Ga naar inhoud

GoldenGirl : 12 juli 2010 : Dr. Kruppa : ACCZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 639
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Pfew..Over een klein uurtje gaan we de auto in.

Ik voel me alsof ik moet afrijden!!

Ik wil jullie nu alvast bedanken voor alle steun!

Heel fijn, want ik kan het eigenlijk met weinig mensen delen. Mijn ouders staan er niet echt om te springen en een partner heb ik niet.

Een paar vriendinnen weten het en steunen me, maar kunnen niet bij me zijn(vakantie, baby etc)

Gelukkig is er 1 die mee gaat. Een ander ging proberen om speciaal naar Bocholt te rijden om bij me te zijn als ik een beetje bij mijn positieven kom. Maar weet nog niet of dat gaat lukken.

Zucht...

MIj kennende staat er vanavond een operatieverslag online, maar het ligt er even aan of ik me jofel voel.

Tschuss!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Komt allemaal goed, morgen lekker in bed blijven en heb je het ergtse al weer gehad ;)

Ben ook helemaal zenuwachtig voor je, ik zat toen ik thuis was ook meteen op bf haha.

Heb laptop dus ja dat kan makkelijk liggend op de bank :)

Tot nu toe staat er nog geen file op de A1 gelukkig ;)

SUCCES

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou meid, als je dit leest ben je waarschijnlijk de trotse eigenares van een paar mooie, wrsl nog wel pijnlijke :1bouncingboobs: Ik hoop gauw iets van je te horen!! Ik duim voor je vandaag en weet dat ookal je mss alleen bent, je je nooit alleen hoeft te voelen!! Er zijn een heel pak lieve schatten van mensen die met je meeleven en aan je denken...en daar ben ik er ook ééntje van :147:

Ontzettend veel sterkte!! Liefs, K'tje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar ben ik weer!

godskelere wat heb ik een pijn!!! :102:

MIjn vriendin is nét weg, ze is 12 uur lang bij me geweest en hoewel de anesthesist het niet prettig vind dat ik alleen ben, heb ik haar gezegd dat ik me prima kan redden voor de komende 2 uur(mijn moeder komt zo)

HIer mijn verslag:

Om 11:30 kwamen we aan in de kliniek, die nogal goed verstopt zat achter een kledingwinkel die begint met een E en eindigt op sprit.

We werden opgevangen door een Duitse mevrouw, die ook alleen maar Duits tegen me/ons sprak.

Aangezien het enige wat ik in het Duits kan zeggen "Schade Deutschland, alles ist vorbei" begreep ik er niet zo veel van. Mijn vriendin wel en die tolkte.

Om 12:00 werd ik opgehaald door een Duitse verpleegster en die begon ook te ratelen tegen me.

Ik verstond er weer geen klap van maar het kwam er op neer dat ik me in een soort 'sluis' moest omkleden, in een mooi operatiehemdje, haren in een badmuts en zwembadsloffies aan.

Terwijl ik me omkleedde kwam de anesthesist van alles bespreken met me.

De arme man werd ietwat verlegen omdat ik in mijn stringetje voor hem stond, dat was wel schattig.

Gelukkig kwam Conny van ACCZ er bij om te tolken. Wilde namelijk wel zeker weten dat er niets geks stond te gebeuren. Leuke vent, lieve glimlach en na het aanbrengen van het infuus ging hij weer weg.

Toen kwam dr. Kruppa en mijn hart schoot even in mijn keel. :18: MOEST IK AL???

Maar nee.. De dokter kwam foto's maken, uitleggen wat er ging gebeuren, een kunstwerk op mijn a cup tekenen en eventueel vragen beantwoorden.

Ik heb erg gelachen met de man, hij heeft erg droge humor, maar je moet er even doorheen prikken.

10 minuten later kwam een verpleegster me halen, dekentje om en naar de OK.

Daar mocht ik op de tafel gaan liggen, armen recht opzij. Een voor de bloeddruk meter en 1 voor het infuus.

Al gauw kwamen ze met een kapje zuurstof aan en werd ik duizelig.

Ik zei nog:"oh, nu wordt ik draaierig"

en weg was ik....

