Ga naar inhoud

Niesje : 8 april 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 980
  • Created
  • Laatste Reactie

En phoebee, hoe was je consult??? Ik vond 375cc al klinken als flinke memmen, haha (maar ben ook niets gewend). Op welke maat ben je nu uitgekomen?

Ik ben 1.68m en ongeveer 62 kilo. Op de foto's leken ze mooi bij mijn lichaam te passen. Ik weet eigenlijk niet (ja erg he!!!) welke maat ik nu heb, ik gok 75A, dus volgens mij wordt dat 75C of D.

oooo de tijd gaat zo snel inderdaad. Ben al aan de vitamine begonnen, voedingskussen is gekocht, oppas voor de kinderen is geregeld. Wat een gedoe, maar het is het hopelijk allemaal waard. Krijg het soms ineens heel benauwd als ik aan 5 april denk...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aaaaaargh... word ik gisteravond gebeld of ik as maandag al geholpen wil worden (er viel iemand uit).. ga ik echt niet redden, verdorie.. Maar dan blijft alles staan op de 8e zegt ze ook. 

Euh, nee!! 5 april hoor! Nou mevrouw niets aan te doen, de chirurg heeft alles verzet naar 8 april. Heb net een hele boze mail gestuurd hoor, heb wel al alles kunnen verzetten naar 8 april en eigenlijk komt op een vrijdag geopereerd worden ook een heel klein beetje beter uit (heb ik natuurlijk niet gezegd ;)) maar vind het uit principe gewoon niet kunnen :30:

ben eens benieuwd naar hun reactie!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Niesje:

Aaaaaargh... word ik gisteravond gebeld of ik as maandag al geholpen wil worden (er viel iemand uit).. ga ik echt niet redden, verdorie.. Maar dan blijft alles staan op de 8e zegt ze ook. 

Euh, nee!! 5 april hoor! Nou mevrouw niets aan te doen, de chirurg heeft alles verzet naar 8 april. Heb net een hele boze mail gestuurd hoor, heb wel al alles kunnen verzetten naar 8 april en eigenlijk komt op een vrijdag geopereerd worden ook een heel klein beetje beter uit (heb ik natuurlijk niet gezegd ;)) maar vind het uit principe gewoon niet kunnen :30:

ben eens benieuwd naar hun reactie!!

Dan zij  ze naarstig op zoek. Ik werd eergisteren en gisteren gebeld of ik aanstaande maandag kon. Mijn ingreep staat op 4 april. Hoe graag ik ook had gewild, het komt niet uit met mijn werk.

Communicatie is niet heel goed bij hun. Voor het zelfde geld staat je daar 5 april....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat bedoel ik.. ze wilden na mijn consult de boel al verzetten maar toen zei ik nee dat gaat echt niet en zeiden ze oké dan laat 5 april maar staan. Niet dus! 

Ik ga via Diana Gabriels en heb daar nu serieus spijt van.. pffffff

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Niesje:

Ja dat bedoel ik.. ze wilden na mijn consult de boel al verzetten maar toen zei ik nee dat gaat echt niet en zeiden ze oké dan laat 5 april maar staan. Niet dus! 

Ik ga via Diana Gabriels en heb daar nu serieus spijt van.. pffffff

Pfff nou idd niet heel fijn zo. Ik ga bij heyendaal direct dus hoop dan maar dat beter gaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Niesje:

Ja dat bedoel ik.. ze wilden na mijn consult de boel al verzetten maar toen zei ik nee dat gaat echt niet en zeiden ze oké dan laat 5 april maar staan. Niet dus! 

Ik ga via Diana Gabriels en heb daar nu serieus spijt van.. pffffff

Ik ook via Diana, zal blij zijn als alles achter de rug is. Maar aan de telefoon bevestigde ze gelukkig wel beide keren dat het dan 4 april blijft staan. Rond de 29ste krijg ik de tijd door. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat balen zeg dat het allemaal zo moet lopen.

Ik ben zelf via zijn eigen kliniek gegaan en daar is wel alles super goed geregeld, 1 geruststelling voor jou, je wordt echt door een super goede pc geopereerd . Bij mij heeft jij echt super mooie boobies gemaakt en ze worden met de dag mooier! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hè dames, ik ben er weer heb even van alles moeten regelen na het consult van woensdag.

Freduriek, hoe mijn consult was kun je lezen bij "dit wil ik ff kwijt over praktijk Diana Gabriels". Mijn operatiedatum is nu 12 april en het wordt mentor rond 450cc Mp dual plane. Had  het liefst 500cc gehad maar Dr. Straten rade dit af. Ik krijg namelijk ook een borstlift en 450cc is dan het maximale om te voorkomen dat de borsten weer snel gaan hangen.

Niesje, ben ik blij dat ik niet meer bij praktijk Gabriels ben en rechtstreeks bij kliniek Heyendaal. Wat een verschil. Moest gisteren even bellen met hun omdat ik de papieren per mail nog niet ontvangen had. Ik hoefde mijn naam maar te zeggen en ze zeiden meteen al " u belt voor de papieren". Ze gaven als rede dat ze nog bepaalde gegevens over mij van Dr. Straten nodig hadden maar hij tot 5 uur consult had. Half 6 waren alle papieren binnen.

