Ga naar inhoud

Vergoeding in 2017?


Kattie

Aanbevolen berichten

Op 15-1-2018 om 16:05 zei Lalali20189:

Hallo allemaal! Is er iemand die een vergoeding heeft gekregen en twijfelde over het wel of niet hebben van een borstplooi? Ik heb geen idee of ik dit nu wel of niet heb.. 

heeft er misschien iemand een foto zodat ik kan vergelijken? 

Dit ligt bij elke verzekering weer anders hoe ze dat beoordelen denk ik. Zoek maar eens via Google naar borstplooi. Las laatst hier van iemand die echt plat was maar de verzekering viel over schaduw dus dan zou er wel een plooi zitten. Verder is elk lichaam weer anders. Blijft moeilijk iets. Zou mooi zijn als je het vergoed krijgt. Het kan een moeilijke weg zijn. Heb weinig gelezen dat het zo gepiept was. Snap het ook wel van hun kant dat ze het niet graag geven. Maar vind het ook raar als je gaat vergelijken en dan ziet dat vrijwel hetzelfde bij A wel vergoed wordt en bij B niet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,2k
  • Created
  • Laatste Reactie
4 minuten geleden zei Annefleurx:

 

Ga wanneer ik eraan toe ben weer proberen! 

Ja begrijp ik...ik zou ook niet weten hoe ik met de teleurstelling om zou moeten gaan. Behalve heeeel hard doorsparen. Nogmaals proberen ga ik niet doen. Weer een jaar wachten. Ben net van verzekering veranderd. Succes alvast meid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15.01.2018 om 16:05 zei Lalali20189:

Hallo allemaal! Is er iemand die een vergoeding heeft gekregen en twijfelde over het wel of niet hebben van een borstplooi? Ik heb geen idee of ik dit nu wel of niet heb.. 

heeft er misschien iemand een foto zodat ik kan vergelijken? 

Ik heb ook hetzelfde probleem en ik weet niet of ik een borstplooi heb:blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
29 minuten geleden zei Hope4boobies:

Ik heb donderdag bericht gehad dat ik vergoeding krijg!! Ohhh ik ben zo enorm blij!!! 14 febr ga ik passen! :D

Gefeliciteerd.!!!.ik mag ook eindelijk volgende week vrijdag na 3 maanden wachten op consult bij Bauland kliniek. Echo is wel allang gemaakt:D max 6mm beide kanten stond op verwijzing huisarts en met Aplasie erop. Nu duimen dat ik geen borstplooi heb en dan is het rond.ik hoop het zo..ben zoooo klaar met het wachten nu.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames! Een tijdje geleden heb ik hier ook meegelezen. Ik heb mijn borstvergroting vergoed gekregen! Bij mij ging het hele proces erg makkelijk, heb geen foto’s hoeven insturen en meteen na de eerste aanvraag heb ik goedkeuring gekregen van CZ.

 

vorige week maandag ben ik geopereerd door Roel Fresow via Faceland in de Baulandkliniek in Mill. Ik heb 355cc Motiva full laten plaatsen. Mochten jullie vragen hebben, stuur gerust een pb! Mijn operatieverslag staat tussen de verslagen en foto’s heb ik in mijn album (eerst ff toestemming vragen) :P

 

liefs! En succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-1-2018 om 16:14 zei anoniem89:

Gefeliciteerd.!!!.ik mag ook eindelijk volgende week vrijdag na 3 maanden wachten op consult bij Bauland kliniek. Echo is wel allang gemaakt:D max 6mm beide kanten stond op verwijzing huisarts en met Aplasie erop. Nu duimen dat ik geen borstplooi heb en dan is het rond.ik hoop het zo..ben zoooo klaar met het wachten nu.

Dankjewel!!

Ohh wat spannend zeg!!!

Goed dat er aplasie op staat! En de echo ook goed was! Dan kan het haast niet meer mis gaan maar ik snap dat je het wachten zat bent hihi..superspannend! Ik duim voor je en ben benieuwd! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-1-2018 om 16:20 zei Utopia:

Hoi dames! Een tijdje geleden heb ik hier ook meegelezen. Ik heb mijn borstvergroting vergoed gekregen! Bij mij ging het hele proces erg makkelijk, heb geen foto’s hoeven insturen en meteen na de eerste aanvraag heb ik goedkeuring gekregen van CZ.

