Ga naar inhoud

Niesje : 8 april 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

52 minutes ago, Niesje said:

Bedoel je tussen het streepje van Kees en Frans?

Ik heb vandaag trouwens moeten lullen als Brugman, maaaar heb m'n controle over 1,5 week in Groesbeek :D 

Ja! Dat zou zeker anders voelen. En mooi dat het is je gelukt! Altijd handig als je goed gebekt bent ;) Daarom laat ik mijn vriend dat soort dingen afhandelen :45: ik laat mij altijd te snel afschepen. 

En die punt tieten zakken vanzelf wel weg. Denk dat ze eerder vragen waarom die bulten onder mijn oksel zijn gekomen :45: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 980
  • Created
  • Laatste Reactie

Hahaha, okselbulten :45:

ff minder leuk iets, net ruzie met mijn ma gehad.. die zou van de week blijven om voor me te zorgen maar heeft het laten afweten :( heb me erg druk gemaakt (maar geen vreemde bewegingen) maar nu is alles natuurlijk keihard en doet beetje zeer. Zou het heel erg zijn? Lig inmiddels weer plat en heb ook iets gehad om beetje rustig te worden. Weet het anders ook even niet, pffff

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oww Niesje wat is dat vervelend voor je... dat zal inderdaad de nodige stress opleveren.. en nu? Hopelijk heb je zo snel iets anders kunnen regelen voor de kids. Ik heb me de eerste week ook opgewonden om iets en toen ook direct hele harde borsten en druk erop. Heb toen idd een pijnstiller gepakt en een coldcompres hielp toen ook wel om die er tegen aan te houden. Sterkte :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Nathalie*:

Oww Niesje wat is dat vervelend voor je... dat zal inderdaad de nodige stress opleveren.. en nu? Hopelijk heb je zo snel iets anders kunnen regelen voor de kids. Ik heb me de eerste week ook opgewonden om iets en toen ook direct hele harde borsten en druk erop. Heb toen idd een pijnstiller gepakt en een coldcompres hielp toen ook wel om die er tegen aan te houden. Sterkte :53:

Dankjewel!! coldcompress kom ik nu niet bij maar de kleinste is vanmiddag opgevangen dus ik ga even proberen te slapen. Ben alweer rustig maar die memmen nog knoerhard :79:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Niesje said:

Hahaha, okselbulten :45:

ff minder leuk iets, net ruzie met mijn ma gehad.. die zou van de week blijven om voor me te zorgen maar heeft het laten afweten :( heb me erg druk gemaakt (maar geen vreemde bewegingen) maar nu is alles natuurlijk keihard en doet beetje zeer. Zou het heel erg zijn? Lig inmiddels weer plat en heb ook iets gehad om beetje rustig te worden. Weet het anders ook even niet, pffff

Jeetje wat balen!!!  Mijn vriend is al in paniek omdat ik nu 1,5 uur alleen ben. Jammer dat je alleen wordt gelaten. Bij mij worden ze ook hard en pijnlijk zodra ik iets doe. Heb coldcompressen gemaakt van nat maandverband (op een kommetje gelegd, zijn ze rond en passen ze zo in mijn BH). 

Lekker liggen, rusten, water drinken en rustig aan doen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hè lieverd ....wat gemeen van je ma om je nou in de steek te laten terwijl ze beloofd heeft om voor je te zorgen. Hoop dat je snel iemand anders hebt die jouw kan verzorgen en kan helpen. Kan me heel goed voorstellen dat je je druk heb gemaakt, tenslotte reken je toch op haar terwijl je herstellende bent van een operatie. 

Heb je een beetje kunnen rusten? Zijn de borsten al iets minder hard geworden? Het zal uiteindelijk allemaal goed komen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel meis, lief!

Nee 't is ook niet te bevatten en ik zit er echt mee :24: het is een heel verhaal daar ga ik niemand mee lastig vallen, maar dit had ik niet kunnen bedenken.. 

Heb de hele dag verder rustig gedaan maar m'n rechterboob die al beetje lastiger doet is gewoon keihard, ga straks eens op zoek of ik nog een oxacepammetje heb ofzo

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Bruisend:

Jeetje wat balen!!!  Mijn vriend is al in paniek omdat ik nu 1,5 uur alleen ben. Jammer dat je alleen wordt gelaten. Bij mij worden ze ook hard en pijnlijk zodra ik iets doe. Heb coldcompressen gemaakt van nat maandverband (op een kommetje gelegd, zijn ze rond en passen ze zo in mijn BH). 

