik ben nu 8 dgn verder en nog steeds vocht daar :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb niet het idee dat ze onder mijn oksels zitten. Wel nog steeds dat ze elk moment kunnen ontploffen.

Mijn moeder is net geweest, appeltje geschild, koppie thee gezet en een broodje gesmeerd.

Heb nu al 2 uur niet gespuugd, wel pijn in mijn buik. <_<

De pijn in mijn borsten(en rondom) begint af te nemen,maar kan nog niet zeggen dat ik me fit voel hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog steeds niet gedouched (VIEZE KLEDDER DAT IK BEN) en mijn bh ook nog niet uit gehad, wel een beetje los.

Ik durf gewoon nog niet.

Effe wennen aan mijn nieuwe lijf..

Ik moet wel veel plassen trouwens!

Ben even gestopt met de voltaren K/diclofenac, denk dat mijn maag dáár van streek van raakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja..zit ik net lekker, kan ik mezelf weer overeind takelen..

ben weer alleen nu, ben aan het hopen dat mijn misselijkheid minder wordt.

Hoe raak ik dat vocht in mijn buik kwijt? Want ik ging de operatie in met een strak buikie hoor..en ben nu net een drilpudding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ging ook pas na 3 dagen douchen... lekker stinken mag best, hihi.

Dat vocht in je buik is erg he? Dat had ik ook, leek wel zwanger. Maar troost je, na 3 weken is het wel weer weg. (het vocht dan.. mn vet zit er jammer genoeg nog..)

Van dicloflenac kun je wel misselijk worden. Sommige mensen moeten extra maagbeschermers slikken, wanneer ze dit elke dag slikken. misschien kun je beter op een andere pijnstiller overstappen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb eens een nierbekkenontsteking gehad en toen heb ik(foutje vd arts) ook diclofenac gekregen. Toen ben ik er heel erg ziek van geweest.

Nu durf ik ze niet meer hoor..Heb het 2 dagen geprobeerd, maar weet niet wat erger is, meer pijn, of constant spugen...

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.