Ga naar inhoud

Vergoeding in 2017?


Kattie

Aanbevolen berichten

Dames, zit zo te tobben naar welke verzekering ik moet overstappen . We zouden eigenlijk een top 2 of top 3 moeten hebben van welke verzekeringen je beste kans hebt op vergoeding. Dames drop svp tips hier ook voor de meiden die nieuw zijn op het forum. Nog 2 dagen de tijd om een keuze te maken . Alvast bedankt voor jullie feedback

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,2k
  • Created
  • Laatste Reactie
1 uur geleden zei Skyalexis:

Dames, zit zo te tobben naar welke verzekering ik moet overstappen . We zouden eigenlijk een top 2 of top 3 moeten hebben van welke verzekeringen je beste kans hebt op vergoeding. Dames drop svp tips hier ook voor de meiden die nieuw zijn op het forum. Nog 2 dagen de tijd om een keuze te maken . Alvast bedankt voor jullie feedback

Ik zit bij unive en heb alles vergoed gehad, en binnen No time goedkeuring.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Michelle788:

Ik zit bij unive en heb alles vergoed gehad, en binnen No time goedkeuring.. 

Ik ben net 2 min geleden overgestapt naar Unive ^_^ 9 Feb staat mijn afspraak bij de chirurg...echo he  ik 24 okt al gedaan ..duimen duimen..duimennnn. ik twijfelde over Interpolis of Unive. Interpolis schijnt ook prima te zijn dus. Heb maar de goedkoopste genomen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Germaine89:

Ik ben net 2 min geleden overgestapt naar Unive ^_^ 9 Feb staat mijn afspraak bij de chirurg...echo he  ik 24 okt al gedaan ..duimen duimen..duimennnn. ik twijfelde over Interpolis of Unive. Interpolis schijnt ook prima te zijn dus. Heb maar de goedkoopste genomen ;)

Oh, top wat spannnend.. 

Ik had echt binnen een dag me goedkeuring. Ben afgelopen 5 oktober geopereerd bij bergman. 

Ja klopt heb ik ook gehoord, ik heb al me verzekeringen bij unive lopen dus dat was voor mij het makkelijkst haha. 

Super spannend en ik hoop voor jou dat het ook lukt, (denk het haast wel) ik zal voor je duimen. 

 

Enigste nadeel is misschien voor jou dat je eigen risico moet betalen maarja toen  ik de declaratie van bergman zag, dacht ik naja beter dan de volle 100%.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei JodyM:

Heb nog 1 vraagje.

veel die zeggen dat je ook foto’s moet sturen naar de zorgverzekeraar. 

Hoe hebben jullie dit gedaan als de pc de aanvraag stuurt? 

 

 

Durf ik niet te zeggen, bij mij alleen de metingen van de echo en natuurlijk de aanvraag zelf. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Skyalexis:

Hi Michelle wat stond er bij jou op de aanvraag (hypo of aplasie)? En hoeveel cm borstklier ? Werden er ook gelijk fotos rn meegestuurd naar Univé met de aanvraag?

Hey Goedenmorgen , ik meen me te herinneren 0.6 en 0.8 cm aan borstklier. 

Inderdaad aplasie hadden ze er in gezet. Nee geen fotos , mijn chirurg zei dat hij die altijd nog kon sturen als ze er om vroegen. Dus heeft hij dat toen niet gedaan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 hours ago, Skyalexis said:

Dames, zit zo te tobben naar welke verzekering ik moet overstappen . We zouden eigenlijk een top 2 of top 3 moeten hebben van welke verzekeringen je beste kans hebt op vergoeding. Dames drop svp tips hier ook voor de meiden die nieuw zijn op het forum. Nog 2 dagen de tijd om een keuze te maken . Alvast bedankt voor jullie feedback

 

Je mag tot 1 feb overstappen!! Je oude verzekering moet wel voor 31 dec zijn opgezegd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minutes ago, Michelle788 said:

Hey Goedenmorgen , ik meen me te herinneren 0.6 en 0.8 cm aan borstklier. 

Inderdaad aplasie hadden ze er in gezet. Nee geen fotos , mijn chirurg zei dat hij die altijd nog kon sturen als ze er om vroegen. Dus heeft hij dat toen niet gedaan. 

 

Bij welke chirurg had je nog maar je aanvraag gedaan? Had het laatst al teruggezocht maar topic is zo groot! 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast sandraa89

Hallo allemaal! Iedereen de beste wensen!!!

 

Ik heb een vraag, morgen ben ik 6 weken po.

Alleen ik heb een vraag, mijn linker borst voelt vaak nog wat dikker aan dan de rechter, doet verder geen pijn maar het is net of er druk op staat. Moeilijk om uit te leggen!!

Iemand die het zelfde heeft mee gemaakt?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-1-2018 om 14:41 zei sandraa89:

Hallo allemaal! Iedereen de beste wensen!!!

 

Ik heb een vraag, morgen ben ik 6 weken po.

Alleen ik heb een vraag, mijn linker borst voelt vaak nog wat dikker aan dan de rechter, doet verder geen pijn maar het is net of er druk op staat. Moeilijk om uit te leggen!!

Iemand die het zelfde heeft mee gemaakt?

 

 

 

Ik zelf ben nu 4 maanden po, Ik heb er ook nog een flinke tijd last denk tot 8/9 weken last van gehad maar kwam ook denk ik omdat ik aan een kant grotere prothese had en die kant ook stakker stond was dan de andere. 

