Ga naar inhoud

Vergoeding in 2017?


Kattie

Aanbevolen berichten

Op 27-3-2018 om 18:36 zei Annefleurx:

 

Thanks!! Ja was verbaasd dat ik na 1 dag al wat hoorde! Ik was ook speciaal overgestapt naar unive hiervoor. 

 

Wanneer wordt je geopereerd? Ik kom volgende week al maar is niet te regelen met werk. Dus nu begin mei waarschijnlijk. 

Ja unive is top! Ik word 8 Mei geopereerd. Bij dr Fresow deze had een wachttijd van 3 maanden helaas. Maar goed alles voor het goede doel :136:.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,2k
  • Created
  • Laatste Reactie
15 minutes ago, anoniem89 said:

Ja unive is top! Ik word 8 Mei geopereerd. Bij dr Fresow deze had een wachttijd van 3 maanden helaas. Maar goed alles voor het goede doel :136:.

 

Oh ik word ook 8 mei geopereerd! 

Ik kon volgende week al maar kan helaas dat niet regelen met werk. Maar heb toch nog niet echt precies besloten wat ik wil! Weet jij al wat jij wilt? Hoeveel cc, welke prothese en op welke manier etc? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-3-2018 om 19:25 zei Annefleurx:

 

Oh ik word ook 8 mei geopereerd! 

Ik kon volgende week al maar kan helaas dat niet regelen met werk. Maar heb toch nog niet echt precies besloten wat ik wil! Weet jij al wat jij wilt? Hoeveel cc, welke prothese en op welke manier etc? 

Oohhhh wat leuk!! Een dag maatje..ik ga 20 april nog een keer passen ..kon 315cc max motiva full maar twijfel mog voor de 350 motiva corse die is iets minder breed maar meer projectie. En tussen de ronde of ronde die als druppel valt de ergonomix van motiva..pff haha En dual plane. En jij? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga ook nog in april een keer passen (moet nog afspraak maken) want ik twijfel zelf ook nog! Heb wel goed advies gekregen hier via best_boobie. Maar ik moet gewoon die andere maat gewoon passen anders krijg ik geen rust in Mn hoofd Haha. 

Mij is 270cc aangeraden van Mentor, anatomisch en dual plane. Ik twijfel nl of 330 misschien net wat beter aan gaat sluiten aan Mn wensen maar volgens mij gaat 270 dat ook doen.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Annefleurx:

Ik ga ook nog in april een keer passen (moet nog afspraak maken) want ik twijfel zelf ook nog! Heb wel goed advies gekregen hier via best_boobie. Maar ik moet gewoon die andere maat gewoon passen anders krijg ik geen rust in Mn hoofd Haha. 

Mij is 270cc aangeraden van Mentor, anatomisch en dual plane. Ik twijfel nl of 330 misschien net wat beter aan gaat sluiten aan Mn wensen maar volgens mij gaat 270 dat ook doen.. 

Aaah spannend he  .ik heb trouwens ook goed advies gekregen van bast_boobie. Succes alvast:136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei littlepony:

Helaas willen ze bij mij geen aplasie in de aanvraag zetten. 

En ik ben erg smal gebouwd, waardoor ik op maar 125 cc oid uitkom.

 

tegenvaller...

 

misschien voor een second opinion naar een andere kliniek? Weet iemand een goede kliniek?

Bij Bauland kliniek ben ik. Echt super behulpzaam. Waarom willen ze dat niet doen? Dat snap ik echt niet. En 125cc dat is wel heeeel weinig. Wat is je lengte gewicht en omtrek dan? ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ne ik snap het ook niet zo goed allemaal..... zou toch denken dat iemand je wil helpen, heb ook totaal geen prettig gevoel over het gesprek. (Heb je daar dan 3 maand op gewacht....) 

misschien dat ik nog een andere kliniek vraag dan, die wel behulpzaam is i.p.v. negatief. 

