Ga naar inhoud

Niesje : 8 april 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 980
  • Created
  • Laatste Reactie
3 minuten geleden zei Niesje:

ik meen het, jij weet zo veel!! :45: 

hahahaha ik dacht dat je bedoelde dat ik het wel wist omdat ik nu 4 dagen aan dat koolhydraatarme dieet bezig ben :45: 

Maar @Phoebee
Afvallen is in principe niet zo een probleem, als je tenminste genoeg huiddikte over houdt.. Door afvallen raak je over je hele lijf vet kwijt en je pc heeft het aantal cc en de plaatsing gebaseerd op de situatie voor de bv. Wil je na de bv dus nog afvallen, doe het dan rustig aan, en houdt in de gaten of je geen rimpels gaat zien in je borsten.. 

Verder kunnen borsten natuurlijk eerder gaan hangen door schommelingen in het gewicht, dat is zo met prothesen, maar ook zonder prothesen. 
Overleg het dus ook even met je eigen pc :) Die heeft zicht op hoe dik je weefsel/huid is :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden zei best_boobie:

Heel veel succes morgen he!!!
Ben benieuwd hoe het je zal vergaan!!!

:53: 

Dankjewel :53:

Sta nu pas mijn tas in te pakken.. :huh:

Moet ik echt een bloesje inpakken (heb ik niet echt) of kom ik gewoon in een t-shirt met een vestje eroverheen?? echt te erg dat ik dit nu pas vraag :45: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minutes ago, Niesje said:

Dankjewel :53:

Sta nu pas mijn tas in te pakken.. :huh:

Moet ik echt een bloesje inpakken (heb ik niet echt) of kom ik gewoon in een t-shirt met een vestje eroverheen?? echt te erg dat ik dit nu pas vraag :45: 

Ik had gewoon m'n joggingpak met rits aan. Uiteindelijk voor de terug weg geen t shirt aan gedaan en alleen m'n vest. Maar sommige kunnen zich zwel normaal aankleden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vanalles in mijn tas gegooid, dat haal ik er morgenochtend wel weer uit :45: kom net onder de douche uit, melatonine gepakt:35: en nu nog een bak kwark met whey en aardbeien naar binnen werken (nomnomnom) en dan hup, naar bed! Truste allemaal xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ook van plan om in trainingspak te gaan .Lijkt mij het makkelijkste. 

Niesje 59 kg zal ik nooit redden als ik al rond de 68 kg weeg ben ik tevreden. Ben 1,73 en 73 kg. Meis heel veel succes morgen. Ik zal morgen vroeg aan je denken een kaarsje voor je aansteken en wensen dat je droomborsten krijgt en alles goed verloopt ;)

Dank je best Boobie voor je antwoord. Ik zal het aan mijn pc vragen. Denk zelf ook niet dat die paar kilo's die ik dan nog wil afvallen invloed heeft op mijn borsten. Moet alleen opletten dat ik niet te snel afval. Op dit moment ben ik ook bezig met een koolhydraatarm dieet ( merk dat dit het beste werkt om mijn buik weg te krijgen) en ben van plan om na herstel van mijn bv meer te gaan sporten om alles strakker te krijgen :D

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minutes ago, Niesje said:

Jeeeeeeeej.. ik ben er weer, mét boobs!! :01: en serieus, het valt me allemaal zo mee!! Voel me super, bijna té goed haha

Haha gelukkig maar! Bij mij was het even wel anders! GEFELICITEERD!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben al onderweg naar huis, deed het zo goed dat ik om 13.15 uur al mocht gaan!!

Kan niet geloven hoe goed ik me voel, pijn valt echt mee alleen mijn rechterarm/oksel verveelt maar dat is denk ik de spier? Oh en de borstband da's wel echt een bitch!!

Maar buiten dat, me is so happy!!!! :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Niesje:

Ik ben al onderweg naar huis, deed het zo goed dat ik om 13.15 uur al mocht gaan!!

Kan niet geloven hoe goed ik me voel, pijn valt echt mee alleen mijn rechterarm/oksel verveelt maar dat is denk ik de spier? Oh en de borstband da's wel echt een bitch!!

Maar buiten dat, me is so happy!!!! :wub:

Zoooo echt fijn meis! Je hoort wel eens anders! Maakt de hele ervaring een stuk prettiger! Ben heel blij voor je! En hoe is t resultaat? Hoe hangen de dames erbij?:lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minutes ago, Niesje said:

Ik ben al onderweg naar huis, deed het zo goed dat ik om 13.15 uur al mocht gaan!!

Kan niet geloven hoe goed ik me voel, pijn valt echt mee alleen mijn rechterarm/oksel verveelt maar dat is denk ik de spier? Oh en de borstband da's wel echt een bitch!!

Maar buiten dat, me is so happy!!!! :wub:

Serieus?? Ik ben daar echt 11 uur geweest! Wat een mazzel heb jij zeg!!! Maar eehh nu al een borstband om? Dat is snel! 

Geniet van je boobs en een goed herstel gewenst!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.