 

vorige week maandag ben ik geopereerd door Roel Fresow via Faceland in de Baulandkliniek in Mill. Ik heb 355cc Motiva full laten plaatsen. Mochten jullie vragen hebben, stuur gerust een pb! Mijn operatieverslag staat tussen de verslagen en foto’s heb ik in mijn album (eerst ff toestemming vragen) :P

 

liefs! En succes!

Owww gaaf zeg! Je bent dus al geholpen! Kan me dat helemaal niet voorstellen ineens wakker worden met 2 bulten hahaha! Ik ga straks ff je verslag lezen! :D

Bij mij ging de aanvraag ook heel vlot gelukkig en ben in 1x erdoor gekomen ook. Hoe lang duurde het bij jou toen je uiteindelijk geopereerd werd? Dankjewel!!! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Hope4boobies:

Owww gaaf zeg! Je bent dus al geholpen! Kan me dat helemaal niet voorstellen ineens wakker worden met 2 bulten hahaha! Ik ga straks ff je verslag lezen! :D

Bij mij ging de aanvraag ook heel vlot gelukkig en ben in 1x erdoor gekomen ook. Hoe lang duurde het bij jou toen je uiteindelijk geopereerd werd? Dankjewel!!! Xx

 

Goed zo! Gefeliciteerd!

 

ik ben al met al denk ik ongeveer een half jaar ermee bezig geweest voordat alles rond was. Tussendoor zelf een pauze ingelast ivm verhuizen.

 

in november had ik mijn eerste consult bij Faceland/Bauland en in januari ben ik geopereerd. Dus naar mijn idee heel vlot allemaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Hope4boobies:

Dankjewel!!

Ohh wat spannend zeg!!!

Goed dat er aplasie op staat! En de echo ook goed was! Dan kan het haast niet meer mis gaan maar ik snap dat je het wachten zat bent hihi..superspannend! Ik duim voor je en ben benieuwd! :D

Dankje :D ik hoop het zo! Het enige waar het nog mis kan gaan is als hij vind dat ik een borstplooi heb..wat ik niet heb volgens mij maar oke..dat speelt toch in mijn achterhoofd. Nog 1 weekje en 1 dag haha. Ik ben het wachten op de afspraak ook echt beu nu ja. Hihi..komt goed 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meiden! Ik heb een hele tijd terug een berichtje geplaatst over het feit dat ik ook graag een borstvergroting wilde,  maar toen moest het hele proces nog beginnen. Veranderen van zorgverzekeraar, naar de huisarts etc.

 

Bij mij is het erg makkelijk gegaan. Ik was er bang voor omdat ik dit hele forum van het begin tot eind heb doorgespit ;) en het niet bij iedereen zo eenvoudig gaat helaas.. ontzettend balen voor deze meiden!! Daarom even mijn verhaal, dat het ook anders kan. Wie weet heben jullie er wat aan :)

 

Ik ben dus eind vorig jaar naar de huisarts gegaan en heb mijn verhaal voorgelegd. Zij heeft meteen een verwijzing gemaakt voor een plastisch chirurg (in mijn geval Bergman Clinics Bilthoven). Toen was er ff wat gedoe wegens onduidelijkheid mbt de echo. Komt omdat het nieuw was voor mijn huisarts en zij niet wist wat ze op die verwijzing (van de echo) moest schrijven. Dus na wat heen en weer gebel met de huisarts, het ziekenhuis en Bergman, was er duidelijkheid en kon de echo ingepland worden.

Ik bleek 4mm aan beiden kanten te hebben dus dat was meer dan prima! 

Daarna ben ik veranderd van zorgverzekeraar want ik zat nog bij Anderzorg en die schenen nogal lastig te zijn, zo had ik gelezen. Dus ik hop naar Univé! 

12 januari had ik de afspraak bij Bergman Clinics bij A. van Engeland. Veel goeds over gelezen vandaar de keuze. Was idd een fijne kundige vrouw. Het ging allemaal vlug. Ik deed mijn bh uit en ze zag meteen dat het hoge nood was (oeps) dus meteen passessie gedaan en ik was er al gauw uit welke ik wilde. Een kleine C wordt het.

Zij alles ingevuld. Aplasie deed ze al vanzelf zonder dat ik het aangegeven heb. Ik blij naar huis. Binnen 2 weken zou ik horen of de verzekeraar akkoord gaat. Na 3 uur kreeg ik een email van Bergman, dat de verzekeraar akkoord is gegaan!!! O wat was ik blij!!