 

ben 1.64, weeg 50 kg. Probeer aan te komen maar dat lukt niet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei littlepony:

Ne ik snap het ook niet zo goed allemaal..... zou toch denken dat iemand je wil helpen, heb ook totaal geen prettig gevoel over het gesprek. (Heb je daar dan 3 maand op gewacht....) 

misschien dat ik nog een andere kliniek vraag dan, die wel behulpzaam is i.p.v. negatief. 

 

ben 1.64, weeg 50 kg. Probeer aan te komen maar dat lukt niet. 

Oh wat raar, 

Ik ben 1.62 en woog 47 kg en heb 270 cc gekregen. En ik ben ook totaal niet breed.  En dat was bij bergman.

ze hebben mij ook geadviseerd om aan te komen maar ik ben zelfs bij de diëtiste geweest maar die kreeg mijn gewicht ook niet omhoog.

En ik eet voor 10 haha. Maar ze hebben mij wel geopereerd was alleen wat meer complicaties konden er optreden zoals met de narcose iets en maar heb daar niets van gemerkt was spontaan klaar wakker terwijl iedereen nog lag te slapen haha. 

En dat het meer pijn zou gaan hebben nou daar heb ik ook niet van gevoelt want ik kreeg extra pijnstillers toegediend. En later alleen op paracetamol.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, klonk mij ook wel als heel erg weinig. Ze deed ook best moeilijk; zei alleen maar de risico’s van de operatie en kort wat over dat er maar erg weinig kleine implantaten waren. 

 

Denk dat ik volgende week de huisarts weer bel voor verwijzing naar Bergman/ Velthuis..... 

mocht het dan weer niks zijn dan houd het natuurlijk op. Maar zit nu met een rot gevoel 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei littlepony:

Ja, klonk mij ook wel als heel erg weinig. Ze deed ook best moeilijk; zei alleen maar de risico’s van de operatie en kort wat over dat er maar erg weinig kleine implantaten waren. 

 

Denk dat ik volgende week de huisarts weer bel voor verwijzing naar Bergman/ Velthuis..... 

mocht het dan weer niks zijn dan houd het natuurlijk op. Maar zit nu met een rot gevoel 

125cc???? dan kun je beter blijven zoals je bent. waar ben jij geweest? Faceland/Bauland geen optie? Als iemand moeilijk doet en jij je niet prettig voelt gewoon lekker ergens anders heen gaan. Uiteindelijk ben jij klant en jij bent koning!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei littlepony:

Ja, klonk mij ook wel als heel erg weinig. Ze deed ook best moeilijk; zei alleen maar de risico’s van de operatie en kort wat over dat er maar erg weinig kleine implantaten waren. 

 

Denk dat ik volgende week de huisarts weer bel voor verwijzing naar Bergman/ Velthuis..... 

mocht het dan weer niks zijn dan houd het natuurlijk op. Maar zit nu met een rot gevoel 

Ja dat snap ik, heel raar.

Ja ik zou lekker verder kijken als ik jou was. 

Ik zelf heb echt hele goeie ervaring met bergman in Bilthoven.

ik zat bij dr Korteweg die heeft mij ook zelf geopereerd hele vriendelijke man, die begrip heeft voor de situatie en ze meten daar alles heel goed op wat ook echt bij je lichaam past. Hun stoppen ook niet kwakkeloos wat erin. En ik ben nog steeds super tevreden met mij 270 cc is precies mooi had niet meer gemoeten want dan kwam het over puilde dan aan de zeikant er uit zeg maar. En krijgt het ook in 3D te zien, hoe het er een beetje uit komt te zien. En de verpleging daar vond ik ook top. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei littlepony:

Ja, klonk mij ook wel als heel erg weinig. Ze deed ook best moeilijk; zei alleen maar de risico’s van de operatie en kort wat over dat er maar erg weinig kleine implantaten waren. 

 

Denk dat ik volgende week de huisarts weer bel voor verwijzing naar Bergman/ Velthuis..... 

mocht het dan weer niks zijn dan houd het natuurlijk op. Maar zit nu met een rot gevoel 

Bij bergman kliniek is een meisje vorige week afgewezen volgens hun op een mini borstplooi..ze heeft de aanvraag niet laten indienen en is naar bauland gegaan op mijn aandringen..en daar werd ze zonder problemen goed gekeurd! Ik zeg het maar even:lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei Michelle788:

Zo kan je overal afgewezen worden, lees je hier ook veel.

