Ga naar inhoud

Vergoeding in 2017?


Kattie

Aanbevolen berichten

Ik had 70 aa en nu weet ik nog niet de maat. Maar schatting van best_boobie is het zicht een volle C en bh sommige merken zal een D of E passen. Binnenkort maar eens passen. 

 

Wel grappig, want ik vind ze niet zo groot. Er is 345cc in gegaan. En met 300 cc heb jij grote ballen @Jenni95 ik word bijna jaloers! Vooral in hemdjes/truitjes valt het mij tegen.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,2k
  • Created
  • Laatste Reactie
8 minuten geleden zei Monstrea:

Ik had 70 aa en nu weet ik nog niet de maat. Maar schatting van best_boobie is het zicht een volle C en bh sommige merken zal een D of E passen. Binnenkort maar eens passen. 

 

Wel grappig, want ik vind ze niet zo groot. Er is 345cc in gegaan. En met 300 cc heb jij grote ballen @Jenni95 ik word bijna jaloers! Vooral in hemdjes/truitjes valt het mij tegen.  

Ja dat ze niet zo groot lijken vind ik echt door de sportbh komen, want als die uit is zijn ze al wat groter.  Ik denk dat jij wel op een D/E zal uitkomen als ik minder dan jou heb. 

Truitjes en hempjes kan ik nog niet echt aan alleen loszittende kleding jammer genoeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Jenni95:

Ja dat ze niet zo groot lijken vind ik echt door de sportbh komen, want als die uit is zijn ze al wat groter.  Ik denk dat jij wel op een D/E zal uitkomen als ik minder dan jou heb. 

Truitjes en hempjes kan ik nog niet echt aan alleen loszittende kleding jammer genoeg.

Ik vind ze nog echt klein net iets aan. Maar als ik ga passen voor bh.s zal kleding hopelijk ook mooier vallen. 

 

Ik deed de eerste dagen de topjes via mijn benen aan. 

 

Goed herstel verder! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Monstrea:

Ik had 70 aa en nu weet ik nog niet de maat. Maar schatting van best_boobie is het zicht een volle C en bh sommige merken zal een D of E passen. Binnenkort maar eens passen. 

 

Wel grappig, want ik vind ze niet zo groot. Er is 345cc in gegaan. En met 300 cc heb jij grote ballen @Jenni95 ik word bijna jaloers! Vooral in hemdjes/truitjes valt het mij tegen.  

 

Ik kom ook van helemaal plat en ik heb 450 cc gekregen omdat ik brede schouders heb. Moet eerlijk bekennen dat ik ze ook niet zo heel groot vind (nu 2 wk po). Zou ik eens foto’s van jullie mogen zien om te vergelijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor diegene die het vergoed hebben gekregen: de klinieken die ik heb gesproken zeiden allemaal dat je het zelf eerst moet voorschieten om achteraf de kosten bij de zorgverzekering te kunnen declareren. Hebben jullie dat op deze manier gedaan?

Behalve diegene die dan via het ziekenhuis laten doen natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Annefleurx:

Voor diegene die het vergoed hebben gekregen: de klinieken die ik heb gesproken zeiden allemaal dat je het zelf eerst moet voorschieten om achteraf de kosten bij de zorgverzekering te kunnen declareren. Hebben jullie dat op deze manier gedaan?

Behalve diegene die dan via het ziekenhuis laten doen natuurlijk.

Ik ga via Bauland kliniek en hier heeft mij niemand iets over gezegd dus ik denk het niet hoor :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Annefleurx

 

3 uur geleden zei Annefleurx:

Voor diegene die het vergoed hebben gekregen: de klinieken die ik heb gesproken zeiden allemaal dat je het zelf eerst moet voorschieten om achteraf de kosten bij de zorgverzekering te kunnen declareren. Hebben jullie dat op deze manier gedaan?

Behalve diegene die dan via het ziekenhuis laten doen natuurlijk.

Bij mij hebben ze het hele bedrag gedeclareerd heb niet het bedrag moeten voorschieten ik zit bij unive, 

alleen me eigen risico heb ik moeten betalen. 

