Ga naar inhoud

Niesje : 8 april 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Phoebee:

Goedemorgen. Ben al op vanaf 5.00 uur. Heb er echt zin in.

Dankjewel mamalisa voor je lieve en mooie woorden en dat je me mooi vind en de foto niet schokkend vind. Jij weet iemand echt weer zelfvertrouwen te geven. Vanaf vandaag I GONNA BE MY OWN SUNSHINE :D. Trouwens sportzolder....WAUW. Je brengt me op ideeën.Heb wel laatst een make-up tafel laten bouwen op de zolder en heb nog plaats over. Manlief maar eens lief aankijken :wub:.

Zalikhetdoen. Spannend, een week is zo voorbij!  Je bent zo aan de beurt. Borstvoeding geven heb ik alleen 3 weken  bij mijn oudste geprobeerd maar dat lukte niet. Bij mijn jongste heb ik het totaal niet geprobeerd. Dus die hangborsten heb ik echt niet van borstvoeding geven :84:. Dit forum is echt verslavend hé. Ik lees hier ook over havermout pannenkoekjes ... klinkt goed, maar moet nuchter blijven tot na de operatie :102:.Heb je misschien een recept voor mij voor in de toekomst, wil het wel eens proberen.

Niesje, dankje meis.  Nog een paar uurtjes. Heb lang genoeg zo moeten rondlopen.... Laat de droom boobies maar komen :43:Mijn buik gaat wel tekeer als een gek. Ik heb honger en wil koffie :(.  Even volhouden voor een goed doel :D.  Ik doe mee met het sportclubje maar wel met jouw als coach ;).

 

Spannend meid! Heel veel succes en toch ook plezier vandaag met je nieuwe boobies! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 980
  • Created
  • Laatste Reactie
10 minuten geleden zei Mammavan3ventjes:

Wauw! Ik dacht dat ik al niks te klagen had maar jou figuur is fantastisch! Ik ben heel benieuwd naar jou voedingsschema van toen. Kan je daar iets van toelichten? :D en hoevaak zat je in de sportschool of deed je het gewoon thuis? Ik ben ook een paar mnd lid geweest en de eerste weken hard gaan trainen (alles maar wil eigenlijk alleen met sixpackje van vroeger weer terug haha) en dat gebeude niet zo snel natuurlijk waardoor ik al snel "klaar" was...

 

Haha, dank je :) word wel een beetje verlegen van jullie complimentjes allemaal! 

Ik ben 9 mnd geleden begonnen met krachttraining icm voedingsschema (daar stuur ik je wel even een pb'tje over) en was gemiddeld 3 x per week in de sportschool te vinden. Dec-Jan ietsje minder :P haha. Maar niet extreem veel dus, vind ik! Gek genoeg heb ik altijd veel benen getraind, de rest beetje bijgehouden en nooit veel speciaal voor de buikspieren gedaan want die pak je toch altijd wel mee als je andere oefeningen (goed) doet! Dus mijn blokjes heb ik puur aan de juiste voeding te danken. Immers, abs are made in the kitchen :viannen_77:

Maar sporten heeft me ook uit een enorme dip gehaald dus het is voor mij de ideale uitlaatklep, ben er mee begonnen omdat ik nog snel voor onze vakantie wilde afvallen maar het werkte zo verslavend en vind het heerlijk!! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niesje, jouw topic wordt gewoon door iedereen gebruikt. Hahaha. Zou jij mij ook je voedingsschema willen sturen? Als mijn boobies dalijk genezen zijn wil ik de rest van mijn lijf onderhanden nemen. Ik zou dolgraag weer mooie ronde billen willen... Na afvallen is daar niet veel meer van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Phoebee:

Niesje, even je topic gebruiken om iedereen te bedanken die me succes wenst. Ben nu onderweg naar Heyendaal kliniek. Strakjes lekker slapen en wakker worden met nieuwe boobs:D.

Mijn kaarsje brandt hè!! :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Daantje73:

Niesje, jouw topic wordt gewoon door iedereen gebruikt. Hahaha. Zou jij mij ook je voedingsschema willen sturen? Als mijn boobies dalijk genezen zijn wil ik de rest van mijn lijf onderhanden nemen. Ik zou dolgraag weer mooie ronde billen willen... Na afvallen is daar niet veel meer van over.

Jaaaaaa super gezellig hier :43: tof hè!! 

Tuurlijk meid, stuur je zo een pb'tje wbt schema ;) 

Kan niet wachten tot we straks allemaal weer naar de sportschool kunnen, elkaar lekker motiveren en dan trots onze summerbody's mét boobies kunnen showen:wub: oooooow yeah!!

