Ga naar inhoud

GoldenGirl : 12 juli 2010 : Dr. Kruppa : ACCZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 639
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hihi, wat staat ons allemaal nog te wachten dames!!! Bultjes, stinken, beestjes....hola zeg :107:

En ik maar denken dat we elke dag er een beetje op vooruitgaan..

Dan zijn mn blauwe, beurse plekken nog niks vergeleken bij hetgeen gaat komen.. :39:

Zijn er zo nog van die "bijverschijnselen"?

Groetjes, K'tje

:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

ielllll jullie maken me bang!

Het gaat inderdaad wel beter met me, minder pijn, althans, hij is draaglijker.

Niet meer misselijk. Ik zit dus weer op mijn praatstoel :rolleyes:

Ik doe soms mijn bh los en dan hou ik ze even vast. Een flinke hand vol! Ik kriebel dan even enzo. Maar ze voelen nog niet 'eigen'.

Ik hoop trouwens wel dat ik ook een borstplooi ga krijgen. Nu liggen mijn wondjes op mijn ribbenkast, dat had dr dr ook gezegd, vóór de operatie. Omdat ik geen borstplooi had zouden ze er onder komen, maar dat zou vanzelf goed komen zei ie. Ze steken recht vooruit, haha.

Nou ben dus benieuwd. Zo jammer dat dat herstellen zo lang duurt he!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja maar die 94 word straks 96 ongeveer,want alles zit ingedrukt nu nog,wegens het dual plane plaatsen en het zit echt strak bij je,dit komt naar buiten nog,en je ondermaat word idd 75 dus een 75D en mischien zelfs nog wel een 75 E,want zo groot vallen de meeste bh,s niet meer,dussssss :153:

als je een 78 ondermaat hebt,is 75 ook beter he ,omdat je anders niet voldoende steun hebt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo hehe, had net even lekker de band af en bh los. Dat scheelt een hoop in de pijn(ook in mijn rug)

Heb gelijk even een foto gemaakt, van de zijkant (zie album)

Normaal als ik mijn hand er onder hield, was het ongeveer 2.5 vinger en dan was mijn tepel er. (check 'voor'foto)

Nu past mijn hele hand er onder...haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, als je het zo vergelijkt zie je dat je er flink op bent vooruitgegaan hé!!!! :136: Vind ze er toch ook van opzij al heel mooi uitzien hoor, vind het wel meevallen dat puntige waar je over schreef, ziet er in mijn ogen al heel normaal uit, niets meer tubulair! En als ze zakken wordt het automatisch ronder onderaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo ik heb vandaag even gedouched, met wat hulp van mijn moeder.

Ze is helemaal bijgedraaid t.o.v van de week, gelukkig.

Ik heb weer 2 nieuwe foto's in mijn album staan, er is een duidelijk verschil tuasen beide borsten, maar dat was al voor de operatie. Ik vind het wel héél apart dat ze vanaf de zijkant enorm lijken en van voren klein.

Ohja..en toen ik mijn bh uit had kon ik het labeltje zien..75D.. :01:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.