15 februari staat de operatie gepland. Dat is al erg vlug. Ben blij en bang tegelijk. Nog nooit onder algehele narcose geweest (controledingetje) en ben best bang voor de pijn daarna. Maar heb 2 keizersnedes gehad dus hopelijk is dit niet erger dan dat. Maar hee, ik krijg na 34 jaar nu eindelijk mijn boobies!!:D

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, 

wat fijn dat het zo snel is gegaan!!

Zou ik mogen vragen om foto’s naar mij te sturen??  Ik heb vanmiddag de echo gehad en krijg uitslag via de huisarts. Ik hoop zo dat ik in aanmerking kom

 

Voor iedereen die het is gelukt, zijn jullie gelukkiger nu?

 

groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎1‎-‎2‎-‎2018 om 21:42 zei Dagpauwoog:

Hi meiden! Ik heb een hele tijd terug een berichtje geplaatst over het feit dat ik ook graag een borstvergroting wilde,  maar toen moest het hele proces nog beginnen. Veranderen van zorgverzekeraar, naar de huisarts etc.

 

Bij mij is het erg makkelijk gegaan. Ik was er bang voor omdat ik dit hele forum van het begin tot eind heb doorgespit ;) en het niet bij iedereen zo eenvoudig gaat helaas.. ontzettend balen voor deze meiden!! Daarom even mijn verhaal, dat het ook anders kan. Wie weet heben jullie er wat aan :)

 

Ik ben dus eind vorig jaar naar de huisarts gegaan en heb mijn verhaal voorgelegd. Zij heeft meteen een verwijzing gemaakt voor een plastisch chirurg (in mijn geval Bergman Clinics Bilthoven). Toen was er ff wat gedoe wegens onduidelijkheid mbt de echo. Komt omdat het nieuw was voor mijn huisarts en zij niet wist wat ze op die verwijzing (van de echo) moest schrijven. Dus na wat heen en weer gebel met de huisarts, het ziekenhuis en Bergman, was er duidelijkheid en kon de echo ingepland worden.

Ik bleek 4mm aan beiden kanten te hebben dus dat was meer dan prima! 

Daarna ben ik veranderd van zorgverzekeraar want ik zat nog bij Anderzorg en die schenen nogal lastig te zijn, zo had ik gelezen. Dus ik hop naar Univé! 

12 januari had ik de afspraak bij Bergman Clinics bij A. van Engeland. Veel goeds over gelezen vandaar de keuze. Was idd een fijne kundige vrouw. Het ging allemaal vlug. Ik deed mijn bh uit en ze zag meteen dat het hoge nood was (oeps) dus meteen passessie gedaan en ik was er al gauw uit welke ik wilde. Een kleine C wordt het.

Zij alles ingevuld. Aplasie deed ze al vanzelf zonder dat ik het aangegeven heb. Ik blij naar huis. Binnen 2 weken zou ik horen of de verzekeraar akkoord gaat. Na 3 uur kreeg ik een email van Bergman, dat de verzekeraar akkoord is gegaan!!! O wat was ik blij!!

15 februari staat de operatie gepland. Dat is al erg vlug. Ben blij en bang tegelijk. Nog nooit onder algehele narcose geweest (controledingetje) en ben best bang voor de pijn daarna. Maar heb 2 keizersnedes gehad dus hopelijk is dit niet erger dan dat. Maar hee, ik krijg na 34 jaar nu eindelijk mijn boobies!!:D

 

 

Wauww dat gaat snel!! Super!

 

Ik heb a.s. maandag eerste afspraak bij bergman clinics. Heb ook een echo gemaakt daar kwam 7 en 8 mm. uit. Benieuwd of het bij mij ook zo snel gaat! =)

 

Succes 15 februari ;-) 

 

Groetjes Vera

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Veraxx3:

@Dagpauwoog Jaaa :D VGZ, had al gelezen dat ze niet gauw tot vergoeding overgaan dus afwachten maar ^.^ 

Met dr Adriaan Blécourt =) Dankje!! 

 

Jaa super leuk!!:wub:

Ik ben bij Vgz weggegaan om die reden indd, en heb gewacht tot Januari en ben naar Unive gegaan. Gisteren is mijn aanvraag de deur uit gegaan. Bij echo was 6mm max beide kanten die heb ik 31 okt laten maken. en heb geen borstplooi. Dus spannend! Ik ben bij Bauland kliniek geweest. Succes met het proces! En hopelijk lukt het gewoon zonder problemen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei anoniem89:

Ik ben bij Vgz weggegaan om die reden indd, en heb gewacht tot Januari en ben naar Unive gegaan. Gisteren is mijn aanvraag de deur uit gegaan. Bij echo was 6mm max beide kanten die heb ik 31 okt laten maken. en heb geen borstplooi. Dus spannend! Ik ben bij Bauland kliniek geweest. Succes met het proces! En hopelijk lukt het gewoon zonder problemen!

