Ga naar inhoud

GoldenGirl : 12 juli 2010 : Dr. Kruppa : ACCZ


Aanbevolen berichten

Nou, ik vind ze vrij puntig, ook lijk je goed te kunnen zien waar mijn 'eigen ' borst zit. Er zit een soort knikje in..

of ben ik nou gek?

Vind wel meevallen, ziet er bij iedereen zo uit in 't begin (bij mij toch ook vind ik) maar zal zich nog vormen en dan zie je er volgens mij niets meer van! :D

Wat fijn van je moeder, uiteindelijk wint het moederinstinct zeker?! ^_^ Geniet ervan!

:49:, een D-cup, mooi toch!!! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 639
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Even een update, aangezien jullie zo meegeleefd hebben toen ik zo verrot was maandag en dinsdag.

Het is inmiddels vrijdag, de 4e dag NA de operatie, ofwel de 5e dag met boobies :1boobs: .

De ergste pijn is écht weg. Ik kom nog wel heel moeilijk overeind, maar ik kan bijvoorbeeld wel al weer op mijn hoofd krabben en de lichten aan doen. Wel heel langzaam allemaal hoor.

Op dit moment steken ze enorm. Een prikkende pijn alsof er een mes door heen gaat. Jeweetwel, ook als je een steek in je longen krijgt als je verkeerd ademhaalt, zó'n scherpe pijnscheut.

Vooral 's avonds (als ik mijn bed in duik) en 's morgens heb ik meer last.

Omdat ik niet de hele tijd binnen wil zitten, ga ik straks even met mijn moeder mee boodschappen doen. Kan ik achter het karretje steunen.

Daarna even naar de dierenwinkel.

Heb zelf al de hond uitgelaten (heb 'r gewoon los laten lopen) en me opgefrist en aangekleed.

Doe alles wel hééééél rustig aan. Iets wat totaal niet bij me past, want ik ren en vlieg altijd. :131:

duuuuuuuuus..wel verbetering maar nog lang niet pijnvrij geloof ik!

Ennnnnnn uiteraard weer nieuwe foto's in mijn album!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou het gaat de goede kant op! :43: Wat je beschrijft hoort er allemaal bij en ja, nog niet pijnvrij, is ook heel normaal! Maar gelukkig dus wel al veeel beter! Joepie! Foto's zien er ook heel goed uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, wat herkenbaar :). Hier gaat het ook stukken beter, alhoewel ik gister wel te veel heb gedaan. Die steken voel ik ook constant :mellow:. Ik kan nog niet op mijn rug liggen, maar wel al een heel stuk onderuit en ik kom dan ook weer op (met een klein beetje pijn).

Maar gister op de verjaardag van mijn schoonmoeder geweest, ging om 5 uur weg (ook nog cadeautjes kopen) en was om half 12 thuis. Ook nog even 6 uur achter elkaar geslapen super!

Ik zal zo weer even foto's kijken. Bij mij gaat het nu ook iets beter, maar kan geen foto's maken. de batterij is leeg en ik weet niet waar de oplader is :S. En vriendlief is niet zo'n ster in zoeken dus....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi GoldenGirl, mja meid..die pijn moet je er in het begin bijnemen hé :wacko: ...maar toch al super dat je zo al iets meer kan doen! Rustigaan hé, elke dag zal het wel wat beter gaan! Fijn dat je moeder zo is bijgedraaid, meen ik echt!!!

Ik was ook zo bang om het mijn moeder te zeggen..Zij heeft kanker en heeft al zoveel operaties moéten ondergaan..dat ik zo bang was voor haar reactie op mijn beslissing. Ik was bang dat ze dat niet zou begrijpen en haar reactie was zo lief!! Goh, er viel een pak van mn schouders toen! Ik ben dan zelf 45 jaar, maar toch... :3:

Die steken en ook gekriebel heb ik ook nog. Ik zit dan ook nog's met prachtige kleurtjes op/rond mn borsten, maar ja..tzal wel beter worden. En jij een D cup, wow!!! Nog's proficiat hoor, ze zijn nu al prachtig! :43: Liefs, K'tje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, wat herkenbaar :). Hier gaat het ook stukken beter, alhoewel ik gister wel te veel heb gedaan. Die steken voel ik ook constant :mellow:. Ik kan nog niet op mijn rug liggen, maar wel al een heel stuk onderuit en ik kom dan ook weer op (met een klein beetje pijn).

Maar gister op de verjaardag van mijn schoonmoeder geweest, ging om 5 uur weg (ook nog cadeautjes kopen) en was om half 12 thuis. Ook nog even 6 uur achter elkaar geslapen super!

Ik zal zo weer even foto's kijken. Bij mij gaat het nu ook iets beter, maar kan geen foto's maken. de batterij is leeg en ik weet niet waar de oplader is :S. En vriendlief is niet zo'n ster in zoeken dus....

