Ga naar inhoud

Niesje : 8 april 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 980
  • Created
  • Laatste Reactie
1 uur geleden zei Niesje:

Hi Girls!

Ships, ik heb jullie laatste berichten helemaal gemist :blink:

Kom er later op terug (beloofd!) maar zit nu even (eigenlijk al de hele week) in de heb-ik-alles-wel-goed-voorbereid-stress, whaaaaaaaaa:115:

heb ook het idee dat ik dalijk helemaal gehandicapt ben :45: maar goed, met 3 kids 1 vent en 2 honden wil je alles beetje goed voorbereiden natuurlijk dus ik ben deze week stuk of 8 keer boodschappen gaan halen, heb gevoelde 20 wasjes gedraaid en 3 keer alles gesopt :viannen_81::drag_08::kez_11: en probeer overal aan te denken (soort van stel er breekt oorlog uit voorbereiding) dus ik word helemaal paraaaaaaa :122:

Maar goed, ook heb ik lekker de haartjes geknipt en plukjes gezet, ben ik een kilootje extra afgevallen en nog onder de zonnebank geweest :beach: dus ben ik er nu denk ik wel klaar voor en dringt het eindelijk tot me door: vandaag laatste dag Toos Tietloos:43:

Morgen zit ik al een uur in de auto want moet er om 9 uur zijn en word om 10 uur geholpen :D yeeeeeaaaaaaay

Heb ook nog even motivatie foto's gemaakt voor mezelf, zodat ik straks ook goed weet welke shape ik snel terug wil hebben, maar dan met een stel mooie memmen erop :32:

(Ik zet ze wel in de reactie hieronder ;) )

 

xxxxx

 

Geweldig! Toos Tietloos :45: hoe kom je erop. Kijk nu al uit naar je verslag. Heel veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Daantje73:

Wow! Maare....moest dit?

Sorry :75: maar moest hem hier met jullie delen, ben zo trots op m'n buik na 3 kids (vooral na die 3 mega zwangerschapsbuiken!!) en zo is de motivatie voor mij extra hoog om straks weer zo snel mogelijk back on track te zijn B)

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Niesje:

Sorry :75: maar moest hem hier met jullie delen, ben zo trots op m'n buik na 3 kids (vooral na die 3 mega zwangerschapsbuiken!!) en zo is de motivatie voor mij extra hoog om straks weer zo snel mogelijk back on track te zijn B)

En terecht! Zat je een beetje te pesten. Respect!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Niesje... op zo'n buikje kan je zeker trots zijn...:35:

Zo herkenbaar om zo goed voorbereid te zijn voor de big day!!  Lekker alles opgeruimd en helemaal klaar voor morgen. Hoe vinden je kinderen 't ? Spannend zeker.... Hoeveel heb je nu besloten om te gaan doen 345cc? Ik wens je voor morgen heel veel succes toe!!:71: Heb je trouwens een voedingskussen in huis... want die is echt ideaal om mee te slapen.. klein maar fijn tipje ;)

Kijk uit naar je verslag wanneer je niet meer Toos Tietloos bent.. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oehhhhh spannend!!!!!!! Ben heel erg benieuwd en ik duim voor je!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha herkenbaar? Ik heb voor de operatie ook nog snel even foto s gemaakt. Als ik mezelf opgeblazen en ellendig voel dan kijk ik even terug:) 

Een paar weken niet sporten zie ik dan ook niet als stilstand..want de vooruitgang zijn de boobies! Bovendien lijkt je taille een stuk smaller met vollere borsten! 

Ik ben nu twee kilo aangekomen, en daar zit dan het gewicht van deprotheses bij. Dus mag niet klagen.Niesje hoe ga je het doen met je dieet?

ik ben begonnen met +200 boven onderhoud 2 weken voor de operatie, en heb dit nu nog steeds. Heb zelfs honger! Lichaam trekt enorm veel energie. Ik eet ook wat meer rood vlees Tussendoor om mijn rode bloedcellen wat hoger te houden dan normaal, omdat ik 1dag po een te lage bloeddruk had. En natuurlijk gewoon een cheat meal 1xpw  .Ik ga pas weer terug op onderhoud als ik volledig kan sporten, en dan cutten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een figuurtje Niesje en een buikje om van te dromen :49:. Je bent echt een motivatie voor mij. Wat weeg je nu en hoe groot ben je als ik vragen mag:11: Dit wil ik ook en hier ga ik voor na de bv. Ervoor ga ik never nooit meer redden. Wat ik me wel afvraag is of je nog wel mag afvallen na de borstvergroting of dit nadelen heeft voor de borsten? Ik heb het dan niet over 20 kg of zo maar over 5 tot 8 kg. 