Wat een gejojo( Nederlands woord? Of toch vertaald Limburgs :)) daar bij Gabriels. Menen dat ze zomaar alles kunnen verzetten. Weten toch ook wel dat er veel meer bij komt kijken dan alleen een datum in de agenda verzetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Niesje:

@best_boobie kan de datum in mijn titel aangepast worden?

Klopt nu niet meer :77:

Ik vind het echt bizar. Ze verplaatsen daar operatie data alsof het theekopjes in een kast zijn.. belachelijk!!!!

Als dit zo doorgaat, helpt ze haar eigen bedrijf naar de knoppen hoor.... En dan maar doen of het borstenforum haar zwart maakt. Laat me niet lachen :45:

Ik pas je titel aan meid!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 hours ago, Niesje said:

Aaaaaargh... word ik gisteravond gebeld of ik as maandag al geholpen wil worden (er viel iemand uit).. ga ik echt niet redden, verdorie.. Maar dan blijft alles staan op de 8e zegt ze ook. 

Euh, nee!! 5 april hoor! Nou mevrouw niets aan te doen, de chirurg heeft alles verzet naar 8 april. Heb net een hele boze mail gestuurd hoor, heb wel al alles kunnen verzetten naar 8 april en eigenlijk komt op een vrijdag geopereerd worden ook een heel klein beetje beter uit (heb ik natuurlijk niet gezegd ;)) maar vind het uit principe gewoon niet kunnen :30:

ben eens benieuwd naar hun reactie!!

Wow ik schrik een beetje. Weetje 100% zeker dat je op een vrijdag ingepland staat? Ik ben namelijk gewisseld van Diana naar de kliniek zelf. Dus ik met de kliniek gebeld en om een andere datum gevraagd, het liefste op een vrijdag. Wat denk je? Frans doet geen borstvergrotingen op vrijdag. Alleen op maandag en dinsdag.

Paar weken terug was er een meisje hier op het borstenforum. Zei ook dat ze op vrijdag werd geopereerd. Ik dacht nah zal wel, dan heb ik het verkeerd begrepen. Ik ga mij niet als een bemoei al er tussen mengen. En wat dacht je? Haar operatie ging niet door!

Ik wil je niet bang maken maar niks is zo teleurstellend als ineens een verschoven datum. Helemaal op de dag zelf! En als je nog niet hebt betaald zou ik snel switchen naar de kliniek zelf. En misschien zou je dan zelfs nog gewoon op 5 april kunnen omdat zij daar meer data beschikbaar hebben.

Ik hoop dat ik het fout heb hoor, maar dat zou te toevallig zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens hun is 8 april een extra ingelaste operatie dag ivm de grote drukte, dus ik hoop maar dat het klopt maar ga er voor de zekerheid nogmaals achteraan!! Ga hun gewoon lekker stalken :45: tenminste nog een beetje vermaak voor m'n geld want ik heb idd al betaald!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minutes ago, Niesje said:

Volgens hun is 8 april een extra ingelaste operatie dag ivm de grote drukte, dus ik hoop maar dat het klopt maar ga er voor de zekerheid nogmaals achteraan!! Ga hun gewoon lekker stalken :45: tenminste nog een beetje vermaak voor m'n geld want ik heb idd al betaald!

Oooohhh ja, nou als je het het echt zeker wil weten. Mag vast niet maar het werk wel. De kliniek zelf heeft de volledige agenda inclusief mensen die via Diana komen. Als je bij haar geen duidelijk antwoord krijgt zou ik gewoon de stoute schoenen aan trekken en de kliniek bellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei best_boobie:

Ik vind het echt bizar. Ze verplaatsen daar operatie data alsof het theekopjes in een kast zijn.. belachelijk!!!!

Als dit zo doorgaat, helpt ze haar eigen bedrijf naar de knoppen hoor.... En dan maar doen of het borstenforum haar zwart maakt. Laat me niet lachen :45:

Ik pas je titel aan meid!

Xxx

Thank youuu :53: 

(idd niet echt goede reclame dit he)

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden zei Bruisend:

Wow ik schrik een beetje. Weetje 100% zeker dat je op een vrijdag ingepland staat? Ik ben namelijk gewisseld van Diana naar de kliniek zelf. Dus ik met de kliniek gebeld en om een andere datum gevraagd, het liefste op een vrijdag. Wat denk je? Frans doet geen borstvergrotingen op vrijdag. Alleen op maandag en dinsdag.

Paar weken terug was er een meisje hier op het borstenforum. Zei ook dat ze op vrijdag werd geopereerd. Ik dacht nah zal wel, dan heb ik het verkeerd begrepen. Ik ga mij niet als een bemoei al er tussen mengen. En wat dacht je? Haar operatie ging niet door!

Ik wil je niet bang maken maar niks is zo teleurstellend als ineens een verschoven datum. Helemaal op de dag zelf! En als je nog niet hebt betaald zou ik snel switchen naar de kliniek zelf. En misschien zou je dan zelfs nog gewoon op 5 april kunnen omdat zij daar meer data beschikbaar hebben.

Ik hoop dat ik het fout heb hoor, maar dat zou te toevallig zijn.

Klopt helemaal. Dat hadden ze bij mij indd gedaan. Van eerst maandag naar vrijdag verzet. En toen weer na maandag want vrijdag had hij opeens iets anders en kon hij niet opereren.

Succes xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.