Lekker liggen, rusten, water drinken en rustig aan doen!!

Bruisend dat ga ik proberen van dat maandverband!! Jij hebt handige tips jij ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minutes ago, Niesje said:

Bruisend dat ga ik proberen van dat maandverband!! Jij hebt handige tips jij ;) 

Goed gejat van het internet! Als die hard is wel in een boterhamzakje doen (voor als die ontdooit) en in een washandje. Was de eerste dagen heeeeeeerlijk. 

Ik hoop echt dat je iemand kan vinden om je te helpen! Ik heb deze week iedere dag een ander op bezoek omdat m'n vriend in ene hartstikke druk is. 

Je had kinderen toch? Kan de oppas daarvan niet op jouw passen? Haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Bruisend:

Goed gejat van het internet! Als die hard is wel in een boterhamzakje doen (voor als die ontdooit) en in een washandje. Was de eerste dagen heeeeeeerlijk. 

Ik hoop echt dat je iemand kan vinden om je te helpen! Ik heb deze week iedere dag een ander op bezoek omdat m'n vriend in ene hartstikke druk is. 

Je had kinderen toch? Kan de oppas daarvan niet op jouw passen? Haha

Vriendlief komt net binnen dus heb nu coldpack tussen boobs en borstband in :D 

De grote kids die kunnen mij wel helpen, doen ze ook wel maar die zitten overdag op school. De kleinste die vraagt wel aandacht en snapt natuurlijk niet dat mam niks kan.. morgen gaat ze met een vriendin naar de psz en gaat daarna met oma mee. Dan zijn we alweer een dag verder!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooohhhh dus eigenlijk gaat het alleen om overdag? En gelukkig gaat het iedere dag een beetje beter!

Je bent een taaie ;) het komt helemaal goed met jou dat weet ik zeker!

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Bruisend:

Ooohhhh dus eigenlijk gaat het alleen om overdag? En gelukkig gaat het iedere dag een beetje beter!

Je bent een taaie ;) het komt helemaal goed met jou dat weet ik zeker!

Hahaha, klopt ook wel, wil ook eigenlijk niet klagen.. ben er gewoon helemaal emo van verdomme.. bleeeeeeeeeghhh :99:

Zo, alles uitgekotst! 't is klaar :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier mag je best klagen meis. Als je je daardoor ook maar ietsiepietsie beter voelt. 

Zoonlief voelt zich ook wel weer beter. Dus morgen weer naar school. Voelt hij zich toch morgenvroeg niet lekker  mag hij naar oma.

Ik heb vandaag al een mailtje van Kliniek Heyendaal gehad voor mijn 1ste controle ( donderdag 21 april) moet morgen eerst nog wel geopereerd worden :D.

Heb net ook nog foto's gemaakt van mijn hangborsten. Is best wel schrikken als je ze op foto ziet :107:. Mag ik ze als ik het aandurf hier bij jouw plaatsen of heb je liever dat ik ze ergens anders plaats?

Voelt het al wat beter met zo'n coldpack, helpt het een beetje? Heb laatst ook  een coldpack gekocht voor het geval ik hem nodig zou hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog een flink potje liggen janken hier en ben er nu wel weer klaar mee denk ik ;) 

Gelukkig voelt je zoontje zich ook alweer beter!!

Grappig dat je je controleafspraak al kreeg, ik mocht ook de 21e maar kreeg eerder telefoon dat ik nu toch niet naar Groesbeek kan, omdat ze dit nooit deden. Aargh!!

Je mag je foto's zeker hier erbij zetten hoor! Confronterend hè, vond de mijne ook zo erg maar je moet maar zo denken: morgen zitten daar je droom-boobies :43:

De coldpack helpt zeker!! Heb wel nog wat steekjes maar heb me gewoon ook heel druk gemaakt. Morgen gaat het vast weer een stuk beter :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarschuwing! Schokkende beelden van mij van voor borstlift + vergroting :107: . 

Morgen moet ik om 11.00 uur ( vertrek om 9.30) in Groesbeek zijn. Hoop dat ik vannacht een beetje slaap. Overdag ben ik helemaal niet zenuwachtig maar 's nachts spook ik rond van de zenuwen. Kan blij zijn dat de operatie overdag gebeurt en niet 's nachts :45:.