Ik weet niet hoe ik alles moet redden voor dinsdag :63::63::63:. Moet thuis nog  van alles doen :viannen_81: :drag_08: Op het werk is het super druk en moet ik extra werken. Maak zondag pas laatste werkdag. Heb wel de spullen in huis die ik nodig denk te hebben voor na de bv. 

Trouwens Toos tietloos :45: is bij mij niet niet helemaal van toepassing. Eerder Griet met hangtiet :lol:.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Nathalie*:

Hi Niesje... op zo'n buikje kan je zeker trots zijn...:35:

Zo herkenbaar om zo goed voorbereid te zijn voor de big day!!  Lekker alles opgeruimd en helemaal klaar voor morgen. Hoe vinden je kinderen 't ? Spannend zeker.... Hoeveel heb je nu besloten om te gaan doen 345cc? Ik wens je voor morgen heel veel succes toe!!:71: Heb je trouwens een voedingskussen in huis... want die is echt ideaal om mee te slapen.. klein maar fijn tipje ;)

Kijk uit naar je verslag wanneer je niet meer Toos Tietloos bent.. :D

Thx!!

Alles goed opgeruimd is onmogelijk met een peuterdame :45: dus dat wordt vanavond weer puinruimen maar wel goed voorbereid! Ben nu nog een grote pan spaghettisaus met shitloads aan groente aan het maken voor de komende dagen en dan nov mijn tas inpakken en dan ben ik ready (denk ik :P) voedingskussen heb ik idd en slaap ik al 2 dagen heerlijk mee haha 

De kids vinden het ook spannend maar gaan het weekend naar opa en oma, dat is wel zo lekker voor de eerste 2 dagen ;) 

Als het goed is wordt het idd 345cc, ik hoop het, want was de max volgend Frans!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Bruisend:

Oehhhhh spannend!!!!!!! Ben heel erg benieuwd en ik duim voor je!

Dank je :53: 

Moet echt even jouw topic gaan teruglezen zodat ik weet hoe het met jou gaat, maar helaas nog geen tijd voor gevonden!

*zoekt tijd* :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minutes ago, Niesje said:

Dank je :53: 

Moet echt even jouw topic gaan teruglezen zodat ik weet hoe het met jou gaat, maar helaas nog geen tijd voor gevonden!

*zoekt tijd* :P 

Haha ik geef je de korte versie: het gaat goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Soraja:

Hahaha herkenbaar? Ik heb voor de operatie ook nog snel even foto s gemaakt. Als ik mezelf opgeblazen en ellendig voel dan kijk ik even terug:) 

Een paar weken niet sporten zie ik dan ook niet als stilstand..want de vooruitgang zijn de boobies! Bovendien lijkt je taille een stuk smaller met vollere borsten! 

Ik ben nu twee kilo aangekomen, en daar zit dan het gewicht van deprotheses bij. Dus mag niet klagen.Niesje hoe ga je het doen met je dieet?

ik ben begonnen met +200 boven onderhoud 2 weken voor de operatie, en heb dit nu nog steeds. Heb zelfs honger! Lichaam trekt enorm veel energie. Ik eet ook wat meer rood vlees Tussendoor om mijn rode bloedcellen wat hoger te houden dan normaal, omdat ik 1dag po een te lage bloeddruk had. En natuurlijk gewoon een cheat meal 1xpw  .Ik ga pas weer terug op onderhoud als ik volledig kan sporten, en dan cutten. 

Ja die foto's moesten gewoon nog gemaakt worden, houdt de motivatie hoog ;) 

Ik eet eigenlijk gewoon op onderhoud, met hier en daar wat lekkers, maar ga me nu ook even niet te druk maken en goed voor mezelf zorgen tijdens mijn herstel.. al moet ik zeggen dat het gewoon zo in mijn systeem zit dat ik meestal toch netjes op mijn macro's uitkom.

Heb me wel goed voorbereid op morgen qua eten!! Echte cola en dextro en lekkere wraps met kip, check!! :P 

(@bruisend thx voor de tip meid!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden zei Phoebee:

Wat een figuurtje Niesje en een buikje om van te dromen :49:. Je bent echt een motivatie voor mij. Wat weeg je nu en hoe groot ben je als ik vragen mag:11: Dit wil ik ook en hier ga ik voor na de bv. Ervoor ga ik never nooit meer redden. Wat ik me wel afvraag is of je nog wel mag afvallen na de borstvergroting of dit nadelen heeft voor de borsten? Ik heb het dan niet over 20 kg of zo maar over 5 tot 8 kg. 