Ben nu enkelt nog aan het wachten tot dat me gevoel iets meer terug komt. 

 

Als je het niet vertrouwd zou ik ze gewoon opbellen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dames, 

 

Ik ben heel veel hier aan het rondlezen en dat helpt me echt enorm, jullie ervaringen/verhalen. Dank jullie wel!! 

 

Ik ben gisteren bij de PC geweest en heb idd geen borstplooi. Alles opgemeten en foto's gemaakt. Vrijdag krijg ik de echo en dan de 17e weer terug bij PC om te passen en de aanvraag in te dienen.

 

Ohhh ik vind het spannend allemaal! 

 

PC zei dat ik een grote kanshebber was want ben idd plat zeg maar eerst de echo maar eens afwachten. 

 

Nu is mijn vraag eigenlijk wie hier de vergoeding via Menzis heeft gekregen? Ik lees hier namelijk dat sommige verzekeraars echt moelijk doen en ben benieuwd of Menzis daar er 1 van is...

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal:)

Ik  ben Wendy en 34 jaar. Ik ben een verlegen persoon. Ik heb 2 kinderen. Ik stopte zes maanden geleden met borstvoeding en mijn borsten zijn weer klein.  So ik denk al een lange tijd serieus na over een borstvergroting.

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 10-1-2018 at 2:10 PM, Hope4boobies said:

Hey dames, 

 

Ik ben heel veel hier aan het rondlezen en dat helpt me echt enorm, jullie ervaringen/verhalen. Dank jullie wel!! 

 

Ik ben gisteren bij de PC geweest en heb idd geen borstplooi. Alles opgemeten en foto's gemaakt. Vrijdag krijg ik de echo en dan de 17e weer terug bij PC om te passen en de aanvraag in te dienen.

 

Ohhh ik vind het spannend allemaal! 

 

PC zei dat ik een grote kanshebber was want ben idd plat zeg maar eerst de echo maar eens afwachten. 

 

Nu is mijn vraag eigenlijk wie hier de vergoeding via Menzis heeft gekregen? Ik lees hier namelijk dat sommige verzekeraars echt moelijk doen en ben benieuwd of Menzis daar er 1 van is...

 

 

 

Ik ben juist net weg van Menzis omdat ze bij mij super moeilijk deden. Ik voldoe aan alle eisen, geen borstplooi/ruim onder de 1cm (6 en 8 mm geloof ik vastgesteld via echo) en Menzis heeft gezegd dat ze vinden op de foto’s dat ik een lichte plooi heb. Terwijl de chirurg heeft geen borstplooi heeft ingevuld want die heb ik gewoon niet. Ja schaduw op sommige foto’s. Maar geen borstplooi. Heb het helemaal aangevochten maar ze zeiden dat ze erbij bleven ook omdat de eerste aanvraag niet goed was gegaan en daar geen aplasie stond (dat had mijn chirurg later veranderd met de vernieuwde aanvraag)

Iig kon niet wachten tot ik bij die hufters weg kon gaan. Ik ga NOOIT meer naar Menzis terug. Hier geen positief verhaal voor je helaas. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn chirurg heeft trouwens nog persoonlijk gebeld met Menzis om te zeggen dat ze vindt dat ik aan alle eisen voldoe, maar ze hebben dat gewoon allemaal in de wind geslagen. De chirurg vond het heel sneu voor me omdat ze vond dat ik geen twijfel geval ben, want dan had ik het nog begrepen.

Ik denk dat ik gewoon pech had bij Menzis. 

Nieuwe jaar nieuwe kansen. Ik geloof erin dat het gaat lukken want ik heb er gewoon recht op :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Annefleurx:

Mijn chirurg heeft trouwens nog persoonlijk gebeld met Menzis om te zeggen dat ze vindt dat ik aan alle eisen voldoe, maar ze hebben dat gewoon allemaal in de wind geslagen. De chirurg vond het heel sneu voor me omdat ze vond dat ik geen twijfel geval ben, want dan had ik het nog begrepen.

Ik denk dat ik gewoon pech had bij Menzis. 

Nieuwe jaar nieuwe kansen. Ik geloof erin dat het gaat lukken want ik heb er gewoon recht op :)

 

Jeetje...wat balen zeg! Ben je nu al bij een andere verzekeraar dan? Als dit mij hier niet gaat lukken dan ga ik ook over op een andere alleen moet ik dan nog een jaar wachten..:( 

Ik ben gisteren ook door de echo gekomen...ene borst 0.4 en de andere 0.5 en geen borstplooi..

Ik ga voor je duimen meid!! Zal toch ergens moeten lukken omdat je zeker aan alle eisen voldoet!? Bedankt iig meis!! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Annefleurx:

Mijn chirurg heeft trouwens nog persoonlijk gebeld met Menzis om te zeggen dat ze vindt dat ik aan alle eisen voldoe, maar ze hebben dat gewoon allemaal in de wind geslagen. De chirurg vond het heel sneu voor me omdat ze vond dat ik geen twijfel geval ben, want dan had ik het nog begrepen.

Ik denk dat ik gewoon pech had bij Menzis. 

Nieuwe jaar nieuwe kansen. Ik geloof erin dat het gaat lukken want ik heb er gewoon recht op :)

 

Dat is inderdaad erg extreem zeg pff.. je voldoet toch aan de criteria dan mogen ze het toch niet weigeren. En nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.