Oeii.. Nou hopelijk heb ik een beetje geluk dan haha en anders maar een jaartje wachten :rolleyes:

 

Idd spannend!! jij ook veel succes =) Hopelijk word het nu wel goedgekeurd bij unive, ik zal voor je duimen! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik ben nieuw hier en wacht op goedkeuring van de zorgverzekering.

ben op gesprek geweest in ziekenhuis bij pc van den berg tevens werkzaam bij velthuiskliniek, is ook gelijk de pc die mij gaat opereren mocht ik goedkeuring krijgen.

 

heb gekozen in overleg voor de anatomische 270cc maar ik twijfel nu of ik niet de 305cc zou nemen ze zouden dan duel plane geplaatst worden,

heb nauwelijks borstgroei en voldoe aan de voorwaarden van vergoeding.

 

iemand advies over de 270cc en/of 305cc ?

 

groetjes tammy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop het ook voor jou @Veraxx3!!^_^

Een doosje geluk voor jou! :D

 

@anoniem89, waarschijnlijk hoor je maandag dan iets. Ze zijn heel snel bij Unive!

Fingers crossed!

 

Welkom @Krengetje! Wat goed dat ook jij de stap hebt gezet!

Ik krijg een kleine cup C (255cc) anatomisch, dual plane, en ben 1.68m en weeg 52kg.

Denk dat je daar een beetje naar moet kijken. Ik heb gewoon met de PC gekeken wat het beste bij mijn figuur past. Ik wil wel dat het natuurlijk blijft ogen.

Dus over grotere maten niet veel verstand hihi ;)

 

Succes meiden!!

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Dagpauwoog:

Ik hoop het ook voor jou @Veraxx3!!^_^

Een doosje geluk voor jou! :D

 

@anoniem89, waarschijnlijk hoor je maandag dan iets. Ze zijn heel snel bij Unive!

Fingers crossed!

 

Welkom @Krengetje! Wat goed dat ook jij de stap hebt gezet!

Ik krijg een kleine cup C (255cc) anatomisch, dual plane, en ben 1.68m en weeg 52kg.

Denk dat je daar een beetje naar moet kijken. Ik heb gewoon met de PC gekeken wat het beste bij mijn figuur past. Ik wil wel dat het natuurlijk blijft ogen.

Dus over grotere maten niet veel verstand hihi ;)

 

Succes meiden!!

 

 

 

 

Hoi dagpauwoog wauw en dat met 255cc

ik ben ongeveer 1,67 en 59 kilo

vond de 270cc met passen al geweldig en de 305cc was echt de max kwa grootte,zo ongelofelijk spannend 7feb is aanvraag bij zorgverzekering anderzorg ingediend 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Veraxx3:

Oeii.. Nou hopelijk heb ik een beetje geluk dan haha en anders maar een jaartje wachten :rolleyes:

 

Idd spannend!! jij ook veel succes =) Hopelijk word het nu wel goedgekeurd bij unive, ik zal voor je duimen! :)

Heyy ik ben niet afgekeurd bij VGZ maar heb gewoon gewacht tot ik daar weg was :P..dankjewel gaat helemaal goedkomen.

 

@Dagpauwoog ze mochten het echo verslag niet mee sturen zeiden ze wel de uitslag <1cm dus ik heb grote kans dat ik die dan nog moet nasturen maar dat is geen probleem. Hopelijk hoor ik maandag dan iets :D

Ik krijg 315cc dual plane motiva full. Weeg 51kg en ben 1.60m. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei anoniem89:

Heyy ik ben niet afgekeurd bij VGZ maar heb gewoon gewacht tot ik daar weg was :P..dankjewel gaat helemaal goedkomen.

 

@Dagpauwoog ze mochten het echo verslag niet mee sturen zeiden ze wel de uitslag <1cm dus ik heb grote kans dat ik die dan nog moet nasturen maar dat is geen probleem. Hopelijk hoor ik maandag dan iets :D

Ik krijg 315cc dual plane motiva full. Weeg 51kg en ben 1.60m. 

Oooh daar ging ik gelijk vanuit :P haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.