Ik weet niet hoe ik alles moet redden voor dinsdag :63::63::63:. Moet thuis nog  van alles doen :viannen_81: :drag_08: Op het werk is het super druk en moet ik extra werken. Maak zondag pas laatste werkdag. Heb wel de spullen in huis die ik nodig denk te hebben voor na de bv. 

Trouwens Toos tietloos :45: is bij mij niet niet helemaal van toepassing. Eerder Griet met hangtiet :lol:.

 

Aaah thx meis :blush::blush::blush:

ik ben 1.71 en weeg 59 kilo nu.

Helaas geen ervaring over afvallen na bv, @best_boobie jij weet dat vast!? ;) 

 

Dat paniekerige gevoel het niet te redden heb ik al de hele week, maarrr.. alles komt goed hoor!! Adem in, adem uit.. :P 

 

Griet met hangtiet :45: ook geweldig whaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Bruisend:

Haha ik geef je de korte versie: het gaat goed!

 

Hahaha, super :D gelukkig maar!!

 

1 uur geleden zei Niesje:

Heb me wel goed voorbereid op morgen qua eten!! Echte cola en dextro en lekkere wraps met kip, check!! :P 

 

Vergeet ik m'n super lekkere havermout/banaan pannenkoekjes te vermelden :rolleyes:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Mamalisa:

Jezus mens, hoe doe je dat na 3 kinderen? Dat wil ik ooooook...

echt prachtigggg figuur heb je!!:wub:

Dank je :blush: lief!!

Kan helaas niet zeggen dat het vanzelf ging :45: maar met een prima te doen voedingsschema en krachttraining ging het vrij rap! Heb ook geluk met m'n bouw, dat wel, heb namelijk aanleg om gauw gespierd te zijn ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeeeetje wat knap zeg, zou ik ook wel willen maar ik haat sporten en heb echt die toewijding niet.

ik hb wel een sportzolder! Dus daar sta ik nog wel eens te zwaaien met dumbells en er staat zo'n heel groot apparaat waar je verschillende opdrachten op kan doen aan alle kanten en we hebben een hometrainer en gewichten. Maar kan mezelf niet echt fanatiek noemen en dan druk ik t nog zwak uit :154:

maar moet misschien toch ietsje fanatieker worden, ging net op het randje van mijn bed zitten en had geen topje aan, schrok me de pleuris van die rand die over mn broek heen hing :74:

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Mamalisa:

Jeeeetje wat knap zeg, zou ik ook wel willen maar ik haat sporten en heb echt die toewijding niet.

ik hb wel een sportzolder! Dus daar sta ik nog wel eens te zwaaien met dumbells en er staat zo'n heel groot apparaat waar je verschillende opdrachten op kan doen aan alle kanten en we hebben een hometrainer en gewichten. Maar kan mezelf niet echt fanatiek noemen en dan druk ik t nog zwak uit :154:

maar moet misschien toch ietsje fanatieker worden, ging net op het randje van mijn bed zitten en had geen topje aan, schrok me de pleuris van die rand die over mn broek heen hing :74:

Ik ben jaloers op jouw sportzolder joh!!

Weet je, de knop moet gewoon om, en dat kun je alleen zelf doen. Bij mij heeft het ook heeeeeel lang geduurd, was liever lui dan moe :P 

wat mij heeft geholpen is om met z'n tweetjes (een vriendin) te gaan. Lekker mekaar positief opjutten! ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Niesje:

Ik ben jaloers op jouw sportzolder joh!!

Weet je, de knop moet gewoon om, en dat kun je alleen zelf doen. Bij mij heeft het ook heeeeeel lang geduurd, was liever lui dan moe :P 

wat mij heeft geholpen is om met z'n tweetjes (een vriendin) te gaan. Lekker mekaar positief opjutten! ;) 

Ja die sportzolder is wel heel tof! Ben ik ook heel blij mee eerlijk gezegd, je gaat toch sneller boven een half uurtje sporten dan dat je naar de sportschool gaat.

en ja kan me voorstellen dat het met zn tweeen een stuk gezelliger is, maar ik heb geen vrienden, nooi meer gehad na de basisschool dus dat gaat m niet worden.

ik blijf gewoon lekker met gewichtjes zwaaien op zolder, muziekje aan en gaan met die banaan... Nou ja half uurtje dan, daarna weer met stuk chocola op de bank omdat ik dat dan verdiend heb :152:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.