Bij mijn billen ben ik naar mijn smaak ook net wat té afgevallen dus die wil ik ook nog mooi shapen, maar dat vind ik toch lastiger dan de rest! Moeten we daar maar goede oefeningen voor gaan zoeken :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minutes ago, Niesje said:

Jaaaaaa super gezellig hier :43: tof hè!! 

Tuurlijk meid, stuur je zo een pb'tje wbt schema ;) 

Kan niet wachten tot we straks allemaal weer naar de sportschool kunnen, elkaar lekker motiveren en dan trots onze summerbody's mét boobies kunnen showen:wub: oooooow yeah!!

Bij mijn billen ben ik naar mijn smaak ook net wat té afgevallen dus die wil ik ook nog mooi shapen, maar dat vind ik toch lastiger dan de rest! Moeten we daar maar goede oefeningen voor gaan zoeken :) 

Ik heb er net 450cc in gestopt zodat mijn boobs wat meer bij mijn ass passen. Ga die niet nog groter maken! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Daantje73:

Ik kan altijd nog 450 cc in mijn ass laten stoppen ha ha ha. 

:45: Hier heb ik ook aan gedacht :) Maar de ingreep schijnt net zo pijnlijk te zijn als bij een bv. Herstel duurt ook zo'n 6 weken en in die tijd schijn je ook niet zo goed te kunnen zitten haha. 

Ik ben sinds vorig jaar augustus weer gaan sporten (na een periode van 6 jaar niks doen) en kreeg laatst van mijn man te horen dat mijn billen al minder afgezakt zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dan heb je een ander probleem dan op je rug slapen.  Ik loop hard en heb op zolder een crosstrainer en trainingsstation staan.  Ook wat gewichten. Was al begonnen met spatten. Maar nu die stang in mijn nek, 8 dagen po, lijkt me niet goed. Heb altijd wel snel resultaat als ik iets doe. Vandaar super gemotiveerd om na deze weken aan de slag te gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Niesje:

Haha, dank je :) word wel een beetje verlegen van jullie complimentjes allemaal! 

Ik ben 9 mnd geleden begonnen met krachttraining icm voedingsschema (daar stuur ik je wel even een pb'tje over) en was gemiddeld 3 x per week in de sportschool te vinden. Dec-Jan ietsje minder :P haha. Maar niet extreem veel dus, vind ik! Gek genoeg heb ik altijd veel benen getraind, de rest beetje bijgehouden en nooit veel speciaal voor de buikspieren gedaan want die pak je toch altijd wel mee als je andere oefeningen (goed) doet! Dus mijn blokjes heb ik puur aan de juiste voeding te danken. Immers, abs are made in the kitchen :viannen_77:

Maar sporten heeft me ook uit een enorme dip gehaald dus het is voor mij de ideale uitlaatklep, ben er mee begonnen omdat ik nog snel voor onze vakantie wilde afvallen maar het werkte zo verslavend en vind het heerlijk!! :D

Ah top! Ben erg benieuwd naar het schema haha. Ws zoveel mogelijk suikerloos denk ik? Cola ed drink ik sowieso al nooit, weet van een vriendin die sport en op voeding let dat dat echt en no go is. Ik heb van mezelf ook altijd snel een gespierd lichaam, zelf niet altijd even blij mee want voel me soms een beetje een halve kerel, helemaal zonder m'n tieten haha maar m'n buik wil ik weer strak in shape, rest hoeft niet meer als dat t nu is. M'n armen train ik automatisch al door de jongste die ik hele dag met maxicosi overal en nergens heen til haha. M'n wel van plan straks te gaan hardlopen (heb alleen 0 motivatie, ook in de sportschool helaas. Werkte helaas ook niet verslavend bij mij haha).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ass gewoon creëeren met sport! Die krijg je wel, tieten zijn helaas zo niet te bouwen! 

Kan niet wachten tot ik weer kan sporten haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Mammavan3ventjes:

Ah top! Ben erg benieuwd naar het schema haha. Ws zoveel mogelijk suikerloos denk ik? Cola ed drink ik sowieso al nooit, weet van een vriendin die sport en op voeding let dat dat echt en no go is. Ik heb van mezelf ook altijd snel een gespierd lichaam, zelf niet altijd even blij mee want voel me soms een beetje een halve kerel, helemaal zonder m'n tieten haha maar m'n buik wil ik weer strak in shape, rest hoeft niet meer als dat t nu is. M'n armen train ik automatisch al door de jongste die ik hele dag met maxicosi overal en nergens heen til haha. M'n wel van plan straks te gaan hardlopen (heb alleen 0 motivatie, ook in de sportschool helaas. Werkte helaas ook niet verslavend bij mij haha).

