Ga naar inhoud

GoldenGirl : 12 juli 2010 : Dr. Kruppa : ACCZ


Aanbevolen berichten

Oei..dat is slordig van ze zeg!!

Hoop dat ie snel opknapt..

Ik denk dat ik voor mijn bv gewoon een vertekend beeld had van hoe ze er uit zouden komen te zien.

Had mss een mvr Andersom plaatje in mijn hoofd? Soms heb ik wat aan en dan denk ik echt..waar zijn ze nou?

ook heb ik al een paar keer gehad, dat ik 's nachts wakker schrok omdat ik er op lag. Dan had ik het gevoel/idee dat ik ze uit de pocket duwde.

haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 639
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

mmm mevrouw Anderson..... misschien bij een volgende bv???? hahah

Ik heb nu wel altijd iets strak zittenden kleren aan, want dan vallen ze wel op. Maar als ik bijvoorbeeld een vestje draag is het al minder.

Achja, de laatste maanden zijn er wat centen uit gegaan naar nieuwe kleren :P

En dat gevoel ken ik denk ik wel een beetje. Ik had zelfs laatst het idee dat ik een borst moest terug duwen omdat hij niet meer op zijn plaats zat :unsure:

Alleen vriendlief kon het niet zien, dus zal mijn gevoel wel zijn geweest.

Hoe zitten de push ups bij jouw trouwens? En heb je nog steeds 75E?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi,

wel grappig om steeds dezelfde bevindingen te lezen hoor. Van mij hadden ze ook veel groter gemogen hoor, terwijl ze eigenlijk best groot zijn. Als ik de lotto win misschien. Nee ik ga er verder geen geld meer aan spenderen, beetje dure hobby :7: . Daarbij ziet manlief me aankomen....hij zou een rolberoerte krijgen

ik val nog steeds af, waardoor de borsten steeds meer projectie krijgen

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook aan het afvallen :). Ik woog 58 kilo en was lekker aan het snoepen geslagen. Rond de bv woog ik 63 en uiteindelijk was dat zelfs 66 geworden. (In 7 maanden tijd!!!) Ben nu in mijn 4de week van sonja en ik zit weer op 62. Dus gaat goed! Ook leuk om dan weer wat strakkere kleertjes aan te hebben :P

Nu nog push upje erbij :D

Ik ben alleen bang dat het zo raar aan gaat voelen. Voelt namelijk nog niet echt fijn om ze naar elkaar te drukken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

DankjeDankje :rolleyes:

mijn 'scharrel' komt zometeeen..en die stond er heel sceptisch tegenover, toen ik vertelde dat ik het ging laten doen. Was bang voor ballonnen effect en keiharde ballen.

Maar nu...hij kan er niet van af blijven en nou ja...hij raakt er behoorlijk opgewonden van... :blush:

(dat ik dan weer denk: "nee he, alwéééér?" :20: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha Golden, Zooo herkenbaar je verhaal!! ;)

Mijn vriend stond er ook zo tegenover, en nu ik het eenmaal heb gedaan vind hij het zoveel beter en mooier!

Hij kan er ook niet vanaf blijven..

Ach is alleen maar positief toch :D ?

Veel plezier met je scharrel..... ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.