Heb bauland ook toen gezien, alleen voor mij was het het ruim 2 / 2.5uur rijden en daar had ik geen trek in na de operatie. Vond die 35min. al te lang. :P

Voor haar was het ook 2.5 uur rijden..maar het is nu wel gelukt. Ik heb nog niemand gezien die daar is afgewezen^_^ bij bergman schijnen sommige heel lastig te doen over eigenlijk niets. Meerdere al gehoord die daar zijn afgewezen. Ik heb ook 1.5 uur gereden:P maar met succes. Het is zowiezo een kwestie van geluk soms. Ik zou in ieder geval liever nog voor velthuis kiezen dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah oke! Bauland is dan wel een goede optie! Twijfel tussen bauland en Velthuis. Maar na deze goede ervaringen vraag ik denk ik naar Baulant, waar zit deze kliniek? :) 

 

Denk dat ik dinsdag huisarts bel

voor nieuwe afspraak. Ben geweest in Ziekenhuis Apeldoorn. Ze sturen geloof ik wel een aanvraag naar zorgverzekering. Maarja. Ik zie het wel....

 

Nieuwe kans bij Bauland! Bah flinke domper dit.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei littlepony:

Ah oke! Bauland is dan wel een goede optie! Twijfel tussen bauland en Velthuis. Maar na deze goede ervaringen vraag ik denk ik naar Baulant, waar zit deze kliniek? :) 

 

Denk dat ik dinsdag huisarts bel

voor nieuwe afspraak. Ben geweest in Ziekenhuis Apeldoorn. Ze sturen geloof ik wel een aanvraag naar zorgverzekering. Maarja. Ik zie het wel....

 

Nieuwe kans bij Bauland! Bah flinke domper dit.

 

 

De kliniek ligt in Mill. Bij Nijmegen in de buurt. Als ze een aanvraag verstuurd hebben en hij wordt afgekeurd gaat jet niet meer..dan moet je 4 maanden wachten..:blush: indd wel een domper zo te horen ja.. het gaat helaas allemaal vaak niet makkelijk nee..daar weet ik alles van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minutes ago, littlepony said:

Inmiddels contact gehad met Bauland. 

Wat klonken die vriendelijk zeg! Wat fijn.

 

ik heb 16 mei een afspraak staan. 

En de aanvraag van het ziekenhuis was al verzonden naar de zorgverzekering maar is geannuleerd. 

 

Goed dat het geannuleerd is! 

En voor je het weet heb je de afspraak al. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh en even een tip: zoek even uit of Bauland gecontracteerd is met je zorgverzekering. Want anders krijg je geen volledige vergoeding en moet je alsnog een groot deel zelf betalen! Zo wou ik eigenlijk het door Boerhaave kliniek laten doen maar die waren met mijn verzekering (Unive) niet geheel gecontracteerd en kwam erop neer dat ik een deel zelf moest betalen. 

Toen naar Velthuis gegaan want die vergoedt 100% met mijn verzekering. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden zei littlepony:

Inmiddels contact gehad met Bauland. 

Wat klonken die vriendelijk zeg! Wat fijn.

 

ik heb 16 mei een afspraak staan. 

En de aanvraag van het ziekenhuis was al verzonden naar de zorgverzekering maar is geannuleerd. 

Die zijn ook heel meegaand bauland kliniek. En indd de mijne had wel een contract met bauland (unive) het heete eerst Sanavisie kliniek. Misschien maakt dat nog iets uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohjee; ze hebben inderdaad geen contract. Wel vergoed volgens verzekeringsvoorwaarden. 

Dus waarschijnlijk dan toch 30% dat ik zelf zou moeten betalen. 

 

nouja; wacht het gesprek wel eerst af! 

liever dat ik een deel moet betalen met een goed gevoel dan niks betalen en een naar gevoel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.