Had ook nooit verwacht dat ik hardlopen leuk zou gaan vinden, maar ineens was die knop om. Cola gaat voor mij lastig worden, daar ben ik echt verslaafd aan.

Op het moment dat ik resultaten zie gaat bij mij het hek van de dam. Zo mooi wat je allemaal voor elkaar kan krijgen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Bruisend:

Ja ass gewoon creëeren met sport! Die krijg je wel, tieten zijn helaas zo niet te bouwen! 

Kan niet wachten tot ik weer kan sporten haha

Klopt, moet lukken. Bij tieten werkt dat helaas niet zo, maar goed dat hebben we inmiddels anders opgelost .

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Joy1980:

Ik ben sinds vorig jaar augustus weer gaan sporten (na een periode van 6 jaar niks doen) en kreeg laatst van mijn man te horen dat mijn billen al minder afgezakt zijn. 

Het duurt echt wel eventjes, maar het kán wel! :) Leuk compliment van je man, die van mij is ook zo :45: ipv ze zien er al beter uit, ze zijn minder afgezakt :45: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Daantje73:

Ja dan heb je een ander probleem dan op je rug slapen.  Ik loop hard en heb op zolder een crosstrainer en trainingsstation staan.  Ook wat gewichten. Was al begonnen met spatten. Maar nu die stang in mijn nek, 8 dagen po, lijkt me niet goed. Heb altijd wel snel resultaat als ik iets doe. Vandaar super gemotiveerd om na deze weken aan de slag te gaan.

Neeee ik zou echt even wachten meid! Gewoon squatten tot daar aan toe, maar met stang lijkt me echt nog niks zo vroeg po.. en je zegt zelf; je hebt altijd wel snel resultaat ;) ik heb dat ook, heerlijk is dat.. we are lucky bastards B)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt tof dat jullie sporten zo leuk vinden. Ik heb er echt een hekel aan, vind alleen skaten echt heel erg leuk en verslavend. Ik doe het al sinds dat ik 4 ben maar iedere keer dat ik ze aan trek kan ik wel janken van geluk dat ik weer een rondje ga skaten haha echt stom. Was dat bij de rest ook maar zo dan zou ik ook zo'n wasbordje als niesje hebben.

maar meiden, ik ben pas in September aan de beurt voor mijn bv, dus ga de komende 6 maanden gewoon flink knallen,dan heb ik straks een platte buik en mega tetten :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Mammavan3ventjes:

Ah top! Ben erg benieuwd naar het schema haha. Ws zoveel mogelijk suikerloos denk ik? Cola ed drink ik sowieso al nooit, weet van een vriendin die sport en op voeding let dat dat echt en no go is. Ik heb van mezelf ook altijd snel een gespierd lichaam, zelf niet altijd even blij mee want voel me soms een beetje een halve kerel, helemaal zonder m'n tieten haha maar m'n buik wil ik weer strak in shape, rest hoeft niet meer als dat t nu is. M'n armen train ik automatisch al door de jongste die ik hele dag met maxicosi overal en nergens heen til haha. M'n wel van plan straks te gaan hardlopen (heb alleen 0 motivatie, ook in de sportschool helaas. Werkte helaas ook niet verslavend bij mij haha).

Schema is idd zonder toegevoegde suikers, als je er streng aan begint krijg je wel echt afkickverschijnselen! Maar het werkt wel als een tiet :1big_boobs::45: 

Wel even niet vergeten dat het berekend is op mijn lichaamslengte, gewicht, leeftijd, en activiteitsgraad. Maar dan hebben jullie een idee wat zo een schema inhoudt ;) 

@Mammavan3ventjes zonder boobies vond ik alleen mijn borst idd ook mannelijk en wat vond ik het verschrikkelijk!! Gelukkig heb ik daar geen last meer van :01::45: Voor de rest vind ik mooie lijnen op armen en benen juist heel vrouwelijk!

Met zo'n lompe maxi-cosi slepen is al een workout op zich! Hardlopen heb ik helemaal niks mee, dat vindt vriendlief weer heerlijk :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Bruisend:

Ja ass gewoon creëeren met sport! Die krijg je wel, tieten zijn helaas zo niet te bouwen! 

Kan niet wachten tot ik weer kan sporten haha

 

59 minuten geleden zei Daantje73:

Klopt, moet lukken. Bij tieten werkt dat helaas niet zo, maar goed dat hebben we inmiddels anders opgelost .

 Nee bij tieten werkte het juist andersom :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.