Ga naar inhoud

Vergoeding in 2017?


Kattie

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,2k
  • Created
  • Laatste Reactie
2 minuten geleden zei Veraxx3:

@anoniem89 Wachten duurd lang he! Mijn aanvraag is maandag ingediend =)

 

Pc adviseerde me max 240cc te doen maar lijkt me zo weinig.. 

Ja hou me op.  Heb net alweer gebeld. Nog niks bekend. Helaas. Ze konden ook nog geen datum geven bij de kliniek omdat ze eerst een goedkeuring nodig hebben. En de wachtlijst loopt al op voor Mei zowiezo pas. Dus daar ben ik wel minder blij mee. Ben al zolang bezig. Maar goed positief blijven. Wat is je lengte en gewicht wn welk soort implantaat krijg je? Ik ben 1.60 , 51kg en  72cm omtrek krijg 315cc Motiva Full.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei anoniem89:

Ja hou me op.  Heb net alweer gebeld. Nog niks bekend. Helaas. Ze konden ook nog geen datum geven bij de kliniek omdat ze eerst een goedkeuring nodig hebben. En de wachtlijst loopt al op voor Mei zowiezo pas. Dus daar ben ik wel minder blij mee. Ben al zolang bezig. Maar goed positief blijven. Wat is je lengte en gewicht wn welk soort implantaat krijg je? Ik ben 1.60 , 51kg en  72cm omtrek krijg 315cc Motiva Full.

He das balen ook nog lange wachtlijst!

 

Ik ben 1.70 en weeg 53kg, omtrek weet ik niet precies ik draag meestal van bh 75 want 70 zit te strak. 

 

Ik weet niet wat voor implantaat vergeten te vragen, heeft hij ook niet gezegd. Als ik goedkeuring krijg maar is goed uitvragen =) op t forum lees ik overal dat meiden van ong. mijn gewicht en lengte rond de  300cc zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Dagpauwoog:

Ik ben 1.68m en weeg 52kg en krijg 255cc MX Anatomisch,Dual plane van Natrelle

Ik ben echt heel benieuwd naar jou resultaat, zou ik na de operatie een foto van jou mogen zien? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden zei Veraxx3:

He das balen ook nog lange wachtlijst!

 

Ik ben 1.70 en weeg 53kg, omtrek weet ik niet precies ik draag meestal van bh 75 want 70 zit te strak. 

 

Ik weet niet wat voor implantaat vergeten te vragen, heeft hij ook niet gezegd. Als ik goedkeuring krijg maar is goed uitvragen =) op t forum lees ik overal dat meiden van ong. mijn gewicht en lengte rond de  300cc zitten.

Ja indd dat heb ik ook 70 bh zit echt te strak. Ja je kunt met mij niet zo vergelijken dan indd. Ik vind het ook wel wat weinig klinken. Maar het valt bij iedereen anders uit. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
9 uur geleden zei littlepony:

ik heb voor 30 maart een eerste afspraak staan bij de PC.

Spannend!

Echo was oke, dus hopen op een goede aanvraag (met aplasie erin).

En nu nog geduldig wachten 

Spannend! Waar heb je de afspraak?

 

Succes :D ik had binnen 5 dagen goedkeuring na de aanvraag. 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden! Ik ben nu 9 dagen PO. Alles gaat goed. Moet alleen ontzettend hoesten sinds 2 dagen! Een vastzittende slijm hoest. Dit is natuurlijk niet zo fijn en handig voor je borstspieren:o iemand tips?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Dagpauwoog:

Hoi meiden! Ik ben nu 9 dagen PO. Alles gaat goed. Moet alleen ontzettend hoesten sinds 2 dagen! Een vastzittende slijm hoest. Dit is natuurlijk niet zo fijn en handig voor je borstspieren:o iemand tips?