Het volgende moment wat ik me herinner is dat ik geroepen werd en het eerste wat ik vroeg was:"Is het al gebeurd!?"

Waarop dr. Kruppa mijn handen pakte en zei: "Ja, voel maar".

Het moment daarna lag ik in het halletje er naast, in de uitslaapkamer. Ik besefte ineens dat ik kort over de anesthesist gedroomd had en dat vond ik kennelijk nodig om mede te delen :blush:

Nadat ik een half uur op de uitslaapkamer lag, werd de pijn voor mij ondraaglijk.

Pijn in mijn ribben, mijn wonden, mijn spieren..Ik gaf aan middels een kaartje dat het '9' was, op de schaal van 10 en ik kreeg 2 pilletjes.

Een kwartier daarna werd ik in een rolstoel naar mijn kamertje gebracht, waar ArNa en haar vriend ook waren.

ArNa had zo te zien ook flink wat pijn.

Ik ben rechtop in bed gaan zitten, omdat mijn bed stuk was en ik dus niet lekker chill kon liggen.

Maar ik vond het wel best. Rechtop deed het minst zeer namelijk.

Nadat ik een broodje met jam, koppie thee en een jus d'orange naar binnen had gewerkt, werd ik door die lieve Conny nog even geholpen met aankleden.

dr. Kruppa is ook nog een keer of 4 bij me wezen kijken. Hij was zo lief voor me en zei dat alles goed was gegaan, dat mijn borsten recht stonden, lateraal zei hij geloof ik.

Wel dat mijn wonden wat lager dan de plooi zitten, omdat mijn borst nog moet zakken.

Dat wordt dus schrikken morgen :blink:

(als ik dan al durf te kijken)

Ik heb dezelfde consructie als Famke aan had op haar foto's in haar album.

Een mooie zwarte sport BH (met ritssluiting voor) en een witte judo band die me nu al irriteert.

Het is heel erg wennen om je armen/borstspier niet te gebruiken.. Ik heb natuurlijk juist NU jeuk op mijn hoofd en dan merk ik dat ik behoorlijk invalide ben..

Nou moet ik zeggen dat ik een mietje ben, wat pijn betreft.

Maar echt...ik vind het bijna ondraaglijk. :23:

Bedankt allemaal voor de lieve woorden.. Heb ook een lieve PB gehad.

Ik ben inderdaad alleen, woon alleen, (nou ja met mijn hond en kat) maar ik heb gelukkig een lieve vriendien en moeder die me helpen waar ze kunnen.

Vind het nu wel even lekker dat ik alleen ben. Kan ik even vloeken en tieren, slapen als ik wil..

Ik heb trouwens bedacht dat ik op de bank ga slapen vannacht. Heb zo n lounge bank met extra diep zitgedeelte. Ik kan de tv aangooien dan en mezelf lekker op de bank nestelen. Aangezien de bank hoger is, kom ik daar makkelijker vanaf dan helemaal uit mijn bed..

Nou..

ik ga nu even in de relaxmodus.

Bedankt allen en i'll keep you posted.

Ohja, ik heb al 1 foto vanmiddag in de kliniek gemaakt. Die zet ik nu even in mijn album. Wel met BH aan..!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prachtig verslag!

Ja wat een pijn he :( jeetje meid ik hoop dat het vanacht en morgen voor je te doen is.

Bij mij viel het op de dag dat het gebeurd was eigenlijk nog wel mee namelijk, maar die nacht en ochtend ppff.

Bank is dus zeker goed idee :D

En als je niet kan slapen ben ik vanacht vast ook nog wel online ;)

Wel vervelend trouwens dat ze allemaal duits spreken daar :blink:

Ik zou toch graag weten wat er gezegd wordt :rolleyes:

Maaruuhh zie je al verschil? qua grote dan he ;)

Wat is je ww ook alweer??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahhh stelletje gekke meiden :131:

Zoveel is er nog niet van te zien!

Enne..ik had ook de lelijkste van het bf vóór de operatie, dus nou ja..het resultaat kan alleen maar meevallen.

Ik ben heel nieuwsgierig, maar de pijn weerhoudt me nog even van het uittrekken van band en bh.

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.