Moet er echt aan denken dat ik nuchter moet blijven en niet meteen na wakker worden een glas water naar binnen gooi of nog half slapend een kop koffie zet.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Mijn rechterborst hangt ook nog eens lager dan linker. Dit corrigeert Frans morgen ook meteen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoooo meid, wat schokkend, niet normaal.

nee hoor meis ^_^ en bedenk maar dat je morgen nieuwe boobies hebt. En dan hoef je je niet meer te schamen. En dat hoef je je zowieso niet, iedereen is mooi zoals hij of zij is op zijn/haar eigen manier. Ik vind je mooi. En straks ben je helemaal prachtig, niet alleen door je nieuwe boobies, maar omdat je gaat stralen, en probeer dat stralen maar lekker vast te houdn en de rest van je leven mee te nemen, be your own sunshine! 

Oeh en ik ga ook met niesjes foto erbij sporten op mn sportzolder. Beetje die muffintop eraf trainen, blubblub 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit hele topic gelezen en ik moet zeggen @Niesje, het is echt entertainment! :D

Wat is het bij jou mooi geworden en wat fijn dat je herstel zo voorspoedig gaat. En jouw figuur is echt prachtig.  :rolleyes: Ik ben na lang borstvoeding geven aan twee kids achter elkaar gewend geraakt aan mooie volle borsten, maar ik ben ze na het stoppen met voeden onderweg verloren. :ph34r: En daarna nog afgevallen sinds ik een suikerarm (bijna -vrij) dieet volg. Ik ben steeds trotser op mijn lijf, alleen die borsten miste ik nu nog meer. En ik krijg volgende week nieuwe! :wub:

Daarna zou ik ook heel graag willen gaan sporten om lekker strak in mijn vel te zitten. Lijkt me geweldig om te bereiken op mijn 35e! Jouw verhaal vind ik echt motiverend! Dankjewel daarvoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Phoebeee ik wens jou heel veel succes morgen :43:ik stond idd op met een lekkere kop koffie in mijn gedachten en dat viel me even tegen zeg! Hopelijk slaap je lekker door vannacht en ga je niet spoken want slapen valt straks ook tegen hoor :P 

En ik vind jouw foto ook niet schokkend, wacht maar eens hoe blij jij morgen zult zijn. Dat wordt prachtig!!

39 minuten geleden zei Phoebee:

Als ik goed hersteld ben van de operatie ga ik hier keihard aan werken met jouw foto's als motivatie :D.

Whoop :43:

33 minuten geleden zei Mamalisa:

Oeh en ik ga ook met niesjes foto erbij sporten op mn sportzolder. Beetje die muffintop eraf trainen, blubblub 

Dubbel whoop :43:

 

Gaan hier gewoon ons eigen sportclubbie oprichten!! Nee ff alle gekheid op 'n stokkie, super leuk als ik jullie zo kan motiveren:D :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei zalikhetdoen:

Ik heb dit hele topic gelezen en ik moet zeggen @Niesje, het is echt entertainment! :D

Wat is het bij jou mooi geworden en wat fijn dat je herstel zo voorspoedig gaat. En jouw figuur is echt prachtig.  :rolleyes: Ik ben na lang borstvoeding geven aan twee kids achter elkaar gewend geraakt aan mooie volle borsten, maar ik ben ze na het stoppen met voeden onderweg verloren. :ph34r: En daarna nog afgevallen sinds ik een suikerarm (bijna -vrij) dieet volg. Ik ben steeds trotser op mijn lijf, alleen die borsten miste ik nu nog meer. En ik krijg volgende week nieuwe! :wub:

Daarna zou ik ook heel graag willen gaan sporten om lekker strak in mijn vel te zitten. Lijkt me geweldig om te bereiken op mijn 35e! Jouw verhaal vind ik echt motiverend! Dankjewel daarvoor!

Oh wauw @zalikhetdoen ten eerste alle credits dat je dit hele topic hebt teruggelezen:35: daar was je wel even zoet mee hè :45: 

Dank je voor de complimentjes, lief!!

En ja, kids, borstvoeding, gezonder en bijna suikervrij eten (alleen nu ff niet :P), afvallen, zo trots op je lijf zijn met 35, maar vooral ook je boobs missen he.. ik herken het allemaal!!!

Spannend dat jij volgende week mag!! Wie/wat/waar/hoeveel?? :) Haha!!