Heb het bij bergman clinics laten doen. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minutes ago, Michelle788 said:

@Annefleurx

 

Bij mij hebben ze het hele bedrag gedeclareerd heb niet het bedrag moeten voorschieten ik zit bij unive, 

alleen me eigen risico heb ik moeten betalen. 

Heb het bij bergman clinics laten doen. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Waarschijnlijk werkt Bergman Clinics anders! Ik heb oa Velthuis en Boerhaave gesproken en beiden zeiden dat je het eerst zelf moet betalen om vervolgens het gedeclareerd te krijgen van je verzekering. Ook al heb je van te voren toestemming. 

 

Ben zelf ook vorig jaar naar Bergman geweest maar dat vond ik geen fijn gesprek dus die viel af. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minutes ago, Rozesaregold said:

Volgens mij hoef je het bij Velthuis ook niet voor te schieten, hoor. Dat is wat ik heb begrepen althans :)

 

Jawel hoor. Ben er afgelopen week geweest en dit werkt zo met deze vergoeding bij Velthuis. Dit heeft ze nog met nadruk gezegd.

 

Tenzij er tussen verschillende Velthuis klinieken verschil zit maar lijkt mij niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb bij Quole in waalre alleen de protheses betaald en de rest loopt rechtstreeks via de verzekering. Ik heb zelf 1500,- betaald Mentor CohesiveIII anatomisch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze hebben gisteren de aanvraag gedaan en ik kan eindelijk zeggen dat ik de goedkeuring binnen heb! Ik ben zoooooo blij dat ik heb volgehouden nadat het vorig jaar is afgewezen en ik ben overgestapt. 

Ik ga het bij Velthuis laten doen en heb Univé als zorgverzekering! 

 

Kan niet geloven dat het gaat gebeuren. Nu nog het juiste cc kiezen, ik twijfel nl heel erg. Ik wil nl niet te weinig laten doen maar ook niet veel te veel. Maar zeker niet al die moeite voor dat beetje extra. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Rozesaregold
17 minuten geleden zei Annefleurx:

Ze hebben gisteren de aanvraag gedaan en ik kan eindelijk zeggen dat ik de goedkeuring binnen heb! Ik ben zoooooo blij dat ik heb volgehouden nadat het vorig jaar is afgewezen en ik ben overgestapt. 

Ik ga het bij Velthuis laten doen en heb Univé als zorgverzekering! 

 

Kan niet geloven dat het gaat gebeuren. Nu nog het juiste cc kiezen, ik twijfel nl heel erg. Ik wil nl niet te weinig laten doen maar ook niet veel te veel. Maar zeker niet al die moeite voor dat beetje extra. 

 

Yaaay! Wat fijn dat het goedgekeurd is!! :D Wanneer heb je je eerste consult? Of heb je dat al gehad? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-3-2018 om 18:00 zei Annefleurx:

Heb al mijn eerste consult gehad en wacht nu op een operatie datum! 

Heyyy jij ook gefeliciteerd...je heb gelukkig snel een goedkeuring gehad..hihi ik heb 1 week moeten wachten pas ..zit ook bij Unive. Had eerst Vgz maar ben in Januari special hiervoor geswitcht.:136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 25-3-2018 at 7:36 PM, anoniem89 said:

Heyyy jij ook gefeliciteerd...je heb gelukkig snel een goedkeuring gehad..hihi ik heb 1 week moeten wachten pas ..zit ook bij Unive. Had eerst Vgz maar ben in Januari special hiervoor geswitcht.:136:

 

Thanks!! Ja was verbaasd dat ik na 1 dag al wat hoorde! Ik was ook speciaal overgestapt naar unive hiervoor. 

 

Wanneer wordt je geopereerd? Ik kom volgende week al maar is niet te regelen met werk. Dus nu begin mei waarschijnlijk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 25-3-2018 at 10:34 AM, littlepony said:

Ik heb vrijdag Mn eerste consult in het ziekenhuis. Begin het aardig spannend te vinden..... 

dan word als het goed is ook de aanvraag verstuurd.

 

heeft iemand nog tips? 

 

Vragen of de chirurg aplasie en geen borstplooi in de aanvraag kan zetten. Wilt ie dat niet doen dan zou ik niet de aanvraag door hen laten versturen en misschien eerst even gesprekken aangaan met andere klinieken! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.