Fijn voor je ArNA dat het bij jou ook een stuk beter gaat!! Liefs, K'tje :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

fijn t elezen dat het zo goed gaat momenteel,je hebt het ergste gehad nu.

en over de vorm...ik had dat zelf in het begin hoor,boobs in een punt recht naar voor staan,en ik zie dat zoiezo erg vaak voorbij komne,even een voorbeeldje Zazoo,kijk ook haar foto,s maar eens en zo heb je er nog meer,over een kleine maandje zijn ze ronder :1bouncingboobs::1bouncingboobs:

ook erg goed dat je eens wandeld tussendoor,scheelt je enorme stijfheid :rolleyes:

ga zo ook eens je nieuwe foto,s bekijken....ben benieuwd

en niet meer te veel bacardi-cola he

voor je weer op de plee zit met bakkie onder je neus :4::6::4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyyy

vandaag de hele dag op pad geweest,voor het eerst een blousje aan, door de bh werd alles plat gedrukt dus mijn omgeving zag het niet echt natuurlijk.

Ik voel me echt steeds beter!Zit nu even met mijn bh los, ze worden al wat zachter!! :1big_boobs:

Moontje, ik ben benieuwd hoe ik er uit zal zien met ronde borsten..Heb al zo lang als ik me kan herinneren van die puntige krengen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is je afspraak bij kruppa nog gelukt?

Mijn schoonouders zijn vandaag langs geweest. Even boodschapjes gedaan en het huishouden. Toen hebben ze me ontvoerd en heb ik weer daar gegeten. Hartstikke lief van ze.

Volgens vriendlief gaat het hier ook de goede kant met mijn :1boobs:. Zie het zelf nog niet echt, maar goed. Moet wel zeggen dat de bh met de minuut meer gaat knellen, echt heel hinderlijk :(.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey GoldenGirl,

Ben je topic een beetje aan het lezen.

Fijn voor je dat het weer goed gaat. Hoe is het vandaag gegaan met boodschappen doen?

Ik kon namelijk geen karretje duwen, haha. Zo raar. Kan wel alles in het rek pakken, maar duwen gaat niet!

Ik had voor mijn operatie ook bijna niets. Vind je het nu ook niet vreemd als je in de spiegel kijkt?

Zo leuk he, om over een paar weekjes mooie truitjes, lingerie en bikini's te kopen!!!

EINDELIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Liefs Jessica

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jessica, welkom in mijn topic, haha.

Mijn moeder was mee met boodschappen doen, ik liep er maar wat achter aan te sjokken hoor..

Ikvind het heel vreemd om mezelf met tieten te zien.

Als ik ze recht van voor zie, dan zie ik ook nog wel mijn ouwe borstjes. Maar van opzij....woejoooowwww..

Ik zit er veel aan, aaien, kriebelen. Zo wen ik er het meest aan.

Zijn ze bij jou al lekker zacht?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi, wel grappig om te lezen dat er toch zoveel vrouwen ontevreden zijn over hun :1boobs: hé...dat zou je "vroeger" zo niet gezegd hebben...ik bedoel, ik had altijd het gevoel dat ik alleen maar worstelde met mn minderwaardigheidsgevoel over mn boobies. En ookal zijn ze nog niet helemaal genezen en heb ik nog wat beurse plekken, ik zou ze niet meer willen missen hoor, o nee :136: Kben trouwens net naar de apotheek geweest en heb Arnica zalf gehaald van A.Vogel. Mag niet op een open wonde worden gesmeerd, maar zou nog beter werken als de druppels?? We zien wel...we smeren het er wel op :rolleyes:

GoldenGirl, fijn dat je je al een heel stuk beter voelt!!! Liefs, K'tje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey!

net even je foto s bekeken, mooi hoor! ziet er al goed uit vind ik!

@ k"tje: ik heb de arnica tabletjes geslikt(gestart 1 week voor de operatie t/m 2 wkn PO) geen idee eigelijk of zalf beter werkt als de druppels...... het blijft tenslotte ook homiopatisch

liefs liz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, ik zag het op de foto ja, ik zie hem in het eggie niet.

Is dat een blauwe/beurse plek ofzo??

Ik ben vandaag minder paracetamol aan het slikken, gister nog gewoon trouw om de 5 a 6 uur 2 stuks..

Ben vandaag wel héél erg moe. Vannacht wel lekker geslapen, maar denk dat mij lichaam nu pas tijd neemt om bij te komen, zit te knikkebollen op de bank.

En jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was vanmorgen om half 7 wakker, maar niet omdat ik niet kon slapen <_<. Vriendlief moest vroeg weg, maar verders wel aan 1 stuk geslapen, heerlijk!

Vanmorgen 2 paracetamol en daarna niets meer.

Die plek is denk ik idd een beurse plek. Zag hem 2 dagen geleden al bij mij en het was ook net of er iets vocht onder zat. Maar dat is nu helemaal weg, alleen nog geel. Vind het nog meevallen, sommige hebben meerdere blauwe plekken had ik al gezien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie ze geloof ik ook veranderen, met name mijn tepels, waar het vocht nu ook bijna uit is.

Heb er een van een uurtje geleden in gezet. (check de pijnstillers op mijn nachtkastje, hahahaha)

Inderdaad, al een heel verschil je tepels, ze zijn nu al minder puntig maar beetje afgevlakt, mooi hoor! :136: Gaat de goede kant op! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.