Je moet gewoon hier blijven hangen in dit topic en met sporten zal het vast ook goed komen, zoals je merkt gaan we elkaar hier straks allemaal lekker motiveren als we weer aan de bak mogen :43:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Niesje:

Oh wauw @zalikhetdoen ten eerste alle credits dat je dit hele topic hebt teruggelezen:35: daar was je wel even zoet mee hè :45: 

Dank je voor de complimentjes, lief!!

En ja, kids, borstvoeding, gezonder en bijna suikervrij eten (alleen nu ff niet :P), afvallen, zo trots op je lijf zijn met 35, maar vooral ook je boobs missen he.. ik herken het allemaal!!!

Spannend dat jij volgende week mag!! Wie/wat/waar/hoeveel?? :) Haha!!

Je moet gewoon hier blijven hangen in dit topic en met sporten zal het vast ook goed komen, zoals je merkt gaan we elkaar hier straks allemaal lekker motiveren als we weer aan de bak mogen :43:

 

Ja we hebben veel overeenkomsten! Ik zat net te tellen en kom zelfs ook op 42 maanden borstvoeding! :2: Alleen die blokjesbuik die ik op jouw foto zag, die heb ik nog nooit gehad :84:

Ik ga vrijdag de 22e bij Bruno Demeyere, 285 of 300 cc voor de spier. En juist omdat de datum zo dichtbij komt ben ik nu veel op het forum aan het lezen. Ben zo benieuwd wat er komen gaat en zo kan ik me alvast voorbereiden. Zo goed als jij was voorbereid, dat red ik waarschijnlijk niet, wat heb ik gelachen toen ik dat allemaal las :kuzya_02: Ik ging nog eeeeeven achter de computer, voor ik naar bed zou gaan. Zit nu alweer een uur enthousiast te forummen. Wat is dat heerlijk om hier even je ei kwijt te kunnen!

p.s. ik ga zeker ook havermout pannenkoekjes meenemen volgende week! :35:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen. Ben al op vanaf 5.00 uur. Heb er echt zin in.

Dankjewel mamalisa voor je lieve en mooie woorden en dat je me mooi vind en de foto niet schokkend vind. Jij weet iemand echt weer zelfvertrouwen te geven. Vanaf vandaag I GONNA BE MY OWN SUNSHINE :D. Trouwens sportzolder....WAUW. Je brengt me op ideeën.Heb wel laatst een make-up tafel laten bouwen op de zolder en heb nog plaats over. Manlief maar eens lief aankijken :wub:.

Zalikhetdoen. Spannend, een week is zo voorbij!  Je bent zo aan de beurt. Borstvoeding geven heb ik alleen 3 weken  bij mijn oudste geprobeerd maar dat lukte niet. Bij mijn jongste heb ik het totaal niet geprobeerd. Dus die hangborsten heb ik echt niet van borstvoeding geven :84:. Dit forum is echt verslavend hé. Ik lees hier ook over havermout pannenkoekjes ... klinkt goed, maar moet nuchter blijven tot na de operatie :102:.Heb je misschien een recept voor mij voor in de toekomst, wil het wel eens proberen.

Niesje, dankje meis.  Nog een paar uurtjes. Heb lang genoeg zo moeten rondlopen.... Laat de droom boobies maar komen :43:Mijn buik gaat wel tekeer als een gek. Ik heb honger en wil koffie :(.  Even volhouden voor een goed doel :D.  Ik doe mee met het sportclubje maar wel met jouw als coach ;).

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Phoebee heel veel succes strakjes:53:

Time to shine today!! :38: 

het nuchter blijven is al vervelend genoeg hè, ik zal het havermout-pannenkoek-recept straks wel delen als je weer terug bent:35:

Houd je ons een beetje op de hoogte meissie? Zal aan je denken :) xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10 april 2016 om 11:51 zei BoysMom:

Jeetje, je hebt mij geïnspireerd!!! Ben al een tijd bezig, maar 'gewoon-wat-aan-het-doen-modus'. Ik heb 3 kids 9, 7 en 1 jaar. 

Thanx!!! Ik ga ervoor!

Wauw! Ik dacht dat ik al niks te klagen had maar jou figuur is fantastisch! Ik ben heel benieuwd naar jou voedingsschema van toen. Kan je daar iets van toelichten? :D en hoevaak zat je in de sportschool of deed je het gewoon thuis? Ik ben ook een paar mnd lid geweest en de eerste weken hard gaan trainen (alles maar wil eigenlijk alleen met sixpackje van vroeger weer terug haha) en dat gebeude niet zo snel natuurlijk waardoor ik al snel "klaar" was...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.