Ga naar inhoud

GoldenGirl : 12 juli 2010 : Dr. Kruppa : ACCZ


Aanbevolen berichten

die band bied veiligheid,in begin kan je dat ding wel verfikken,erna na tijdje dragen,ben je hem gewend en kan je niet zonder,als je dan eens je bh uitdoet en bend,voelt dat erg raar,omdat je normaal die band omhebt hahahahahah

en wat is die paar weken op je leven voor de rest?niks,ff doorbijten als je hem krijgt,je krijgt er wat moois voor terug

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 639
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Vroeger kreeg je nooit een band bij achter de spier sinds wanneer hebben ze dit verschijnsel eigenlijk nou weer ontdekt dan?

Ik mocht hem 2 dagen af voor het bloeden dus is het zo belangrijk dan denk ik?

Ik moet hem 6 weken om, sommige 4, sommige 2 is 6 weken niet overdreven denk ik?

Maar ik vind mn bandje ok veilig hoor hihi.

Stond te douchen en had het gevoel of de protheses er zo uit konden vallen en bewegen is ook raar.

Nee hou ze maar stevig vast.

Ik kan me nog wel herinneren bij 1e bv dat ik snachts nog heel lang met sportbh heb geslapen, eng gevoel zonder haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 weken die band..... mmmm jeetje die bh wist ik, maar die band :unsure:. Kun je je uberhaupt wel een beetje kleden dan als je die band om hebt? En ziet het er dan nog ok uit ook? Of moet ik er maar vanuit gaan dat ik 6 weken voor l*l loop?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb al wel wat shirtjes en jurkjes gevonden die ik van onder kan aandoen en waarschijnlijk ook nog de bh weg moffelen, maar als ik dan rare platte boobs heb met bulten die aan de zijkant uitsteken, denk ik dat ik gewoon een lekker ruime grote trui aan trek :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Arna bij de foto van famke zie je hem op de 2e pagina.

Hij steekt wel snel boven je kleding uit, hij komt net boven je oksels zeg maar.

En je borsten vervormen erdoor dus zien er wel gek uit.

binnenkant armen voel je niet wel op je borsten een drukkend gevoel.

Nee spagetti tops is geen gezicht.

Gewoon een thirtje ofzo.

Niet te strak de 1e tijd krijg je zelf nika aan en uit ;)

Armen mogen niet te hoog en het doet pijn..

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn haar deed ik echt zelf op een staart hoor,gewoon me ellebogen tegen me lichaam gedrukt,koppie naar beneden en deed hem in,ookal iets minder strak ofzo,boeien!

en als dat echt niet lukte deed me zoon het nog wel,maar niet me vent,die kan dat echt niet vrees ik hahaha als ie me haar borstelt doet het al zeer,snapt niet dat je je haar vast moet houden geloof ik,laat staan als ie ff me staart moet maken :blink::83:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie echt enorm op tegen het herstel.

Woon alleen, ben alleen, steek mijn haar altijd op, heb een kat, een hond alleen maar V hals shirtjes...

haha..Wat doe ik mezelf aan!

Ik droom al 3 nachten achter elkaar dat ik in de kliniek ben, word half wakker, voel aan mijn borsten en dan besef ik pas dat het een droom is.

NU heb ik al, dat als ik op mijn zij/buik lig, dat ik wakker word: "ohnee, mag niet"

Kan je nagaan hoe ik er mee bezig ben...

Ik ga nu naar je link kijken Butterfly..!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.