Ga naar inhoud

GoldenGirl : 12 juli 2010 : Dr. Kruppa : ACCZ


Aanbevolen berichten

Iedere pc heeft meestal wel een eigen voorkeur.

Maar die wordt ook behoorlijk beïnvloed door de marketingstrategieën van de prothesefabrikanten.

De anatomische is duurder en brengt dus meer geld in het laatje!

En de hele mediatoestand over lekkende protheses van jaren geleden (de oude generatie zachte protheses) speelt dit nog eens extra in de kaart.

Gelukkig zijn er ook pc’s die door de jaren heen weer terugvallen op de ronde protheses, en alleen anatomische plaatsen als de klant dat zelf liever wil.

Aan een anatomische prothese houd een arts/kliniek simpelweg meer geld over.

Ze verkopen ze voor een hogere prijs dan eigenlijk nodig is.

Er zijn inderdaad zelfs artsen die hier extra provisie over krijgen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 639
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Iedere pc heeft meestal wel een eigen voorkeur.

Maar die wordt ook behoorlijk beïnvloed door de marketingstrategieën van de prothesefabrikanten.

De anatomische is duurder en brengt dus meer geld in het laatje!

En de hele mediatoestand over lekkende protheses van jaren geleden (de oude generatie zachte protheses) speelt dit nog eens extra in de kaart.

Gelukkig zijn er ook pc's die door de jaren heen weer terugvallen op de ronde protheses, en alleen anatomische plaatsen als de klant dat zelf liever wil.

Aan een anatomische prothese houd een arts/kliniek simpelweg meer geld over.

Ze verkopen ze voor een hogere prijs dan eigenlijk nodig is.

Er zijn inderdaad zelfs artsen die hier extra provisie over krijgen ;)

Je hebt ook pc's die gewoon kijken wat in het geval van de klant het beste is! Mijn pc gebruikt bijvoorbeeld altijd ronde en toch heeft ie mij anatomische aangeraden! Je moet gewoon ook vertrouwen hebben in je pc, dat ie doet wat voor jou persoonlijk het beste is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey GoldenGirl,

Grappig, dat je precies hetzelfde gaat krijgen als ik. Misschien zie ik je ook nog wel in de wandelgangen. Ik moet om 11 uur aanwezig zijn.

Hoe heb je geslapen vannacht?

Ik ben maar wat minder fanatiek aanwezig geweest hier :unsure:. Het enige wat ik nog kon doen is op zoek naar borsten waar ook rond de 400cc geplaatst was :blush:.

Maar goed, nog 2 nachtjes!!!! en dan is het zover voor ons beide.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet om 12:00 aanwezig zijn, dan lig jij op de OK

Kan hij op jou oefenen , en dan een uur later bij mij het zelfde doen!

Grappig hoor.

Wie weet zien we elkaar.

Ik zie er uit als op mijn avatar. Grote krullenbos. Een vriendin van mij zal meegaan.

Ik ben trouwens (nog)niet zenuwachtig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

O andersom dus..

Maar dat maakt ver niet uit hoor, je ziet elkaar nog.

Dus als zei om 11 uur wordt geholpen is ze 12 uur klaar, half 1 weer vrij helder en zal je meestal als alles goed gaat na 2 uurtjes weg mogen ongeveer half 3 zeg maar.

De ander is om 1 uur klaar en half 2 weer helder dus zien jullie elkaar dan nog een uurtje. ;)

Meestal ben je met zn 3en. ene net klaar andere op ok en de ander wachten tot ze aan de beurt is.

Beetje lopende band idee ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja en je arts wil je ook vaak nog even gedag zeggen enzo dus als jij eruit komt zal hij even praten met arna dat alles goed is gegaan enzo.

Binnen een uurtje ben je nog niet weg ;)

En als je drains krijgt of niet lekker bent duurt het vaak nog wat langer allemaal, vroeger moest je vaak hele dag blijven of zelfs een nacht.

Nu sta je soms binnen 4 uurtjes alweer buiten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk hoor. Nou ArNa, zie je dan daar!

Ik heb vandaag 2 sportbeha's gekocht, bij de H*ma. Kreeg een tip gister, ben gelijk gegaan, nu ik nog kan lopen, haha.

Weet natuurlijk niet op welke maat ik uit kom, maar dan ruil ik ze gewoon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy Goldengirl..

Heb net heel je topic doorgelezen...

En wat goed dat je zo snel aan de beurt bent.. 430 cc is een BESTE CUP136.gif !

Mag ik je vragen wat je cup maat nu is en hoe lang je bent?

Ik neem eind volgende week mijn beslissing (waar en door wie ik het laat doen)

Ik heb zelf een A cup en wil een volle C of zelfs een D cup (omdat ik heel veel lees dat 'nep' tietuh vaak veel kleiner lijken dan 'natuurlijke' tietuh ..Ik hou je topic in de gaten..

Zou ik je voor foto's mogen zien?

Heel veel succes en een spoedig herstel53.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel Rochella, ik hoop dat dat lukt.

Zoals je hierboven kunt lezen heb ik een A cup, met tubulaire borsten. Ze zijn puntig en heb weinig borst onder mijn tepel(heb niet echt een borstplooi)

Ik zal je zo even pb-en voor mijn ww, waar je voor-foto's kunt vinden.

Ik ben 1.67 en momenteel 67.5 kilo (ben aan het lijnen, 5 kg afgevallen afgelopen 6 weken)

Ik wens jou nog veel succes met het zoeken van een geschikte arts en de juiste hoeveelheid cc!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Das niet te voorspellen.

Bij de 1 met 400 cc krijgt een F cup de ander blijft steken op een Ctje.

Het ligt er ook aan hoe smal je omvang is (hoe smaller hoe groter de cup)

Ook ligt het aan de spier plaatsing, achter en dual verlies je zo 50cc mee.

En dan nog aan allerlei factoren bouw, weefsel etc etc.

Ik zou schatten een dikke C ;)

Ze zeggen weleens dat 150cc 1 cupmaat is, dan zou je bijna een D halen, maar goed er gaat wat af voor de dual.

En je bent ook niet heel magertjes, omvang 80?? dus ik zou denken een dikke C :)

Maar goed zou ook best D kunnen worden hoor ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes hoor, je bent bijna aan de beurt!!

Zelf de 19e, dus ga zeker je berichten lezen. Wie weet gaan er toch nog wat CC's bij.

De berichten over CC's en uiteindelijke Cupmaat zijn zo wisselend, moeilijk te voorspellen wat het gaat worden. Dat lieten ze bij mij ook een beetje los bij het Accz. Ging meer om wat je mooi vindt.

Good luck alvast!!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.