Bisolvon hoestdrank helpt goed ;-) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
6 minuten geleden zei Annefleurx:

Ik was benieuwd of er al mensen in het nieuwe jaar een positief bericht hebben gekregen vanuit hun verzekering! Heb de hoop dat de aanvraag wat bekender is en daarom sneller wordt behandeld (en goedgekeurd!) 

Ik heb in het nieuwe jaar mijn goedkeuring gekregen. Dat was halverwege januari en ben nu 5 dagen PO. Bij mij was het ook binnen een paar dagen algoedgekeurd

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Annefleurx:

Ah wat fijn!! Hoe is het met je nu? Succes met je herstel! 

Dankje! Ja het gaat erg goed eigenlijk. Sinds vrijdag thuis en vandaag zijn de draines verwijderd. Voel me wel een ongelofelijke pillenslikker met alle medicatie:P

Maar het is wel nog even wennen met 300cc meer, het uitzicht en het gevoel. Maar kan niet wachten tot de 6 weken voorbij zijn, en er normale bh's aankunnen :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 hours ago, Jenni95 said:

Dankje! Ja het gaat erg goed eigenlijk. Sinds vrijdag thuis en vandaag zijn de draines verwijderd. Voel me wel een ongelofelijke pillenslikker met alle medicatie:P

Maar het is wel nog even wennen met 300cc meer, het uitzicht en het gevoel. Maar kan niet wachten tot de 6 weken voorbij zijn, en er normale bh's aankunnen :wub:

 

Het lijkt me heel bijzonder maar vast ook wel dat het snel went! Voor je het weet zijn die 6 weken voorbij :)

Van welke voorsituatie kom je? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Monstrea said:

@Jenni95 kwam jij ook van plat? 

 Ik ben 1 maart geholpen. Heb ook met paar dagen bericht gekregen. Moest wel foto.s sturen en duurde dus totaal 1.5 week ofzo. Maarja achteraf is dat ook niks, alleen als je er middenin zit Ben je steeds aan het piekeren en afwachten.  

 

Welke verzekering hebben jullie eigenlijk? Ben daar wel benieuwd naar. Misschien ook handig voor meiden die volgend jaar willen overstappen. 

 

Wat fijn dat jij ook al geholpen bent! Hoe is het nu 2 weken erna? Kan je bijna alles weer doen? Hoeveel heb jij laten zetten (met welke voorsituatie?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Monstrea:

@Jenni95 kwam jij ook van plat? 

 Ik ben 1 maart geholpen. Heb ook met paar dagen bericht gekregen. Moest wel foto.s sturen en duurde dus totaal 1.5 week ofzo. Maarja achteraf is dat ook niks, alleen als je er middenin zit Ben je steeds aan het piekeren en afwachten.  

Ja ik ben ook van eig praktisch plat gekomen. Ja dat wachten is erg frustrerend, maar als je de goedkeuring hebt kan het ook heel snel gaan. Naar mijn ervaring.

 

1 uur geleden zei Annefleurx:

 

Het lijkt me heel bijzonder maar vast ook wel dat het snel went! Voor je het weet zijn die 6 weken voorbij :)

Van welke voorsituatie kom je? 

Mijn voorsituatie was AA ongeveer. En nu zit ik rond C/D.

Ja wennen komt vanzelf voor mij en mensen die close staan.

Ik heb op het moment alleen een heel verbaasde moeder:D, zij heeft me gister geholpen mrt douchen en ze heeft de eerste 5 min staan kijken, lachen en zeggen 'kolere die zijn groot':D

 

1 uur geleden zei Annefleurx:

 

Welke verzekering hebben jullie eigenlijk? Ben daar wel benieuwd naar. Misschien ook handig voor meiden die volgend jaar willen overstappen. 

 

Wat fijn dat jij ook al geholpen bent! Hoe is het nu 2 weken erna? Kan je bijna alles weer doen? Hoeveel heb jij laten zetten (met welke voorsituatie?)

Ikzelf zit bij CZ en als de aanvraag goed gedaan wordt kan je al binnen 4 dagen de goedkeuring hebben.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.